Erevo in njegovi motorji
Moderatorji: jannyy, mihec87, DobnikarA
Bo treba nabavit še tole http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... LXPNJ8&P=0 ker je prehudo mi je že odlomilo polosovino.
LP Primož
LP Primož
Bravo viky!viky napisal/-a:Bo treba nabavit še tole http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... LXPNJ8&P=0 ker je prehudo mi je že odlomilo polosovino.
LP Primož
Za kateri avto pa gre ?
No sedaj pa najnovejše izmerjena hitrost z mambo in 2 x 3s lipo, hitrost je krepko čez 100 km/h in sicer 113 km/h avto je zelo težko vodljiv pri taki hitrosti. in popolnoma nobene potrebe ni po menjavi zobnikov saj pri polovici gasa in ko daš gas do konca avto postavi na zadnja kolesa.
LP Primož
No sedaj pa najnovejše izmerjena hitrost z mambo in 2 x 3s lipo, hitrost je krepko čez 100 km/h in sicer 113 km/h avto je zelo težko vodljiv pri taki hitrosti. in popolnoma nobene potrebe ni po menjavi zobnikov saj pri polovici gasa in ko daš gas do konca avto postavi na zadnja kolesa.
LP Primož
Pa si sigurno dobro izmeril? ali je res 1. aprilska šala??viky napisal/-a:Za kateri avto pa gre ?
No sedaj pa najnovejše izmerjena hitrost z mambo in 2 x 3s lipo, hitrost je krepko čez 100 km/h in sicer 113 km/h avto je zelo težko vodljiv pri taki hitrosti. in popolnoma nobene potrebe ni po menjavi zobnikov saj pri polovici gasa in ko daš gas do konca avto postavi na zadnja kolesa.
LP Primož
Saj ne rečem da avto ne gre ampak 113 KM/H hmmmm.
http://www.traxxas.com/products/electri ... _chart.jpg
lp
Malo smeha mora biti, res je prvoaprilska šala ,hoteli smo izmeriti hitrost samo smo imeli velike težave ki ji pa ne vem vzroka. Avto se mi je namreč po kakih dvesto metri " izgubil" in je bil brez kontrole, tako da je znorel in še sreči pa ima avto nenormalno moč saj ga pri pribljižno 50-60 kmh enostavno katapultira na hrbet in takrat če je sreča tako tudi ostane ker avto nori toliko časa da ne pritečem v bljižino cca 50 m do njega takrat komande spet primejo. Kot možnost sem si dal to da je v bljižini cca 200 m mobitelova antena ali je mogoče da ga to mede imam original 27 mhz frekvence zobniki so 19/68 (original) in povem vam da je pri teh baterijah popolnoma brez smisla menjavati zobnike , že pri teh se mi je začelo kaditi iz sklopke tako, da sem jo moral do konca zategniti je pa seveda še veliko nastavitev imel sem nastavljene bremze na 100% in mi je pri zaviranju katapultiralo avto in ga je premetavalo po zraku kakih 30 m. Avto je seveda zdržal vse razen feltna mi je počila kar pa je čodež pri tako vratolomnih prevračanjih (takoj sem spustil bremzo na 50%)
Avto ima enostavno preveč moči sploh za mene začetnika je skoraj prenevaren. V prvi priliki grem na BMX poligon. Še to primerjava z traxxasovimi BK motorji je ogromna in avto skoraj leti nad tlemi
LP primož
Avto ima enostavno preveč moči sploh za mene začetnika je skoraj prenevaren. V prvi priliki grem na BMX poligon. Še to primerjava z traxxasovimi BK motorji je ogromna in avto skoraj leti nad tlemi
LP primož
Ja avto je res težko vodjiv že z original zobniki tako da se sam za enkrat ne bom odločil za menjavo.viky napisal/-a:Malo smeha mora biti, res je prvoaprilska šala ,hoteli smo izmeriti hitrost samo smo imeli velike težave ki ji pa ne vem vzroka. Avto se mi je namreč po kakih dvesto metri " izgubil" in je bil brez kontrole, tako da je znorel in še sreči pa ima avto nenormalno moč saj ga pri pribljižno 50-60 kmh enostavno katapultira na hrbet in takrat če je sreča tako tudi ostane ker avto nori toliko časa da ne pritečem v bljižino cca 50 m do njega takrat komande spet primejo. Kot možnost sem si dal to da je v bljižini cca 200 m mobitelova antena ali je mogoče da ga to mede imam original 27 mhz frekvence zobniki so 19/68 (original) in povem vam da je pri teh baterijah popolnoma brez smisla menjavati zobnike , že pri teh se mi je začelo kaditi iz sklopke tako, da sem jo moral do konca zategniti je pa seveda še veliko nastavitev imel sem nastavljene bremze na 100% in mi je pri zaviranju katapultiralo avto in ga je premetavalo po zraku kakih 30 m. Avto je seveda zdržal vse razen feltna mi je počila kar pa je čodež pri tako vratolomnih prevračanjih (takoj sem spustil bremzo na 50%)
Avto ima enostavno preveč moči sploh za mene začetnika je skoraj prenevaren. V prvi priliki grem na BMX poligon. Še to primerjava z traxxasovimi BK motorji je ogromna in avto skoraj leti nad tlemi
LP primož
Hmm zadnje čase tudi mene nekaj zaj.. komande. Včasih avto kar ponori bo treba zamenjat še to ko bo $$$$$.
Daj ko ti bo uspelo izmeriti KM/h javi.
Mislite da bi lahko izmeril hitrost na tistih "radarjih" ki so postavljeni okoli šol?? Bo treba probat ko se vreme malo umiri.
Tisti radar ne vem če ga bo zazanal. Vbistvu moraš pazit okol šol, da ne boš kakšne kazni za prehitro vožnjo plačal. Še huje avto ni registriran.ale napisal/-a:Mislite da bi lahko izmeril hitrost na tistih "radarjih" ki so postavljeni okoli šol?? Bo treba probat ko se vreme malo umiri.
Najbolje in natančno je merjenje z GPSom. Lahko se enkrat zmenimo, prinesem GPS in merimo hitrosti. GPS je bolj tak, ki ga ni škoda in ni panike, če pride do kakšnega prevračanja.
Sicer ne vem, kaj pomeni 32p, vem pa, da je to modul, ki paše na erevota in emaxa._Iggy_ napisal/-a:Pozdravljeni,tu nima zdaj veze avto,jaz imam modul 0.8 potrebujem zobčenik za na os motorja,našel sem primernega vendar ima oznako za modul 32P in me zanima kaj je to zaeden modul ali je to v colah?...itd skratka kaj je prava pretvorma da vem ali je to 0.8 ali 1 ali 1.5 ...
Sicer pa, kot vidim, ti nisem preveč odgovoril....
Prestavno razmerje
Malo sem poeksperimentiral z zobniki. Moj kv2200 motor in 4s lipo erevo gre sicer tako, da kar ni vodljiv, obenem pa končna hitrost ni ravno šokantna 42 kmh - izmerjeno pri vikyju na gps.
Torej sem se odločil, da bom zamenjal zobnike. Najprej sem zamenjal 18T pinion gear z 21T. Na moje presenečenje se je avto začel laže (namesto teže) postavljati na zadnja kolesa, še vedno pa se mi ni zdel posebno hiter. Motor, ki sem ga prej uspel iz mrzlega narediti mlačnega pa je sedaj postal celo topel.
Potem sem zamenjal še spurgear iz 68 na 48. Tako ekstremne zamenjave res nisem hotel, a viky mi je ravno poklonil ta zobnik (hvala!!!). Z veliko mero skepse sem sestavil zadevo, saj sem prenos podaljšal za več kot 50%!!!. Avto sem peljal najprej počasi in ugotovil, da slabše bremza, zato sem na pištoli popravil rikverc nazaj na 100%, ker prej sem zmanjšal na nekaj nad 80, ker je preveč bremzal. Potem sem ga začel pritegovati in najprej sem opazil, da se z lahkoto dvigne od gasa, tudi če gre že npr. 20 na uro. Sedaj lepo zvezno pospešuje namesto dobesedno trga in je veliko bolj vodljiv. Seveda je postal tudi zelo hiter, teoretično čez 60 km/h. Skratka zelo pohvalne spremembe. Manj pohvalno je, da se je motor začel greti, tako da sedaj postane tudi vroč, ampak še ne kritično, je pa o tem vprašanju prvič treba voditi račune. Še najslabše jo je odnesel runtime, ki se je pri mučenju po dvorišču (gas/bremza - po zadnjih/po sprednjih) precej skrajšal. Vendar takšna postavitev zahteva nekaj pameti, namesto brezglavega trganja imamo na voljo obvladjiv močan in hiter avto, seveda pa je dobro biti nežen z gasom, tako se manj greje in manj prazni. Dobro ga je voziti bolj kot nitrota. Obenem naj omenim da niti gretje niti čas vožnje še zdaleč ni tako kritičen, kot z npr. original motorji.
Sedaj me čaka še zadnji preizkus, na 6 lipo, ki pa jih nimam še niti v kratkoročnem načrtu.
Torej sem se odločil, da bom zamenjal zobnike. Najprej sem zamenjal 18T pinion gear z 21T. Na moje presenečenje se je avto začel laže (namesto teže) postavljati na zadnja kolesa, še vedno pa se mi ni zdel posebno hiter. Motor, ki sem ga prej uspel iz mrzlega narediti mlačnega pa je sedaj postal celo topel.
Potem sem zamenjal še spurgear iz 68 na 48. Tako ekstremne zamenjave res nisem hotel, a viky mi je ravno poklonil ta zobnik (hvala!!!). Z veliko mero skepse sem sestavil zadevo, saj sem prenos podaljšal za več kot 50%!!!. Avto sem peljal najprej počasi in ugotovil, da slabše bremza, zato sem na pištoli popravil rikverc nazaj na 100%, ker prej sem zmanjšal na nekaj nad 80, ker je preveč bremzal. Potem sem ga začel pritegovati in najprej sem opazil, da se z lahkoto dvigne od gasa, tudi če gre že npr. 20 na uro. Sedaj lepo zvezno pospešuje namesto dobesedno trga in je veliko bolj vodljiv. Seveda je postal tudi zelo hiter, teoretično čez 60 km/h. Skratka zelo pohvalne spremembe. Manj pohvalno je, da se je motor začel greti, tako da sedaj postane tudi vroč, ampak še ne kritično, je pa o tem vprašanju prvič treba voditi račune. Še najslabše jo je odnesel runtime, ki se je pri mučenju po dvorišču (gas/bremza - po zadnjih/po sprednjih) precej skrajšal. Vendar takšna postavitev zahteva nekaj pameti, namesto brezglavega trganja imamo na voljo obvladjiv močan in hiter avto, seveda pa je dobro biti nežen z gasom, tako se manj greje in manj prazni. Dobro ga je voziti bolj kot nitrota. Obenem naj omenim da niti gretje niti čas vožnje še zdaleč ni tako kritičen, kot z npr. original motorji.
Sedaj me čaka še zadnji preizkus, na 6 lipo, ki pa jih nimam še niti v kratkoročnem načrtu.
Zadnjič spremenil Nanix, dne 07 Apr 2009, 08:30, skupaj popravljeno 1 krat.
Evo: spur je bil 54 (ima delko) in pinion 21.
Med vožnjo po MBX progi, kjer je zahteval precej priganjanja, se je motor nevarno segrel (tudi baterije, samo ne nevarno). Regler je celo vklopil hlajenje.
Med tiščanjem po asfaltu in betonu s cestnimi kolesi (širša in težja) mi je odlotalo konektor na plusu, kar je jasen znak prevelike porabe - predolge ibrzecnge. Škoda, ker avto ravno s tako dolgo prestavo postane šele vodljiv, ker ni premočen. Lepo pospeši do polne hitrosti in ga ne meče sem in tja po cesti, pač pa malo cvilijo kolesa, malo se pa tudi dviguje na zadnja. Pospešuje skratka, kot kakšen reaktivec.
Potem mi je pobralo spurgear (ne vem čisto točno zakaj). Sedaj sem prestavil motor v druge luknje, da ga lahko bolj približam spuru in dal noter spur 54 in pinion 18. Bomo probal.
Med vožnjo po MBX progi, kjer je zahteval precej priganjanja, se je motor nevarno segrel (tudi baterije, samo ne nevarno). Regler je celo vklopil hlajenje.
Med tiščanjem po asfaltu in betonu s cestnimi kolesi (širša in težja) mi je odlotalo konektor na plusu, kar je jasen znak prevelike porabe - predolge ibrzecnge. Škoda, ker avto ravno s tako dolgo prestavo postane šele vodljiv, ker ni premočen. Lepo pospeši do polne hitrosti in ga ne meče sem in tja po cesti, pač pa malo cvilijo kolesa, malo se pa tudi dviguje na zadnja. Pospešuje skratka, kot kakšen reaktivec.
Potem mi je pobralo spurgear (ne vem čisto točno zakaj). Sedaj sem prestavil motor v druge luknje, da ga lahko bolj približam spuru in dal noter spur 54 in pinion 18. Bomo probal.
Brushless model lahko narocis samo iz zda, pa postnina je okol 100$. Pol pa se davek pa vse. Iz anglije te pa pride navaden erevo okol 360e s postnino in pol se 250$ za mambo iz zda. Je pa res da pri drugi varijanti ni 2.4ghz zraven.
Prodaja pa en na traxxas forumu model brez elektronike ter koles za 225$. Sam je spet postnina draga.
Prodaja pa en na traxxas forumu model brez elektronike ter koles za 225$. Sam je spet postnina draga.
no sem ravno našel enega slovenca
http://darila.enakupi.com/Elektro-avtom ... 18484.html
pol pa še dvoje baterije in polnilec
http://darila.enakupi.com/Elektro-avtom ... 18484.html
pol pa še dvoje baterije in polnilec
Je bog obljubil ženskam, da bodo na vsakem vogalu našle idealnega moškega...potem je pa zemljo okroglo naredil...
"Nanix" ali lahko slikaš tvoj model ali pa kdo drugi ki ima samo en motor na e-revotu.Ali sploh imaste 1 ali 2 motorja na avtu?Ali bi lahko na e-revotu uporabil ta motor?
Link od motorja:
http://shop.mantua-model.si/index.php?i ... od_id=3738
Piše pa da je proizvajalec "castle" ki je tudi proizvajalec "mamba" motorjev.Kakšno hitrost bi dosegel?
LP Jure
Link od motorja:
http://shop.mantua-model.si/index.php?i ... od_id=3738
Piše pa da je proizvajalec "castle" ki je tudi proizvajalec "mamba" motorjev.Kakšno hitrost bi dosegel?
LP Jure
LP Jure
To je prešvoh, razen če daš 2 noter. Ostali ko imajo pa Mambo Monster Max(Nanix) imajo samo en motor. Pa za to ceno od Fluxa dobiš že MMM.
@mrmuscolo, priporočam ti: http://www.modelsport.co.uk/index.php?C ... emID=29900
več kot 100e ceneje. Če pa nimaš kartice se pa s kom zmeni.
@mrmuscolo, priporočam ti: http://www.modelsport.co.uk/index.php?C ... emID=29900
več kot 100e ceneje. Če pa nimaš kartice se pa s kom zmeni.