Sprint pylon 400

Debate o hitrih modelih pylon in hotlinerjih

Moderatorji: Pisaneli, AD

Uporabniški avatar
mihah
Dr. Modelar
Prispevkov: 9304
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Gmajnica
Kontakt:

Sprint pylon 400

Odgovor Napisal/-a mihah »

Sicer še ni dokončan (ježešna se vleče).

Setup bo:

MEGA ACn 16/7/7
Swing 3000 LiPo
3S1P Lipoly VKEP 900 mAh ali 3S1P Konion 1100

C261 in mala 9g Futaba za elerone
440 Schulze sprejemnik

Propi:
APC 4.1x4.1
APC 4.5x4.1
APC 4.75x4
CAM 4.7x4.7
CAM 5.2x4.3
CAM 5.2x5.2


Predvidena masa: 280 do 320 g.


Takole pa izgleda v slikah.
Priponke
DSC03836.jpg
DSC03836.jpg (39.87 KiB) Pogledano 10239 krat
DSC03834.jpg
DSC03834.jpg (37.56 KiB) Pogledano 10239 krat
DSC03833.jpg
DSC03833.jpg (48.47 KiB) Pogledano 10239 krat
Uporabniški avatar
mihah
Dr. Modelar
Prispevkov: 9304
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Gmajnica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mihah »

Trik:
Motor sem moral nekoliko spredaj polepiti z ličarskim papirjem. Nosilec motorja nisem popolnoma natančno zalepil pravokotno na sprednji del.
S podlaganjem se res lepo nastavi kot "v nulo". :)
Priponke
DSC03840.jpg
DSC03840.jpg (59.09 KiB) Pogledano 10236 krat
DSC03839.jpg
DSC03839.jpg (62.82 KiB) Pogledano 10236 krat
motor.jpg
motor.jpg (27.52 KiB) Pogledano 10236 krat
Uporabniški avatar
mihah
Dr. Modelar
Prispevkov: 9304
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Gmajnica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mihah »

Še nekaj slik celega modela.
Priponke
DSC03844.jpg
DSC03844.jpg (92.88 KiB) Pogledano 10230 krat
DSC03842.jpg
DSC03842.jpg (90.11 KiB) Pogledano 10230 krat
DSC03843.jpg
DSC03843.jpg (92.09 KiB) Pogledano 10230 krat
Uporabniški avatar
AD
Freak
Prispevkov: 597
Pridružen: 21 Nov 2004, 16:57
Kraj: Trebnje

Odgovor Napisal/-a AD »

Pozdravljeni!

Lastniki Sprintov-kje ste? Vem, da je teh modelov na slovenskih tleh vsaj 6. Zaenkrat menda leti samo en zasavski?

Torej, izkušnje in nasvete v vezi s tem modelom na plan, da se še malo zverziramo do avgusta-takrat se menda pripravlja manjše srečanje pylonašev in ostalih "rokohitercev".
Lep pozdrav,
Aleksej Dolinšek - LMD Kanja Hrastnik
Uporabniški avatar
mihah
Dr. Modelar
Prispevkov: 9304
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Gmajnica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mihah »

Včeraj me je Mitja klical pred poletom. Ha, in kaj sem delal. "Pacal" servote za elerone v Sprinta #-o #-o

Sedaj poštimam samo še konektorček na krilo/trup, da bo PnP, težišče popedenam, sprejemnik stlačim notri (840tka alpha brez ohišja, ker je 5 kanal za en eleron servo #-o )

Setup imam pa na voljo - ali MEGA 16/7/5 ali 16/7/7 :D Enkrat je gor Jeti 18 advance plus, pri 7 ovojnem pa Swing 3000 LiPo.

Včeraj me je spet prijelo, da bi še šel pedenat Avionika in Stingerja, pa je spet časa zmanjkalo.

:roll:
Uporabniški avatar
AD
Freak
Prispevkov: 597
Pridružen: 21 Nov 2004, 16:57
Kraj: Trebnje

Odgovor Napisal/-a AD »

Zdravo Miha!

Tvojega Sprinta pa že dolgo pričakujem-to bo raketa in pol! Že na 400 motor je strašno-kaj bo šele na Mego.

Zaupaj nam: si ojačal krilo pri vijaku za pritrditev? To je namreč resno kritično mesto modela!

Še en nasvet: za pristanek imej pripravljene večje hode višinskega krmila. Torej >3mm. Meni se je zgodilo, da sem imel model še vedno prehiter na pristanku-kljub povsem povlečeni višini nase. Sicer pa ni kazal posebne tendece k prevlečenju in zvračanju na krilo.
Lep pozdrav,
Aleksej Dolinšek - LMD Kanja Hrastnik
Uporabniški avatar
mihah
Dr. Modelar
Prispevkov: 9304
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Gmajnica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mihah »

Ja sem ojačal - epoksi + karbonski sekanci. Po Murphyju bo verjetno itak odtrgalo točno v tistem majčkenem kotičku, kjer ni sekancev :D

Aleksej - boš videl želja in apetiti po hitrosti so lahko hudi ... prej ali slej ti bo ratal "počasen". In še sploh ker hitreje ko te žverce gredo, "lažje" jih je vodit - kot po tirnicah.

Za pristanke bom kasneje poskušal s flapi/spoileroni... 2 servota :)
Hvala za nasvete okoli odklonov višinca :)
Ultralajt
Dr. Modelar
Prispevkov: 13473
Pridružen: 15 Nov 2004, 17:57
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Ultralajt »

Pri metanju modela se mi zdi da je treba biti pozoren na:

- pred metom obrišite model in roko, če se znojite (poletje, vročina, sparina, trema...), kajti oprijem mora biti dober

- model vržite proti vetru (če piha)

- najprej potecite par hitrih korakov, nato pa model vržete kolikor močno lahko.

- pri metu pazite, da so krila tekom celotnega meta poravnana vodoravno, da je vzdolžna os trupa obrnjena natanko v smeri meta, da ne zamahnete z roko v loku ampak v čim bolj ravni liniji. Zaželjeno je, da model odleti vodoravno ali pa malce navkreber.

To so moja opažanja iz včerajšnjega Alexejevega testiranja modela.

Pa še to:
Visoka trava lepo ujame model na pristanku.
raktivec
Dr. Modelar
Prispevkov: 5182
Pridružen: 01 Mar 2005, 13:02
Kraj: švarcnbah

Odgovor Napisal/-a raktivec »

mihah napisal/-a:
Aleksej - boš videl želja in apetiti po hitrosti so lahko hudi ... prej ali slej ti bo ratal "počasen". In še sploh ker hitreje ko te žverce gredo, "lažje" jih je vodit - kot po tirnicah.

Se strinjam, ampak le dotlej, dokler utegneš izdelat sodček. Pri mojem pilonu sem pred leti rahlo pretiraval in prišel tako daleč, da sem ga z veliko težavo vozil okrog sebe. Role nisem utegnil, ker je bil tako hiter, da bi mi ušel iz vidnega polja. (Imam priče, ki so tulile.) Cel polet je bil omejen na lupinge in zavoje, navadno je bilo nekaj vmes. letelo je pa samo od sebe kot kopje, brez kakih težav.

Vse skupaj je prišlo tako daleč zato, ker sem takrat vrhunski pilon motor Ultro 920 skuril in na modelček namontiral močno navit 2,5 ccm MWWS, ki ima na mestu 24 do 25 000 min-1 z vijakom 6,5x6,5, resonanco sem mu priredil, da drži med 26 in 29 000 min -1. Med poletom se poleg glasnega petja resonance močno sliši žvižganje propelerja in celega modela.




lp
Sašo



lp
Sašo
Uporabniški avatar
AD
Freak
Prispevkov: 597
Pridružen: 21 Nov 2004, 16:57
Kraj: Trebnje

Odgovor Napisal/-a AD »

Pozdravljeni!

Spet malo glede Sprinta. Moj ima sedaj za sabo že nekaj poletov. Tudi konstrukcijsko pomanjkljivost pri vpetju krila sem odpravil in sicer s trakom enosmernega karbona.
Z letalnimi lastnostmi sem zelo zadovoljen, žal ne morem primerjati s kakim drugim tekmovalnim modelom, ker je to moj prvi pravi pylon.

Nekaj drugega me muči-pogon.

Zdi se mi, kot da gre motorček proti koncu... enostavno ni več neke hitrosti kot v začetku (pa mislim da ne gre le za navidez manjšo hitrost ker sem modela navajen).

Speed 4.8V Race ima z dvema BMZ 1600 in propelerjem CAM Speed 4x3 statično porabo 14A. Je to preveč za ubogi motorček? Naredil sem tudi hladilne reže da mu ni tako vroče in mislim da Mihov dizajn dobro deluje!

Pri zadnjih dveh poletih sem opazil da je kljub vsemu motor po pristanku hudo vroč. Danes sem malo olja kanil na ležaje morda to kaj pomaga... Prosim za kak nasvet!¨Skrbi me da bi motor "dušo spustil" v kaki kritični fazi leta, potem se modelčku žal ne piše nič dobrega... Kakšni so znaki pred dokončno odpovedjo?

Ostali Sprintaši pa: V AKCIJO! Če vam tak model leži na kaki polici je to že skoraj greh!
Zadnjič spremenil AD, dne 06 Sep 2005, 15:50, skupaj popravljeno 1 krat.
Lep pozdrav,
Aleksej Dolinšek - LMD Kanja Hrastnik
Uporabniški avatar
mihah
Dr. Modelar
Prispevkov: 9304
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Gmajnica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mihah »

Aleksej, misli na BK pogon, sicer bo hitro predrago!
Uporabniški avatar
AD
Freak
Prispevkov: 597
Pridružen: 21 Nov 2004, 16:57
Kraj: Trebnje

Odgovor Napisal/-a AD »

Zdravo!

Torej bodo 400tke pri moji konfiguraciji potrošna roba? Očitno nekaj zamujam.
Zadnjič spremenil AD, dne 23 Apr 2006, 17:37, skupaj popravljeno 1 krat.
Lep pozdrav,
Aleksej Dolinšek - LMD Kanja Hrastnik
Uporabniški avatar
Roberto
Dr. Modelar
Prispevkov: 8648
Pridružen: 16 Nov 2004, 18:16
Kraj: Idrija

Odgovor Napisal/-a Roberto »

AD napisal/-a: Kakšni so znaki pred dokončno odpovedjo?
Na zadnji F5J tekmi je moj 6V Mig v zadnjem štartu že občutno manj vlekel in v kljunu modela je tudi že prav lepo "dišalo" po zažganem. Ko sem šel naslednjič s tem modelom na teren, se motor sploh ni hotel več zavrteti ...

Robi
Uporabniški avatar
AD
Freak
Prispevkov: 597
Pridružen: 21 Nov 2004, 16:57
Kraj: Trebnje

Odgovor Napisal/-a AD »

Zdravo!

Tudi moj motorček oddaja neke vonjave... Imam občutek, da je gred malenkost zvita, ker se prednji ležaj hudo greje. Ne vem sicer kako je to možno, ker so bili vsi pristanki do zdaj brezhibni.

Miha-a tvoj Sprint je že izkusil 200+ km/h ali še kar čaka na svoj trenutek? Se mi zdi da si zadel terno z dvema servotoma v krilu-pri mojem modelu z enim servotom je pristanek dolg-skoraj predolg. Zaenkrat si prav zato še ne upam leteti na kakšnem manjšem travniku-samo na letališču. Morda dam nekoč še en servo, da bom imel flaperone za pristanek.
Lep pozdrav,
Aleksej Dolinšek - LMD Kanja Hrastnik
Uporabniški avatar
mihah
Dr. Modelar
Prispevkov: 9304
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Gmajnica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mihah »

Še vedno čaka! Teoritično bi bila priložnost že jutri, samo so spet drugi interesi... #-o #-o
Uporabniški avatar
mihah
Dr. Modelar
Prispevkov: 9304
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Gmajnica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mihah »

Kočno je šlo po luftu! Po debelem letu!

Še enkrat setup

MEGA 16/7/7
Swing 3000
APC 4.5x4.1
3S1P VKEP Lipo 8C 900 mAh
B1054 eleroni
C141 višina
440 Alpha (bebo jaz, sem na MX-22 zmiksal ročno 5. kanal na 4., ki je smer...)

Masa... se vidi na sliki ;)

Eleroni so na koncu prilepljeni s Tesa trakom, prav tako imam "zadihtane" špranje na eleronih.


Opažanja na prvem poletu - to kar je že napisal Aleksej. Zadeva gre solidno dobro, sliši se živžganje 1 m dolge antene - jeklenica 0.3 mm. Model je res LAHKO vodljiv.

Problem se spet pojavlja v tem, da med različnimi hitrostmi leta model različno sili gor. Torej potrebno bo preverit vpadne kote in še enkrat kot motorja. Težišče se mi zdi da kar štima na tistih 28 mm. Lahko bi mogoče bilo še kakšen mm bolj zadaj.

Pristanek je bil tudi super, čeprav se je elisa "zakrtačila" v Krtinski "tepih".

Skratka super modelček! :D
Priponke
DSC05567.jpg
DSC05567.jpg (80.12 KiB) Pogledano 6052 krat
DSC05566.jpg
DSC05566.jpg (52.81 KiB) Pogledano 6052 krat
DSC05559.jpg
DSC05559.jpg (73.49 KiB) Pogledano 6052 krat
Uporabniški avatar
mihah
Dr. Modelar
Prispevkov: 9304
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Gmajnica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mihah »

:D
Priponke
DSC05571.jpg
DSC05571.jpg (78.23 KiB) Pogledano 6045 krat
DSC05570.jpg
DSC05570.jpg (74.41 KiB) Pogledano 6045 krat
DSC05569.jpg
DSC05569.jpg (81.09 KiB) Pogledano 6045 krat
Uporabniški avatar
mihah
Dr. Modelar
Prispevkov: 9304
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Gmajnica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mihah »

:D
Priponke
DSC05575.jpg
DSC05575.jpg (38.42 KiB) Pogledano 6042 krat
DSC05572.jpg
DSC05572.jpg (79.56 KiB) Pogledano 6042 krat
Uporabniški avatar
AD
Freak
Prispevkov: 597
Pridružen: 21 Nov 2004, 16:57
Kraj: Trebnje

Odgovor Napisal/-a AD »

BRAVO! =D>

Moram pa priznati, da sem vaju s Sprintom že skoraj odpisal :D Čeprav zdaj vidim, da si v resnici nekaterim stvarem posvetil res dosti časa (2 serva za elerone, konektorji, ojačano krilo na notranji strani...).

Pri mojem sprintu je bil v začetku potreben trim višine (ca. 0.5mm navzgor). Težišče sem premaknil za milimeter nazaj, ter za dlako popravil vpadni kot krila-originalno se namreč krilo ni povsem prilegalo ležišču v trupu. Sedaj so težave izginile.

Model je res dober za dirkanje, edino na hrbtu pa ni ravno as :( No, sicer pa kam pa pridemo da bi hrbtno pylon progo vozili? Čeprav se sliši zanimivo...

Miha pokomentiraj malo kako se obnesejo flapi ter kakšen je čas letenja.
Lep pozdrav,
Aleksej Dolinšek - LMD Kanja Hrastnik
Uporabniški avatar
mihah
Dr. Modelar
Prispevkov: 9304
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Gmajnica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mihah »

Hvala!

Flapov nimam, ker jih zadeva ne potrebuje, vsaj na "krtinski letalonosilki" ne (je dovolj prostora).

Čas letenja ne vem, nismo merili, sigurno pa je ob polnem plinu okoli 4 - 5 minut. Za relax vožnjo se da nabrati ca 10 minut.
Uporabniški avatar
Brane
Dr. Modelar
Prispevkov: 4585
Pridružen: 15 Nov 2004, 12:30
Kraj: Moste

Odgovor Napisal/-a Brane »

#-o saj ne morem verjet, na eni strani kugel gelenk na drugi pa zakrivljena navojna palčka #-o [-X [-X [-X
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Uporabniški avatar
mihah
Dr. Modelar
Prispevkov: 9304
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Gmajnica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mihah »

Ja in? Deluje, lufta ni totalno nič :) To ni 10 kilska "kravetina" ;)
Uporabniški avatar
Intruder
Dr. Modelar
Prispevkov: 2285
Pridružen: 16 Nov 2004, 22:56
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Intruder »

Vprašanje:

Še obstaja kakšen celi - nepoškodovani Sprint? Kako leti in če ne leti za koliko ga prodate.

Še eno vprašanje: Kje bi se dalo dobiti novega in kolikšna je okvirna cena! Kakšen link morda!? Najlepša hvala!


Jan
Uporabniški avatar
AD
Freak
Prispevkov: 597
Pridružen: 21 Nov 2004, 16:57
Kraj: Trebnje

Odgovor Napisal/-a AD »

#-o Joj Jan, prehitro si ga dal naprej!

Moj leti. Odlično. Mihov menda še bolje. Ostali so se pa bolj ali manj poraz(gu)bili.

Nove menda še delajo, se mi zdi da v Sloveniji zanimanje zopet malce narašča. Ta mesec si že drugi ki išče Sprinta (tako mi je prišlo na uho).
Lep pozdrav,
Aleksej Dolinšek - LMD Kanja Hrastnik
Uporabniški avatar
Intruder
Dr. Modelar
Prispevkov: 2285
Pridružen: 16 Nov 2004, 22:56
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Intruder »

Tako je na stvari. Jaz sem svojega dobil že poflikanega, in sem ob drugem pristanku na istem mestu ga spet napokal oz. zlomil. Sedaj, ko imam boljše pogoje okoli pristajanja sem spet pripravljen kaj takega imeti. Če bi vi vedli kako mi je žal, da sem ga dal stran... Sedaj bi se slinil po njem vsaki dan. Ugotovil sem da zadnje čase letim le še modele ki težijo na speed in vertikalo, ko sem se pa spomnil na starega mojega Sprinta so mi pa kar solze na oči privrele.

Kje bi se dalo kupiti novega Sprita oz. kje je takrat Miha jih naročil?


+ Še eno vprašanje za tiste ki jih imate.....

Bi šlo v nos sprinta spraviti Mego 16/15/5 z max premerom 28mm?


Jan
Odgovori

Vrni se na Visokozmogljivi modeli