Razlike med navadnimi in drift avtomobili
Moderator: jannyy
Razlike med navadnimi in drift avtomobili
Zanima me ali mora biti RC avto posebno prilagojen za drift ali je za zacetnika dovolj tudi navaden cestni avto z drift gumami..
Kako imajo speljan pogon (2,4kolesa?).
Kaksen motor se uporablja (vec obratov, manj obratov..).
Ce je kje na avtomobilu kaksna posebnost na katero moram zelo paziti bi prosil za kaksno prilozeno sliko.
Lp
Kako imajo speljan pogon (2,4kolesa?).
Kaksen motor se uporablja (vec obratov, manj obratov..).
Ce je kje na avtomobilu kaksna posebnost na katero moram zelo paziti bi prosil za kaksno prilozeno sliko.
Lp
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Mihec hvala za odgovor. Ce ima kdo se kaksno idejo kaksne posebne drift malenkosti naj kar napise
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Zelo koristno je, da imaš kroljične diferneciale saj jih je veliko lažje nastavljat kot pa zobniške Pa tudi kakšen spool (zaprt) zadnji diff je dobrodošel, ni pa nujen... dovol je je že samo če zategneš navadnega oz. naliješ zelo gosto olje.
Sicer imaš pa ogromno okrog drifta napisano na: drift.si
Sicer imaš pa ogromno okrog drifta napisano na: drift.si
LP Jan V.
Team Losi
Buy, drive, crash, fix
Team Losi
Buy, drive, crash, fix
Kako da ne,le par modelov in predelav, prva dva sta org, ta avto se za on road dirko nebi glih dobr peljal, tudi drift se hudo odvija...mihec87 napisal/-a:Posebej drift avtomobilov v rc svetu ni, za drift je samo cestni model(ponavadi 1:10) z 4wd pogonom ter ustreznimi gumami.Na boljših modelih je samo štos da lahko nastavljaš več stvari naklon gum,amortizerjev itd...
Yokomo DRB Blue/Silver
So dražje šasije,kiti, a vseeno se da za 100e kr uredit dost dobr drift avto!
http://test.long-life.eu/be0a4
Mogoče sem neveden, ampak temu avtu je še vedno osnova cestni model(ne vidim nič posebnega vkolikor je šasija lahko drugače uravnotežena) in se da večino cestnih modelov nastavit do te meje pa še deli se hitreje dobijo..
Za 100eur sem našel tamiyo tt01 ali je kje kaj česar nisem našel.
Za 100eur sem našel tamiyo tt01 ali je kje kaj česar nisem našel.
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..
Če ga bi Yokomota točno tega res predelal v on road ne rečem da se ne bi normalno peljal,a ne glih dobr ,vseen težišče ima drugačno, spred mašina, nepoznam niti enga dirkalnika, da ima spred motor in da zmaguje na dirkah itd,, tudi brezevze bi bilo dat 500eur da bi ga spremenil v on road, raje kupiš nekega Assota itd, on road mislim cestne dirke ala grip.
http://test.long-life.eu/be0a4
@mihec87 Nekaj posebnosti na namenskih drift avtih: spredaj se da nastaviti večji camber, motor je spredaj, baterije pa zadaj zaradi boljše porazdelitve teže, zadnja kolesa se vrtijo hitreje kot sprednja (counter steer), spredaj imajo enosmerni (one-way) diff, zadaj spool (zaprt) diff pa še kaj bi se našlo
Za 100€ je pa pomojem mislil kit za predelavo: http://www.r2hobbies.com/eng/products.php?cat=237
Za 100€ je pa pomojem mislil kit za predelavo: http://www.r2hobbies.com/eng/products.php?cat=237
LP Jan V.
Team Losi
Buy, drive, crash, fix
Team Losi
Buy, drive, crash, fix
Se posipam..za prej napisano če je res tako hudo narobe napisano(moteč je samo del kjer sem napisal da ni prav drift avtov kjer je yokomo izjema samo sem ga raje izpustil ker so redki).
Ne vem pa zakaj še potem vsi sploh vozite cyclone,xray,asso ipd..če je pa yokomo super duper oz ekstra narejen namensko za drift?
CS se da na veliko katerem jermenarju naredit, zaprti diff ni nobena umetnost,one way se pa tudi dobi(seveda ne za vse modele)..Torej yokomtu ostane samo težišče ter več camber.
Ne vem pa zakaj še potem vsi sploh vozite cyclone,xray,asso ipd..če je pa yokomo super duper oz ekstra narejen namensko za drift?
CS se da na veliko katerem jermenarju naredit, zaprti diff ni nobena umetnost,one way se pa tudi dobi(seveda ne za vse modele)..Torej yokomtu ostane samo težišče ter več camber.
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..
Fajn je, če človek malo poGooogla, če nima ustreznih izkušenj, ter info. in nato svetuje ostalim...
Drugače, pa se ni treba posipat, raje kaj odDriftat , pa je coooll!!!
Glede znmk, ki jih vozimo, pa je tako, da si redko kdo gre kupit novo šasijo za 300 in več eur, pe se kupuje rabljene tekmovalne oz. nove "hoby" šasije...
Kaj si videl cene Yokomotov in novih Tamiy ali OTA-Zeon?? Kriminal!!!
Drugače, pa se ni treba posipat, raje kaj odDriftat , pa je coooll!!!
Glede znmk, ki jih vozimo, pa je tako, da si redko kdo gre kupit novo šasijo za 300 in več eur, pe se kupuje rabljene tekmovalne oz. nove "hoby" šasije...
Kaj si videl cene Yokomotov in novih Tamiy ali OTA-Zeon?? Kriminal!!!
Alt + Ctrl + Middle figer
Moraš ločit nekega yokomota za 150, 220e od neke nove pošasti,ki je narejen dobesedno le za drift,pač njegova osnova je tako narejena.kotnik napisal/-a:Jaz sem si za prvi avto kupil yokomo pa nisem bil zadovoln lih najbolj in sem jo prodal za 50€ ker sem se nehal ubadati z tem...
200e
500e+
ali dbr
Pa tudi navadnega yokomota se da zelo zelo dobr poštimat, pač dbr je po osnovi tak avto,da sam sili v drift stil vožnje, je pa spet za nekega začetnika težaven za vozit.Ne rečem za nekoga ki je modelar že neki časa ali z dušo,mu gre hitr od rok.
dbr za 500e+
http://www.youtube.com/watch?v=UNe3o75KmjA
dpko za 200e+
http://www.youtube.com/watch?v=ycHsFk1MErU
http://test.long-life.eu/be0a4