Oživljanje dvokrilca
Oživljanje dvokrilca
Zgodba se začne 2.aprila 2008, dan, ko sem razbil svojega trainerja.
1.maja 2008, po slabem mesecu iskanja novega modela se je doma znašlo tole:
148cm čez krila, 3,2kg na papirju, 4,2kg na vagi. Znan kot zahteven model, pa se je odlično izkazal in mi služil 35 letalnih ur. Vmes nekajkrat polomljeno in popravljeno podvozje, nekaj nove folije.
Življenska doba modelov je omejena, usodni dan je bil 11.avgust 2010. Ročka ki odpira boben v vplinjaču je počila, motor je ostal na polnem gasu. Po nekaj poskusih ugašanja motorja z zategovanjem komand se je dvokrilec naposled vdal. Odtrgalo je zgornjo desno polovico krila, ki je mimogrede odnesla še desno polovico višine. Kovit pri polnem gasu. Do tal.
Kratek čas za tem sem kupil nov model, GB Models Yak 55m, dvokrilec pa je šel na zaslužen dopust. V škatlo, pod mizo.
Ker mi duša ni dala miru, sem ga vsake toliko časa malo pogledal, a nisem imel volje do popravljanja. Nekaj dni nazaj pa sem se vdal. Avijon mi je dal toliko izkušenj, veselja in zadovoljstva, zasluži si še eno priložnost. In se je začelo...
LP, Rok
1.maja 2008, po slabem mesecu iskanja novega modela se je doma znašlo tole:
148cm čez krila, 3,2kg na papirju, 4,2kg na vagi. Znan kot zahteven model, pa se je odlično izkazal in mi služil 35 letalnih ur. Vmes nekajkrat polomljeno in popravljeno podvozje, nekaj nove folije.
Življenska doba modelov je omejena, usodni dan je bil 11.avgust 2010. Ročka ki odpira boben v vplinjaču je počila, motor je ostal na polnem gasu. Po nekaj poskusih ugašanja motorja z zategovanjem komand se je dvokrilec naposled vdal. Odtrgalo je zgornjo desno polovico krila, ki je mimogrede odnesla še desno polovico višine. Kovit pri polnem gasu. Do tal.
Kratek čas za tem sem kupil nov model, GB Models Yak 55m, dvokrilec pa je šel na zaslužen dopust. V škatlo, pod mizo.
Ker mi duša ni dala miru, sem ga vsake toliko časa malo pogledal, a nisem imel volje do popravljanja. Nekaj dni nazaj pa sem se vdal. Avijon mi je dal toliko izkušenj, veselja in zadovoljstva, zasluži si še eno priložnost. In se je začelo...
LP, Rok
Vozim Renault Clio BiTurbo. Bi turbino, pa nimam.
- Kralj Luka
- Freak
- Prispevkov: 720
- Pridružen: 25 Avg 2006, 10:49
- Kraj: Rožna dolina (Nova gorica)
Najprej sem slekel večino folije, sledila je ocena škode.
Imam pol višine, eno krilno opornico, in eno stran trupa v kolikor toliko celem stanju. Smer je potrebna menjave pantov, ker je letvica že precej boga jo bo treba zamenjati. Bomo kopirali pa bo. Folija je zoprna, precej bo treba brusiti.
Krila... izgledajo precej bogo, bomo pustili za konec.
Glede na to, da imam zelo malo izkušenj z grajenjem in popravljanjem lesenih modelov, se sproti učim, je zunaj lepo vreme in sem omejen s časom, lahko pričakujete, da bo tema napredovala počasi. Slike so kakršne so, pač 3 leta stara Nokia.
Cilj je da model poleti še letos. Če bo pač zneslo.
Lp, Rok
Imam pol višine, eno krilno opornico, in eno stran trupa v kolikor toliko celem stanju. Smer je potrebna menjave pantov, ker je letvica že precej boga jo bo treba zamenjati. Bomo kopirali pa bo. Folija je zoprna, precej bo treba brusiti.
Krila... izgledajo precej bogo, bomo pustili za konec.
Glede na to, da imam zelo malo izkušenj z grajenjem in popravljanjem lesenih modelov, se sproti učim, je zunaj lepo vreme in sem omejen s časom, lahko pričakujete, da bo tema napredovala počasi. Slike so kakršne so, pač 3 leta stara Nokia.
Cilj je da model poleti še letos. Če bo pač zneslo.
Lp, Rok
Vozim Renault Clio BiTurbo. Bi turbino, pa nimam.
- Kralj Luka
- Freak
- Prispevkov: 720
- Pridružen: 25 Avg 2006, 10:49
- Kraj: Rožna dolina (Nova gorica)
No pa začnimo...
V preteklih treh dneh je nastalo tole.
Zaenkrat vse paše ko ata na mamo, naredil bom še nekaj lukenj za zmanjšanje teže, nato pa sledi lepljenje.
Izrezana je tudi manjkajoča opornica krila. Dva kosa iz 3mm VP zlepljena skupaj, opazil sem da je originalna opornica malo tanjša tako da bo novo treba malo zbrusiti. Trenutno je še obtežena, saj lepim z belim lepilom, slika sledi.
LP, Rok
V preteklih treh dneh je nastalo tole.
Zaenkrat vse paše ko ata na mamo, naredil bom še nekaj lukenj za zmanjšanje teže, nato pa sledi lepljenje.
Izrezana je tudi manjkajoča opornica krila. Dva kosa iz 3mm VP zlepljena skupaj, opazil sem da je originalna opornica malo tanjša tako da bo novo treba malo zbrusiti. Trenutno je še obtežena, saj lepim z belim lepilom, slika sledi.
LP, Rok
Vozim Renault Clio BiTurbo. Bi turbino, pa nimam.
Rok
Končno (a malo pozno) si me poslušal.
Škoda, ker si to se lotil sedaj, ko je čas za letenje.
Spodnje plasti folije, ki ti ostane na balsi, boš najlažje olupil tako da z toplozračnim fenom pogreješ in "špohtlom" (ličarsko lopatico) podrgneš.
Še enkrat za odločitev
Lp
Tomaž
P.S.
Noben model ni tako poškodovan, da ga drugič ne moreš se bolj usadit
Končno (a malo pozno) si me poslušal.
Škoda, ker si to se lotil sedaj, ko je čas za letenje.
Spodnje plasti folije, ki ti ostane na balsi, boš najlažje olupil tako da z toplozračnim fenom pogreješ in "špohtlom" (ličarsko lopatico) podrgneš.
Še enkrat za odločitev
Lp
Tomaž
P.S.
Noben model ni tako poškodovan, da ga drugič ne moreš se bolj usadit
Davno nazaj smo na balso v vrstah čakali!!!!!!!!
Tudi meni je enkrat odpadla ročka na 'fergazerju' vendar se nisem vdal. S Super Airom sem ga nažigal enih 5 minut na polnem gasu, vmes je bilo že tudi par kritičnih položajev. Pa še klubski kolegi so se 'zezali' češ a ti je gas zaštekal. Če bi jim to rekel tako ali tako nebi verjeli. Po pristanku je bilo v tanku še skoraj polovica gorivarapz0r napisal/-a:Ker se mi ni dalo čakati 10 minut.Kralj Luka napisal/-a:In zakaj ga nisi vozil v krogih dokler ti nebi zmanjkalo bencina in potem bi pristal ??
Vglavnem to je bil eden mojih najbolj adrenalinskih letov. Če se mi nebi dalo čakat sploh nebi vedel kaj bi zamudil.
Je pa popravilo vsekakor vredno vzpodbude.
RC Addict!