BLENDED WING
BLENDED WING
Tole bo pa po moje najbolj nora zadeva za vidt, sam ce mib bo ratal nardit do spomladi. Planiram vgradit 3 edf-je vsak cca 4000 g potiska.
Nacrt pripravljam za gradnjo mislm uprabt balso stirodur in depron, predvidena velikost cca 2m cez krilo, mogoc tudi vec.
Nacrt pripravljam za gradnjo mislm uprabt balso stirodur in depron, predvidena velikost cca 2m cez krilo, mogoc tudi vec.
- Priponke
-
- blendedwing.jpg (13.06 KiB) Pogledano 8357 krat
Re: BLENDED WING
krunob napisal/-a: Planiram vgradit 3 edf-je vsak cca 4000 g potiska.
Imaš naftni vrelec na vrtu, da si to privoščiš na stiroporkotu?
lp
Sašo
Sašo
za razmislek
ce bi mel naftni vrelec bi vgradu tri turbine in bi bil model 1:20 cca 4m razpona.
po podatkih od boeing-a naj bi bil taprav cca 80-90m razpona in placa za 800 potnikov.
po podatkih od boeing-a naj bi bil taprav cca 80-90m razpona in placa za 800 potnikov.
Re: za razmislek
Sem, pa mislil, da boš rekel, če bi imel naftni vrelec, bi se zanimal samo še za modele na modnih pistah in kupoval taprava letalakrunob napisal/-a:ce bi mel naftni vrelec bi vgradu tri turbine in bi bil model 1:20 cca 4m razpona.
Re: za razmislek
Tvoja izbira ni nič kaj cenejša o treh modelarskih turbin.krunob napisal/-a:ce bi mel naftni vrelec bi vgradu tri turbine in bi bil model 1:20 cca 4m razpona.
Na kako voltažo cikaš?
lp
Sašo
Sašo
Re: za razmislek
Bah ... s tistimi modeli nimaš kaj za počet, jih lahko samo v vitrino vtakneš in gledaš, kjer pa nažalost prej ko slej uvenejo.Ultralajt napisal/-a:Sem, pa mislil, da boš rekel, če bi imel naftni vrelec, bi se zanimal samo še za modele na modnih pistah in kupoval taprava letala
Nazaj na temo ... tele sploščene kapljice se mi zdijo zanimive že odkar sem videl prve Boeingove konceptne skice. Če me spomin ne vara, sem nekje zasledil link na stran, kjer so naredili že tudi model, precej velika reč.
Re: BLENDED WING
Pri skupnih 12kg potiska in 2m razpona mislim, da je uporaba kompozitov neizogibna...krunob napisal/-a: mislm uprabt balso stirodur in depron.
Babooni so ponovno med nami !
Re: BLENDED WING
no_name napisal/-a: Pri skupnih 12kg potiska in 2m razpona mislim, da je uporaba kompozitov neizogibna...
In ena posebno močna frača, da zadevo z vsaj 15 kg mase ob 2 m razpona dvigneš. Samo trije motorji prinesejo 1,5 kg, kje so še reglerji, impelerji in predvsem akuji, ki jih mora biti ob vsaj 33 V cela fronta.
Mislim, da bo projekt, če bo reaiziran, tudi na tujih forumih požel ogromno zanimanja, saj bo zagotovo edintven.
Krunob, si se že pogovarjal z Lehnerjem ali Neumotors (Kolikor vem sta to edini firmi, ki imata ustrezne motorje.) za serijo treh identičnih motorjev? Brez tega bo takoj po prvem startu za nekaj tisoč evrov škode.
Boš zadevo gnal z Schuebelerjem DS94 ali čim drugim?
Reglerji bodo verjetno Schulzejeve Future 40.160?
Aku bo verjetno 3 x 10s 5000 mAh (4,5+ kg, 1700+ evrčkov), saj z manjšim ne bo niti 5 minut letenja?
Povej prosim kaj več.
lp
Sašo
Sašo
pogon
glede pogona se še odločam, ampak mislm da bo zadosti tudi kak edf iz unitedhobbies za začetk.
Doma sm mal experimentiral, in mi je ratal nardit edf cca 2000g potiska pri 75mm premera. ZELO MOČNA ZADEVA !!
Doma sm mal experimentiral, in mi je ratal nardit edf cca 2000g potiska pri 75mm premera. ZELO MOČNA ZADEVA !!
Čisto nič ti ne verjamem!
Ta forum se ne glede na tvoja očitno rosna leta imenuje MODELARJI.COM in ne morda NAKLADALCI.COM
Primer po mojem mnenju lažnjive izjave:
Za tvojih 75 mm in 2 000 g potiska absolutno rabiš motor velikosti speed 600 z maso nad 200 g. Da ob tako majhnem delovnem kolobarju potisne 2 000g potrebuješ precej nad 55 000 rpm in okrog 1,7 kw. Ker praviš, da je impeler tvoje izdelave lahko temu dodaš vsaj 300 watov dodatnih izgub. Ker moraš ob takem hudem koraku računat na močan slip impelerja pomeni, da bi fan, ki na mestu potegne skoraj 2 kw med letom vlekel vsaj 2,5 kw! Motor bi zelo hitro odpovedal zaradi uničenih ležajev, verjetno bi pričelo trgat nikljevo srajčko čez magnete. Poceni motorčki pa bi itak takoj pometali magnete iz rotorja.
Nepomembno ni niti to, da bi za tak potisk potreboval vsaj 75 m/s izpuha.
Samo to še manjka, da napišeš kako si dosegel tak potisk z motorjem velikosti 480.
Malo morgen!
druga:
Kaj si hotel povedat z priloženimi linki? Trije taki motorji nikoli ne bodo delovali hkrati v enem modelu z enim sprejemnikom.
tretja:
Trije taki pogoni bi bili (če hipotetično delujejo) pretežki za delta model z razponom 2 m!
Ta forum se ne glede na tvoja očitno rosna leta imenuje MODELARJI.COM in ne morda NAKLADALCI.COM
Primer po mojem mnenju lažnjive izjave:
Za tvojih 75 mm in 2 000 g potiska absolutno rabiš motor velikosti speed 600 z maso nad 200 g. Da ob tako majhnem delovnem kolobarju potisne 2 000g potrebuješ precej nad 55 000 rpm in okrog 1,7 kw. Ker praviš, da je impeler tvoje izdelave lahko temu dodaš vsaj 300 watov dodatnih izgub. Ker moraš ob takem hudem koraku računat na močan slip impelerja pomeni, da bi fan, ki na mestu potegne skoraj 2 kw med letom vlekel vsaj 2,5 kw! Motor bi zelo hitro odpovedal zaradi uničenih ležajev, verjetno bi pričelo trgat nikljevo srajčko čez magnete. Poceni motorčki pa bi itak takoj pometali magnete iz rotorja.
Nepomembno ni niti to, da bi za tak potisk potreboval vsaj 75 m/s izpuha.
Samo to še manjka, da napišeš kako si dosegel tak potisk z motorjem velikosti 480.
Malo morgen!
druga:
Kaj si hotel povedat z priloženimi linki? Trije taki motorji nikoli ne bodo delovali hkrati v enem modelu z enim sprejemnikom.
tretja:
Trije taki pogoni bi bili (če hipotetično delujejo) pretežki za delta model z razponom 2 m!
lp
Sašo
Sašo
Saso, lahko tole malo razlozis?raktivec napisal/-a: Trije taki motorji nikoli ne bodo delovali hkrati v enem modelu z enim sprejemnikom.
I didn't know it was impossible when i did it!
http://www.sdgpslogger.com
http://bpp-blog.blogspot.com
http://www.sdgpslogger.com
http://bpp-blog.blogspot.com
Ja regler in motor ze...samo sprejemnik pa pri tem ne igra nobene vloge.
Pa tudi glede regulatorjev imam malo pomislekov glede tega. Se mi pa zdi da te "boljse" firme igrajo predvsem na karto svojega imena in cene.
Isto ali pa se prej lahko pride do odstopanj pri izdelavi samih propov in EDFjev, ne?
Mogoce se pa zelo motim....samo razmisljam naglas.
Pa tudi glede regulatorjev imam malo pomislekov glede tega. Se mi pa zdi da te "boljse" firme igrajo predvsem na karto svojega imena in cene.
Isto ali pa se prej lahko pride do odstopanj pri izdelavi samih propov in EDFjev, ne?
Mogoce se pa zelo motim....samo razmisljam naglas.
I didn't know it was impossible when i did it!
http://www.sdgpslogger.com
http://bpp-blog.blogspot.com
http://www.sdgpslogger.com
http://bpp-blog.blogspot.com
3 EDF SETUP
Zadeva po moje sploh ni tako tezka kot govorite, kar rabs so trije opto reglerji in trije isti motorji vezani na en kanal. Pa ne zbijajte samoinicajcivnosti drugim, ce nekateri samo kupujete kit komplete na pol narjene in ze leti. Povejte mi prosm kje je pol čar modelarstva???
Samogradnja je tisti čar, če ti pa zdeva vzleti je pa občutek neopisan!!
Včasih je treba iti po težji poti do cilja.
Tudi skret dilo sem ze vidu letet pa sm mislu da je to nemogoče!
Samogradnja je tisti čar, če ti pa zdeva vzleti je pa občutek neopisan!!
Včasih je treba iti po težji poti do cilja.
Tudi skret dilo sem ze vidu letet pa sm mislu da je to nemogoče!
Re: 3 EDF SETUP
Da ne bo pomote...jaz se strinjam s tabo in podpiram samogradnje...sploh ce je kaj cisto novega iz "domace garaze". Kapo dol, ce se bos lotil projekta!krunob napisal/-a: Samogradnja je tisti čar, če ti pa zdeva vzleti je pa občutek neopisan!!
Z raktivcem sma se malo zapletla v debato....mogoce res ni ravno prav, da v tvoji temi.
I didn't know it was impossible when i did it!
http://www.sdgpslogger.com
http://bpp-blog.blogspot.com
http://www.sdgpslogger.com
http://bpp-blog.blogspot.com
@Krunob;
Če si z gornjim zapisom cikal name si spekel mimo kolikor si dolg in širok! V vsej modelarski karieri sem nabavil le en kit komplet, čeprav sem izdelal toliko modelov, da jih ne stlačiš v dve normalno veliki garaži! Vsaj 40 modelov je bilo na impeler pogon, od tega jih je zaenkrat 20 dobil RBCKITS, ki mi jih prodaja. Samo v tem letu sem izdelal 3 pilone, 6 ellips in 24 Super etendardov in vsi ti modeli so kompozitni, slednja dva iz kalupov.
Kar se tiče tvojega pogona z zanimanjem pričakujem rezultate, toda okrog 2 kg potiska ob 75 mm doma izdelanem impelerju ne nakladaj! Vsaj zame je samoiniciativa nekaj povsem drugega kot natolcevanja in ne vleči se ven na sekret dilo.
Če si z gornjim zapisom cikal name si spekel mimo kolikor si dolg in širok! V vsej modelarski karieri sem nabavil le en kit komplet, čeprav sem izdelal toliko modelov, da jih ne stlačiš v dve normalno veliki garaži! Vsaj 40 modelov je bilo na impeler pogon, od tega jih je zaenkrat 20 dobil RBCKITS, ki mi jih prodaja. Samo v tem letu sem izdelal 3 pilone, 6 ellips in 24 Super etendardov in vsi ti modeli so kompozitni, slednja dva iz kalupov.
Kar se tiče tvojega pogona z zanimanjem pričakujem rezultate, toda okrog 2 kg potiska ob 75 mm doma izdelanem impelerju ne nakladaj! Vsaj zame je samoiniciativa nekaj povsem drugega kot natolcevanja in ne vleči se ven na sekret dilo.
lp
Sašo
Sašo
glede edf-a
sam sem napisal cca 2000g, ne pa točno cifro realna moč tega je 1500 gramov konstante motor je 4930 kV 3S lipo hard timing, rotor je 75mm, od xcilence ventilatorja za computer, uravnotezen na alu nosilcu in ima 7 lopatic medtem ko jih ma kompresor za njim 6, in tudi te lopatce so od 120mm rotoja od compa, postavljene vse enako pod istim kotom.
V bistvu je to gws 75 ohišje ki je dodobra predelano, informacije o tem sem najdu na rc-groups, in probal. Doma imam veliko ventilatorjev, tko da bom se mal raziskoval v tej smeri, mogoc mi se akj rata???
KJER JE VOLJA SE TUDI POT NAJDE!
V bistvu je to gws 75 ohišje ki je dodobra predelano, informacije o tem sem najdu na rc-groups, in probal. Doma imam veliko ventilatorjev, tko da bom se mal raziskoval v tej smeri, mogoc mi se akj rata???
KJER JE VOLJA SE TUDI POT NAJDE!
cca 200 gramov +- 1000 gramov. Nekaj gramov še odvzemi, recimo kako polovico in morda boš blizu.
Ob 3s akuju in recimo 1,5 kg potiska bi ti motor popupal vsaj 100 amperov. Zresni se!
Morda še majčkena pomoč k "raziskavam":
V impelerjih te velikosti se najbolj obnese klarck-Y profil. Ko določaš lopatico ne pozabi upoštevat interference med lopaticami in temu prilagoditi zvitja lopatic, ter posredno statorja. Če tega ne boš storil bo mizerija. "Raziskava" z računalniškimi ventilatorji je vnaprej obsojena na slab uspeh, ker preprosto niso izdelani za obodne hitrosti okrog 700 km/h, ki se pojavljajo v 75 mm impelerjih ob 16 N potiska, temveč VELIKO manj.
Teh 7 lopatic tvojega impelerja je prej pomanjkljivost kot prednost, saj se medsebojni vpliv še poveča in lopatice razsujejo zračni tok ena drugi, ter ga usmerjajo pod povsem napačnim kotom. Tudi 1,5 kg je ob takem rotorju VELIK BLEF!
Ob 3s akuju in recimo 1,5 kg potiska bi ti motor popupal vsaj 100 amperov. Zresni se!
Morda še majčkena pomoč k "raziskavam":
V impelerjih te velikosti se najbolj obnese klarck-Y profil. Ko določaš lopatico ne pozabi upoštevat interference med lopaticami in temu prilagoditi zvitja lopatic, ter posredno statorja. Če tega ne boš storil bo mizerija. "Raziskava" z računalniškimi ventilatorji je vnaprej obsojena na slab uspeh, ker preprosto niso izdelani za obodne hitrosti okrog 700 km/h, ki se pojavljajo v 75 mm impelerjih ob 16 N potiska, temveč VELIKO manj.
Teh 7 lopatic tvojega impelerja je prej pomanjkljivost kot prednost, saj se medsebojni vpliv še poveča in lopatice razsujejo zračni tok ena drugi, ter ga usmerjajo pod povsem napačnim kotom. Tudi 1,5 kg je ob takem rotorju VELIK BLEF!
lp
Sašo
Sašo
Kruno, lepo je da si poskusil malo blefirati. Vendar nisi naletel na pravega! Sašo namreč poleg tega, da se veliko ukvarja z modelrskimi impelerji, ter jih posledično zelo dobro pozna, tudi živi od konstruiranja in izdelave nekoliko večjih "puhal". Bolje bo, če se nehaš blamirati!
lp
lp
V temi elektronika, se v bodoče ne bom več oglašal.
Kruno a ne bo to malo prehiter model zate.
Ali ni bolje, da delaš korake počasi.
Da se ne bo treba ti spet priklanjati ob pokopu
Drugače pa je razvoj novosti lepo spremljati. Za vsak uspeh se je potrebno žrtvovati!
Lp
Tomaž
Ali ni bolje, da delaš korake počasi.
Da se ne bo treba ti spet priklanjati ob pokopu
Drugače pa je razvoj novosti lepo spremljati. Za vsak uspeh se je potrebno žrtvovati!
Lp
Tomaž
- Priponke
-
- Pa je šel telstar na zadnji polet!
- Kruno in telestar.jpg (104.07 KiB) Pogledano 6991 krat
Davno nazaj smo na balso v vrstah čakali!!!!!!!!
Da še jaz malo nasmetim...
Igranje z računalniškimi ventilatorji zna bit nevarno početje, sem enkrat pobiral kose po celi sobi.
Imam pa doma tisti combo set impelerja z motorjem iz Hobby Citya premera 53mm, ki čaka na kolibrija... Poraba na 3S 2250mAh celicah Loong max je bila okoli 42A, potiska pa slabih 600g. Sicer zadeva piska noro, samo daleč od tvojih 2kg potiska. Si ne predstavljam že 1500g potiska na impelerju...
Igranje z računalniškimi ventilatorji zna bit nevarno početje, sem enkrat pobiral kose po celi sobi.
Imam pa doma tisti combo set impelerja z motorjem iz Hobby Citya premera 53mm, ki čaka na kolibrija... Poraba na 3S 2250mAh celicah Loong max je bila okoli 42A, potiska pa slabih 600g. Sicer zadeva piska noro, samo daleč od tvojih 2kg potiska. Si ne predstavljam že 1500g potiska na impelerju...