Pričel sem z gradnjo INKE II v merilu 1:6. Pri risanju načrta sem si veliko pomagal z Ultralajtovimi navodili za modelček iz papirja. Sem pa opazil oz. si ne znam razložiti kako je imela ta INKA II pokrit nosni del trupa, saj sem na slikah dejanskega letala v času gradnje opazil, da nos ni pokrit z VP temveč izgleda kot, da bo pokrit s platnom, pri načrtu za paprini modelček pa je nos "pokrit z VP".
Če ima kdo natnčnjše informacije o tem, bi ga prosil za pomoč.
Hvala!
PS Na priloženih slikah je že viden napredek...
INKA II
Re: INKA II
Inka je bila predvidena za izdelavo v malih tišlarijah, kjer so jo gradili udeleženci jadralnih tečajev in ostali zanesenjaki. Vsi, ki so jo gradili, so na svojem letalu naredili kako modifikacijo tako, da so se letala med sabo precej razlikovala, kar pričajo tudi fotografije, ki so nam ostale za spomin.
Glede na fotografije nedokončanih letal je težko z zagotovostjo definirati kje vse je trup imel oplato, razen tam, kjer je ta na slikah vidna.
Možno, da še kje, v kakšni privatni zbirki, arhivu ali zapuščini obstaja več fotografij ali celo risb letala, vendar na žalost niso dostopne entuzijastom in tistim, ki jih to zares zanima.
Tako smo prepuščeni sami sebi in poizkušamo ugotoviti kako je kaj bilo narejeno po svojih najboljših močeh in s tem seveda mimogrede lahko "brcnemo mimo". S tem se seveda v pomanjkanju gradiva moramo sprijazniti.
Sicer pa čestitke za model! Komaj čakam da nam pokažeš nadaljevanje. Ena proti šest? Torej dobre 2 metra razpetine!
LP Mitja
Glede na fotografije nedokončanih letal je težko z zagotovostjo definirati kje vse je trup imel oplato, razen tam, kjer je ta na slikah vidna.
Možno, da še kje, v kakšni privatni zbirki, arhivu ali zapuščini obstaja več fotografij ali celo risb letala, vendar na žalost niso dostopne entuzijastom in tistim, ki jih to zares zanima.
Tako smo prepuščeni sami sebi in poizkušamo ugotoviti kako je kaj bilo narejeno po svojih najboljših močeh in s tem seveda mimogrede lahko "brcnemo mimo". S tem se seveda v pomanjkanju gradiva moramo sprijazniti.
Sicer pa čestitke za model! Komaj čakam da nam pokažeš nadaljevanje. Ena proti šest? Torej dobre 2 metra razpetine!
LP Mitja
Re: INKA II
Mitja hvala za odogovor.
Sem še enkrat natančno pregledal fotografije in bom nekaj stvari spremenil. Sem pa se odločil za platno po celem.
Kateri profil priporočate? Sam sem imel v mislih ClarkY. Želel bi počasen model...
LP
Sem še enkrat natančno pregledal fotografije in bom nekaj stvari spremenil. Sem pa se odločil za platno po celem.
Kateri profil priporočate? Sam sem imel v mislih ClarkY. Želel bi počasen model...
LP
Trije razlogi zakaj biti učitelj: junij, julij, avgust!
Re: INKA II
Sicer se na maketah jadralnih letal te velikosti Clark Y ne uporablja, vendar pa z njim prav tako ne moreš kaj dosti zgrešiti.RobertH napisal/-a:Mitja hvala za odogovor.
Sem še enkrat natančno pregledal fotografije in bom nekaj stvari spremenil. Sem pa se odločil za platno po celem.
Kateri profil priporočate? Sam sem imel v mislih ClarkY. Želel bi počasen model...
LP
Mitja
Re: INKA II
Mimogrede sem zasledil, da v knjigi "Der Segelflug im Wettbewerb der Volker" omenjajo Inko od Kuhlja:
- Priponke
-
- ZuerlSegelflug 001.jpg (212.07 KiB) Pogledano 2176 krat
Re: INKA II
Zanimivo...
Model napreduje. In sicer, izdelana je že smerka in za pokušino pokrita z oratex-em. Gre lepo. Slike prilepim jutri.
Mitja, kateri profil bi priporočali?
Lp
Model napreduje. In sicer, izdelana je že smerka in za pokušino pokrita z oratex-em. Gre lepo. Slike prilepim jutri.
Mitja, kateri profil bi priporočali?
Lp
Trije razlogi zakaj biti učitelj: junij, julij, avgust!
Re: INKA II
Rep...
- Priponke
-
- CAM00511.jpg (121.27 KiB) Pogledano 1934 krat
Trije razlogi zakaj biti učitelj: junij, julij, avgust!
Re: INKA II
Clark Y, E 193-12, NACA 2415.... MS Vintage...RobertH napisal/-a:Mitja, kateri profil bi priporočali?
Lp