Študenti strojništva na svetovnem tekmovanju na 7em mestu!
Študenti strojništva na svetovnem tekmovanju na 7em mestu!
Čitam Mobil revijo in opazim članek kako so naši študenti presenetili
na med narodnem tekmovanju v estetiki in načinu izdelave modela.
Link:
http://www.fs.uni-lj.si/avio/dbf/index. ... 0&Itemid=1
Na njihovi strani je napisanega bore malo. Tako, da priporočam, da si priskrbite Mobil revijo (brezplačna je).
Se je pa tekmovalo v treh zračnih in enem preizkusu na tleh.
Naj podam kot zanimivost, da je moral model prenašati 4litrsko posodo z vodo in vmes izstreljevati rakete,...
Več v omenjeni reviji.
na med narodnem tekmovanju v estetiki in načinu izdelave modela.
Link:
http://www.fs.uni-lj.si/avio/dbf/index. ... 0&Itemid=1
Na njihovi strani je napisanega bore malo. Tako, da priporočam, da si priskrbite Mobil revijo (brezplačna je).
Se je pa tekmovalo v treh zračnih in enem preizkusu na tleh.
Naj podam kot zanimivost, da je moral model prenašati 4litrsko posodo z vodo in vmes izstreljevati rakete,...
Več v omenjeni reviji.
www.okarbon.eu
http://www.aiaadbf.org/
Svetovalca:
TADEJ KOSEL
DEJAN NOZAK
Ekipa:
BLAZ BAJC
GREGOR TROST
DARJA PEKOVEC
BLAZ CIZERLE
MAJA DJOKIC
JOST LAZNIK
JARO KORITNIK
CRT SAMBOLEC
DEJAN KASTELIC
ALES STUPICA
ANZE MERHAR
ATINA LAZIC
GASPER SUBIC
GREGOR BIZILJ
GREGOR VERKO
LIN REGALI
LUKA KENK
MATEJ PUSNIK
MATIC VRECKO
PRIMOZ GRKMAN
PRIMOZ PRHAVC
- Ericsson
- Razpravljalec
- Prispevkov: 148
- Pridružen: 08 Sep 2008, 22:34
- Kraj: Črni Vrh nad Polhovim Gradcem
Članek sem prebral in vsekakor čestitke.
No v sammem članku sem naletel na zanimivo stvar, piše da so imele vse ekipe velike probleme z ometavanjem tovora s kril, saj je pri tem prihajalo do spremembe težiča modela. To naj bi povzročilo več strmoglavljenj.
Sicer se sam še nisem ubadal z njimi, toda menim da bi se ta problem dalo zelo enostavno odpraviti z žiroskopi. Ali pač?
(komentar zaželjen)
no vsekakor
No v sammem članku sem naletel na zanimivo stvar, piše da so imele vse ekipe velike probleme z ometavanjem tovora s kril, saj je pri tem prihajalo do spremembe težiča modela. To naj bi povzročilo več strmoglavljenj.
Sicer se sam še nisem ubadal z njimi, toda menim da bi se ta problem dalo zelo enostavno odpraviti z žiroskopi. Ali pač?
(komentar zaželjen)
no vsekakor
Najverjetneje jim je hodila narobe potisna sila rakete.Ericsson napisal/-a: piše da so imele vse ekipe velike probleme z ometavanjem tovora s kril, saj je pri tem prihajalo do spremembe težiča modela.
enostavno odpraviti z žiroskopi.
*z bratom sva 1x montirala "žvižgovca" na eno krilo spitfireja,
pa ga je samo malo zategnilo v eno stran*
Če maš obešene 4litre H2O tovora, zna bit samo letenje zahtevno.
Žiroskopi so za v helokopterje.
V RC-letalu so le potuha.
www.okarbon.eu
No ja, niso bili "samo" 7. v svetovnem merilu, ekipa je bila PRVA med evropskimi ekipami... pošteno so poteptali tudi konkurenco s precej bolj opevane univerze v Delftu... tako da ja, vsa čast in priznanje!
offtopic: gyroti so zakon, če veš zakaj jih uporabljaš in kako.
offtopic: gyroti so zakon, če veš zakaj jih uporabljaš in kako.
Ko segaš po zvezdah, ne skrbi če katero izmed njih zgrešiš. Morebiti ujameš Luno...
- tone vidensek
- Dr. Modelar
- Prispevkov: 2126
- Pridružen: 21 Nov 2005, 20:04
Štidentje strojništva so na..
Slike testnih letov si lahko ogledate na 54.kanal TV poroča-stran23
Ravno to sem hotel napisat / poudaritiBoeing napisal/-a:No ja, niso bili "samo" 7. v svetovnem merilu, ekipa je bila PRVA med evropskimi ekipami... pošteno so poteptali tudi konkurenco s precej bolj opevane univerze v Delftu... tako da ja, vsa čast in priznanje!
"It's not how close you get to the ground, but how precise you can fly the airplane..." - Bob Hoover