Stran 1 od 4

Sprint pylon 400

Objavljeno: 27 Jan 2005, 20:32
Napisal/-a mihah
Sicer še ni dokončan (ježešna se vleče).

Setup bo:

MEGA ACn 16/7/7
Swing 3000 LiPo
3S1P Lipoly VKEP 900 mAh ali 3S1P Konion 1100

C261 in mala 9g Futaba za elerone
440 Schulze sprejemnik

Propi:
APC 4.1x4.1
APC 4.5x4.1
APC 4.75x4
CAM 4.7x4.7
CAM 5.2x4.3
CAM 5.2x5.2


Predvidena masa: 280 do 320 g.


Takole pa izgleda v slikah.

Objavljeno: 27 Jan 2005, 20:34
Napisal/-a mihah
Trik:
Motor sem moral nekoliko spredaj polepiti z ličarskim papirjem. Nosilec motorja nisem popolnoma natančno zalepil pravokotno na sprednji del.
S podlaganjem se res lepo nastavi kot "v nulo". :)

Objavljeno: 27 Jan 2005, 20:37
Napisal/-a mihah
Še nekaj slik celega modela.

Objavljeno: 20 Jun 2005, 10:59
Napisal/-a AD
Pozdravljeni!

Lastniki Sprintov-kje ste? Vem, da je teh modelov na slovenskih tleh vsaj 6. Zaenkrat menda leti samo en zasavski?

Torej, izkušnje in nasvete v vezi s tem modelom na plan, da se še malo zverziramo do avgusta-takrat se menda pripravlja manjše srečanje pylonašev in ostalih "rokohitercev".

Objavljeno: 20 Jun 2005, 11:04
Napisal/-a mihah
Včeraj me je Mitja klical pred poletom. Ha, in kaj sem delal. "Pacal" servote za elerone v Sprinta #-o #-o

Sedaj poštimam samo še konektorček na krilo/trup, da bo PnP, težišče popedenam, sprejemnik stlačim notri (840tka alpha brez ohišja, ker je 5 kanal za en eleron servo #-o )

Setup imam pa na voljo - ali MEGA 16/7/5 ali 16/7/7 :D Enkrat je gor Jeti 18 advance plus, pri 7 ovojnem pa Swing 3000 LiPo.

Včeraj me je spet prijelo, da bi še šel pedenat Avionika in Stingerja, pa je spet časa zmanjkalo.

:roll:

Objavljeno: 20 Jun 2005, 11:14
Napisal/-a AD
Zdravo Miha!

Tvojega Sprinta pa že dolgo pričakujem-to bo raketa in pol! Že na 400 motor je strašno-kaj bo šele na Mego.

Zaupaj nam: si ojačal krilo pri vijaku za pritrditev? To je namreč resno kritično mesto modela!

Še en nasvet: za pristanek imej pripravljene večje hode višinskega krmila. Torej >3mm. Meni se je zgodilo, da sem imel model še vedno prehiter na pristanku-kljub povsem povlečeni višini nase. Sicer pa ni kazal posebne tendece k prevlečenju in zvračanju na krilo.

Objavljeno: 20 Jun 2005, 15:18
Napisal/-a mihah
Ja sem ojačal - epoksi + karbonski sekanci. Po Murphyju bo verjetno itak odtrgalo točno v tistem majčkenem kotičku, kjer ni sekancev :D

Aleksej - boš videl želja in apetiti po hitrosti so lahko hudi ... prej ali slej ti bo ratal "počasen". In še sploh ker hitreje ko te žverce gredo, "lažje" jih je vodit - kot po tirnicah.

Za pristanke bom kasneje poskušal s flapi/spoileroni... 2 servota :)
Hvala za nasvete okoli odklonov višinca :)

Objavljeno: 20 Jun 2005, 15:53
Napisal/-a Ultralajt
Pri metanju modela se mi zdi da je treba biti pozoren na:

- pred metom obrišite model in roko, če se znojite (poletje, vročina, sparina, trema...), kajti oprijem mora biti dober

- model vržite proti vetru (če piha)

- najprej potecite par hitrih korakov, nato pa model vržete kolikor močno lahko.

- pri metu pazite, da so krila tekom celotnega meta poravnana vodoravno, da je vzdolžna os trupa obrnjena natanko v smeri meta, da ne zamahnete z roko v loku ampak v čim bolj ravni liniji. Zaželjeno je, da model odleti vodoravno ali pa malce navkreber.

To so moja opažanja iz včerajšnjega Alexejevega testiranja modela.

Pa še to:
Visoka trava lepo ujame model na pristanku.

Objavljeno: 20 Jun 2005, 15:55
Napisal/-a raktivec
mihah napisal/-a:
Aleksej - boš videl želja in apetiti po hitrosti so lahko hudi ... prej ali slej ti bo ratal "počasen". In še sploh ker hitreje ko te žverce gredo, "lažje" jih je vodit - kot po tirnicah.

Se strinjam, ampak le dotlej, dokler utegneš izdelat sodček. Pri mojem pilonu sem pred leti rahlo pretiraval in prišel tako daleč, da sem ga z veliko težavo vozil okrog sebe. Role nisem utegnil, ker je bil tako hiter, da bi mi ušel iz vidnega polja. (Imam priče, ki so tulile.) Cel polet je bil omejen na lupinge in zavoje, navadno je bilo nekaj vmes. letelo je pa samo od sebe kot kopje, brez kakih težav.

Vse skupaj je prišlo tako daleč zato, ker sem takrat vrhunski pilon motor Ultro 920 skuril in na modelček namontiral močno navit 2,5 ccm MWWS, ki ima na mestu 24 do 25 000 min-1 z vijakom 6,5x6,5, resonanco sem mu priredil, da drži med 26 in 29 000 min -1. Med poletom se poleg glasnega petja resonance močno sliši žvižganje propelerja in celega modela.




lp
Sašo



lp
Sašo

Objavljeno: 22 Jul 2005, 20:37
Napisal/-a AD
Pozdravljeni!

Spet malo glede Sprinta. Moj ima sedaj za sabo že nekaj poletov. Tudi konstrukcijsko pomanjkljivost pri vpetju krila sem odpravil in sicer s trakom enosmernega karbona.
Z letalnimi lastnostmi sem zelo zadovoljen, žal ne morem primerjati s kakim drugim tekmovalnim modelom, ker je to moj prvi pravi pylon.

Nekaj drugega me muči-pogon.

Zdi se mi, kot da gre motorček proti koncu... enostavno ni več neke hitrosti kot v začetku (pa mislim da ne gre le za navidez manjšo hitrost ker sem modela navajen).

Speed 4.8V Race ima z dvema BMZ 1600 in propelerjem CAM Speed 4x3 statično porabo 14A. Je to preveč za ubogi motorček? Naredil sem tudi hladilne reže da mu ni tako vroče in mislim da Mihov dizajn dobro deluje!

Pri zadnjih dveh poletih sem opazil da je kljub vsemu motor po pristanku hudo vroč. Danes sem malo olja kanil na ležaje morda to kaj pomaga... Prosim za kak nasvet!¨Skrbi me da bi motor "dušo spustil" v kaki kritični fazi leta, potem se modelčku žal ne piše nič dobrega... Kakšni so znaki pred dokončno odpovedjo?

Ostali Sprintaši pa: V AKCIJO! Če vam tak model leži na kaki polici je to že skoraj greh!

Objavljeno: 22 Jul 2005, 20:51
Napisal/-a mihah
Aleksej, misli na BK pogon, sicer bo hitro predrago!

Objavljeno: 22 Jul 2005, 20:58
Napisal/-a AD
Zdravo!

Torej bodo 400tke pri moji konfiguraciji potrošna roba? Očitno nekaj zamujam.

Objavljeno: 22 Jul 2005, 21:16
Napisal/-a Roberto
AD napisal/-a: Kakšni so znaki pred dokončno odpovedjo?
Na zadnji F5J tekmi je moj 6V Mig v zadnjem štartu že občutno manj vlekel in v kljunu modela je tudi že prav lepo "dišalo" po zažganem. Ko sem šel naslednjič s tem modelom na teren, se motor sploh ni hotel več zavrteti ...

Robi

Objavljeno: 23 Jul 2005, 13:08
Napisal/-a AD
Zdravo!

Tudi moj motorček oddaja neke vonjave... Imam občutek, da je gred malenkost zvita, ker se prednji ležaj hudo greje. Ne vem sicer kako je to možno, ker so bili vsi pristanki do zdaj brezhibni.

Miha-a tvoj Sprint je že izkusil 200+ km/h ali še kar čaka na svoj trenutek? Se mi zdi da si zadel terno z dvema servotoma v krilu-pri mojem modelu z enim servotom je pristanek dolg-skoraj predolg. Zaenkrat si prav zato še ne upam leteti na kakšnem manjšem travniku-samo na letališču. Morda dam nekoč še en servo, da bom imel flaperone za pristanek.

Objavljeno: 23 Jul 2005, 21:04
Napisal/-a mihah
Še vedno čaka! Teoritično bi bila priložnost že jutri, samo so spet drugi interesi... #-o #-o

Objavljeno: 08 Avg 2005, 20:52
Napisal/-a mihah
Kočno je šlo po luftu! Po debelem letu!

Še enkrat setup

MEGA 16/7/7
Swing 3000
APC 4.5x4.1
3S1P VKEP Lipo 8C 900 mAh
B1054 eleroni
C141 višina
440 Alpha (bebo jaz, sem na MX-22 zmiksal ročno 5. kanal na 4., ki je smer...)

Masa... se vidi na sliki ;)

Eleroni so na koncu prilepljeni s Tesa trakom, prav tako imam "zadihtane" špranje na eleronih.


Opažanja na prvem poletu - to kar je že napisal Aleksej. Zadeva gre solidno dobro, sliši se živžganje 1 m dolge antene - jeklenica 0.3 mm. Model je res LAHKO vodljiv.

Problem se spet pojavlja v tem, da med različnimi hitrostmi leta model različno sili gor. Torej potrebno bo preverit vpadne kote in še enkrat kot motorja. Težišče se mi zdi da kar štima na tistih 28 mm. Lahko bi mogoče bilo še kakšen mm bolj zadaj.

Pristanek je bil tudi super, čeprav se je elisa "zakrtačila" v Krtinski "tepih".

Skratka super modelček! :D

Objavljeno: 08 Avg 2005, 20:54
Napisal/-a mihah
:D

Objavljeno: 08 Avg 2005, 20:55
Napisal/-a mihah
:D

Objavljeno: 09 Avg 2005, 10:13
Napisal/-a AD
BRAVO! =D>

Moram pa priznati, da sem vaju s Sprintom že skoraj odpisal :D Čeprav zdaj vidim, da si v resnici nekaterim stvarem posvetil res dosti časa (2 serva za elerone, konektorji, ojačano krilo na notranji strani...).

Pri mojem sprintu je bil v začetku potreben trim višine (ca. 0.5mm navzgor). Težišče sem premaknil za milimeter nazaj, ter za dlako popravil vpadni kot krila-originalno se namreč krilo ni povsem prilegalo ležišču v trupu. Sedaj so težave izginile.

Model je res dober za dirkanje, edino na hrbtu pa ni ravno as :( No, sicer pa kam pa pridemo da bi hrbtno pylon progo vozili? Čeprav se sliši zanimivo...

Miha pokomentiraj malo kako se obnesejo flapi ter kakšen je čas letenja.

Objavljeno: 09 Avg 2005, 11:37
Napisal/-a mihah
Hvala!

Flapov nimam, ker jih zadeva ne potrebuje, vsaj na "krtinski letalonosilki" ne (je dovolj prostora).

Čas letenja ne vem, nismo merili, sigurno pa je ob polnem plinu okoli 4 - 5 minut. Za relax vožnjo se da nabrati ca 10 minut.

Objavljeno: 09 Avg 2005, 14:26
Napisal/-a Brane
#-o saj ne morem verjet, na eni strani kugel gelenk na drugi pa zakrivljena navojna palčka #-o [-X [-X [-X

Objavljeno: 09 Avg 2005, 19:05
Napisal/-a mihah
Ja in? Deluje, lufta ni totalno nič :) To ni 10 kilska "kravetina" ;)

Objavljeno: 05 Sep 2005, 20:58
Napisal/-a Intruder
Vprašanje:

Še obstaja kakšen celi - nepoškodovani Sprint? Kako leti in če ne leti za koliko ga prodate.

Še eno vprašanje: Kje bi se dalo dobiti novega in kolikšna je okvirna cena! Kakšen link morda!? Najlepša hvala!


Jan

Objavljeno: 05 Sep 2005, 21:02
Napisal/-a AD
#-o Joj Jan, prehitro si ga dal naprej!

Moj leti. Odlično. Mihov menda še bolje. Ostali so se pa bolj ali manj poraz(gu)bili.

Nove menda še delajo, se mi zdi da v Sloveniji zanimanje zopet malce narašča. Ta mesec si že drugi ki išče Sprinta (tako mi je prišlo na uho).

Objavljeno: 05 Sep 2005, 21:17
Napisal/-a Intruder
Tako je na stvari. Jaz sem svojega dobil že poflikanega, in sem ob drugem pristanku na istem mestu ga spet napokal oz. zlomil. Sedaj, ko imam boljše pogoje okoli pristajanja sem spet pripravljen kaj takega imeti. Če bi vi vedli kako mi je žal, da sem ga dal stran... Sedaj bi se slinil po njem vsaki dan. Ugotovil sem da zadnje čase letim le še modele ki težijo na speed in vertikalo, ko sem se pa spomnil na starega mojega Sprinta so mi pa kar solze na oči privrele.

Kje bi se dalo kupiti novega Sprita oz. kje je takrat Miha jih naročil?


+ Še eno vprašanje za tiste ki jih imate.....

Bi šlo v nos sprinta spraviti Mego 16/15/5 z max premerom 28mm?


Jan