Xray XB808e
Moderatorji: Nebec, jannyy, mihec87
- sennheiser
- Freak
- Prispevkov: 483
- Pridružen: 19 Nov 2005, 18:37
- Kraj: Novo mesto
Xray XB808e
Evo pa sem še sam v te vode zaplaval. Kupil sem xray 808e. Materjal je odličen, edino problem je pri imbusih, kjer je majhna glava 1,5 ali 2mm. Problem je samo prvič dokler ni navoj vrezan. Sicer model je že sestavljen. Čakam še elektroniko, katera pa pride šele proti koncu meseca oziroma začetek januarja.
Že takoj v štartu pa vprašanje glede amortizerjev. Originalne vzmeti so za moje pojme zelo mehke. Sicer super če ni veliko skokov med vožnjo. Ampak se bojim da bo to velik problem ko pride še vsa elektronika gor, kar bo naneslo tam od 1-1,5kg dodatno. In če dam na šasijo tako utež mislim da bi znalo biti že kritično. Zanima me pa to, originalne vzmeti trša verzija je za kaj? Bolj me zanima kaj priporočate. Ni mus da so originalne.
Trenutno mam olje 500 notri. Kar se olja tiče bom potem kasneje se igral.
Že takoj v štartu pa vprašanje glede amortizerjev. Originalne vzmeti so za moje pojme zelo mehke. Sicer super če ni veliko skokov med vožnjo. Ampak se bojim da bo to velik problem ko pride še vsa elektronika gor, kar bo naneslo tam od 1-1,5kg dodatno. In če dam na šasijo tako utež mislim da bi znalo biti že kritično. Zanima me pa to, originalne vzmeti trša verzija je za kaj? Bolj me zanima kaj priporočate. Ni mus da so originalne.
Trenutno mam olje 500 notri. Kar se olja tiče bom potem kasneje se igral.
Zadnjič spremenil sennheiser, dne 07 Dec 2012, 22:43, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Xray 808e
Zdravo!
Tale majster na youtubu ima lepo opisano kako nastaviti avto.
http://www.youtube.com/watch?v=tUQ1xWaNf9g
PS. upam da se vidimo na kakšni elektro tekmi
Tale majster na youtubu ima lepo opisano kako nastaviti avto.
http://www.youtube.com/watch?v=tUQ1xWaNf9g
PS. upam da se vidimo na kakšni elektro tekmi
- sennheiser
- Freak
- Prispevkov: 483
- Pridružen: 19 Nov 2005, 18:37
- Kraj: Novo mesto
Re: Xray 808e
Zanimivo. Kar se tekme tiče bomo videli. Sicer mi je vse jasno glede nastavitev, samo pač mislim da bi moral vzmeti menjat, ker če ga obtežim, vzmeti pa na najtršo vrjanto dam... Če ga sicer iz 1m spustim se ne dotakne plošče, ampak karkoli bo več kot 1m se bo pa plošča vedno ob pristankih do tal zabila.
Model sem sestavljal po navodilih. Pač tam kjer je bilo svetovano da se uporabi lepilo za navoje sem ga. ali je priporočljivo da se tudi to lepilo uporabi pri pritrjevanju amortizerja na roko? Pač tam so samo vijaki čez v plastiko, brez matice.
Model sem sestavljal po navodilih. Pač tam kjer je bilo svetovano da se uporabi lepilo za navoje sem ga. ali je priporočljivo da se tudi to lepilo uporabi pri pritrjevanju amortizerja na roko? Pač tam so samo vijaki čez v plastiko, brez matice.
Re: Xray 808e
Vijakov ki gredo v plastiko se ne lepi z lepili za vijake saj jo lahko zmehča..Če že potem res mal sekundnega pri glavi vijaka..Po večini pa vijak privijačen v plastiko ne leze ven oz se ne odteguje..Že tako tudi ne pretiravati z lepilom za vijake ker se potem mučiš da dobiš vijak ven oz mu po možnosti pobereš glavo, malo lepila pa po vožnji čas ki ga porabiš za čiščenje še preveriš vijake..
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..
- sennheiser
- Freak
- Prispevkov: 483
- Pridružen: 19 Nov 2005, 18:37
- Kraj: Novo mesto
Re: Xray 808e
Sj če bi bi sekundarja ampak sj vidm da ni potrebe pač malo sem se igral pri nastavitvah danes... Zdj bo pa v igri kombiniranje barv. Motor bo leopard 4082 regler xerun150a. Za začetek na 4s. Kdaj bo to, upam da čim prej.
Re: Xray 808e
Dobrodošel v avtomobilski sekciji opažam da se ta zadnje čase dobro razširja, 4082? to pa bo petarda, kakšne baterije imaš namen kupiti?
No z tem avtom in setupom seveda ne smeš manjkati na tekmah drugo leto, drugače pa veliko veselja v sestavljanju nastavljanju in vožnji z modelom, pa ne boj se prilepiti kakšne slike.
LP
No z tem avtom in setupom seveda ne smeš manjkati na tekmah drugo leto, drugače pa veliko veselja v sestavljanju nastavljanju in vožnji z modelom, pa ne boj se prilepiti kakšne slike.
LP
LP Tine
Kaj malga tut postružim
Kaj malga tut postružim
- sennheiser
- Freak
- Prispevkov: 483
- Pridružen: 19 Nov 2005, 18:37
- Kraj: Novo mesto
Re: Xray 808e
No prvo tako, zahvala gre podjetju Rc hobi. Super odnos in nasveti!
Par slik, kolikor sem pač vmes slikal. Gume zaenkrat rabljene, toliko da sem ga postavil na njih in da bom lahko potestiral zadeve. V bodoče tourex, sprednje bodo sigurno x600, za zadnje se bom še odločil. Izkušnje iz letalstva imam že precej, nekaj malega sem že voziti poizkusil, ampak to so bile take poceni nitro verzije ... 200€ rtr kompleti buggy 1/8. Sicer so delovali solidno glede na denar, ampak men osebno premalo divja stvar. Potem pa sem po nasvetu šel v to smer. Težav pri sestavljanju ni bilo, edino res pač trda plastika je precej in par imbus vijakov, kateri imajo majhno glavo so bili precej na meji, da bi jim posnelo glavo. Sicer ni to nevem kak problem, enostavno glavo porežeš pa imaš za ploščati izvijač.
Kar se baterij tiče je tako, za začetek sem naročil 2x Turnigy nano-tech 5000mah 2S 25~50C, ker bodo prvi koraki itak na asvaltu. Kasneje pa sledijo kakšne hardcase. Motor in regler kot sem že omenil leopard 4082 2000KV in xerun150a. Odvisno od tega kako se mi bo obneslo na 4s je tudi to kaj bo naprej. Motor in regler gresta bp do 6s. Ker pač ne bo dosti resne vožnje dokler ne bo topleje in suho je pa čisto ok ta paket. Po merah je sicer malenkost večji, ampak bo to šlo bp notri. Sam bom pa mal zaščite vseeno naredil da ne bo ravno takoj kak kamenček priletel pa prebil celice.
Drugo vprašanje pa je takšno... ali imate kje narejene odprtine za hlajenje komponent? Pač dosti kar sem videl niti nimajo odprtin, domnevam da zaradi praha/kamenčkov itd.?
Par slik, kolikor sem pač vmes slikal. Gume zaenkrat rabljene, toliko da sem ga postavil na njih in da bom lahko potestiral zadeve. V bodoče tourex, sprednje bodo sigurno x600, za zadnje se bom še odločil. Izkušnje iz letalstva imam že precej, nekaj malega sem že voziti poizkusil, ampak to so bile take poceni nitro verzije ... 200€ rtr kompleti buggy 1/8. Sicer so delovali solidno glede na denar, ampak men osebno premalo divja stvar. Potem pa sem po nasvetu šel v to smer. Težav pri sestavljanju ni bilo, edino res pač trda plastika je precej in par imbus vijakov, kateri imajo majhno glavo so bili precej na meji, da bi jim posnelo glavo. Sicer ni to nevem kak problem, enostavno glavo porežeš pa imaš za ploščati izvijač.
Kar se baterij tiče je tako, za začetek sem naročil 2x Turnigy nano-tech 5000mah 2S 25~50C, ker bodo prvi koraki itak na asvaltu. Kasneje pa sledijo kakšne hardcase. Motor in regler kot sem že omenil leopard 4082 2000KV in xerun150a. Odvisno od tega kako se mi bo obneslo na 4s je tudi to kaj bo naprej. Motor in regler gresta bp do 6s. Ker pač ne bo dosti resne vožnje dokler ne bo topleje in suho je pa čisto ok ta paket. Po merah je sicer malenkost večji, ampak bo to šlo bp notri. Sam bom pa mal zaščite vseeno naredil da ne bo ravno takoj kak kamenček priletel pa prebil celice.
Drugo vprašanje pa je takšno... ali imate kje narejene odprtine za hlajenje komponent? Pač dosti kar sem videl niti nimajo odprtin, domnevam da zaradi praha/kamenčkov itd.?
- Priponke
-
- 20121130_142135.jpg (174.18 KiB) Pogledano 4199 krat
-
- 20121202_165653.jpg (140.68 KiB) Pogledano 4199 krat
-
- 20121202_210652.jpg (176.63 KiB) Pogledano 4199 krat
Re: Xray 808e
Super zgleda ni kaj, pa o servotu si se že odločil?
Glede na to da si se odločil za vrhunske komponente ti priporočam servo DS1015 ki je precej boljši od savoxa 1258, žal pa cena malenkost zasoljena.
Glede lipo ni panike da bi kamenčki načeli paket problem je pri skokih predusem če avto kdaj prileti na nos, kot vidim imaš za baterije le majhen zobec ki jih drži na mestu torej ob "trku" tisti zobec prenaša celotni paket v višino.
Meni (in tudi drugim) se je po prvih vožnjah naredilo to:
Res je da imajo ti paketi napake z preveliko zračnostjo pa vendarle uporaba hardcase v takih modelih se mi zdi skorajda obvezna.
Sam sem naredil še tako zaščito za akumilatorje da se paket nasloni z celotno stranico, same pakete pa sem povil z selotejpom z steklenimi vlakni.
Kar pa se hlajenja tiče boš videl sproti kako bo, meni se je motor precej grel pa sem naredil eno luknjo v karoseriji in temperatura motorja mi je padla za 10°C
LP
Glede na to da si se odločil za vrhunske komponente ti priporočam servo DS1015 ki je precej boljši od savoxa 1258, žal pa cena malenkost zasoljena.
Glede lipo ni panike da bi kamenčki načeli paket problem je pri skokih predusem če avto kdaj prileti na nos, kot vidim imaš za baterije le majhen zobec ki jih drži na mestu torej ob "trku" tisti zobec prenaša celotni paket v višino.
Meni (in tudi drugim) se je po prvih vožnjah naredilo to:
Res je da imajo ti paketi napake z preveliko zračnostjo pa vendarle uporaba hardcase v takih modelih se mi zdi skorajda obvezna.
Sam sem naredil še tako zaščito za akumilatorje da se paket nasloni z celotno stranico, same pakete pa sem povil z selotejpom z steklenimi vlakni.
Kar pa se hlajenja tiče boš videl sproti kako bo, meni se je motor precej grel pa sem naredil eno luknjo v karoseriji in temperatura motorja mi je padla za 10°C
LP
LP Tine
Kaj malga tut postružim
Kaj malga tut postružim
- sennheiser
- Freak
- Prispevkov: 483
- Pridružen: 19 Nov 2005, 18:37
- Kraj: Novo mesto
Re: Xray 808e
Aha no nekaj takega sem razmišljal na obeh straneh, da bi naredil. Bom videl. Kar se zaščite za aku tiče, bom nekaj naštuderal, ampak to šele ko pride roba. Servo je pa tako. Za hec sem rekel, da probam tole:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... 12sec.html
Izkušnjo imam tako, da velike razlike med temi in veliko dražjimi hitec savox itd. ni. Glede na to, da servo pač ni tako drag, sem šel probat. Če se obnese dobro ostane, čene pa gremo kak rang 2 višje.
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... 12sec.html
Izkušnjo imam tako, da velike razlike med temi in veliko dražjimi hitec savox itd. ni. Glede na to, da servo pač ni tako drag, sem šel probat. Če se obnese dobro ostane, čene pa gremo kak rang 2 višje.
Re: Xray 808e
Pozdravljen
Priporočat ti dva 6V 30mm ventilatorja. Ta sistem se je na mojem XB808E Xrayu odlično obnesel.
Na vsak način pa ti svetujem. Vseeno kakšnen ventilator boš uporabil zamenjat nalepko katera bi naj ščitila ležaj ventilatorja za boljšo, ker originalna nalepka zelo hitro odpade.
Na slikah si lahko ogledaš kako imam jaz.
Lp. Dali Pompe
Priporočat ti dva 6V 30mm ventilatorja. Ta sistem se je na mojem XB808E Xrayu odlično obnesel.
Na vsak način pa ti svetujem. Vseeno kakšnen ventilator boš uporabil zamenjat nalepko katera bi naj ščitila ležaj ventilatorja za boljšo, ker originalna nalepka zelo hitro odpade.
Na slikah si lahko ogledaš kako imam jaz.
Lp. Dali Pompe
- sennheiser
- Freak
- Prispevkov: 483
- Pridružen: 19 Nov 2005, 18:37
- Kraj: Novo mesto
Re: Xray 808e
Tudi to je v planu. Ravno zato sem pa vzel 4082 in ne 4282. Ker na 4082 lahko dam v primeru da bo dosti prostora rebra hladilna. Razmišljam celo v smeri da bi naredil/našel tako velika, da jih ravno čez body dam, toliko da mi ne meče not peska itd. Znotraj pa na tak način da ventilatorja odvečno toploto pihata od sredine in tako odvajata proti zunanjosti vso to toploto. Sicer sem razmišljal če bo placa da dam 40x40 pa malenkost debelejšega, pa je podoben efekt kot 2 komada 30x30. Odvisno koliko placa bom imel na voljo za igrat se.
Re: Xray 808e
Jaz imam hladilna rebra od 1/10 modelv gor, katera sem za malenkost razstegnil in z oprijemko pritrdil na motor.
Pri Off Roadu so udarci in če je pritrjeno ni možno da se zamakne.
Dva ventilatorja sta dejstveno boljša. Ker če ti slučajno en odpove pihlja še drugi in tako je verjetnost da bi motor pregrel bol mala.
Če pa imaš samo enega in odpove med vožnjo ti tega ne opaziš. Tako se ti lahko zgodi da se motor konkretno pregreje in je hin.
No ponavadi ni čisto hin. Ampak se začne z visokimi obrati sukat in več nima moči katere je imel.
Lp. Dali Pompe
Pri Off Roadu so udarci in če je pritrjeno ni možno da se zamakne.
Dva ventilatorja sta dejstveno boljša. Ker če ti slučajno en odpove pihlja še drugi in tako je verjetnost da bi motor pregrel bol mala.
Če pa imaš samo enega in odpove med vožnjo ti tega ne opaziš. Tako se ti lahko zgodi da se motor konkretno pregreje in je hin.
No ponavadi ni čisto hin. Ampak se začne z visokimi obrati sukat in več nima moči katere je imel.
Lp. Dali Pompe
Re: Xray 808e
Pri ventilatorju mogoče razmišlaj še v kakšni fini mrežici, ker kreki vetrnice radi hitro gredo, še posebej če je mraz zunaj.Sicer niso dragi samo ni pa fino met sitnosti z njimi no ja čeprav bistvenega pomena niso, dajo pa motorjem dalšo življensko dobo
- sennheiser
- Freak
- Prispevkov: 483
- Pridružen: 19 Nov 2005, 18:37
- Kraj: Novo mesto
Re: Xray 808e
Jasno vse, ampak prvo je to da vidim sploh koliko bo placa. Drugače pa ena stvar še... karoserijo vem da ne smem barvat zunaj oz. je bolje če je znotraj barvana. Zanima me, če barve v spreju ki jih prodaja merkur, obi, bauhaus itd. če so ok. Ali mora biti izrecno za lexan?
Re: Xray 808e
Lexan karoserije se barvajo vedno znotraj in z barvo za lexan !!!
Kaj ni si vedal da imam barve na zalogi ??? Bi ti jih bil zraven poslal z Buggy-jem.
Predlagam ti svetle brve. Barve katere se dobro vidijo.
Kaj ni si vedal da imam barve na zalogi ??? Bi ti jih bil zraven poslal z Buggy-jem.
Predlagam ti svetle brve. Barve katere se dobro vidijo.
- sennheiser
- Freak
- Prispevkov: 483
- Pridružen: 19 Nov 2005, 18:37
- Kraj: Novo mesto
Re: Xray 808e
Vem da jih imaš, ampak nekako še ne vem kako bom pobarval, ne vem če bo ravno ena barva...
- sennheiser
- Freak
- Prispevkov: 483
- Pridružen: 19 Nov 2005, 18:37
- Kraj: Novo mesto
Re: Xray 808e
Predno začnem kaj zares oziroma predno dobim elektroniko me pa zanima še področje vzdrževanja. Jasno je da brez tega ne gre. Prva stvar kot vsepovsod je higijena.
Stvar je pa takšna, ali se mi splača zaradi preventive dati nogavice na amortizerje, glede na to da je bila priložena guma, ki ščiti? Pač pride to pod vzmetjo in lepo objame vse.
Druga stvar je mazanje diferencjalov in zamenjava olja v difih in amortizerjih. Na koliko časa je priporočeno da to naredim? Okvirno seveda.
Naprej so ležaji. Ležaji se kakor vem naj bi mazali po določenem času oziroma pač zamenjali ob obrabi. Malo pač gledam da bom maziva/olja določena nabavil, da pač ko bom rabil imam pri roki stvar. Sicer sami ležaji pač kolikor poznam stvari so odlični vsaj po prvem občutku in v primeru rednega čiščenja je to stvar ki lahko zdrži zelo dolgo.
Hlajenje motora nekako vem, da bo 2 kosa 50x50x10 če bo placa dost. Razmišljam pa resno o hladilnih rebrih. Mogoče ima kdo idejo kako naresti doma to? Rebra bodo potekala sigurno pravokotno glede na os motorja, zato da bo odvečna toplota odhajala stran s pomočjo ventilatorjev. Termalna pasta je pa že doma pač ker jo itak zaradi pcjev skos rabim.
Stvar je pa takšna, ali se mi splača zaradi preventive dati nogavice na amortizerje, glede na to da je bila priložena guma, ki ščiti? Pač pride to pod vzmetjo in lepo objame vse.
Druga stvar je mazanje diferencjalov in zamenjava olja v difih in amortizerjih. Na koliko časa je priporočeno da to naredim? Okvirno seveda.
Naprej so ležaji. Ležaji se kakor vem naj bi mazali po določenem času oziroma pač zamenjali ob obrabi. Malo pač gledam da bom maziva/olja določena nabavil, da pač ko bom rabil imam pri roki stvar. Sicer sami ležaji pač kolikor poznam stvari so odlični vsaj po prvem občutku in v primeru rednega čiščenja je to stvar ki lahko zdrži zelo dolgo.
Hlajenje motora nekako vem, da bo 2 kosa 50x50x10 če bo placa dost. Razmišljam pa resno o hladilnih rebrih. Mogoče ima kdo idejo kako naresti doma to? Rebra bodo potekala sigurno pravokotno glede na os motorja, zato da bo odvečna toplota odhajala stran s pomočjo ventilatorjev. Termalna pasta je pa že doma pač ker jo itak zaradi pcjev skos rabim.
Re: Xray 808e
Pozdravljen
Nogavice na amortizerje dajat kateri že imajo zaščito ni potrebno / smiselno.
Zdrževenje modela pa je tudi odvisno od časa ki ga imaš da se lahko modelu posvetiš. Jaz 3-4 vozim in ga sčistim. Za nego plastike priporočam Maxibrill kateri je namenje za nego amaturk in plastičnih delov v pravih avtomobilih. Maxibrill lahko kupiš na Petrolovih črpalkah.
Glede zdrževanja amortizerjev in diferencjalov pa ti tako rečem. Če si po navodilih sestavil zadošča če dvakrat na leto zamenjaš olja.
Zelo pomembno je da si razmik med zobnikom kateri je na diferencjalu in tistim kateri je na sredinskipolosovini pravilno nastavil. Za mazanje teh dveh obnikov uporabiš grafitno mast ali mast v spreju katero uporabljajo motoristi za mazanje ketne. Jaz uporabljam že več let takšno mast v spreju in se je dobro obneslo.
Za ležaje pa ti bom tako rekel. Najbolej jih je redno čistit če imaš čas. Jaz raje vozim kod pucam zato porabim 2-3 kompleta ležajev na leto.
Glede vetilatorjev. Dva 50mm vetilatorja boš zelo teško vgradil. Naj bolj pomembno je da uporabiš 6 voltni ventilator, ker 12 voltni pre malo pihlja.
Upam da sem ti lahko malo pomagal.
Če pa imaš še kakšna vprašanja ali rabiš nasvete pa me lahko tudi pokličeš. Ker če sem iskrel lažje je po telefonu razložit.
Lp. Dali Pompe
Nogavice na amortizerje dajat kateri že imajo zaščito ni potrebno / smiselno.
Zdrževenje modela pa je tudi odvisno od časa ki ga imaš da se lahko modelu posvetiš. Jaz 3-4 vozim in ga sčistim. Za nego plastike priporočam Maxibrill kateri je namenje za nego amaturk in plastičnih delov v pravih avtomobilih. Maxibrill lahko kupiš na Petrolovih črpalkah.
Glede zdrževanja amortizerjev in diferencjalov pa ti tako rečem. Če si po navodilih sestavil zadošča če dvakrat na leto zamenjaš olja.
Zelo pomembno je da si razmik med zobnikom kateri je na diferencjalu in tistim kateri je na sredinskipolosovini pravilno nastavil. Za mazanje teh dveh obnikov uporabiš grafitno mast ali mast v spreju katero uporabljajo motoristi za mazanje ketne. Jaz uporabljam že več let takšno mast v spreju in se je dobro obneslo.
Za ležaje pa ti bom tako rekel. Najbolej jih je redno čistit če imaš čas. Jaz raje vozim kod pucam zato porabim 2-3 kompleta ležajev na leto.
Glede vetilatorjev. Dva 50mm vetilatorja boš zelo teško vgradil. Naj bolj pomembno je da uporabiš 6 voltni ventilator, ker 12 voltni pre malo pihlja.
Upam da sem ti lahko malo pomagal.
Če pa imaš še kakšna vprašanja ali rabiš nasvete pa me lahko tudi pokličeš. Ker če sem iskrel lažje je po telefonu razložit.
Lp. Dali Pompe
Re: Xray 808e
Maxibrill verjetno samo na krpo pa zdrgnit plastične dele(roke itd..) se kaj manj prijemlje prah na roke kot če niso premazane z tem?
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..
Re: Xray 808e
Čiščenje poteka pri meni tako:
- plastične dele kr pod vodo ali v vodi oprat in z kompresorjem spihat / osušit
- pri hudih primerih omazanije: elektronika dol in kr v avto pralnico pod VAP
- ko so plastični deli očiščeni kr velikodušno jih z Maxibrillom jih pošpricat in z čopičom zaznazat. Plastka vpije Maxibrill v sebe, ostane fleksibilna / prožna in lepo črna.
- plastične dele kr pod vodo ali v vodi oprat in z kompresorjem spihat / osušit
- pri hudih primerih omazanije: elektronika dol in kr v avto pralnico pod VAP
- ko so plastični deli očiščeni kr velikodušno jih z Maxibrillom jih pošpricat in z čopičom zaznazat. Plastka vpije Maxibrill v sebe, ostane fleksibilna / prožna in lepo črna.
Re: Xray 808e
Glede hladilnih reber.
Pac vzames hladilna rebra za motorje z premerom 40mm.
http://www.tqrcracing.com/shop/product_ ... d=&pg_no=1
Nisem pa siguren kaksen premer ima CC blower. Verjetno podobno.
http://www.modelsport.co.uk/castle-blow ... cts/371761
Ce pa poznas koga s struznico in ti lahko naredi kaksno uslugo, ter si zelis imeti na modelu kaj "custom made" lahko naredis naslednje.
Vzames kos aluminija kvadraste oblike, ga na eni strani obdelas na obliko polkroga z primernim radijem.
Na zadevo lahko potem poljubno vrezujes rebra, poljubno privijes kakrsnekoli ventilatorje.
Ce imas v planu vgrajevati vecje ventilatorje, pac del povrsine pustis vecji.
Pac vzames hladilna rebra za motorje z premerom 40mm.
http://www.tqrcracing.com/shop/product_ ... d=&pg_no=1
Nisem pa siguren kaksen premer ima CC blower. Verjetno podobno.
http://www.modelsport.co.uk/castle-blow ... cts/371761
Ce pa poznas koga s struznico in ti lahko naredi kaksno uslugo, ter si zelis imeti na modelu kaj "custom made" lahko naredis naslednje.
Vzames kos aluminija kvadraste oblike, ga na eni strani obdelas na obliko polkroga z primernim radijem.
Na zadevo lahko potem poljubno vrezujes rebra, poljubno privijes kakrsnekoli ventilatorje.
Ce imas v planu vgrajevati vecje ventilatorje, pac del povrsine pustis vecji.
Zadnjič spremenil kurnt29, dne 06 Maj 2013, 20:10, skupaj popravljeno 1 krat.
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
- sennheiser
- Freak
- Prispevkov: 483
- Pridružen: 19 Nov 2005, 18:37
- Kraj: Novo mesto
Re: Xray 808e
Hm ja bomo vidl. Sicer ok ideja da vzamem narejeno, ampa 30€ dat če lahko ventilatorje za mal denar dobim, baker pa ni tako drag. Mogoče bi cev notranji premer tako kot motor, odrežem da bo se dalo pripeti, gor pa nalotat rebra z nosilci za ventilatorje. No moram prvo dobiti robo, da vidim s čim se bom imel za igrati.
Re: Xray XB808e
To je sama nepotrebna teža. Če imaš dober motor s pravim kV in pravim zobniškim razmerjem ne rabiš prisilnega hlajenja motorja... Namažeš stike med motorjem in nosilcem s termalno prevodno pasto da gre del toplote v ploščo in je to to... pač moje mnenje
- sennheiser
- Freak
- Prispevkov: 483
- Pridružen: 19 Nov 2005, 18:37
- Kraj: Novo mesto
Re: Xray XB808e
Tudi to. Razmišljam celo da bi med spodnjim delom motorja in ploščo podvozja, katera je itak kovinska dal bakren ali alu blok, preko katerega bi šlo vse skupaj na precej večjo površino za hlajenje.
- sennheiser
- Freak
- Prispevkov: 483
- Pridružen: 19 Nov 2005, 18:37
- Kraj: Novo mesto
Re: Xray XB808e
Za offroad gume sem že odločen katere bodo. Zdaj me pa zanima, predlog, katere cestne naj vzamem? Želja je dovolj oprijema za hitre runde da vidim malo kaj bo zmogel pogon, hkrati pa da bo možno da bo avto tudi zdrsnil za driftanje.