3D modelirnik ?
Moderatorji: Intruder, A6_quattro
3D modelirnik ?
Zdravo.
Potrebujem nov program za risanje predvsem čolnarskih modelov. Trenutno imam osvojen Inventor 10 od Autodeska a mi ne pomaga kaj dosti pri risanu čolnarskih modelov.
Poleg tega imam na youtubeu zelo malo: "How to" tutorjalov za izdelavo čolnarskih oblik.
Kakšen oz. kater program za risanje mi priporočate? Fajn je, da omogoča shranjevanje datotek s primerno končnico katero se uporablja v večini za CNCrezkarje.
Primer: Izdelava delilne ravnine, kalupov, utorov za pokrove, sestavljanje posameznih delov,...
Še bolje bi bilo, če bi se ta program na veliko uporabljal, da si lahko pomagam z youtubeom oz. F1 tipko za help...
Če pa omogoča še hidrodinamično testiranje oz. simulacijo še toliko bolje
Hvala za pomoč.
LP OM
Potrebujem nov program za risanje predvsem čolnarskih modelov. Trenutno imam osvojen Inventor 10 od Autodeska a mi ne pomaga kaj dosti pri risanu čolnarskih modelov.
Poleg tega imam na youtubeu zelo malo: "How to" tutorjalov za izdelavo čolnarskih oblik.
Kakšen oz. kater program za risanje mi priporočate? Fajn je, da omogoča shranjevanje datotek s primerno končnico katero se uporablja v večini za CNCrezkarje.
Primer: Izdelava delilne ravnine, kalupov, utorov za pokrove, sestavljanje posameznih delov,...
Še bolje bi bilo, če bi se ta program na veliko uporabljal, da si lahko pomagam z youtubeom oz. F1 tipko za help...
Če pa omogoča še hidrodinamično testiranje oz. simulacijo še toliko bolje
Hvala za pomoč.
LP OM
www.okarbon.eu
Re: 3D modelirnik ?
S ProEngineer lahko narediš vse.
Na partisu imaš celo verzijo ki deluje bp, na YT je ogromno posnetkov.
Obstaja tudi knjiga, ki jo je napisal slovenec, da se hitreje naučiš.
Novejša verzija ProE se imenuje Creo, tako da lahko na yt iščeš tutoriale pod obemi imeni.
Na partisu imaš celo verzijo ki deluje bp, na YT je ogromno posnetkov.
Obstaja tudi knjiga, ki jo je napisal slovenec, da se hitreje naučiš.
Novejša verzija ProE se imenuje Creo, tako da lahko na yt iščeš tutoriale pod obemi imeni.
Re: 3D modelirnik ?
Pogoglaj za Freeship program. Je zastonjski program in pisan na roko oblikovalcem plovil. Ne vem pa, če zna lupino izvozit v kak 3D program, kjer bi mu potem dodelal vse kar je potrebno za CNC frezanje.
Re: 3D modelirnik ?
Jaz uporabljam Rhino 3D, ki je pogosto v uporabi tudi pri navtičnih arhitektih.brejker napisal/-a:Zdravo.
Potrebujem nov program za risanje predvsem čolnarskih modelov. Trenutno imam osvojen Inventor 10 od Autodeska a mi ne pomaga kaj dosti pri risanu čolnarskih modelov.
Poleg tega imam na youtubeu zelo malo: "How to" tutorjalov za izdelavo čolnarskih oblik.
Kakšen oz. kater program za risanje mi priporočate? Fajn je, da omogoča shranjevanje datotek s primerno končnico katero se uporablja v večini za CNCrezkarje.
Primer: Izdelava delilne ravnine, kalupov, utorov za pokrove, sestavljanje posameznih delov,...
Še bolje bi bilo, če bi se ta program na veliko uporabljal, da si lahko pomagam z youtubeom oz. F1 tipko za help...
Če pa omogoča še hidrodinamično testiranje oz. simulacijo še toliko bolje
Hvala za pomoč.
LP OM
http://www.rhino3d.com/gallery/3?g=3&pg=3
Ima vgrajeno tudi osnovno hidrostatiko (težišče, omočene površine, izpodriv....) ter prehod iz Autodesk sistema bo kot bi mignil.
Simulacij ni, so pa plug-in aplikacije, ki omogočijo vse živo.
Shranjuje vse tipe datotek, ki so potrebne za CNC obdelave, uvaža pa tudi vse živo, vključno s PDF datoteko.
Na webu imaš tudi izjemno veliko primerov, kako kaj narediti z njim. Če kupiš licenco kot študent, ti ta ostane kot komercialna licenca.
http://www.youtube.com/watch?v=-LjHR8nclpE
http://www.youtube.com/watch?v=FBZzbMrFXTY
http://www.youtube.com/watch?v=hgjxO5yuRxg
Kot je že napisal Ultralajt - poglej še freeship - tudi s to rečjo se da narediti čuda
LP
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo
Re: 3D modelirnik ?
V Inventorju zmodelirat eno tako enostavno reč kot je lupina čolna ne bi smelo biti težav.
Stvar lahko praktično po enakem konceptu zmodeliraš v Inventorju, Catiji, Solidworksu, NXu, Creo (Proe).
Večji problem je po mojem vedeti točno kaj/kakšno obliko želiš - ko je to enkrat jasno
samo povežeš prereze z površinami.
Stvar lahko praktično po enakem konceptu zmodeliraš v Inventorju, Catiji, Solidworksu, NXu, Creo (Proe).
Večji problem je po mojem vedeti točno kaj/kakšno obliko želiš - ko je to enkrat jasno
samo povežeš prereze z površinami.
Re: 3D modelirnik ?
[Če je temu tako, raje ostanem na Inventorju.
Bega me to, da ni recepta kako do končne risbe. Obstaja veliko načinov in funkcij kako do enakega rezultata. Vsak uporablja njemu najenostavnejšo rešitev.
Že včeraj sem razmišljal, da dokončam acad načrt in izrežem iz VP skelet. Ga oblepim v stirodur, pošejpam in in to uporabim za pramodel. Verjetno bom tako do pramodela prišel hitreje kot pa da bi se učil 3D modeliranja na drugem programu.
Spet drugo pa je natančnost in hitrost CNC stroja
Bega me to, da ni recepta kako do končne risbe. Obstaja veliko načinov in funkcij kako do enakega rezultata. Vsak uporablja njemu najenostavnejšo rešitev.
Že včeraj sem razmišljal, da dokončam acad načrt in izrežem iz VP skelet. Ga oblepim v stirodur, pošejpam in in to uporabim za pramodel. Verjetno bom tako do pramodela prišel hitreje kot pa da bi se učil 3D modeliranja na drugem programu.
Spet drugo pa je natančnost in hitrost CNC stroja
www.okarbon.eu
Re: 3D modelirnik ?
Autocad in Rhino sta v tesnem sorodstvu. Nekoč je bil Rhino ACad plugin, potem so fantje šli na svoje, koncept ukazov je ostal. Še nisem doživel, da bi se vešč uporabnik AutoCada privajal na Rhino več kot en dan...brejker napisal/-a:[Če je temu tako, raje ostanem na Inventorju.
Bega me to, da ni recepta kako do končne risbe. Obstaja veliko načinov in funkcij kako do enakega rezultata. Vsak uporablja njemu najenostavnejšo rešitev.
Že včeraj sem razmišljal, da dokončam acad načrt in izrežem iz VP skelet. Ga oblepim v stirodur, pošejpam in in to uporabim za pramodel. Verjetno bom tako do pramodela prišel hitreje kot pa da bi se učil 3D modeliranja na drugem programu.
Spet drugo pa je natančnost in hitrost CNC stroja
V Rhinotu lahko narediš vse - 3D model, Model reber, risbe in CAM za frezanje. Isto lahko narediš v vseh uveljavljenih CAD/CAM sistemih. Razlika je tisto, kar te bega: čas učenja, ki je pri Rhinotu verjetno med najkrajšimi, sploh če imaš izkušnje z AutoCadom...
Si ne predstavljam, koliko časa bi za moj model AdyGil porabil v npr Pro/E... Doslej je not ene pet ur dela...
LP
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo
Re: 3D modelirnik ?
Recept!!brejker napisal/-a:[Če je temu tako, raje ostanem na Inventorju.
Bega me to, da ni recepta kako do končne risbe. Obstaja veliko načinov in funkcij kako do enakega rezultata. Vsak uporablja njemu najenostavnejšo rešitev.
Že včeraj sem razmišljal, da dokončam acad načrt in izrežem iz VP skelet. Ga oblepim v stirodur, pošejpam in in to uporabim za pramodel. Verjetno bom tako do pramodela prišel hitreje kot pa da bi se učil 3D modeliranja na drugem programu.
Spet drugo pa je natančnost in hitrost CNC stroja
V Rhinotu je zadeva simpl ko pasulj! (Glej skico! Narisana v manj kot 5 minutah))
(od leve proti desni)
1- iz CAD programa preneseš preseke (rebra) in zunanje konture lupine čolna (ali pa jih tu narišeš iz nule).
2- na osnovi presekov in kontur ustvariš ploskve. (loft, ali sweep two rails, ali from curve network..kar ti bolj ustreza glede konkretne oblike lupine)
3- zapreš zgornjo odprtino s ploskvijo
4- združiš vse ploskve in ustvariš "solid" (poln kos) in imaš "model" tvojega čolna
5- izdelaš kvader (material iz katerega se bo frezal kalup) in nad njega postaviš model tvojega čolna
6- potopiš model čolna v kvader do delilne ravnine
7- od kvadra "odšteješ" (solid - difference) čoln in dobiš model kalupa!
Za model palube uporabiš podoben postopek.
Model kalupa izvoziš v ustrezen format za rezanje na CNC....(iges, step...)
Seveda model kalupa opremiš še z vsemi detalji za zapiranje (luknje za centriranje ipd..)
Mitja
P.S.: Če se ne motim so se na podoben način lotili tudi kalupov za SAL model Vortex. Poglej...
Re: 3D modelirnik ?
Evo. Pa smo tam.
Mitja mi je moralca spustil
Ko sem risal 3D sem vedno extrudiral stranski ris, nato ven izrezal naris, ko sem prišel do presekov sem pa vedno prišel v slepo ulico. Delal sem po principu kako do oblike iz "kvadra stiroporja".
Hvala Mitja za recept
Mitja mi je moralca spustil
Ko sem risal 3D sem vedno extrudiral stranski ris, nato ven izrezal naris, ko sem prišel do presekov sem pa vedno prišel v slepo ulico. Delal sem po principu kako do oblike iz "kvadra stiroporja".
Hvala Mitja za recept
www.okarbon.eu
Re: 3D modelirnik ?
brejker napisal/-a:Evo. Pa smo tam.
Mitja mi je moralca spustil
Ko sem risal 3D sem vedno extrudiral stranski ris, nato ven izrezal naris, ko sem prišel do presekov sem pa vedno prišel v slepo ulico. Delal sem po principu kako do oblike iz "kvadra stiroporja".
Hvala Mitja za recept
Ne bat za moralo. Ni težko.
Ker je tema glede modeliranja že odprta, sem malo bolj podrobno demonstriral del, ki ga je Ultralajt obdelal na brzake, tukaj: viewtopic.php?f=12&t=54841&p=516114#p516114
Tam se je tudi že več pisalo o modeliranju z Rhinotom.
LP
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo
Re: 3D modelirnik ?
Čisto drug pristop k oblikovanju telesa, kjer ne začnemo s preseki, ampak z vzdolžnimi konturami, sem opisal tule (če bi komu koristilo):rc-ryder napisal/-a:...Ker je tema glede modeliranja že odprta, sem malo bolj podrobno demonstriral del, ki ga je Ultralajt obdelal na brzake, tukaj: viewtopic.php?f=12&t=54841&p=516114#p516114
....LP
http://www.homebuiltairplanes.com/forum ... 1-a-3.html
LP Mitja
Re: 3D modelirnik ?
Hja. Malo sem širil, malo raztegoval, malo gladil,....
Sedaj bi na predelu smučke uporabil 4 različne profile, tri različne dolžine in oblike spray railov
Sedaj bi na predelu smučke uporabil 4 različne profile, tri različne dolžine in oblike spray railov
- Priponke
-
- Enjoy
- om.jpg (28.92 KiB) Pogledano 6600 krat
www.okarbon.eu
Re: 3D modelirnik ?
Pošlji mi dwg in povej, kaj te muči...brejker napisal/-a:Hja. Malo sem širil, malo raztegoval, malo gladil,....
Sedaj bi na predelu smučke uporabil 4 različne profile, tri različne dolžine in oblike spray railov
Lp
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo
Re: 3D modelirnik ?
Evo na brzino...
- Priponke
-
- coln_2 (Custom).jpg (45.4 KiB) Pogledano 6585 krat
-
- coln_1 (Custom).jpg (45.56 KiB) Pogledano 6585 krat
Re: 3D modelirnik ?
Just got owned by a girl
Bravo Ana! Spodaj na krmi daj 24stopinjski kot, rezkat Stirodur in gremo dirkat!
Bravo Ana! Spodaj na krmi daj 24stopinjski kot, rezkat Stirodur in gremo dirkat!
www.okarbon.eu
Re: 3D modelirnik ?
Se pridružujem Brejkerju! Lep model.brejker napisal/-a:Just got owned by a girl
Bravo Ana! Spodaj na krmi daj 24stopinjski kot, rezkat Stirodur in gremo dirkat!
Evo še moj prispevek (točno po risbi od brejkerja)
Čas dela: 1 ura, skupaj s pripravo za objavo (ne jokat Brejker, za pivo in en odlitek te naučim )
Najprej sem malo preuredil vhodni fajl:
Nato sem z zasuki v prostoru razporedil in zložil skupaj preseke in krivulje:
Robne krivulje za eno površino je bilo treba narediti enako dolgi - s popravkom (kar je na koncu malo nagajalo ampak o tem več kasneje). Vedno pa je bolje začeti v enem programu in s pravim pristopom, predvsem pa je pomembno vedeti, kaj hočemo...
Z ekstruzijo linije ob krivulji sem naredil stopnico:
in vse skupaj obrezal v pogledih. Tu je vstopno črtovje že toliko nagajalo, da sem si pomagal z rezanjem v projekciji s podaljšano premico...
Nato je sledila obdelava ukrivljenega dela trupa. Najprej je bilo treba krivulje spraviti na enako dolžino, da dobimo lepše površine:
In seveda narisati povezovalno kriviljo za ekstruzijo ob dveh vodilnih krivuljah:
Neskladnost pogledov in presekov vedno bolj izrazita:
Ampak ni problema, Rhino prebavi še kaj hujšega
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo
Re: 3D modelirnik ?
Sweep2Rail je komanda, ki sem jo tu največ uporabljal in je prinesla sledeče rezultate:
Površine po delih, krive in zvite:
V takih primerih je najbolje pregledati, kakšne so vstopne krivulje, ki definirajo površino:
Preveč kontrolnih točk in zato zvitost v vse smeri, nezvezna ukrivljenost...
Slabo za hidrodinamiko. Ko brusimo in kitamo to ponavadi izgine Pri CNC pa čisto lepo rata tako kot je zmodelirano
Krivulje z orodji za ravnanje in glajenje poravimo, zbrišemo tudi kako kontrolno točko:
Sprememba oblike je komaj opazna:
Rezultat:
Površina iz enega kosa, a še vedno preveč kontrolnih točk za gladko verzijo...
Še poravek površine:
Z zasukom kontrolnih točk rob bolj sledi željeni liniji.
Še odrežemo pri stopnici in dno je po zrcaljenju gotovo:
Naprej na palubo...
Površine po delih, krive in zvite:
V takih primerih je najbolje pregledati, kakšne so vstopne krivulje, ki definirajo površino:
Preveč kontrolnih točk in zato zvitost v vse smeri, nezvezna ukrivljenost...
Slabo za hidrodinamiko. Ko brusimo in kitamo to ponavadi izgine Pri CNC pa čisto lepo rata tako kot je zmodelirano
Krivulje z orodji za ravnanje in glajenje poravimo, zbrišemo tudi kako kontrolno točko:
Sprememba oblike je komaj opazna:
Rezultat:
Površina iz enega kosa, a še vedno preveč kontrolnih točk za gladko verzijo...
Še poravek površine:
Z zasukom kontrolnih točk rob bolj sledi željeni liniji.
Še odrežemo pri stopnici in dno je po zrcaljenju gotovo:
Naprej na palubo...
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo
Re: 3D modelirnik ?
Seveda najprej popravki in rekonstrukcija krivulj:
Mnogo točk:
Malo točk, a zelo podobna oblika:
Ker je dobro, da imajo vse vzdolžne in vse prečne krivulje enako število kontrolnih točk v eni smeri, sem vmesno krivuljo kopiral zadaj in jo z orodji za raztegovanje v eni smeri prilagodil na pravo velikost:
Stara in nova oblika:
Upam, da ni pre huda razlika ....
Z orodjem za površino iz mreže krivulj generiramo del palube (ker je trup iz dveh delov...)
To bi sicer lahko naredil iz enega dela, a le, če bi vse skupaj že od začetka delal izvorno iz krivulj kreiranih v Rhinotu...
Odrežemo v projekciji, kjer se trup na robu deli:
Nato z mrežo krivilj kreiramo še prednji del trupa in kabino:
Še obrežemo zadaj in isto z orodjem za mrežo krivulj kreiramo zrcalo...
Izdelek:
Kot sem omenil na začetku je zaradi neskladnosti vhodnih krivulj s časom začela nagajati nenatančnost, ki sem jo z rezanji v projekciji zaobšel (sicer se površin ne da obrezat)
Zato so se na spojih površin pojavile "špranje" po kao desetinko sem ter tja... Nič kritičnega, ker špranje lahko "zalepimo" s tem orodjem:
Tolk o tem
LP
Mnogo točk:
Malo točk, a zelo podobna oblika:
Ker je dobro, da imajo vse vzdolžne in vse prečne krivulje enako število kontrolnih točk v eni smeri, sem vmesno krivuljo kopiral zadaj in jo z orodji za raztegovanje v eni smeri prilagodil na pravo velikost:
Stara in nova oblika:
Upam, da ni pre huda razlika ....
Z orodjem za površino iz mreže krivulj generiramo del palube (ker je trup iz dveh delov...)
To bi sicer lahko naredil iz enega dela, a le, če bi vse skupaj že od začetka delal izvorno iz krivulj kreiranih v Rhinotu...
Odrežemo v projekciji, kjer se trup na robu deli:
Nato z mrežo krivilj kreiramo še prednji del trupa in kabino:
Še obrežemo zadaj in isto z orodjem za mrežo krivulj kreiramo zrcalo...
Izdelek:
Kot sem omenil na začetku je zaradi neskladnosti vhodnih krivulj s časom začela nagajati nenatančnost, ki sem jo z rezanji v projekciji zaobšel (sicer se površin ne da obrezat)
Zato so se na spojih površin pojavile "špranje" po kao desetinko sem ter tja... Nič kritičnega, ker špranje lahko "zalepimo" s tem orodjem:
Tolk o tem
LP
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo
Pomoč
Inventor 10. Nevem zakaj ampak ne morem se ločiti od njega
Zatika se mi pri osnovah.
Rišem Micro jadrnico.
Narisal sem samo polovico lupine in nato zrcalil solid. Funkcija Loft. Dobil sem "ritko".
Ok. Grem narisat s polnim rebrom in... težave. Probal sem že vse opcije ki so mi padle na pamet. Za računalnikom sedim že kako tretjo uro in ševedno nisem uspel narisat neke preproste oblike kakor je kabina letala naprimer
Spodaj bom opisal postopek, če mi lahko kdo kaj svetuje bi bilo super.
Tri ravnine. Štiri skice, da lahko za rail označim samo eno črto in ne ploskve (če dve črte skleniš na isti skicirni ravnini-program to jemlje kot en lik).
Vidna "ritka" zaradi zrcaljenja. Desno vidna "mreža" po kateri sem narisal polovico. Poizkus2. Vidi se označene točke in označena površina/oblika rebra. Označil sem tri raile. "Kabino" sicer nariše a je vredu samo njena polovica katera je sledila railu (tlorisu).
Na drugi strani je program po svoje naredil krivuljo "tlorisa". Vredu. Polovici kaže dobro. Na drugo stran samo prekopiramo/zrcalimo tloris druge strani in bi moglo biti vredu.
Ponovim vajo. S to razliko, da označim še "tloris" na drugi polovici.
Zatika se mi pri osnovah.
Rišem Micro jadrnico.
Narisal sem samo polovico lupine in nato zrcalil solid. Funkcija Loft. Dobil sem "ritko".
Ok. Grem narisat s polnim rebrom in... težave. Probal sem že vse opcije ki so mi padle na pamet. Za računalnikom sedim že kako tretjo uro in ševedno nisem uspel narisat neke preproste oblike kakor je kabina letala naprimer
Spodaj bom opisal postopek, če mi lahko kdo kaj svetuje bi bilo super.
Tri ravnine. Štiri skice, da lahko za rail označim samo eno črto in ne ploskve (če dve črte skleniš na isti skicirni ravnini-program to jemlje kot en lik).
Vidna "ritka" zaradi zrcaljenja. Desno vidna "mreža" po kateri sem narisal polovico. Poizkus2. Vidi se označene točke in označena površina/oblika rebra. Označil sem tri raile. "Kabino" sicer nariše a je vredu samo njena polovica katera je sledila railu (tlorisu).
Na drugi strani je program po svoje naredil krivuljo "tlorisa". Vredu. Polovici kaže dobro. Na drugo stran samo prekopiramo/zrcalimo tloris druge strani in bi moglo biti vredu.
Ponovim vajo. S to razliko, da označim še "tloris" na drugi polovici.
www.okarbon.eu
Re: 3D modelirnik ?
Morda je treba spremeniti pogled na postopek....
- Priponke
-
- Prva vrsta slik: uporabi se primeren kos geometrijskega telesa. Druga vrsta: preoblikovanje oblike s pomočjo kontrolnih točk.
- modeliranje.jpg (141.92 KiB) Pogledano 6064 krat
Re: Basic
Na obvestilu ti piše, v čem je problem - presečna krivulja se večkrat seka z vodilno. To onemogoča kreiranje površine.brejker napisal/-a:Jokbrateodpade
Takole na oko (kolikor se vidi) se krivulje (rail 1, 2, 3) ne stikajo v isti točki. To zna biti problem.
Druga težava je geometrija kot taka - presečne in vodilne krivulje se združijo v eno točko, kar lahko povzroči hude matematične probleme za modelirnik.
Metoda, ki ti jo je nakazal Ultralajt je izvedljiva tudi v Inventorju - z malo več omejitvami, predvsem med sliko 2 in 3.
Žal je tako, da parametrični modelirniki ne nudijo fleksibilnosti, kot jo ponuja Rhino, saj zahtevajo matematično natančno delo, Rhino pa odpušča male grehe
Po drugi strani, pa je Inventor mnogo bolj fleksibilen pri posnetju robov, zaoblitavah, delu z volumni, načrti....
LP
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo
Tebe sem čakal Za Mitjata sem pa tako ali tako vedel, da bo hitro navrgel njegovo rešitev
Slika2: Polovica dobra (označene tri krivulje). Polovico naredi po svoje.
Slika3: Označene dve krivulje. Krivulja tlorisa čaka, da jo označim kot rail. Sive barve je viden predogled (se pravi do te točke je vse OK).
Slika4: Označim tloris in ... ništa
Ne pomaga če narišem polovico na drugi skicirni ravnini (ista ravina kot prva polovica le skicirna ravnina je druga), da lahko krivuljo označim kot "neodvisno" krivuljo.
Če pa na prvi skicirni ravnini narišem dve krivulje za tloris kabine mi jo za rail označi kot sklenjeno elipso in ne kot dve krivulje, ki se končata na sredini.
Tako oblika bi moral imeti narisano s tremi kliki
Bom na končnih točkah probal namesto točke narisat šeen presek polkroga r=0.5mm in razdelil polovico z offsetom.
Se lotim tega ko končam s pisanjem prošenj za delo :-S
Slika2: Polovica dobra (označene tri krivulje). Polovico naredi po svoje.
Slika3: Označene dve krivulje. Krivulja tlorisa čaka, da jo označim kot rail. Sive barve je viden predogled (se pravi do te točke je vse OK).
Slika4: Označim tloris in ... ništa
Ne pomaga če narišem polovico na drugi skicirni ravnini (ista ravina kot prva polovica le skicirna ravnina je druga), da lahko krivuljo označim kot "neodvisno" krivuljo.
Če pa na prvi skicirni ravnini narišem dve krivulje za tloris kabine mi jo za rail označi kot sklenjeno elipso in ne kot dve krivulje, ki se končata na sredini.
Tako oblika bi moral imeti narisano s tremi kliki
Bom na končnih točkah probal namesto točke narisat šeen presek polkroga r=0.5mm in razdelil polovico z offsetom.
Se lotim tega ko končam s pisanjem prošenj za delo :-S
www.okarbon.eu
Re:
Hotel sem samo nakazati, da obstaja več načinov kako ustrojiti mačka!brejker napisal/-a:Tebe sem čakal Za Mitjata sem pa tako ali tako vedel, da bo hitro navrgel njegovo rešitev
Včasih se tako zaženemo v neko stvar in butamo ob zid in niti ne pomislimo, da bi morda s povsem druge strani in drugačnim pristopom zadevo enostavno razrešili.