Moj umik iz F5J-ECO - nadaljevanje (moderator se še uči)
Moj umik iz F5J-ECO - nadaljevanje (moderator se še uči)
Tone, nič ne skrbi, ker nas bo kar nekaj tekmovalo tudi v 400;
Ampak... vse točke, ki so te odvrnile od ECO... se men zdijo razlog da bi šel v ECO (veliko tekmovalcev, huda konkurenca, majhna verjetnost da bom po policah iskal prostor za pokale...)
Se vidimo na dirkah!
lp Žiga
Ampak... vse točke, ki so te odvrnile od ECO... se men zdijo razlog da bi šel v ECO (veliko tekmovalcev, huda konkurenca, majhna verjetnost da bom po policah iskal prostor za pokale...)
Se vidimo na dirkah!
lp Žiga
Z zanimanjem spremljam razvoj dogodkov okrog ECO klase, ki je v bistvu dobra ideja, vendar tako kot najbrž tudi Tone, potihem računam na to, da bo prava konkurenca drugje!
Problem je to, da nas je v tej ljubi Sloveniji enostavno premalo, da bi se tekmovalni razredi skristalizirali. Na tem pa tako ne moremo nič. V parih letih pa, morda.
LP,
Tomaž
Problem je to, da nas je v tej ljubi Sloveniji enostavno premalo, da bi se tekmovalni razredi skristalizirali. Na tem pa tako ne moremo nič. V parih letih pa, morda.
LP,
Tomaž
Vse to je zakuhal Newton
Eco kategorija bi bila odlična vstopna kategorija v F5J, če bi vsakdo od nas v tem letu pripeljal s sabo na tekme novinca ali mladinca, ki bi se pomeril v tej kategoriji.
Nazadovanje "starih mačkov" iz dosedanje kategorije 400 v Eko pa je samo podpiranje lenobe.
Gdor se zgovarja na brezveznost doseženih višin v kategoriji 400 naj izklopi motor po desetih sekundah in doseže 9 min 50 sekunda naletenega časa v turnusu. Če bo zraven še pristal v nulo bo pa itak zmagal
Gdor bi rad med letom v eni roki držal čik, drugo roko imel pa v žepu naj hodi letet na samoten travnik ...
Gdor misli, da je smisel udeležbe na tekmah samo vrhunski rezultat naj začne zbirat znamke ali se ukvarjat s slikarstvom ...
Gdor pa uživa v letenju in se rad druži z ostalimi modelarji pa naj leti v njemu dostojni disciplini ...
AVE
Nazadovanje "starih mačkov" iz dosedanje kategorije 400 v Eko pa je samo podpiranje lenobe.
Gdor se zgovarja na brezveznost doseženih višin v kategoriji 400 naj izklopi motor po desetih sekundah in doseže 9 min 50 sekunda naletenega časa v turnusu. Če bo zraven še pristal v nulo bo pa itak zmagal
Gdor bi rad med letom v eni roki držal čik, drugo roko imel pa v žepu naj hodi letet na samoten travnik ...
Gdor misli, da je smisel udeležbe na tekmah samo vrhunski rezultat naj začne zbirat znamke ali se ukvarjat s slikarstvom ...
Gdor pa uživa v letenju in se rad druži z ostalimi modelarji pa naj leti v njemu dostojni disciplini ...
AVE
Ni treba, da je talentiran že v genih, s svojo dobro voljo ga lahko narediš talentiranegaLuftar napisal/-a:Če pa ECO klasa zalaufa, bom pa pomagal enemu talentiranemu začetninku.
Sicer pa glede na tvojo izjava: VSAKA TI ČAST, eden redkih, ki je voljan del svojega znanja prenesti tudi na koga drugega
Roberto napisal/-a:Eco kategorija bi bila odlična vstopna kategorija v F5J, če bi vsakdo od nas v tem letu pripeljal s sabo na tekme novinca ali mladinca, ki bi se pomeril v tej kategoriji.
Nazadovanje "starih mačkov" iz dosedanje kategorije 400 v Eko pa je samo podpiranje lenobe.
Gdor se zgovarja na brezveznost doseženih višin v kategoriji 400 naj izklopi motor po desetih sekundah in doseže 9 min 50 sekunda naletenega časa v turnusu. Če bo zraven še pristal v nulo bo pa itak zmagal
Gdor bi rad med letom v eni roki držal čik, drugo roko imel pa v žepu naj hodi letet na samoten travnik ...
Gdor misli, da je smisel udeležbe na tekmah samo vrhunski rezultat naj začne zbirat znamke ali se ukvarjat s slikarstvom ...
Gdor pa uživa v letenju in se rad druži z ostalimi modelarji pa naj leti v njemu dostojni disciplini ...
AVE
Kaj sedaj? Bi tekmoval ali držal čik v roki. Iz tvojega dopisa se ne da razbrat nič drugega kot protest.
Sicer pa navezujoč se na del tvojega mnenja, (ki mimogrede zagovarja in negira dve različni mnenji) ne vem kje je večje podpiranje lenobe:
1.) Pri F5J-400, kjer z reduktorjem potegneš model in čakaš, model je enostavna stiropor planka oblečena v steklenko, poleg tega imaš pa še vse aerodinamične pripomočke za pristanek v piko, ko stopiš iz čakalnice.
2.) Eco, kjer že po pravilih ne dosežeš "čakalne" višine, model mora biti zelo domišljeno izdelan, da prideš pod 400g, ki omogočajo nad 5 m/s dviganja. Pri pristanku se moraš zanesti na tisto roko v kateri ni čika in pristati z pomočjo veliko vadbe, kajti nikjer ni kakih zračnih zavor...
Če govoriš o lenobi je svojevrstna lenoba tudi kupovanje F5J modelov in "veliko muke" pri montaži aparatur po priloženi dokumentaciji. Svojevrstna pišem zato, ker moraš denar za nakup nekje zaslužit, vendar to verjetno ne sodi v modelarske vode. Tu se zelo, zelo strinjam z Mcgiverjem, ki daje za F5J simbolom tiste dolarske znake. Po moje je ta disciplina enako ali pa še bolj lena kot eco, pa še polno napuha je v njej. (To ne pomeni, da v F5J ne bom sodeloval, le model bo doma izdelanih 1,6 kg napuha.)
lp
Sašo
V Škofji Loki se v dvorani letno organizira tudi tekma v trajanju letenja aviončkov, izdelanih iz papirja iz šolskih zvezkov. Kljub zanemarljivim stroškom in vloženemu trudu pri izdelavi, se udeleženci prav dobro zabavajo. Tudi tekmovalnost ni prav nič manjša kot pri 'priznanih' panogah.
Tisti, ki vam kakšna kategorija ni všeč, pač ni treba da se ji pridružite. Podcenjevalen odnos pa nikomur ne koristi - še najbolj tistim, ki to počno.
lp
A
Tisti, ki vam kakšna kategorija ni všeč, pač ni treba da se ji pridružite. Podcenjevalen odnos pa nikomur ne koristi - še najbolj tistim, ki to počno.
lp
A
Strinjam se z raktivcem; dokler sem v letel z direkt 400 in le smer-višina, je bil pristanek, ki je dobil sploh kako piko, že kar dosežek; ko sem začel leteti s flap-zavoro, pa se je MNOGO lažje dalo ujeti tako čas kot točnost pristanka; v ECO bo z modeli, ki niso toliko prodorni in letijo nekoliko "slabše", lažje pristajati. Prodornejši, težji in hitrejši model pa bo za pristajanje še posebna nočna mora (govorim iz izkušenj). Tudi to bo izenačevalo modele med sabo.
Tudi jadranje z preprostim modelom ni v ničemer lažje od jadranja s "full-house" makino (mislim saj), ravno tako je potrebno tipat zrak in dobro opazovat model.
Preprost model je zaradi odsotnosti eleronov in flapa le lažje "šofirati", v smislu koordinacije dela obeh "rokic".
Robi, v modelarstvu nimamo vsi enakih ciljev in ambicij; kot začetnik, ki se ima še veliko naučiti (še ure, ure, ure letenja..), vidim ECO modelček stalno v prtljažniku avtomobila; tako bom lahko tudi med tednom kaj potreniral (na poti na šiht ali nazaj...) in ne bo kot v 2005, ko sem največ minut s 400-tko naletel na tekmah . In najbrž modelarjev s premalo možnosti za letenje ni tako malo...
Pustimo ECO klasi eno sezono časa, da se pokaže, kaj in kako. Po koncu sezone pa se lahko odločimo in jo glede na izkušnje po potrebi proglasimo za začetniško ali prehodno ali kakršnokoli že.
Za zdaj pa pustimo poleg "začetnikov" tudi "stare kuke" in tudi najboljše modelarje, da nam pokažejo, kam kategorija spada.
Dejmo letet in se met fajn!
lp Žiga
Tudi jadranje z preprostim modelom ni v ničemer lažje od jadranja s "full-house" makino (mislim saj), ravno tako je potrebno tipat zrak in dobro opazovat model.
Preprost model je zaradi odsotnosti eleronov in flapa le lažje "šofirati", v smislu koordinacije dela obeh "rokic".
Robi, v modelarstvu nimamo vsi enakih ciljev in ambicij; kot začetnik, ki se ima še veliko naučiti (še ure, ure, ure letenja..), vidim ECO modelček stalno v prtljažniku avtomobila; tako bom lahko tudi med tednom kaj potreniral (na poti na šiht ali nazaj...) in ne bo kot v 2005, ko sem največ minut s 400-tko naletel na tekmah . In najbrž modelarjev s premalo možnosti za letenje ni tako malo...
Pustimo ECO klasi eno sezono časa, da se pokaže, kaj in kako. Po koncu sezone pa se lahko odločimo in jo glede na izkušnje po potrebi proglasimo za začetniško ali prehodno ali kakršnokoli že.
Za zdaj pa pustimo poleg "začetnikov" tudi "stare kuke" in tudi najboljše modelarje, da nam pokažejo, kam kategorija spada.
Dejmo letet in se met fajn!
lp Žiga
- tone vidensek
- Dr. Modelar
- Prispevkov: 2126
- Pridružen: 21 Nov 2005, 20:04
Moj umik iz F5J-ECO
Z mojim osebnim izrazom o umiku,nisem mislil podcenjevati ECO panoge .Ko sem pred tremi leti začel z inačico Telstarja z direktnim pogonom 400, črpal znanje po modelarskem forumu in starejšimi, vohunil na tekmah,me je zagrabilo naprej v skrivnosti tehnike kot električarja za male porabnike.
Ne se hecat dečki
F5J ECO je to kjer bi pred leti morali začeti in bi F5j bil povsem drugo kot je, forum bi bil poln pisanja o termiki, centriranju stebrov in svakojakih vremenskih in ostalih pripetijah tako se pa leta pogovarjamo in izumljamo pogon in še boljši pogon in še malo o pogonu V prvem letu obstoja F5J 400 smo pogone spravili na 60 sek = 350+ m zgradili modele ki "nič" ne tehtajo in pristajali z pomočjo tehnike letet smo pa "pozabili"
Eco klaso vidim kot neko alternativo v jadralnem tekmovanju
V F5J400 je pogon igral kar vidno vlogo, če ne pogon pa vid (400-600 m višine za krhek model vemo da je neumnost )
Pri HLGju pa so bile v ospredju atletske sposobnosti posameznika
ECO ne bo imel nobene od navedenih težav
Roberto če se leti takole se pač leti sproščeno in se ob temu očitno tudi zabava pa mislim da je cilj tekme dosežen (letenje ne slikah je iz Enournega maratoma )
F5J ECO je to kjer bi pred leti morali začeti in bi F5j bil povsem drugo kot je, forum bi bil poln pisanja o termiki, centriranju stebrov in svakojakih vremenskih in ostalih pripetijah tako se pa leta pogovarjamo in izumljamo pogon in še boljši pogon in še malo o pogonu V prvem letu obstoja F5J 400 smo pogone spravili na 60 sek = 350+ m zgradili modele ki "nič" ne tehtajo in pristajali z pomočjo tehnike letet smo pa "pozabili"
Eco klaso vidim kot neko alternativo v jadralnem tekmovanju
V F5J400 je pogon igral kar vidno vlogo, če ne pogon pa vid (400-600 m višine za krhek model vemo da je neumnost )
Pri HLGju pa so bile v ospredju atletske sposobnosti posameznika
ECO ne bo imel nobene od navedenih težav
Roberto če se leti takole se pač leti sproščeno in se ob temu očitno tudi zabava pa mislim da je cilj tekme dosežen (letenje ne slikah je iz Enournega maratoma )
Govoriti o umiku iz klase, ki se sploh še ni začela verjetno ni najbolj primerno v tem času. Ima pa ECO varianta sigurno kakšen čar, kajti če sodim po sebi, si ne znam razložit za kaj mi je tako zanimivo letenje z HLG-terminatorjem (V-rep), ko pa imam možnost leteti marsikaj bolj zahtevnega. Človek se kar ne naveliča metati po travniku v upanju da se bo pobral iz dveh metrov. Upam da bo klasa zaživela, tudi v našem klubu imamo nekaj nadebudnih, ki si prav gotovo želijo prav takšnih tekem.
p.s. Koliko tekem ECO pa je napovedanih za leto 2006?
p.s. Koliko tekem ECO pa je napovedanih za leto 2006?
.
Pozdravljeni!
Letošnjo sezono sem se mislil preizkusiti v kategoriji F5J-400, vendar vidim da je kategorija ECO zelo zanimiva. Zato se bom najverjetneje preizkusil tudi v tej kategoriji.
l.p.
Primož
Letošnjo sezono sem se mislil preizkusiti v kategoriji F5J-400, vendar vidim da je kategorija ECO zelo zanimiva. Zato se bom najverjetneje preizkusil tudi v tej kategoriji.
l.p.
Primož
LMD Kanja
Hrastnik
Hrastnik