Vision plus-V 2010
Vision plus-V 2010
Sonce je pokukalo iz oblakov in prve priprave na sezono 2010 so v polnem teku. Po lanski sezoni, ki je bila zame prva tekmovalna in nadvse uspešna sem se odloču, da za letos spremenim floto.
MIBO je v svoj hanger zopet postavil F3J model Vision. Glede na to da se je ogromno pisalo o tem modelu tako dobre oz. slabe stvari bom rekel samo to da pustimo zgodovino, kajti novi Vision Plus-V je nov mejnik za tiste pilote, ki želijo da pilot popolnoma izkoristi vse lastnosti modela v vseh vremenskih pogojih.
Podatki:
Razpon: 3505 mm
Dolžina: 1618 mm
Teža : od 1900g- 2400g (odvisno od izvedbe in balasta)
Profil: MT-25750-L (pod 8%)
Površina krill: 68,8dm2
Površina repa 7,9 dm2
Profil repa SD8025
Model na sliki: centroplan full-carbon (Textreme), uške carbon D-box.
teža po delih:
Uška leva 258g
Uška desna 258g
Centroplan 569g
V-rep & bajoneti 73g
Trup s kjuko 316g
Bajoneti krila 48g
Skupaj 1522g
Oprema:
servo S3150 4x 72g
servo HS 65 2x 14g
Baterije 4xAA ENELOP 2000mAh 107g
Sprejemnik RX 7 synth IPD 20g
Kabli, konektorji, povezave... 150g
Utež za CG cca.100g
Skupaj 463g
Teža modela cca. 1985g
MIBO je v svoj hanger zopet postavil F3J model Vision. Glede na to da se je ogromno pisalo o tem modelu tako dobre oz. slabe stvari bom rekel samo to da pustimo zgodovino, kajti novi Vision Plus-V je nov mejnik za tiste pilote, ki želijo da pilot popolnoma izkoristi vse lastnosti modela v vseh vremenskih pogojih.
Podatki:
Razpon: 3505 mm
Dolžina: 1618 mm
Teža : od 1900g- 2400g (odvisno od izvedbe in balasta)
Profil: MT-25750-L (pod 8%)
Površina krill: 68,8dm2
Površina repa 7,9 dm2
Profil repa SD8025
Model na sliki: centroplan full-carbon (Textreme), uške carbon D-box.
teža po delih:
Uška leva 258g
Uška desna 258g
Centroplan 569g
V-rep & bajoneti 73g
Trup s kjuko 316g
Bajoneti krila 48g
Skupaj 1522g
Oprema:
servo S3150 4x 72g
servo HS 65 2x 14g
Baterije 4xAA ENELOP 2000mAh 107g
Sprejemnik RX 7 synth IPD 20g
Kabli, konektorji, povezave... 150g
Utež za CG cca.100g
Skupaj 463g
Teža modela cca. 1985g
- Priponke
-
- DSCF4318-1.JPG (54.97 KiB) Pogledano 6295 krat
-
- DSCF4313-1.JPG (66.75 KiB) Pogledano 6295 krat
-
- DSCF4308-1.JPG (67.14 KiB) Pogledano 6295 krat
Zadnjič spremenil rossi, dne 19 Jan 2010, 14:39, skupaj popravljeno 1 krat.
- Matjaž_Černivc
- Profesor
- Prispevkov: 1260
- Pridružen: 15 Nov 2004, 14:04
- klementercon
- Profesor
- Prispevkov: 1397
- Pridružen: 08 Nov 2008, 12:14
- Kraj: Sezana Milano
- Kontakt:
f3j
Čudovit F3J model
tudi ja ti želim veliko uspehov!
tudi ja ti želim veliko uspehov!
Kot kaže sonca nikakor ne bomo dočakal... no ja bo pač treba še en mal potrpet. Zato sem pa med tem času dokončal izdelavo Visiona Standard in Vision Light.
Vision Standard, ki je bil predstavljen zadnjikrat je sedaj popolnoma opemljen in teža modela po sklopih je naslednja:
-Uška leva 295g
-Uška desna 295g
-Centroplan 660g
-Trup kpl z V repom 600g
-Bajoneti 50g
Skupaj 1900g
Vision Standard ima vgrajeno tudi mizico za balast, ki se enostavno privijači z M5 imbus vijakom. Vstavite lahko palico premera od 10 do 14mm dolžine cca.490mm. Tako lahko dodatno povečate maso modela tudi za 500g.
Vision Light ima centroplan carbon D-box (unidirectional), uške steklo in nosilec ojačan s karbonom. Eleroni na uškah so iz karbona (textreme), flapi na centoplanu steklo.
Popolnoma opremljen model ima težo po sklopih:
-Uška leva 260g
-Uška desna 260g
-Centroplan 620
-Trup kpl z V repom 550g
-Bajoneti 50g
Skupaj 1740g
Ker so vsi sklopi modela praktično popolnoma dovršeni je končna montaža prava poslastica tudi za tiste z malo manj spretno roko. Celoten model pripravljenega za let sem dokončal v dobrih 4 urah!!!
Vision Standard, ki je bil predstavljen zadnjikrat je sedaj popolnoma opemljen in teža modela po sklopih je naslednja:
-Uška leva 295g
-Uška desna 295g
-Centroplan 660g
-Trup kpl z V repom 600g
-Bajoneti 50g
Skupaj 1900g
Vision Standard ima vgrajeno tudi mizico za balast, ki se enostavno privijači z M5 imbus vijakom. Vstavite lahko palico premera od 10 do 14mm dolžine cca.490mm. Tako lahko dodatno povečate maso modela tudi za 500g.
Vision Light ima centroplan carbon D-box (unidirectional), uške steklo in nosilec ojačan s karbonom. Eleroni na uškah so iz karbona (textreme), flapi na centoplanu steklo.
Popolnoma opremljen model ima težo po sklopih:
-Uška leva 260g
-Uška desna 260g
-Centroplan 620
-Trup kpl z V repom 550g
-Bajoneti 50g
Skupaj 1740g
Ker so vsi sklopi modela praktično popolnoma dovršeni je končna montaža prava poslastica tudi za tiste z malo manj spretno roko. Celoten model pripravljenega za let sem dokončal v dobrih 4 urah!!!
- Priponke
-
- ..in kr dobr je ratal..
- balast3.JPG (62.71 KiB) Pogledano 5621 krat
-
- balast2.JPG (76.43 KiB) Pogledano 5621 krat
-
- ..tu sem mel pa jest prste zraven..
- balast1.JPG (58.17 KiB) Pogledano 5621 krat
..in po končni montaži servotov in ostale drobnarije ostane neverjetno veliko prostora. Vem da je to pri nekaterih modelih zelo, zelo stisjeno
- Priponke
-
- Tudi elektro trup bo navoljo. Prostora dovolj tako za motorje velikosti 500 oz outrunerja premera 45mm..več na strani F5J..
- ele & jotica.JPG (75.79 KiB) Pogledano 5608 krat
-
- rep1.JPG (79.24 KiB) Pogledano 5608 krat
-
- montaĹľa1.JPG (84.83 KiB) Pogledano 5608 krat
- Priponke
-
- Tale pa še čaka!
- 3.JPG (50.73 KiB) Pogledano 5059 krat
-
- vision plus.jpg (48.83 KiB) Pogledano 4127 krat
Zadnjič spremenil CINX, dne 14 Okt 2010, 18:32, skupaj popravljeno 1 krat.
F3J JURE napisal/-a:Pozdravljen nazaj činku.Veliko lepih letov z vision
Prej kot veš sem vozil avijone proizvajalca NAN models vendar mi tam ni bilo všeč, da si vedno rabil dva različna modela prej Shedov Experience, sedaj dva različna Explorerja mislim na razpetino kril. Cena pri njih je za moje pojme bistveno previsoka (mislim na Explorerja). Lahko bi vzel spet Shedowa (ki je sicer odličen model) in pa Experienca, vendar to ni to.
Problem so bili še rezervni deli, ko sem kaj razbil nikoli nisem dobil barve kot je bila naročena, poslali so mi kar je bilo pač na zalogi.
Pri Visionu Plus se mi dopade, da imaš en model, ki je izredno prodoren, tako, z različno težo modelov z lahkoto dobim kar želim, kar pri drugih proizvajalcih ni mogoče. V Mibo modeli znajo prisluhnit tvojim željam, z Bogotom sva se kar parkrat slišala po telefonu in premlela zadeve in drugi model je prišel točno tak, kot sem ga naročil. Čakam pa še tretji model, ki bo izdelan čisto po naročilu.
Kot je že Rossi napisal je model izdelan vrhunsko in dodelan mnogo bolj kot pri drugih proizvajalcih, kar prihrani kakšno urico pri montaži.
Prednost Visiona Plus vidim še v tem, da imamo rezervne dele pri roki.
Ko bom iz travnika pa napišem še kaj o samem letenju