Pylon s polmaketami?
Pylon s polmaketami?
Vem, da je tole bolj bedno vprašanje, ampak me zadnje čase muči.
Ali je kaj interesentov za pylon letanje s takimile polmaketami iz WWII? To je malo povečan kombat (15% - 20 %), pelje se elegantno.
S preprostim brezkrtačnim motorjem (Jure, ne mi zamerit, vem, da imaš orenk mašino) in tudi le NiCd akuji se da zadeva peljat relativno hitro, vendar zelo lepo.
Če boste dovolili, bi vam kasneje predstavil osnutek (preprostih) pravil.
Ali je kaj interesentov za pylon letanje s takimile polmaketami iz WWII? To je malo povečan kombat (15% - 20 %), pelje se elegantno.
S preprostim brezkrtačnim motorjem (Jure, ne mi zamerit, vem, da imaš orenk mašino) in tudi le NiCd akuji se da zadeva peljat relativno hitro, vendar zelo lepo.
Če boste dovolili, bi vam kasneje predstavil osnutek (preprostih) pravil.
www.lipo.si
Ico, hvala za komentar.
Zakaj povečan kombat?
Leti bolj umirjeno in je lažji za vodenje.
Vidi se ga bolje.
itd.
Komercialnih modelov je res malo, kakor sem jaz gledal tega ranga samo modeli od Ripmaxa, 1.2 m razpetine, Spitfire je bil že predstavljen na forumu.
Jasno bi bila nekaj omejitev z debelino profila, vsekakor pa so tu bolj aktualne samogradnje (mogoče tudi sestavljake iz obstoječih načrtov, samo povečane).
Za elektro klaso je ideja:
Razpetina min 1.2 m
Lesena konstrukcija z možnimi ojačitvami iz kompozitnih materialov
Izgled kot pravi modeli iz 2. sv. vojne oz reno racing, barve pa so lahko povzete tudi od reno racing unlimited kategorije, http://www.airrace.org
Model ima lahko fiksno podvozje, uvljačljivo ali ga sploh nima
Omejena minimalna debelina profila (?!)
Pogon:
Dovoljeni samo zunanje vrteči motorji
Max premer propelerja 9 (mogoče tudi 10 col?) Propelerji so lahko tudi zložljivi
Max 16 akumulatorjev NiCd/NiMH poljubne kapacitete ali do 4SxP Lipo/LiIon (poljubne kapacitete)
Tekmovanje:
Proga enakokraki trikotnik ali štirikotnik
Tekmuje 3 - 4 tekmovalci naenkrat
Leteči štart z odštevanjem 1 minute
Tekmuje se na število krogov (recimo 10 krogov oziroma po dogovoru).
Toliko na kratko.
Ali je še kdo interesent?
Zakaj povečan kombat?
Leti bolj umirjeno in je lažji za vodenje.
Vidi se ga bolje.
itd.
Komercialnih modelov je res malo, kakor sem jaz gledal tega ranga samo modeli od Ripmaxa, 1.2 m razpetine, Spitfire je bil že predstavljen na forumu.
Jasno bi bila nekaj omejitev z debelino profila, vsekakor pa so tu bolj aktualne samogradnje (mogoče tudi sestavljake iz obstoječih načrtov, samo povečane).
Za elektro klaso je ideja:
Razpetina min 1.2 m
Lesena konstrukcija z možnimi ojačitvami iz kompozitnih materialov
Izgled kot pravi modeli iz 2. sv. vojne oz reno racing, barve pa so lahko povzete tudi od reno racing unlimited kategorije, http://www.airrace.org
Model ima lahko fiksno podvozje, uvljačljivo ali ga sploh nima
Omejena minimalna debelina profila (?!)
Pogon:
Dovoljeni samo zunanje vrteči motorji
Max premer propelerja 9 (mogoče tudi 10 col?) Propelerji so lahko tudi zložljivi
Max 16 akumulatorjev NiCd/NiMH poljubne kapacitete ali do 4SxP Lipo/LiIon (poljubne kapacitete)
Tekmovanje:
Proga enakokraki trikotnik ali štirikotnik
Tekmuje 3 - 4 tekmovalci naenkrat
Leteči štart z odštevanjem 1 minute
Tekmuje se na število krogov (recimo 10 krogov oziroma po dogovoru).
Toliko na kratko.
Ali je še kdo interesent?
www.lipo.si
- sennheiser
- Freak
- Prispevkov: 483
- Pridružen: 19 Nov 2005, 18:37
- Kraj: Novo mesto
Ideja z Reno racerji je huda, ampak, zakaj samo elektropogon? A nebi blo zanimivo, če bi recimo dovolili še uporabo explozijskih motorjev, do prostornine 4.5cm^3; in za razliko od kombata brez omejitev pri "navijanju" Potem bi se tudi videlo kaj se na nekem modelu bolje obnese, elektro ali prdenje.
Lp Črt
Lp Črt
Pameti je na svetu vedno enaka količina, število ljudi se pa povečuje.
Ja, sem pozabil dati med ideje. Hvala Črt.
Vseeno bi se držali nekih razumnih omejitev, zato pri štromu omejitev, recimo 4.5 cm brez resonanc. Ali kaj?
Za začetek bi se tako ali tako dobili vsi na srečanji in podebatirali ter odletili par preizkusnih tekov.
Samo, da se neki dogaja.
Keep it low, turn left!
Vseeno bi se držali nekih razumnih omejitev, zato pri štromu omejitev, recimo 4.5 cm brez resonanc. Ali kaj?
Za začetek bi se tako ali tako dobili vsi na srečanji in podebatirali ter odletili par preizkusnih tekov.
Samo, da se neki dogaja.
Keep it low, turn left!
www.lipo.si
Pred leti se je ravno ta oblika letalskih dirk začela razvijati vzporedno s kombatom 1:12. Tudi pri nas je bil poizkus, ki pa je zamrl.
Timo Starklof, nemški combat pilot, ki je svoje hitrostne modelel predstavil tudi v Crngrobu piše:
Miloš
Timo Starklof, nemški combat pilot, ki je svoje hitrostne modelel predstavil tudi v Crngrobu piše:
Na podani povezavi lahko najdete tudi linke do pravilnikov.Until two years ago, in Germany we flew 1:12 airrace beneath aircombat.
Goal was, to fly as many rounds as possible in 4 minutes on a 3-point-pylon-course. Because you've got also points for the optic of the plane, the construction of these models was much more scale than in aircombat. Many of these models are also flown in aircombat.
Actually we only fly one race per year in Lahr/south Germany. Problem was, that the people who invented the airrace took the idea too serious, so pilots lost the interest over the years.
Because many pilots, me too, liked to fly pylonrave with easy models and easy/cheap engines, we invented gnumpfcup. It's a class for beginners with simple rules and simple planes and we fly competitions parallel to aircombat. Many pilots fly both classes. Speed is about 200-250 km/h and you fly with 3 planes 20-35 rounds on the small course - exciting If you're interested, you can have a look at http://www.gnumpfcup.de , the side was reconstructed a few weeks ago, but there are some good pictures.
Miloš