S8 BXe Team
Moderatorji: Nebec, jannyy, mihec87
Evo 3S proti 6S...gearing 46/17T.. motor in regler sta se zacela ogrevat na 6S
6S je super, samo je mal prehudo za buggya
Razmislam o nekem motorju okoli 3000kv do 3500kv in bi seveda vozil samo na 3S... ce grem na 4S potem okoli 2650 do 3000kv motor...Mozno,da bi 2200kv motor na 5S bil lih prav, samo nimam nobenih 5S lipotov x)
Video : http://www.youtube.com/watch?v=IwJtXVwWO74
6S je super, samo je mal prehudo za buggya
Razmislam o nekem motorju okoli 3000kv do 3500kv in bi seveda vozil samo na 3S... ce grem na 4S potem okoli 2650 do 3000kv motor...Mozno,da bi 2200kv motor na 5S bil lih prav, samo nimam nobenih 5S lipotov x)
Video : http://www.youtube.com/watch?v=IwJtXVwWO74
- MatejMusic
- Freak
- Prispevkov: 658
- Pridružen: 06 Apr 2009, 14:53
- Kraj: Cerklje
Aha... OK! Dejansko sem rabil samo še potrditev .Knez napisal/-a:Ni namenjen furanju po robnikih ce to mislis...na kak mansi robnik se da pridet.. prevec spuscenga mam in se ne nameravam v to spuscat.
Zaradi tega se mi bolj dopade Txe verzija avtomobila !
Lp
Updated on 9.7.2019
Kupim OFF-ROAD Brushless model, v merilu vsaj 1:10
Kupim OFF-ROAD Brushless model, v merilu vsaj 1:10
Aia... pa še imaš napisalo da imaš FLUX-a .Knez napisal/-a:Jah, to je ze res, ampak pozablas da imam Savage Flux za teren
Ne vidim poante v Truggy-u
No, tebi verjetno prav pride...
Potem si pa tako v redu izbral, če maš že eno pravo pošast doma .
Ja meni bi pa kak večji trugy zelo prav prišel .
Lp
Updated on 9.7.2019
Kupim OFF-ROAD Brushless model, v merilu vsaj 1:10
Kupim OFF-ROAD Brushless model, v merilu vsaj 1:10
Buggy, ki je zdaj od kolega je dobil nov motor f
Toppower 4 pole 2200kv 4074
http://toyabipro.com/product_337.html
70$ + postnina 13$ in carina 17€
lp
Toppower 4 pole 2200kv 4074
http://toyabipro.com/product_337.html
70$ + postnina 13$ in carina 17€
lp
- Priponke
-
- DSC04766 (Custom).JPG (70.33 KiB) Pogledano 3645 krat
-
- DSC04765 (Custom).JPG (59.03 KiB) Pogledano 3645 krat
-
- DSC04764 (Custom).JPG (68.92 KiB) Pogledano 3645 krat
- Nejc-flyer
- Tekmovalec
- Prispevkov: 283
- Pridružen: 07 Sep 2007, 21:28
...
Živjo!
-Maš mogoče podatek o dimenzijah motorja?
-Kolk členov LiPo prenese?
-Se mi zdi kar dolg, a je blo treba kej pobrusit plastiko pod zadnjo desno roko?
-Sta uporabila original (SPX8 Competition Brushless Speed-Control) regler al ker drug? Ker senzorski motor zlo lepo dela na temu reglerju, tud pri čist majhni hitrosti (skor cleaver;)
Podpira pa samo do 4S kar je mal ble...
Tale je sensorless motor, mam filing da bo tole na več S letel ko burja, neke spretnostne vožnje na zaviti progi pa ne bo ravno "obvladoval"
Popravi me če se motim!
-Maš mogoče podatek o dimenzijah motorja?
-Kolk členov LiPo prenese?
-Se mi zdi kar dolg, a je blo treba kej pobrusit plastiko pod zadnjo desno roko?
-Sta uporabila original (SPX8 Competition Brushless Speed-Control) regler al ker drug? Ker senzorski motor zlo lepo dela na temu reglerju, tud pri čist majhni hitrosti (skor cleaver;)
Podpira pa samo do 4S kar je mal ble...
Tale je sensorless motor, mam filing da bo tole na več S letel ko burja, neke spretnostne vožnje na zaviti progi pa ne bo ravno "obvladoval"
Popravi me če se motim!
Lep pozdrav, Nejc
- Nejc-flyer
- Tekmovalec
- Prispevkov: 283
- Pridružen: 07 Sep 2007, 21:28
Nejc-flyer - Da ti odgovorim...
-Regler 150A HW
-ToPpower 2200kv motor 4074
-46/17T oz. zobniki
-4S
Regler je sensoless...golede motorja je tko, raj mal vec moci kot premalo, vedno se da omejit vse to na reglerju...ce mas premal moci se jo poveca tesko, ce jo mas prevec se jo da omejit
Med drugim je tudi pomembno koliko imas tezak prst!
Ce bi dal sredinski diff. in nosilec motorja dol in prvo montial motor na nosilec in vse skupaj navpicno dal v LRPja potem mislm da bi slo tudi brez brusenja zadnega nosilca rok...jst sm pobrusil nosilc zadnih rok...
P.s: Tist combo, ki ima LRP v S8BXe je ubistvu set za 1:10 velikost...ker LRP dejansko nima narejen niti enga seta ali kombota oz. motorja na sploh za 1:8 velikost...tehnologija LRPja je vse od 1:10 pobrano ter potlaceno v 1:8...zato velik stvari pri njih rado "crkne" oz. ima probleme ze na 4S...
Ko sem govoril z osebjem iz Tekin-a so rekli takole, citiram:
"LRP are baby motors compared to our motors, as they have no real 1:8 scale motors!"
Megane -
Kdo ve kje je se kaka stran kjer imajo cene Leopard motorjev vidne...
Nasel sem samo tole stran, ampak so cene malo visje: http://www.gfreakracing.com/collections/motors
-Regler 150A HW
-ToPpower 2200kv motor 4074
-46/17T oz. zobniki
-4S
Regler je sensoless...golede motorja je tko, raj mal vec moci kot premalo, vedno se da omejit vse to na reglerju...ce mas premal moci se jo poveca tesko, ce jo mas prevec se jo da omejit
Med drugim je tudi pomembno koliko imas tezak prst!
Ce bi dal sredinski diff. in nosilec motorja dol in prvo montial motor na nosilec in vse skupaj navpicno dal v LRPja potem mislm da bi slo tudi brez brusenja zadnega nosilca rok...jst sm pobrusil nosilc zadnih rok...
P.s: Tist combo, ki ima LRP v S8BXe je ubistvu set za 1:10 velikost...ker LRP dejansko nima narejen niti enga seta ali kombota oz. motorja na sploh za 1:8 velikost...tehnologija LRPja je vse od 1:10 pobrano ter potlaceno v 1:8...zato velik stvari pri njih rado "crkne" oz. ima probleme ze na 4S...
Ko sem govoril z osebjem iz Tekin-a so rekli takole, citiram:
"LRP are baby motors compared to our motors, as they have no real 1:8 scale motors!"
Megane -
Kdo ve kje je se kaka stran kjer imajo cene Leopard motorjev vidne...
Nasel sem samo tole stran, ampak so cene malo visje: http://www.gfreakracing.com/collections/motors
- Nejc-flyer
- Tekmovalec
- Prispevkov: 283
- Pridružen: 07 Sep 2007, 21:28
...
Hej, hej!
Tnx Knez za replay!
Vidm da precej zagovarjaš tistle motorček, nimam nč proti njemu če si to mislu
Sam imam tud tak oz. podoben model, ni team verzija ampak rtr with hop ups, pa bi ga rad optimiziral s pogonom, ker original mi je shodu in me mal zanima kaj uporabit da bi stvar zanesljivo delala in ne bi bil omejen s tem ali onim...
Dons biu na izletu in testiral Hobby Winga / XERUN 4168SL.
Zobnik 11T
4S lipo
Temperature pri 20 stopinjah ter času vožnje 20min:
Motor: 70 st. - brez hlajenja
Regler: 40 st. - hlajen
Baterija 30 st. - brez hlajenja
Model ni over power je pa več kot zadost moči za tehnično zahtevno progo.
Me pa mika, da bi gor obesu eno petardo(mot.+regl.), da bi po zadnih letu
Pa sand paws in čakat na sneg
Lohk bi se tud kdaj namenil pa kšno skup odfural kle v bljižini Ljubljane...
Tnx Knez za replay!
Vidm da precej zagovarjaš tistle motorček, nimam nč proti njemu če si to mislu
Sam imam tud tak oz. podoben model, ni team verzija ampak rtr with hop ups, pa bi ga rad optimiziral s pogonom, ker original mi je shodu in me mal zanima kaj uporabit da bi stvar zanesljivo delala in ne bi bil omejen s tem ali onim...
Dons biu na izletu in testiral Hobby Winga / XERUN 4168SL.
Zobnik 11T
4S lipo
Temperature pri 20 stopinjah ter času vožnje 20min:
Motor: 70 st. - brez hlajenja
Regler: 40 st. - hlajen
Baterija 30 st. - brez hlajenja
Model ni over power je pa več kot zadost moči za tehnično zahtevno progo.
Me pa mika, da bi gor obesu eno petardo(mot.+regl.), da bi po zadnih letu
Pa sand paws in čakat na sneg
Lohk bi se tud kdaj namenil pa kšno skup odfural kle v bljižini Ljubljane...
- Priponke
-
- S8 BXE monster.jpg (106.23 KiB) Pogledano 3936 krat
Lep pozdrav, Nejc
- Nejc-flyer
- Tekmovalec
- Prispevkov: 283
- Pridružen: 07 Sep 2007, 21:28
...
Včeraj se lotil servisa po vožnji čez vikend, ker sem opazil neko rožlanje na zadnjem delu avtomobila...
Naletel pa na kotaleče se kuglice takoj ko sem odstranil polovico ohišja zadnjega diferenciala
Vzrok "rožlanja" je bil dobesedno razpadli ležaj na zadnjem difu...
Težavo odpravil, nato pa sem pod drobnogled vzel še motor, prilagam nekaj slikc.
Naletel pa na kotaleče se kuglice takoj ko sem odstranil polovico ohišja zadnjega diferenciala
Vzrok "rožlanja" je bil dobesedno razpadli ležaj na zadnjem difu...
Težavo odpravil, nato pa sem pod drobnogled vzel še motor, prilagam nekaj slikc.
- Priponke
-
- xerun stator.jpg (67.91 KiB) Pogledano 3860 krat
-
- xerun magnet.jpg (46.23 KiB) Pogledano 3860 krat
-
- xerun razstavljen.jpg (75.01 KiB) Pogledano 3860 krat
Lep pozdrav, Nejc
- Nejc-flyer
- Tekmovalec
- Prispevkov: 283
- Pridružen: 07 Sep 2007, 21:28
...
Motor se razstavi in sestavi zelo enostavno, kar je plus kar se tiče čiščenja, tudi kakovost izdelave je na nivoju.
- Priponke
-
- Imam pa namen povečat hladilno površino na motorju, da bom še kakšen večji zobnik sprobal :))
- xerun aircooling.jpg (70.16 KiB) Pogledano 3858 krat
-
- xerun backplate.jpg (81.86 KiB) Pogledano 3858 krat
-
- xerun senzor.jpg (77.78 KiB) Pogledano 3858 krat
Lep pozdrav, Nejc
Zanimiv motor. Sam vozim S8BXe RTR in mi je pred dvema mesecema skurilo original ESC in motor. Kupil sem HK 150A ESC in motor KD36-60-11L 2200kv, ki za svoj denar nudi soliden pogon, če upoštevam da je motor dvo polen in da nima navitega statorja na feromagnetno segmentirano pločevino. Nazadnje sem imel razmerje zobnikov 13T/44T dif in se je motor grel na 60 stopinj z dodatnim hlajenjem (temp. ozračja: 15 stopinj, podlaga: asvalt).
Če boš vozil v Ljubljani mi sporoči, se ti pridružim.
Iz prakse lahko rečem, da potrebe po močnejšem motorju ni. Model sem vozil v Blatnem Dolu in Lavrici z LRPjevim Vector8 2500kV motorjem 12T/44T in sem ga redkokdaj "stinil do konca". Pri vožnji na urejenem OFF ROAD poligonu potrebuješ navor in dober izkoristek, da se motor ne pregreva.Model ni over power je pa več kot zadost moči za tehnično zahtevno progo.
Me pa mika, da bi gor obesu eno petardo(mot.+regl.), da bi po zadnih letu
Pa sand paws in čakat na sneg Pray Pray
Lohk bi se tud kdaj namenil pa kšno skup odfural kle v bljižini Ljubljane...
Če boš vozil v Ljubljani mi sporoči, se ti pridružim.