Gemini išče zaposlitev

Splošna debata o motorjih in modelih z eksplozijskim pogonom

Moderator: Mipo

Uporabniški avatar
Mipo
Dr. Modelar
Prispevkov: 3309
Pridružen: 15 Nov 2004, 11:59
Kraj: Vrtojba

Gemini išče zaposlitev

Odgovor Napisal/-a Mipo »

V škatli na polici je že nekaj mesecev stal brezposelni OS FT 1.60 Gemini. Odpiral sem škatlo in cedil sline ob misli na njegov zvok in občudoval tehnične rešitve ter njegovo izdelavo. Onega večera pa me je popadlo in postavil sem ga v vitrino. Hrastova deščica, šest vijakov, malce žaganja, pa ga lako občudujem za steklom. =P~

Toda to ni cilj. Želim si model zanj. Letel je že na Gilesu 1650mm, pa je nekoliko pretežek. Tako, da je moral svinec v rep. Moči sicer dovolj: model z motorjem je tehtal 4,5kg, motor pa je na tleh potegnil 6,45 kg; dovolj za letenje. Sedaj Gilesa poganja OS FT 1.20 III, malce lažji, po moči pa le malo zaostaja za večjim bokserjem.

Torej: iščem ideje, kaj naj poganja ta motor? Njegov karakter je: vztrajnost, zanesljivost, ni pretirano navit, rad vrti velike propelerje, ima čudovit zvok,...
Tak mora biti tudi model, ki ga bo nosil. Poleg tega pa še: original je moral imeti bokser ali zvezda motor. Torej ni moderen akrobat, ki prekipeva od moči, lahko pa je zvezda Reno dirk (razpetina od 1700 do 2000mm), lahko je delovni konj (razpetina od 2200 do 2600mm).
Ogledujem si GeeBee model Y, ki spada v prvo skupino, model Stinson Reliant, ki sodi v drugo, Belanco, ki je po karakterju nekje vmes, morda Tonček iz slovenske zgodovine letalstva?
Vendar ne želim imeti enega izmed modelov, ki jih srečujemo povsod (tipa Piper,...)

Prosim za pomoč: Na dan z idejami!

Za občutek kako izgleda in kaj zmore, pa še tole:

Prostornina: 2 x 13,26 ccm = 26,52 ccm
Hod: 27,7 mm
Vrtina: 22,0 mm
Uporabni vrtljaji: 2.000 - 10.000 rpm
Teža: 1,1 kg

Sam sem na njem gnal eliso MenzS 18x6 na 8.000 rpm in je pri tem potegnil 64,5 N (6,45 kg).

Miloš
HPIM0655.JPG
HPIM0655.JPG (10.62 KiB) Pogledano 11021 krat
HPIM0642.JPG
HPIM0642.JPG (10.47 KiB) Pogledano 11021 krat
Uporabniški avatar
peroo
Tekmovalec
Prispevkov: 290
Pridružen: 15 Nov 2004, 14:29
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a peroo »

Pozdravljen!

Za ta motor je idealno letalo Midget mustang. Ima boxer motor, Uporabljali so ga tudi za dirke v Renu. Poglej si spodnji link:
http://www.red1.orcon.net.nz/Red1DDC.html

Pa še slikce:

Slika
Slika

Pa še dva linka z dodatno literaturo:
http://www.xu-aviation.com/dick.htm
http://pages.infinit.net/amolle/

LP Peter
Uporabniški avatar
Mipo
Dr. Modelar
Prispevkov: 3309
Pridružen: 15 Nov 2004, 11:59
Kraj: Vrtojba

Odgovor Napisal/-a Mipo »

Hvala,

Hm, v merilu 1:3 bi to pomenilo razpetino 1880 mm; kar prava dimenzija. S težo med 5 in 5,5 kg bi bil zanimiv model.

Se je prebil v finale (peti na spisku). Ko bom zbral 10 finalistov, bom naredil drugi krog.

Miloš
Uporabniški avatar
Mipo
Dr. Modelar
Prispevkov: 3309
Pridružen: 15 Nov 2004, 11:59
Kraj: Vrtojba

Gemini JE dobil zaposlitev

Odgovor Napisal/-a Mipo »

Od decembra se je že kar nekaj stvari dogodilo. Tako je tudi Gemini dobil zaposlitev. Zaupal sem mu polmaketo iz zlate dobe letalstva: Gee Bee Y model Sportsler. Model je izdelan v približnem merilu 1:4, kar pomeni, da dolžina trupa ustreza merilu, razpetina je nekoliko manjša, razmak med kolesi (kolotek) je nekoliko večji, prav tako je podvozje premaknjeno rahlo naprej. Čemu vsi ti ukrepi je menda jasno.

Model ima tako razpetino 2150 mm in tehta pripravljen za let (brez goriva) 5840g. Motor OS FT 1.60 razvije s propelerjem MenzS 18x6 nekaj čez 8.000 vrtljajev v minuti in pri tem da statičnega vleka 6,5 kg. Torej vse kaže na pohlevno zračno plovilo z dovolj rezerve v moči motorja.

V oblačnem in meglenem dnevu sem ga pripeljal na zrak.
V vsej velikosti izgleda takole.
V vsej velikosti izgleda takole.
GBY 5 small.jpg (84.84 KiB) Pogledano 10770 krat
Ko je dobil še pokrov motorja izgleda tako. Vidne so odprtine za vstop zraka do obeh cilindov bokserja.
Ko je dobil še pokrov motorja izgleda tako. Vidne so odprtine za vstop zraka do obeh cilindov bokserja.
GBY 6 small.jpg (60.3 KiB) Pogledano 10770 krat
Megla v ozadju se počasi trga.
Megla v ozadju se počasi trga.
GBY 12 small.jpg (37.29 KiB) Pogledano 10770 krat
Zadnjič spremenil Mipo, dne 31 Mar 2005, 11:36, skupaj popravljeno 3 krat.
Uporabniški avatar
Mipo
Dr. Modelar
Prispevkov: 3309
Pridružen: 15 Nov 2004, 11:59
Kraj: Vrtojba

Odgovor Napisal/-a Mipo »

Nato se je bilo potrebno poigrati z nastavitvami motorja. Glavno iglo sem zapiral do dobrih 8.000 rpm, ter jo zatem rahlo odprl. Malce več dela je zahtevala "spodnja" igla, ki še vedno ni čisto "na mestu". Osnovni pogoji (če odštejem telečja kolena) za letenje so bili postavljeni. Preveril sem domet postaje: B.P. Naslednjič bo šla antena v trup (za prvič visi pod trupom).

Rahlo dodam plin, pa ga hitro spet odvzamem, ker je model impulzivno poda proti vzletni stezi. Velika kolesa, gladek asfalt, majhna masa, to so pogoji, za model že po tleh "leti".

Potem sem zapeljal po stezi. Taksiranje je brez težav. Ostane samo še zadnji preizkus motorja in.....

Trikrat globoko vdihni in dodaj plin. Po nekaj metrih se dvigne rep. Zanašanja v levo nisem zaznal (Mogoče sem ga tudi avtomatično kompenziral - ne vem). Po dvajsetih metrih stika s tlemi ni več. Model se nagne rahlo v levo in precej vzpenja. Popravki trima, poravnava z osjo steze, rahel nagib desno in zavoj 180°: LETI!!! In to kako! Hitrost je scale, nekje okoli 70 ali 80 km/h. Naberem malo višine, odvzamem plin do ene tretjine. Še vedno leti, rahlo ga podpiram s palico, ne izgublja višine. Zavoj s to hitrostjo: B.P. Prelet steze. Denis komentira: "Sem mislil, da leti hrošč (VW) nad lijakom." Bokser ima značilen zvok.

Kje so slike poleta? Ker sam nisem utegnil slikati, je to opravil Sandi. Sedaj pa čakam na njegov prispevek.

Aha, kako to pristaja? Bomo poizkusili. Nastavek šolskega kroga, desni zavoj nad trtami (če si prenizek nastane pomfri), pustim kakšnih 4.000 rpm, "Nus dol" tišči Darko. Torej rahlo navzdol, prelet zadnje vrste trt, odvzamem plin, počasi zategujem višino. Hitrost si že ne zasluži več tega imena. Dotik tal s tremi kolesi, vzmetenje (teleskopsko na prednjih kolesih) nima nobenega dela. Kolena se še vedno tresejo in mravljinci se sprehajajo po palcih. Ampak oddahnem se pa. Kaj več, pa še če bo koga zanimalo.
Pa še malce z druge strani. Žal je svetloba bolj revna.
Pa še malce z druge strani. Žal je svetloba bolj revna.
GBY 8 small.jpg (82.13 KiB) Pogledano 11294 krat
Tudi zadnje kolo si je zaslužilo aerodinamičen pokrov.
Tudi zadnje kolo si je zaslužilo aerodinamičen pokrov.
GBY 4 small.jpg (70.98 KiB) Pogledano 11294 krat
Na spodnji strani sta obe izpušni cevi (vsaka za 13,5 ccm), ter dve cevki iz rezervoarja, ter oddušnik karterja. Te cevi bodo dobile mesto drugje, ko bo testna faza mimo.
Na spodnji strani sta obe izpušni cevi (vsaka za 13,5 ccm), ter dve cevki iz rezervoarja, ter oddušnik karterja. Te cevi bodo dobile mesto drugje, ko bo testna faza mimo.
Izpusni sistem.jpg (31.84 KiB) Pogledano 11291 krat
Zadnjič spremenil Mipo, dne 02 Sep 2005, 19:30, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
Mipo
Dr. Modelar
Prispevkov: 3309
Pridružen: 15 Nov 2004, 11:59
Kraj: Vrtojba

Odgovor Napisal/-a Mipo »

Še zahvala dvema dobrima (tako in drugače) modelarskima kolegoma Darku za nosilec motorja in Matjažu za grelnik svečk.
Priponke
Kabli vodijo k Levstekovemu grelniku svečk OBG in naprej do dveh zaporedno vezanih NiCd baterij s kapaciteto 1500mAh.
Kabli vodijo k Levstekovemu grelniku svečk OBG in naprej do dveh zaporedno vezanih NiCd baterij s kapaciteto 1500mAh.
GBY 13 small.jpg (62.01 KiB) Pogledano 11291 krat
Nosilec motorja, ki ga je prispeval Darko - njegova izdelava.
Nosilec motorja, ki ga je prispeval Darko - njegova izdelava.
HPIM1097_2.jpg (55.7 KiB) Pogledano 11291 krat
Uporabniški avatar
Roberto
Dr. Modelar
Prispevkov: 8651
Pridružen: 16 Nov 2004, 18:16
Kraj: Idrija

Odgovor Napisal/-a Roberto »

=D> =D> =D>

Miloš čestitke za srečni krst !!!

=D> =D> =D>

Robi
Uporabniški avatar
slo-warhavk
Freak
Prispevkov: 704
Pridružen: 19 Nov 2004, 00:10
Kraj: Hrastnik

Odgovor Napisal/-a slo-warhavk »

=D> =D> =D>

Miloš pozdravljen

=D> =D> =D> Lep model in lep komentar. Lepo je slišati od izkušenih ,modelarjev njihovo doživetje in občutke. Da ne bojo mlajši mislili, da se samo njim tresejo kolena :wink: Še enkrat =D> =D> =D>

LP Darko
Uporabniški avatar
peugeot1
Freak
Prispevkov: 924
Pridružen: 16 Nov 2004, 18:05
Kraj: Selca

Odgovor Napisal/-a peugeot1 »

=D> =D> =D> Lep model in lep komentar. Lepo je slišati od izkušenih ,modelarjev njihovo doživetje in občutke. Da ne bojo mlajši mislili, da se samo njim tresejo kolena :wink: Še enkrat =D> =D> =D>

LP Darko[/quote]



Ja pod tole se pa podpišem. Res je lepo da nekdo napiše svoje občutke v celoti, tudi glede tresočih kolen :wink:


Lp,Klemen
Ljubezen: ime ji je letenje!!!
Ultralajt
Dr. Modelar
Prispevkov: 13475
Pridružen: 15 Nov 2004, 17:57
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Ultralajt »

Kaj več, pa še če bo koga zanimalo.
Seveda nas zanima !! :D

Sicer pa zaslužiš vse pohvale za zelo lep model ! =D> na deseto potenco!

Veliko užitkov pri letenju !!!!

Mitja
Uporabniški avatar
Mipo
Dr. Modelar
Prispevkov: 3309
Pridružen: 15 Nov 2004, 11:59
Kraj: Vrtojba

Odgovor Napisal/-a Mipo »

Sandi je prišel do računalnika in poslal slike.

Nekaj še manjka. Kaj? Definitvno: palotka Lojza!
Priponke
Pa še ena slika, ki bo po obdelavi namenjena leplenju na steno.
Pa še ena slika, ki bo po obdelavi namenjena leplenju na steno.
2005_0319GeeBeeWaterColourII.jpg (53.17 KiB) Pogledano 8508 krat
Prvi krog je bil opravljen na večji višini.
Prvi krog je bil opravljen na večji višini.
2005_0319GeeBee0032small.JPG (15.42 KiB) Pogledano 8508 krat
Leti! Poleg dodajte še zvok folksvagna.
Leti! Poleg dodajte še zvok folksvagna.
2005_0319GeeBee0033small.JPG (28.99 KiB) Pogledano 8508 krat
Uporabniški avatar
Mipo
Dr. Modelar
Prispevkov: 3309
Pridružen: 15 Nov 2004, 11:59
Kraj: Vrtojba

Odgovor Napisal/-a Mipo »

Pred prvim poletom me je bilo malce strah, da bo motor prešibek za ta model (tako so me hoteli prepričati američani na svojih forumih). Pa je nastala čudovita scale kombincija, ki nudi vzpenjanje tudi pod kotom cca 75°. Na priloženi fotografiji je prvi polet, ki je bil zelo nežen. Kot pri pristajanju pa je približno enak: kot ga določajo tri točke podvozja.

Pristanek z ugasnjenim motorjem pa postane mora. Ta mora trenutno zahteva popravilo podvozja.
Pristanek: velika čelna površina zahteva vrtljaje motorja nad minimalnimi.
Pristanek: velika čelna površina zahteva vrtljaje motorja nad minimalnimi.
Pristanek.jpg (32.45 KiB) Pogledano 8717 krat
Vzlet pod blagim kotom.
Vzlet pod blagim kotom.
Vzlet.jpg (24.49 KiB) Pogledano 8717 krat
Poškodba pritrditve podvozja po pristanku z ugasnjenim motorjem izven letališča.
Poškodba pritrditve podvozja po pristanku z ugasnjenim motorjem izven letališča.
HPIM1425-mala.jpg (29.06 KiB) Pogledano 8725 krat
Uporabniški avatar
Mipo
Dr. Modelar
Prispevkov: 3309
Pridružen: 15 Nov 2004, 11:59
Kraj: Vrtojba

Odgovor Napisal/-a Mipo »

Nadaljujem s popravilom. Mogoče pa bo do mitinga v Škofji Loki že pripravljen.
Novi nosilec sem moral skonstruirati po PUZZLE tehnologiji, da sem ga lahko vstavil v obstoječe utore. V različnih ravninah je deljen na različnih mestih.
Novi nosilec sem moral skonstruirati po PUZZLE tehnologiji, da sem ga lahko vstavil v obstoječe utore. V različnih ravninah je deljen na različnih mestih.
HPIM1432mala.jpg (21.81 KiB) Pogledano 8646 krat
Očistil sem notranjost krila.
Očistil sem notranjost krila.
HPIM1429mala.jpg (24.66 KiB) Pogledano 8646 krat
Izrezal sem poškodovani dele konstrukcije.
Izrezal sem poškodovani dele konstrukcije.
HPIM1435mala.jpg (25.93 KiB) Pogledano 8646 krat
Uporabniški avatar
Mipo
Dr. Modelar
Prispevkov: 3309
Pridružen: 15 Nov 2004, 11:59
Kraj: Vrtojba

Odgovor Napisal/-a Mipo »

Popravilo se nadaljuje.
V svoje ležišče v krilu gre na tesno. Ravno prav za lepljenje. ZA pritrditev med sušenjem lepila skrbi kar noga podvozja.
V svoje ležišče v krilu gre na tesno. Ravno prav za lepljenje. ZA pritrditev med sušenjem lepila skrbi kar noga podvozja.
HPIM1442mala.jpg (24.3 KiB) Pogledano 8637 krat
Tako izgleda novi nosilec sestavljen "na suho".
Tako izgleda novi nosilec sestavljen "na suho".
HPIM1436mala.jpg (30.6 KiB) Pogledano 8637 krat
s57ra
Razpravljalec
Prispevkov: 148
Pridružen: 29 Nov 2004, 10:32
Kraj: pod Vremščico

Pritrditev koles

Odgovor Napisal/-a s57ra »

Živjo,
jaz bi namesto jeklenih imbusov dal plastične vijake. Garantirano manj dela pri popravilu... (na svojem novem capu 232 ki je prava mora za pristajat sem jih že nekaj kompletkov pokuril..). Ne vem sicer če je to izvedljivo - nekako zgleda da je pritrditev v sredini krila pa še čez balza tik pod folijo?
Krasen avijon, oblečeno podvozje copatki... prav vir sitnosti za popravila. Ampak kaj češ, za lepoto je treba potrpet...

LP, Pavle
Uporabniški avatar
Mipo
Dr. Modelar
Prispevkov: 3309
Pridružen: 15 Nov 2004, 11:59
Kraj: Vrtojba

Re: Pritrditev koles

Odgovor Napisal/-a Mipo »

s57ra napisal/-a:jaz bi namesto jeklenih imbusov dal plastične vijake.
Hvala. Vredno razmisleka. Bojim se sicer, da bodo potem večkrat na vrsti popravila copatk.

Miloš
Uporabniški avatar
Yak 55
Tekmovalec
Prispevkov: 365
Pridružen: 08 Mar 2005, 08:57
Kraj: Ob Lipnci

Odgovor Napisal/-a Yak 55 »

Mislim da je še vedno lažje popravljati copatke kot... Ker če primerjam (po slikah) prejšnjo poličko z ta novo, se bo pri naslednje bolj trdem pristanku gotovo odlomilo tisto kar je naprej od poličke - to pa so gotovo že rebra krila.
Mislim da je res vredno razmisleka kaj uporabiti za vijake, plastične- mogoče; lahko bi dal dva plastična in enega kovinskega, lahko bi našel ali izdelal aluminijaste vijake, ali manjši M kovinskih.
Vsekakor je vredno dobro premisliti in mogoče narediti kakšen preskus da se ne bo končalo s polomljenim krilom....

Letalce je noro lepo =D> zvok motorja mora biti tudi :-({|= res lepo!!
čestitke
Ou jeahhh!!
s57ra
Razpravljalec
Prispevkov: 148
Pridružen: 29 Nov 2004, 10:32
Kraj: pod Vremščico

Pristajanje GeeBee

Odgovor Napisal/-a s57ra »

Živjo,
Na aerofly simulatorju sem včeraj probal letet s tem tipom letala;
od desetih pristankov sta mi mogoče uspela dva.. al je šlo na nos, al pa se je model odbil pa na hrbet.. Me zanima če je tvoj primerek tudi tako pasji? (imam občutek da ima proporcionalno le malo večja krila in dolžino trupa kot pravi scale model..)

LP, s57ra
Uporabniški avatar
Mipo
Dr. Modelar
Prispevkov: 3309
Pridružen: 15 Nov 2004, 11:59
Kraj: Vrtojba

Re: Pristajanje GeeBee

Odgovor Napisal/-a Mipo »

s57ra napisal/-a:Na aerofly simulatorju sem včeraj probal letet s tem tipom letala;
od desetih pristankov sta mi mogoče uspela dva.. al je šlo na nos, al pa se je model odbil pa na hrbet.. Me zanima če je tvoj primerek tudi tako pasji? (imam občutek da ima proporcionalno le malo večja krila in dolžino trupa kot pravi scale model..)LP, s57ra
Torej,

Zelo verjetno si izbral katerega od dirkalnih modelov GEE BEE (R1, R2, Z). Ti so strup za pristajanje, oziroma trmasti pri manjših hitrostih.
Moj pa je maketa Gee Bee Y model Sportsler, ki je bil namenjen nedeljskim pilotom (kot cestna verzija Ferarija proti F1). Maketa je izdelana v približnem merilu 1:4, kar pomeni, da dolžina trupa ustreza merilu, razpetina je nekoliko manjša (!), razmak med kolesi (kolotek) je nekoliko večji, prav tako je podvozje premaknjeno rahlo naprej.

Miloš
Gee Bee Y - sportsler - v zraku
Gee Bee Y - sportsler - v zraku
GBY0.jpg (33.38 KiB) Pogledano 8207 krat
Gee Bee Y - sportsler
Gee Bee Y - sportsler
y1.jpg (38.79 KiB) Pogledano 8207 krat
Dirkalna verzija GeeBee
Dirkalna verzija GeeBee
Geebee3.jpg (31.76 KiB) Pogledano 8207 krat
Uporabniški avatar
Mipo
Dr. Modelar
Prispevkov: 3309
Pridružen: 15 Nov 2004, 11:59
Kraj: Vrtojba

Re: Pritrditev koles

Odgovor Napisal/-a Mipo »

s57ra napisal/-a:jaz bi namesto jeklenih imbusov dal plastične vijake
Pavle,

preizkusil sem plastične vijake. Po prvem pristanku, je desna noga stala nekam postrani :-k ? Vijak je bil odvit za dva obrata. Seveda se ni odvil, pač pa je "potegnilo" čez navoje. Nisem bil čisto poravnan z osjo letenja (bočni veter) in prečna sila je naredila svoje. Vendar je bil za moj okus pristanek B.P.

Zaključek:
Plastični vijaki (M5), ki sem jih uporabil niso primerni. Ali dobim boljše (lahko tudi za kakšno desetiko debelejše) ali pa bo še naprej pelo jeklo.

Miloš
Uporabniški avatar
no_name
Profesor
Prispevkov: 1134
Pridružen: 18 Nov 2004, 13:25
Kraj: Lesce
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a no_name »

Lahko pa se tudi poigraš z jeklenimi vijaki in pod glavo vijaka napraviš utor, ki bo poskrbel za "zarezni" učinek; seveda če se je povavil problem le pri navoju. Samo moraš upoštevati, da če vijaku odleti glava kako ga boš dobil ven #-o
Babooni so ponovno med nami !
Uporabniški avatar
Mipo
Dr. Modelar
Prispevkov: 3309
Pridružen: 15 Nov 2004, 11:59
Kraj: Vrtojba

Odgovor Napisal/-a Mipo »

Gee Bee Y je dobil nov propeler: Biela 18x6 (karbon). Izgleda sicer zelo lepo, vendar je propeler "pretežek" za ta motor. MenzS iste dimenzije se je vrtel z 8.000rpm, tale pa le z 7.600rpm. Tudi v zraku je motor bolj len. Propeler ima malce debelejši profil in izgleda, da več energije pretvori v nekoristno mešenje zraka.

Iščem Mejzlika iste dimenzije, pa ga nimajo kadar sem jaz tam.

Mipo
... z zadnje pa je črn.
... z zadnje pa je črn.
HPIM3202_mala.jpg (60.4 KiB) Pogledano 8245 krat
S sprednje strani se barvno ujema z modelom ....
S sprednje strani se barvno ujema z modelom ....
HPIM3198_mala.jpg (109.23 KiB) Pogledano 8245 krat
Uporabniški avatar
Mipo
Dr. Modelar
Prispevkov: 3309
Pridružen: 15 Nov 2004, 11:59
Kraj: Vrtojba

Odgovor Napisal/-a Mipo »

Po nekaj mesecih je GBY spet užival na svežem zraku. Še vedno leti!
Poslikal sem transportno "paleto", ki služi tudi kot montažni nosilec za sestavljanje na terenu.
S pomočjo tega nosilca lahko sam naložim celoten model v eni "potezi". Pa tudi v avtomobilu se med špriklami dobro počuti.
Mipo
HPIM4783m.jpg
HPIM4783m.jpg (63.16 KiB) Pogledano 7804 krat
HPIM4782m.jpg
HPIM4782m.jpg (105.1 KiB) Pogledano 7804 krat
HPIM4781m.jpg
HPIM4781m.jpg (89.02 KiB) Pogledano 7804 krat
Uporabniški avatar
skorp_jon
Profesor
Prispevkov: 1329
Pridružen: 09 Avg 2006, 09:02
Kraj: Beltinci

Odgovor Napisal/-a skorp_jon »

Super izgleda ta nosilec za letalo.

Jaz bom imel v soboto prvi let z geebejem. Upam da uspešen.

Ali lahko poslikaš ta nosilec brez letala, da bi malo bolj videl kako je sestavljen.
Futaba 12FG & Taranis Q X7
Uporabniški avatar
Mipo
Dr. Modelar
Prispevkov: 3309
Pridružen: 15 Nov 2004, 11:59
Kraj: Vrtojba

Odgovor Napisal/-a Mipo »

skorp_jon napisal/-a: Jaz bom imel v soboto prvi let z geebejem. Upam da uspešen.

Ali lahko poslikaš ta nosilec brez letala, da bi malo bolj videl kako je sestavljen.
Veliko zbranosti in vso srečo za prvi let ti želim.

Poslikal bom ob prvi priliki, ko bom spet na terenu. Doma model le z težkim srcem snamem z nosilcev.
Mipo
Odgovori

Vrni se na Splošni pogovori o modelih z eksplozijskim pogonom