EXTRA da te kap
- edge
- Tekmovalec
- Prispevkov: 394
- Pridružen: 01 Avg 2005, 14:53
- Kraj: Bogu za hrbtom - polarna primorska
EXTRA da te kap
Na obisku pr majstru.
- Priponke
-
- 1.jpg (212.21 KiB) Pogledano 18061 krat
-
- 2.jpg (249.67 KiB) Pogledano 18061 krat
-
- 3.jpg (261 KiB) Pogledano 18061 krat
Maketa akrobata na elektro pogon...
Ma ne more brenčati kot komar!!!
Ma ne more brenčati kot komar!!!
- edge
- Tekmovalec
- Prispevkov: 394
- Pridružen: 01 Avg 2005, 14:53
- Kraj: Bogu za hrbtom - polarna primorska
Re: EXTRA da te kap
...
- Priponke
-
- 4.jpg (261.54 KiB) Pogledano 18052 krat
-
- 5.jpg (245.57 KiB) Pogledano 18052 krat
-
- 6.jpg (235.27 KiB) Pogledano 18052 krat
Maketa akrobata na elektro pogon...
Ma ne more brenčati kot komar!!!
Ma ne more brenčati kot komar!!!
- Kralj Luka
- Freak
- Prispevkov: 720
- Pridružen: 25 Avg 2006, 10:49
- Kraj: Rožna dolina (Nova gorica)
Re: EXTRA da te kap
Ooo slikce Davidove extre so prikapljale v javnost Kravca ta prava
https://www.argentglobalnetwork.com/?klemen7
- Kralj Luka
- Freak
- Prispevkov: 720
- Pridružen: 25 Avg 2006, 10:49
- Kraj: Rožna dolina (Nova gorica)
Re: EXTRA da te kap
Kralj Luka napisal/-a:Kdaj si pa to nabavu Kej je edge ratal premajhen??
Sem šele sedaj opazil da je delavnica od Davida
Lp Luka
Re: EXTRA da te kap
Čeprav jaz bi imel pa kar tisto, ki je na steni zavita v celofan. Zame ni lepše Extre. Sem jo imel priložnost videti v živo pred nekaj leti na letališču v Slovenj Gradcu, ko je bil miting.
Stay hungry. Stay foolish.
LP, Samo
LP, Samo
- edge
- Tekmovalec
- Prispevkov: 394
- Pridružen: 01 Avg 2005, 14:53
- Kraj: Bogu za hrbtom - polarna primorska
Re: EXTRA da te kap
Ta bo še lepša, saj David vedno izpopolnjuje konstrukcijo in dizajn!saMx napisal/-a:
Čeprav jaz bi imel pa kar tisto, ki je na steni zavita v celofan. Zame ni lepše Extre. Sem jo imel priložnost videti v živo pred nekaj leti na letališču v Slovenj Gradcu, ko je bil miting.
Maketa akrobata na elektro pogon...
Ma ne more brenčati kot komar!!!
Ma ne more brenčati kot komar!!!
- edge
- Tekmovalec
- Prispevkov: 394
- Pridružen: 01 Avg 2005, 14:53
- Kraj: Bogu za hrbtom - polarna primorska
Re: EXTRA da te kap
Veliko karbona je na tej EXTRI. Se vidi, da David zelo uspešno prenaša znanje iz službe v domačo delavnico.
- Priponke
-
- detajl krila pri nosilcu krilca
- 7.jpg (188.48 KiB) Pogledano 17813 krat
-
- notranja stran kabine
- 8.jpg (212.96 KiB) Pogledano 17813 krat
-
- 9.jpg (277.34 KiB) Pogledano 17813 krat
Maketa akrobata na elektro pogon...
Ma ne more brenčati kot komar!!!
Ma ne more brenčati kot komar!!!
Re: EXTRA da te kap
V to pa sploh ne dvomim.edge napisal/-a:Ta bo še lepša, saj David vedno izpopolnjuje konstrukcijo in dizajn!saMx napisal/-a:
Čeprav jaz bi imel pa kar tisto, ki je na steni zavita v celofan. Zame ni lepše Extre. Sem jo imel priložnost videti v živo pred nekaj leti na letališču v Slovenj Gradcu, ko je bil miting.
Koliko pa bo ta imela oz. ima razpona (če ni skrivnost)?
Stay hungry. Stay foolish.
LP, Samo
LP, Samo
Re: EXTRA da te kap
Če se ne motim je velikost tm med 50% in 60% ta prave. Ne vem pa točno
https://www.argentglobalnetwork.com/?klemen7
Re: EXTRA da te kap
Yo,
Par mesecev nazaj videl v živo pri davidu v delavnici. Zverina v pravem pomenu besede.
Če se ne motim je razpretina cca. 4, 15 metra in teža bo okoli 45-50 kg . Upajmo, da še letos zadevo spravi v luft, čeprav je napovedoval, da letos še ne.
Več pa upam, da bo povedal David sam.
lp,
M
Par mesecev nazaj videl v živo pri davidu v delavnici. Zverina v pravem pomenu besede.
Če se ne motim je razpretina cca. 4, 15 metra in teža bo okoli 45-50 kg . Upajmo, da še letos zadevo spravi v luft, čeprav je napovedoval, da letos še ne.
Več pa upam, da bo povedal David sam.
lp,
M
Re: EXTRA da te kap
Za tole bo pa rabu pomoje že kar licenco
Re: EXTRA da te kap
Super David ! Bo še več 1:2 modelov na sceni! Vendar teža 45-50 kg se mi pa zdi preveč Christen Eagle 1:2 ima ca. 3 m2 krilne površine (toliko kot mali dvomotornik Cri-Cri in brez problema nosi človeka na krovu), teža je pa le 22 kg. Pa se mi ne zdi nič prelahek (je pa original pretežek in leti precej kot kamen...). Teža bi morala biti nekje med 25 - 30 kg (odvisno od motorizacije), saj Extra 300 nima nič kaj večje krilne površine kot dvosedi Pitts S-2A/B/C ali enosedi/dvosedi Christen Eagle I/II....
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
- edge
- Tekmovalec
- Prispevkov: 394
- Pridružen: 01 Avg 2005, 14:53
- Kraj: Bogu za hrbtom - polarna primorska
Re: EXTRA da te kap
Ta bo kar 1:1,95 in bo res imela okrog 50kg. Če računaš, da bo motorizacija skoraj 3x težja od tvojega kralja in da eno krilo s servi vaga kot obe moji krili od EDGE-a...
Pri motorju ne bo kompromisov. David noče podhranjenega motorja, zato pa bo tudi težji. Vleka more bit sigurno 2x napram teži, kar pri mojem 3W in tvojem kralju sigurno ni. Velik propeler -> nižji obrati -> reduktor obratov -> večji vlek -> posledično večja teža motorizacije. Vendar po drugi strani toliko vleka, kot more bit za 3D mašino, David govori o 100kg +
Še par slikc...
Pri motorju ne bo kompromisov. David noče podhranjenega motorja, zato pa bo tudi težji. Vleka more bit sigurno 2x napram teži, kar pri mojem 3W in tvojem kralju sigurno ni. Velik propeler -> nižji obrati -> reduktor obratov -> večji vlek -> posledično večja teža motorizacije. Vendar po drugi strani toliko vleka, kot more bit za 3D mašino, David govori o 100kg +
Še par slikc...
- Priponke
-
- "mitraljez"
- 1.jpg (188.72 KiB) Pogledano 17221 krat
-
- 2.jpg (192.95 KiB) Pogledano 17221 krat
-
- 3.jpg (224.91 KiB) Pogledano 17221 krat
Maketa akrobata na elektro pogon...
Ma ne more brenčati kot komar!!!
Ma ne more brenčati kot komar!!!
- edge
- Tekmovalec
- Prispevkov: 394
- Pridružen: 01 Avg 2005, 14:53
- Kraj: Bogu za hrbtom - polarna primorska
Re: EXTRA da te kap
Čudo tehnike... Pri 3S LiPo na smeri, bo 330kg/cm vleka.
- Priponke
-
- 4.jpg (100.39 KiB) Pogledano 17211 krat
-
- 5.jpg (90.17 KiB) Pogledano 17211 krat
-
- 6.jpg (66.27 KiB) Pogledano 17211 krat
Maketa akrobata na elektro pogon...
Ma ne more brenčati kot komar!!!
Ma ne more brenčati kot komar!!!
Re: EXTRA da te kap
...jap, potem pa bo seveda težka, če bo mašina za 100 kg vleka . Postrojenje za premikanje smerala pa je tudi ! Smerno krmilo ti zlomi nogo, če te slučajno zadene . Vsaka čast Davidu, zelo lepo je to izdelal! Se vidi, da dela v "pravi" firmi
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Re: EXTRA da te kap
David, tole je pa za na rit past... Svaka čast!
Sicer pa ni čudno da rabiš par 100kg/cm, če maš pa zalepljeno smer. Naredi pante...
- edge
- Tekmovalec
- Prispevkov: 394
- Pridružen: 01 Avg 2005, 14:53
- Kraj: Bogu za hrbtom - polarna primorska
Re: EXTRA da te kap
Med tem pa so servoti smer že utrgal in David je pohitel z lakiranjem.
- Priponke
-
- 7.jpg (260.88 KiB) Pogledano 16961 krat
-
- 8.jpg (158.93 KiB) Pogledano 16961 krat
-
- 9.jpg (125.14 KiB) Pogledano 16961 krat
Maketa akrobata na elektro pogon...
Ma ne more brenčati kot komar!!!
Ma ne more brenčati kot komar!!!
Re: EXTRA da te kap
Kolk ccm pa bo mela ta stvar?
Re: EXTRA da te kap
lep pozdrav vsem.
Že na začetku naj se vam opravičim, da nisem že prej začel opisovati gradnje tega modela ampak zaradi pomanjkanja časa mi to nekako ni uspelo. Hvala Mateju Koren, da me je , nekako »prisilil« , da začnem opisovat samo gradnjo in tudi cilj, ki sem si ga zastavil s tem modelom.
Najprej pa hvala vsem za čestitke.
Pred štirimi leti sem začel razmišljati, da bi si zgradil model letala, ki bi bil večji od vseh kar sem jih naredil in ki bi bil sposoben izvesti vse 3d akrobatske figure. V mislih sem imel 4 metersko verzijo moje 3 meterske Extre. Velike 3D akrobate sem, po raznih mitingih, videval, ampak, sem bil vedno znova razočaran glede letalnih sposobnosti le teh. Samo letenje je bilo počasno, čutilo se je da so motorno zelo podhranjeni, po komandah pa zelo slabo občutljivi. Začel sem se spraševati zakaj je temu tako, in vedno znova sem dobival od pilotov odgovore, da je to zato, ker, pač, veliki avioni tako letijo. Če pogledamo prave akrobatske avione, (Extra, Edge, Giles...) so ti zelo okretni (skoraj primerljivi z 3 meterskem 3D avionom). Prišel sem do ugotovitve, da so za to slabo okretnost krivi prešibki servomotorji na komandah. V tem obdobju štirih let je prišlo do velikega razvoja servomotorjev, vendar še vedno imamo 4 - 4,5 meterske avione, ki niso niti približno tako okretni kot so »trimetraši«. Tako sem že pred začetkom gradnje vedel, da bom moral poiskati precej močnejše servomotorje kot se jih normalno vgrajuje v modele. V mislih sem imel Seiko servote , ki so, poleg tega da imajo neverjetno moč, tudi zelo robustno grajeni.
Pri prijatelju v Italiji ( ki je tudi konstruktor kit kompletov moje 3 meterske Extre) sem naročil, da mi iz stiropora izreže dele za trup in krila ter oblepi z balso. Tako sem pred tremi leti pripeljal domov zelo surov kit komplet 4 meterske Extre.
Več v nadaljevanju.
Že na začetku naj se vam opravičim, da nisem že prej začel opisovati gradnje tega modela ampak zaradi pomanjkanja časa mi to nekako ni uspelo. Hvala Mateju Koren, da me je , nekako »prisilil« , da začnem opisovat samo gradnjo in tudi cilj, ki sem si ga zastavil s tem modelom.
Najprej pa hvala vsem za čestitke.
Pred štirimi leti sem začel razmišljati, da bi si zgradil model letala, ki bi bil večji od vseh kar sem jih naredil in ki bi bil sposoben izvesti vse 3d akrobatske figure. V mislih sem imel 4 metersko verzijo moje 3 meterske Extre. Velike 3D akrobate sem, po raznih mitingih, videval, ampak, sem bil vedno znova razočaran glede letalnih sposobnosti le teh. Samo letenje je bilo počasno, čutilo se je da so motorno zelo podhranjeni, po komandah pa zelo slabo občutljivi. Začel sem se spraševati zakaj je temu tako, in vedno znova sem dobival od pilotov odgovore, da je to zato, ker, pač, veliki avioni tako letijo. Če pogledamo prave akrobatske avione, (Extra, Edge, Giles...) so ti zelo okretni (skoraj primerljivi z 3 meterskem 3D avionom). Prišel sem do ugotovitve, da so za to slabo okretnost krivi prešibki servomotorji na komandah. V tem obdobju štirih let je prišlo do velikega razvoja servomotorjev, vendar še vedno imamo 4 - 4,5 meterske avione, ki niso niti približno tako okretni kot so »trimetraši«. Tako sem že pred začetkom gradnje vedel, da bom moral poiskati precej močnejše servomotorje kot se jih normalno vgrajuje v modele. V mislih sem imel Seiko servote , ki so, poleg tega da imajo neverjetno moč, tudi zelo robustno grajeni.
Pri prijatelju v Italiji ( ki je tudi konstruktor kit kompletov moje 3 meterske Extre) sem naročil, da mi iz stiropora izreže dele za trup in krila ter oblepi z balso. Tako sem pred tremi leti pripeljal domov zelo surov kit komplet 4 meterske Extre.
Več v nadaljevanju.
- Priponke
-
- DSCF1969 (Small).JPG (42.81 KiB) Pogledano 16664 krat
-
- DSCF1970 (Small).JPG (32.39 KiB) Pogledano 16664 krat
Re: EXTRA da te kap
Bravo David, za utiranje novih (pravih) poti v velikem modelarstvu ! Večina se nas menda strinja, da Extra ne sme leteti kot UL letalo, to bi bilo čisto brez duše ...ja površine krmil naraščajo s kvadratom razponov, sile naraščajo še z dodatnimi potencami, tako da seveda - take površine zahtevajo navore...kompenzatorje na repnih krmilih imaš kar velike, kar nekaj pripomore, ampak vseeno...
čestitke za pristop na forum, doooolgo smo te čakali
čestitke za pristop na forum, doooolgo smo te čakali
Zadnjič spremenil bruhpilot, dne 18 Apr 2012, 17:26, skupaj popravljeno 1 krat.
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Re: EXTRA da te kap
Je tako! Prvič te videl v Škofji loki na meetu (prvič videl letalo lebdeti). Drugič pa v reviji TIM kjer si spisal lep članek. Tretjič...to je že zgodovinabruhpilot napisal/-a: čestitke za pristop na forum, doooolgo smo te čakali
Bilo je govora o servotih. Bi lahko dal kakšen link do servotov ki poganjajo repno krmilo
www.okarbon.eu
Re: EXTRA da te kap
Mislim, da je eden izmed teh servo motorjev:
http://www.troybuiltmodels.com/items/PS050.html
http://www.troybuiltmodels.com/items/PS-105.html
http://www.troybuiltmodels.com/items/PS050.html
http://www.troybuiltmodels.com/items/PS-105.html
Futaba 12FG & Taranis Q X7