![8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Slika](https://s8.mojalbum.com/4891008_30000870_50079074/absima-sherpa-v2/50079074_z.jpg)
Pomagal mi je moj mali pomočnik
![:D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![:D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Slika](https://s8.mojalbum.com/4891008_30000870_50079073/absima-sherpa-v2/50079073_z.jpg)
Je šlo kar malo na tesno...
![Slika](https://s8.mojalbum.com/4891008_30000870_50079075/absima-sherpa-v2/50079075_z.jpg)
Ja seveda pridem, to je bil tudi povod da sem Sherpo sploh vzel ven iz škatle
Oprosti Stanko, tole sem pozabil odgovoriti. Kardani so dolgi približno 11cm, potem pa imajo še 8mm hoda v obe smeri.
Sem vzel stran, sicer delalo dokaj lepo, ampak tako tekoče kot sedaj pač ne, kot je Ryder rekel, triangulated four link (to kar imamo mi) in panhard pomeni pretep, vedno nekaj nekje špona, za tak setup moraš en zgornji link ven vzet. Sicer pri 3,4 šasijah rešuje selo dolg drog, tako da precej manj moti ustaljeno gibanje linkovja
Ja, vem, obutano stvar na novo dajat, zgarbaš čist dobr tud sam
Hmmmm TRX 4 ima to serijsko na 4 točkovnem vpetju pa je top avto in tudi nikjer nisem zasledil da bi kdo panhard vstran dal...KamiKaza napisal/-a: ↑13 Sep 2022, 08:49Sem vzel stran, sicer delalo dokaj lepo, ampak tako tekoče kot sedaj pač ne, kot je Ryder rekel, triangulated four link (to kar imamo mi) in panhard pomeni pretep, vedno nekaj nekje špona, za tak setup moraš en zgornji link ven vzet. Sicer pri 3,4 šasijah rešuje selo dolg drog, tako da precej manj moti ustaljeno gibanje linkovja
Hja v bistvu je zelo skopiran TRX4. ˝Raili˝ so alu na CNC narejeni in eloksirani. Plastika se zdi super, zobniki, osi pini,... vse jekleno. Razen zobniki v menjalniku so plastični. Amortizerji so tudi top. Ležaji v portalkah in diferencialih kvalitetni, z gumo zaprti (verjetno so takšni vsi - nisem še razdiral).
Mr. S2k napisal/-a: ↑13 Sep 2022, 22:47Hja v bistvu je zelo skopiran TRX4. ˝Raili˝ so alu na CNC narejeni in eloksirani. Plastika se zdi super, zobniki, osi pini,... vse jekleno. Razen zobniki v menjalniku so plastični. Amortizerji so tudi top. Ležaji v portalkah in diferencialih kvalitetni, z gumo zaprti (verjetno so takšni vsi - nisem še razdiral).
Avto ni slab. Ima tudi aluminijast nosilec motorja kar npr TRX4 nima. Deli so poceni, vse se dobi tudi na Aliexpressu. Vpišeš YIKONG YI 4102 PRO kar je kitajsko ime za ta avto. Nisem ga pa še vozil, tako ta kaj več ko ga sestavim![]()
Sem pa pred nakupom bral Nemške forume zaradi kvalitete in je dober. ˝Basherjem˝ čez čas ˝crkne˝ plastični zobnik v menjalniku katerega lahko zamenjaš z kovinskim.
Ko sem par dni nazaj mazal zobnike, sem razdrl tudi diferencial. Nič ne morem reči čez kvaliteto izdelave. Vse je tip top, nikjer nobene zračnosti, špera deluje brez najmanjšega zatikanja. S tem kar sem zaenkrat videl samo![]()
![]()