2wd drift v sloveniji? Sakura d3 sport -CS
Objavljeno: 31 Dec 2013, 01:08
Zdravo, kako je kaj z 2kolesno gnani mi drifterji?
Sodec po mednarodnih forumih to postaja novi trend, predvsem pa je to vračanje k bistvu drifta... ..ali ne?
No vglavnem tu je moj avto, sakura d3sport. Gre za avto firme 3racing, kit s ceno okoli 90€ je odlicne kvalitete, vsi deli se lepo prilegajo, lufta v rokah in pestih je malo, ves avto je sestavljen z inbusi 2 in 1.5.
Kdor hoce ta avto vozit na 4wd nujno rabi sprednji " one way" diff.
Previdno je treba nastavljat jermene ker jih kr hitro požre.. +vzmeti v kitu so dokaj mehke zato je vredno dokupit se par 1.2-1.4 mm debelih vzmeti.
No za 2wd driftanje ni potrebnih ogromno predelav..
-odstranjen sprednji diff in polosovine
-baterija je premaknjena za zadnjo osovino za bolj gladko krivuljo drsenja, pritrjena na difuzor z 2gumicama
-v odbijaču spredaj je 80g balasta
-zadnji krak t.i. C-huba je odrezan(glej spodnjo sliko)
-ponovno prevrtano pesto
Nastavitve:
-prednji amortizerji so na mosticku na 3.luknji od zunaj, na roki spodaj pa so v luknji ki jih postavi navpicno. Olje kot predpisuje kit.
-fedri spredaj so 1.3mm
-zadnji amortizerji, na mostičku: predzadnja luknja od zunja na noter, olje kot v navodilih, spodnji kroglicni sklep je odvit za 3 navoje, ker je amortizer ze v lezeci legi, in je prekratek da bi lahko avto sedel visje kot 3mm nad tlemi..
-toe in spredaj je 2-3stopinje nastavljen na "oko"
-bog pomagaj ackermanovemu kotu(glej sliko), vendar ima tako avto dober handling(zaradi obilice casterja ima najvec oprijema zunanji rob, na sliki, desnega sprednjega kolesa
-camber spredaj 9, zadaj 0
Pogon je tamiyin črni regler in nek stari krtačni 540. Servo je koronin, zelo hiter napisem model v naslednjem postu. Baterija je robitronic 3000mah 2s, in omogoca 30-35 min voznje na polnjenje.
Kolesa in gume so standardna, kot se jih dobi v kit-u gume so trdote hard, uporabljam tudi ansmann touge set gum in feln, ki imajo več offseta, guma pa jeenake trdote.
Karoserija je iz r2hobbies, toyota ae86 za 7$, čaka pa še na inserte za lučke in dekor.
Trenutno gre avto res dobro na parketu in tepihu, tehta 1307g, allup.
Za asfalt pa je krepko prelahek, japonci vozijo 2wd avte z okoli 1900-2100g da imajo dovolj gripa...
..trenutno se mucim s hpi t-drifti na asfaltu, ki so mehkejsi, ce se to ne obnese mi ne preostane drugega kot 600g balasta.
Kratek clip sledi.
Sodec po mednarodnih forumih to postaja novi trend, predvsem pa je to vračanje k bistvu drifta... ..ali ne?
No vglavnem tu je moj avto, sakura d3sport. Gre za avto firme 3racing, kit s ceno okoli 90€ je odlicne kvalitete, vsi deli se lepo prilegajo, lufta v rokah in pestih je malo, ves avto je sestavljen z inbusi 2 in 1.5.
Kdor hoce ta avto vozit na 4wd nujno rabi sprednji " one way" diff.
Previdno je treba nastavljat jermene ker jih kr hitro požre.. +vzmeti v kitu so dokaj mehke zato je vredno dokupit se par 1.2-1.4 mm debelih vzmeti.
No za 2wd driftanje ni potrebnih ogromno predelav..
-odstranjen sprednji diff in polosovine
-baterija je premaknjena za zadnjo osovino za bolj gladko krivuljo drsenja, pritrjena na difuzor z 2gumicama
-v odbijaču spredaj je 80g balasta
-zadnji krak t.i. C-huba je odrezan(glej spodnjo sliko)
-ponovno prevrtano pesto
Nastavitve:
-prednji amortizerji so na mosticku na 3.luknji od zunaj, na roki spodaj pa so v luknji ki jih postavi navpicno. Olje kot predpisuje kit.
-fedri spredaj so 1.3mm
-zadnji amortizerji, na mostičku: predzadnja luknja od zunja na noter, olje kot v navodilih, spodnji kroglicni sklep je odvit za 3 navoje, ker je amortizer ze v lezeci legi, in je prekratek da bi lahko avto sedel visje kot 3mm nad tlemi..
-toe in spredaj je 2-3stopinje nastavljen na "oko"
-bog pomagaj ackermanovemu kotu(glej sliko), vendar ima tako avto dober handling(zaradi obilice casterja ima najvec oprijema zunanji rob, na sliki, desnega sprednjega kolesa
-camber spredaj 9, zadaj 0
Pogon je tamiyin črni regler in nek stari krtačni 540. Servo je koronin, zelo hiter napisem model v naslednjem postu. Baterija je robitronic 3000mah 2s, in omogoca 30-35 min voznje na polnjenje.
Kolesa in gume so standardna, kot se jih dobi v kit-u gume so trdote hard, uporabljam tudi ansmann touge set gum in feln, ki imajo več offseta, guma pa jeenake trdote.
Karoserija je iz r2hobbies, toyota ae86 za 7$, čaka pa še na inserte za lučke in dekor.
Trenutno gre avto res dobro na parketu in tepihu, tehta 1307g, allup.
Za asfalt pa je krepko prelahek, japonci vozijo 2wd avte z okoli 1900-2100g da imajo dovolj gripa...
..trenutno se mucim s hpi t-drifti na asfaltu, ki so mehkejsi, ce se to ne obnese mi ne preostane drugega kot 600g balasta.
Kratek clip sledi.