pomoč pri izbiri kita
Moderatorji: KlemenR, Intruder
pomoč pri izbiri kita
Pozdravljeni!
Zanima me kakšna je razlika med poliestrskim kitom s steklenimi vlakni in avtoličarskim kitom?
Izdelujem model motornega čolna perun in me zanima kateri kit priporočate za kitanje tega čolna?
Že vnaprej hvala za morebitne odgovore!!
Zanima me kakšna je razlika med poliestrskim kitom s steklenimi vlakni in avtoličarskim kitom?
Izdelujem model motornega čolna perun in me zanima kateri kit priporočate za kitanje tega čolna?
Že vnaprej hvala za morebitne odgovore!!
Urca modelarstva na dan odžene zdravnika stran..=)
Jaz sem svojega kital kar z avtoličarskim kitom in nisem imel nikoli težav s pokanjem kita, kot so nekateri napovedovali, da se bo zgodilo.
mail: [email protected]
- blaž berden
- Profesor
- Prispevkov: 1510
- Pridružen: 24 Nov 2005, 16:20
- Kraj: Murska Sobota - Maribor
Ja čudno....moj čoln je preživel dve dolgi sezoni. Nevem ali si zelo slabo pokital ali kaj?
jaz lahko ličarski kit samo pohvalim, grajati ga pa ne morem, ker nisem še spoznal njegovih slabosti
jaz lahko ličarski kit samo pohvalim, grajati ga pa ne morem, ker nisem še spoznal njegovih slabosti
mail: [email protected]
- blaž berden
- Profesor
- Prispevkov: 1510
- Pridružen: 24 Nov 2005, 16:20
- Kraj: Murska Sobota - Maribor
S poliesterskim kitom še nisem niti probal kitat.
Potem pa res ne vem kaj je lahko narobe , ker mentor pa sigurn ni amater.
Potem pa res ne vem kaj je lahko narobe , ker mentor pa sigurn ni amater.
mail: [email protected]
Zdravo
Kot je meni znano je tudi avtoličarski kit na poliesterski osnovi, le da ima primešano neko sivo snov, da je gostejši. Tist s steklenimi vlakni pa ima pač steklena vlakna.
Kit je namenjen mašenju razpok in luknjic v osnovnem materialu ne pa nosilnim obremenitvam. Če je slabo spojen s podlago pač poči in odleti, sicer se samo odkruši. Za mesta, kjer bo model kako pokasiral je vsekakor boljši kit s steklenimi vlakni, pa tudi ta ni vsemogoč.
LP Niko
Kot je meni znano je tudi avtoličarski kit na poliesterski osnovi, le da ima primešano neko sivo snov, da je gostejši. Tist s steklenimi vlakni pa ima pač steklena vlakna.
Kit je namenjen mašenju razpok in luknjic v osnovnem materialu ne pa nosilnim obremenitvam. Če je slabo spojen s podlago pač poči in odleti, sicer se samo odkruši. Za mesta, kjer bo model kako pokasiral je vsekakor boljši kit s steklenimi vlakni, pa tudi ta ni vsemogoč.
LP Niko
- čalpič
- Freak
- Prispevkov: 820
- Pridružen: 13 Dec 2004, 20:09
- Kraj: Selnica ob Muri(Šentilj)---Maribor
- Kontakt:
Najbolje epoksi smola, pa če je treba še kaka plast steklene tkanine prek
Glede kitov pa nimam ne negativnih, ter niti pozitivnih izkušenj
lep dan
Glede kitov pa nimam ne negativnih, ter niti pozitivnih izkušenj
lep dan
Če se počutiš ,da imaš stvar pod nadzorom ,je to samo zato, ker ne greš dovolj hitro!
[M. Andretti]
http://album.email.si/hydro_freak/
[M. Andretti]
http://album.email.si/hydro_freak/
Jaz sem svoj čoln parkrat premazal z epoksi smolo, dikler niso izginile vse luknjice. Pred nanosom barve sem ga pa še pokital( zelo na tanko).
mail: [email protected]
Zakaj ne uporabljati ličarskega kita? Če ga uporabljaš pravilno ni problema.blaž berden napisal/-a:Jaz priporočam poliesterski kit s steklenimi vlakni. Z avtoličarskim kitom sem imel kar nekaj težav kot je pokanje in luščenje, nasploh je na čolnu že ob manjšem udarcu odpaddel del kita.
Jaz pravim: AVTOLIČARSKEGA KITA NE UPORABLJAJ!!!
O stvareh in problemih pišete takšni, ki nimate nikakršnih izkušenj in znanja. Če ne poznate materije vprašajte takšne, ki jo poznajo. V tem primeru npr. avtoličarje. Vsak od vas ima sigurno v bližini kakšnega.
Jaz imam vse moje čolne pokitane (ne napacane nekaj mm) in z njim in ni prav nobenih problemov. Moji čolni so tekmovalni FSR-V 15 in morajo prenesti kar precej vibracij, dotikov boj in drugih čolnov in zaradi tega še kit ne pada kar sam dol.
Ličarki avto kit se uporablja za tanke nanose, prav tako špric kit. Poliesterski kit z sekanci lahko napacaš malo debeleje za pokrivanje večjih lukenj in neravnin.
Lp Rado
Se strinjam. Jaz sem dal moj čoln voziti enemu kolegu , ki mi ga je zapeljal po skalah pa se je samo "porajsu" in čisto nič drugega.
mail: [email protected]
Še zmer se ne morm odločt ker kit bi uporabu, ker vidm da so mnenja mešana.
Kit bi rabu zato da bi pokital špranje med letvicami s katerimi sem obložil čoln..., se pravi bi porabil kar veliko kita. (po kitanju sem mislil čoln obložiti še z japonskim papirjem..)
Prosil bi enega izkušenega modelarja da mi razloži razliko med obema kitoma in kateri kit bi mi priporočal.
Kit bi rabu zato da bi pokital špranje med letvicami s katerimi sem obložil čoln..., se pravi bi porabil kar veliko kita. (po kitanju sem mislil čoln obložiti še z japonskim papirjem..)
Prosil bi enega izkušenega modelarja da mi razloži razliko med obema kitoma in kateri kit bi mi priporočal.
Urca modelarstva na dan odžene zdravnika stran..=)
Lep pozdrav
Ker je čoln verjetno iz balze ali pa vezane plošče, lahko luknje zapolniš z žagovino, tako da jo zmešaš z belim lepilom, to zbrusiš, nato pa tanko pokitaš.
Nisem strokovnjak, smo pa s fanti izdelali nekaj čolnov, ko so začuda pluli . pa tudi kit ni odpadal - navaden dvokomponentni kit, ki ga prodajajo v vseh železninah.
Pred kitanjem smo čolne lakirali z razredčenim nitro razredčilom.
Zanimivo je, da je čoln plul pod vodo bolje kot po gladini.
lp Sebastjan
Ker je čoln verjetno iz balze ali pa vezane plošče, lahko luknje zapolniš z žagovino, tako da jo zmešaš z belim lepilom, to zbrusiš, nato pa tanko pokitaš.
Nisem strokovnjak, smo pa s fanti izdelali nekaj čolnov, ko so začuda pluli . pa tudi kit ni odpadal - navaden dvokomponentni kit, ki ga prodajajo v vseh železninah.
Pred kitanjem smo čolne lakirali z razredčenim nitro razredčilom.
Zanimivo je, da je čoln plul pod vodo bolje kot po gladini.
lp Sebastjan
Preden boš kital čoln, ga obvezno prelakiraj z redkim nitrolakom, da ga balza vpije. S tem boš "sfiksiral" površino balze in zlepil prah, ki je ostal po porah. V nasprotnem primeru ti lahko balza popije del veziva na mejni plasti s kitom in ker je tega veziva napram polnilu zelo malo, bo kit zelo verjetno odpadal.
Če boš porabil veliko kita, bo tudi čoln težak, kar pa verjetno ni najbolje.
Krhkost poliestra je zelo odvisna kako hitro se trdi (koliko trdilca v % mu dodaš). Če se ti ne mudi mešaj kit tako, da bo trd po nekje 30-45min. Kit bo bolj žilav in še manj odpadka (prehitro strjenega kita) boš imel. Ko kit enkrat prične želicirati (pri vlečenju z lopatico za njo ostajajo grudice v površini), vrži stran preostali del kita, ki je namešan, ker boš se zelo namučil pri brušenju izdelka in ni vredno šparati. Kit mešaj v manjših količinah, da te ne preseneti prehitro s strjevanjem. Večje količine zmešanega kita se načeloma tudi prej strdijo.
Svež poliesterski kit ima bistveno boljši oprijem, kot kakšna stara zaloga, ki je že napol trda in tudi bistveno lažje je delo z njim. Tako da kupi kit v taki trgovini, kjer ga veliko prodajo in je na policah stalno svež kit. Glede na to, da si iz Ljubljane: Mavrica v Črnučah, Industrijska prodajalna Color v Medvodah, Max Meyer v Fužinah... Ali pa vsaj poglej datum na embalaži.
LP Goran
Če boš porabil veliko kita, bo tudi čoln težak, kar pa verjetno ni najbolje.
Krhkost poliestra je zelo odvisna kako hitro se trdi (koliko trdilca v % mu dodaš). Če se ti ne mudi mešaj kit tako, da bo trd po nekje 30-45min. Kit bo bolj žilav in še manj odpadka (prehitro strjenega kita) boš imel. Ko kit enkrat prične želicirati (pri vlečenju z lopatico za njo ostajajo grudice v površini), vrži stran preostali del kita, ki je namešan, ker boš se zelo namučil pri brušenju izdelka in ni vredno šparati. Kit mešaj v manjših količinah, da te ne preseneti prehitro s strjevanjem. Večje količine zmešanega kita se načeloma tudi prej strdijo.
Svež poliesterski kit ima bistveno boljši oprijem, kot kakšna stara zaloga, ki je že napol trda in tudi bistveno lažje je delo z njim. Tako da kupi kit v taki trgovini, kjer ga veliko prodajo in je na policah stalno svež kit. Glede na to, da si iz Ljubljane: Mavrica v Črnučah, Industrijska prodajalna Color v Medvodah, Max Meyer v Fužinah... Ali pa vsaj poglej datum na embalaži.
LP Goran
- sebastiant
- Tekmovalec
- Prispevkov: 248
- Pridružen: 14 Maj 2006, 18:42
- Kraj: ljubljana
Ne razumem, kako si s tem hotel svetovati pri izbiri kita in kitanju lesenega čolna.Special-D napisal/-a:hmmm nevem zakaj ne uporabljate gel coat-a za izdelovanje čolnov pa tega...oz. MGS lak...najtrše kar je možno in po lastnih izkušnjah extra dobra zadevica. :wink: da se vseskup ne prime na kalup pa seveda polivinil alkohol oz. PVA pa pol vlakna gor... in to je to :)
LP S.
Zadnjič spremenil sebastiant, dne 02 Avg 2006, 06:33, skupaj popravljeno 1 krat.
LP
Sebastian
Sebastian