Team Associated RC18 - INFO
Team Associated RC18 - INFO
Zima, zima bela, ...
Kolegi so me na indoor progi ponovno navdušili za 4-kolesno akcijo
Zadnje čase postajajo v tujini zelo popularni 1:18 terenski tovornjaki.
No in napočil je trenutek ter dve skoraj neprespani noči (ker sicer ni časa)...
- Nekaj besed o samem modelu in koristni linki in kje se kaj kupi.
- Nekaj besed o sestavljanu "lego kock"
- Predstavitev modela in zanimivega setupa
RC18 je dobavljiv v naslednjih različicah:
RTR (RV naprava, motor, krmilnik, sestavljen model, itd... potrebujete le 8 AA akumulatorjev za RV napravi)
RC18B
RC18T
RC18MT
Factory Team (kit - predstavljen):
RC18T
Kolegi so me na indoor progi ponovno navdušili za 4-kolesno akcijo
Zadnje čase postajajo v tujini zelo popularni 1:18 terenski tovornjaki.
No in napočil je trenutek ter dve skoraj neprespani noči (ker sicer ni časa)...
- Nekaj besed o samem modelu in koristni linki in kje se kaj kupi.
- Nekaj besed o sestavljanu "lego kock"
- Predstavitev modela in zanimivega setupa
RC18 je dobavljiv v naslednjih različicah:
RTR (RV naprava, motor, krmilnik, sestavljen model, itd... potrebujete le 8 AA akumulatorjev za RV napravi)
RC18B
RC18T
RC18MT
Factory Team (kit - predstavljen):
RC18T
- Priponke
-
- assoprvi034.jpg (73.62 KiB) Pogledano 18746 krat
-
- assoprvi017.jpg (63.98 KiB) Pogledano 18746 krat
-
- assoprvi012.jpg (53.31 KiB) Pogledano 18746 krat
Zadnjič spremenil mihah, dne 26 Nov 2005, 13:39, skupaj popravljeno 1 krat.
www.lipo.si
Torej že pred 14 leti začel pri RV modelih avtomobilov po "lego kocka" sistemu in na vsake toliko časa mi prav zapaše kvalitetne lego kocke skupaj dajat .
Team Associated se je tudi uradno znašel pod okriljem firme Thunder Tiger in tako so njihovi modeli postali lažje dobavljivi tudi v Sloveniji.
Že na sosednjem forumu MSM je bilo kar nekaj debate o tem modelu in slišati je bilo samo hvale. Na kratko lahko kot lastnik, ki je pravkar sestavil "lego kocke", hvale glede dovršenosti in natančnosti izdelave to tudi potrdim. Glede vzdržljivosti pa bo pokazal čas, vendar že zdaj dvomim, da ne bo razočaranj.
RC18T je na hitro povedano pomanjšana različica Assotovega večjega brata in zelo uspešnega RC10T4.
Tovrstni modeli so pri nas zelo slabo poznani, ker ni tekmovanj. V tujini, posebno v ZDA pa so terenski tovornjaki zelo popularni, predvsem v nitro različicah.
Kategorija 1:18 je postala zelo popularna s HPI predstavitvijo Micro RS4 kot prvega 4WD modela v merilu 1:18. Micro RS4 modelu so modelarji posvetili tudi portal yourmicro.com, kjer se je 1:18 »norija« začela.
Ostalo je zgodovina.
Najnovejši trend predstavljajo terenski modeli v merilu 1:18, kjer je RC18T t.i. »king of the hill« predvsem zaradi izredne priljubljenosti v ZDA. Da bi bilo zadovoljeno vsem okusom, je podvozje RC18 na voljo tudi v različah za monster truck, RC18MT in buggy, RC18B. Za začetnike je najboljša izbira RTR različica!
Trenutno je največji portal za vse vrste RV modelov avtomobilov v merilu 1:18 - one18th.com.
Pred sestavljanjem modela se splača malo pobrskati na forumu o samem modelu. Obstaja tudi že kar polna galerija uporabnikov. Kar hitro se da tudi preko Googla najdi stran Competition X, kjer se da najti preproste nasvete za začetek. Zelo priročno in jedrnato!
Toliko zaenkrat za uvod.
Team Associated se je tudi uradno znašel pod okriljem firme Thunder Tiger in tako so njihovi modeli postali lažje dobavljivi tudi v Sloveniji.
Že na sosednjem forumu MSM je bilo kar nekaj debate o tem modelu in slišati je bilo samo hvale. Na kratko lahko kot lastnik, ki je pravkar sestavil "lego kocke", hvale glede dovršenosti in natančnosti izdelave to tudi potrdim. Glede vzdržljivosti pa bo pokazal čas, vendar že zdaj dvomim, da ne bo razočaranj.
RC18T je na hitro povedano pomanjšana različica Assotovega večjega brata in zelo uspešnega RC10T4.
Tovrstni modeli so pri nas zelo slabo poznani, ker ni tekmovanj. V tujini, posebno v ZDA pa so terenski tovornjaki zelo popularni, predvsem v nitro različicah.
Kategorija 1:18 je postala zelo popularna s HPI predstavitvijo Micro RS4 kot prvega 4WD modela v merilu 1:18. Micro RS4 modelu so modelarji posvetili tudi portal yourmicro.com, kjer se je 1:18 »norija« začela.
Ostalo je zgodovina.
Najnovejši trend predstavljajo terenski modeli v merilu 1:18, kjer je RC18T t.i. »king of the hill« predvsem zaradi izredne priljubljenosti v ZDA. Da bi bilo zadovoljeno vsem okusom, je podvozje RC18 na voljo tudi v različah za monster truck, RC18MT in buggy, RC18B. Za začetnike je najboljša izbira RTR različica!
Trenutno je največji portal za vse vrste RV modelov avtomobilov v merilu 1:18 - one18th.com.
Pred sestavljanjem modela se splača malo pobrskati na forumu o samem modelu. Obstaja tudi že kar polna galerija uporabnikov. Kar hitro se da tudi preko Googla najdi stran Competition X, kjer se da najti preproste nasvete za začetek. Zelo priročno in jedrnato!
Toliko zaenkrat za uvod.
Zadnjič spremenil mihah, dne 23 Nov 2005, 22:48, skupaj popravljeno 1 krat.
www.lipo.si
Naši mladi forumaši, bodo nervozno spraševati, kaj je to »zaen vijola motor« in zakaj ima ven tri kable namesto dveh....
Točno kaj je v modelu uporabljeno (klik te popelje na mesto vira nakupa):
RC18T
Motor B20-15-10
Krmilnik Schulze 11.30e
Akumulatorji Polyquest 1200XP 2S
Sprejemnik Schulze Alpha 440 brez ohišja (ni več dobavljiv, nadomestek Alpha 5.40)
Servomehanizem HS-56HB
Priključki MP JET 2.5 mm
Silikonska žica Muldental preseka 2.5 mm2
Imbus izvijač Robitronic 1.5 mm
Mali križni izvijač
Samolepljiva 5 mm pena
Samolepljivi Velcro trak
RV naprava Graupner XS-6
Polnilnik ISL-8 936g oz ISL 6 330d
Servokabel Graupner
Je še nekaj dodatnih zadev, ki jih bom omenil v nadaljevanju.
Točno kaj je v modelu uporabljeno (klik te popelje na mesto vira nakupa):
RC18T
Motor B20-15-10
Krmilnik Schulze 11.30e
Akumulatorji Polyquest 1200XP 2S
Sprejemnik Schulze Alpha 440 brez ohišja (ni več dobavljiv, nadomestek Alpha 5.40)
Servomehanizem HS-56HB
Priključki MP JET 2.5 mm
Silikonska žica Muldental preseka 2.5 mm2
Imbus izvijač Robitronic 1.5 mm
Mali križni izvijač
Samolepljiva 5 mm pena
Samolepljivi Velcro trak
RV naprava Graupner XS-6
Polnilnik ISL-8 936g oz ISL 6 330d
Servokabel Graupner
Je še nekaj dodatnih zadev, ki jih bom omenil v nadaljevanju.
www.lipo.si
No pa začnimo sestavljat lego kocke.
Ko odpremo škatlo, se prvo opazi veliko, res VELIKO plastičnih vrečk. O kakšen avtu ne duha ne sluha. Neka prozorna majčkena karoserijica da vedeti, da bi kaj bilo na tem. Prva slika kaže že napol izpraznjeno vsebino škatle.
Količina PVCja me je izredno impresionirala. Iz majhne škatle sem se trudil zmečkati zadeve, ampak dejansko je količina samih vrečk VEČKRATNO presegla volumen škatle, še celo volumen mojega "laboratorijsko - modelarskega" smetnjaka!
Ko odpremo škatlo, se prvo opazi veliko, res VELIKO plastičnih vrečk. O kakšen avtu ne duha ne sluha. Neka prozorna majčkena karoserijica da vedeti, da bi kaj bilo na tem. Prva slika kaže že napol izpraznjeno vsebino škatle.
Količina PVCja me je izredno impresionirala. Iz majhne škatle sem se trudil zmečkati zadeve, ampak dejansko je količina samih vrečk VEČKRATNO presegla volumen škatle, še celo volumen mojega "laboratorijsko - modelarskega" smetnjaka!
- Priponke
-
- assoprvi003.jpg (49.98 KiB) Pogledano 18684 krat
-
- assoprvi043.jpg (47.1 KiB) Pogledano 18684 krat
www.lipo.si
Kot sem že prej omenil, sem začel modelarsko pot z modeli avtomobilov. Japonska Tamiya me je prepričala po dovršenosti. Navodila so odlična in narejena z veliko mero potrpljenja.
Assotova navodila tu v primerjavi kar zaostajajo. Se tudi razume. V današnjem času računalnikov se zloži skupaj elemente in poskuša s čim manj teksta porabiti čim manj časa. Ostalo naredijo forumi - glej one18th zgoraj...
Štejem se kot izkušenega 1:18 "sestavljalca", saj sem sestavil in pedenal 2x Micro RS4 in enega Xray M18, Losi Mini Tja in dva 1:24 modela, ampak tole sestavljanje mi je "dalo vetra". Dobesedno urarstvo v določenih pogledih. Vsekakor so izkušnje dobrodošle.
- priprava delovne površine (jajks, mejčkeni delčki se tu ZELO hitro porazgubijo, posebno če so v večjih količinah...)
- dobri svetlobi pogoji
- skuliranost
- dobro orodje
Najprej sem pogledal kako bi pasali na karoserijo servomehanizmi, ki jih imam "proste". HS5125MG digitalec je bil prvi kandidat. Kazalo je odlično...
Assotova navodila tu v primerjavi kar zaostajajo. Se tudi razume. V današnjem času računalnikov se zloži skupaj elemente in poskuša s čim manj teksta porabiti čim manj časa. Ostalo naredijo forumi - glej one18th zgoraj...
Štejem se kot izkušenega 1:18 "sestavljalca", saj sem sestavil in pedenal 2x Micro RS4 in enega Xray M18, Losi Mini Tja in dva 1:24 modela, ampak tole sestavljanje mi je "dalo vetra". Dobesedno urarstvo v določenih pogledih. Vsekakor so izkušnje dobrodošle.
- priprava delovne površine (jajks, mejčkeni delčki se tu ZELO hitro porazgubijo, posebno če so v večjih količinah...)
- dobri svetlobi pogoji
- skuliranost
- dobro orodje
Najprej sem pogledal kako bi pasali na karoserijo servomehanizmi, ki jih imam "proste". HS5125MG digitalec je bil prvi kandidat. Kazalo je odlično...
- Priponke
-
- assoprvi045.jpg (72.43 KiB) Pogledano 18680 krat
-
- assoprvi044.jpg (66.51 KiB) Pogledano 18680 krat
-
- assoprvi039.jpg (86.37 KiB) Pogledano 18677 krat
www.lipo.si
In že se je začelo "modanje". Na Competition X (glej link zgoraj) in tudi po one18th forumih so omenjali šibkost v zavijalnem sistemu - kar precejšnjo zračnost. Comp X ponudi preprosto rešitev - "No/Less Steering Slop". In sem šel takoj "reckat" home made karbonske ostanke... servo je dobil tudi zelo lepljiv TESA "doublestick", servosaver pa O-ring za manjšo zračnost.
- Priponke
-
- assoprvi037.jpg (49.79 KiB) Pogledano 18676 krat
-
- assoprvi036.jpg (51.69 KiB) Pogledano 18676 krat
www.lipo.si
In sem šel takoj gledat kako je pritrjen motor...
O krtačnih motorjih nočem več slišati. V teh majhnih modelih je Speed 300 6V "zakon" kar se tiče performanse/cena, vendar samo kratkoročno. Kitajski BKji so "in". Pri tako majhnih BK motorčkih se tudi malo slabši materiali ne poznajo dosti in so performanse nič kaj dosti slabše kot npr. Hackerji B20S. Lehnerje 1010, 1015 pustimo stati, o tem kdaj drugič; sigurno so to eni najboljših motorjev v tem rangu.
Omenjeni motor B20-15-10 je cenovno pravzaprav najcenejša RV komponenta na modelu. "Borih" 6,7 k SIT.
Vrti se 5400 obratov na volt in ob primernih akujih ter prenosu ter seveda krmilniku ponuja obilico .
Kaj pravzaprav zmore tako velik motor motorček?Hitrosti okoli 100 km/h niso nič posebnega.
V frčoplanih je tudi veliko veselja.
Priljubljena izbira BK sistem je Castle Creations MAMBA, ki po želji vsebuje motor (do različice 8000 obr/v - ta bo tisti za 100 km/h!) in krmilnik MAMBA 25.
Motorček B20-15-10 (naj bo od sedaj naprej "Kitajček") ima 2 mm osovino in pritrditvene luknje kot Speed 400 (16 mm). In JUHEJ pasal direktno na "univerzalni" teamski nosilec. Za pritrditev sem uporabil kar M2.5 imbuse iz Kamma in podložke. Paziti je treba, da so vijaki skrajšani na ca 4 mm, sicer so predolgi. Predolgi vijaki sežejo v motor do navitja in ga poškodujejo. Poškodovano navitje = dimček in fuč motor.
Pregled škatle je bil tudi uspešen, saj so zobčeniki na motorju narejeni za 2 mm os, so kovinski in priloženi so kar trije za različna prestavna razmerja.
O krtačnih motorjih nočem več slišati. V teh majhnih modelih je Speed 300 6V "zakon" kar se tiče performanse/cena, vendar samo kratkoročno. Kitajski BKji so "in". Pri tako majhnih BK motorčkih se tudi malo slabši materiali ne poznajo dosti in so performanse nič kaj dosti slabše kot npr. Hackerji B20S. Lehnerje 1010, 1015 pustimo stati, o tem kdaj drugič; sigurno so to eni najboljših motorjev v tem rangu.
Omenjeni motor B20-15-10 je cenovno pravzaprav najcenejša RV komponenta na modelu. "Borih" 6,7 k SIT.
Vrti se 5400 obratov na volt in ob primernih akujih ter prenosu ter seveda krmilniku ponuja obilico .
Kaj pravzaprav zmore tako velik motor motorček?Hitrosti okoli 100 km/h niso nič posebnega.
V frčoplanih je tudi veliko veselja.
Priljubljena izbira BK sistem je Castle Creations MAMBA, ki po želji vsebuje motor (do različice 8000 obr/v - ta bo tisti za 100 km/h!) in krmilnik MAMBA 25.
Motorček B20-15-10 (naj bo od sedaj naprej "Kitajček") ima 2 mm osovino in pritrditvene luknje kot Speed 400 (16 mm). In JUHEJ pasal direktno na "univerzalni" teamski nosilec. Za pritrditev sem uporabil kar M2.5 imbuse iz Kamma in podložke. Paziti je treba, da so vijaki skrajšani na ca 4 mm, sicer so predolgi. Predolgi vijaki sežejo v motor do navitja in ga poškodujejo. Poškodovano navitje = dimček in fuč motor.
Pregled škatle je bil tudi uspešen, saj so zobčeniki na motorju narejeni za 2 mm os, so kovinski in priloženi so kar trije za različna prestavna razmerja.
- Priponke
-
- assoprvi041.jpg (87.41 KiB) Pogledano 18664 krat
-
- assoprvi018.jpg (60.46 KiB) Pogledano 18664 krat
-
- assoprvi020.jpg (56.97 KiB) Pogledano 18664 krat
Zadnjič spremenil mihah, dne 23 Nov 2005, 23:04, skupaj popravljeno 1 krat.
www.lipo.si
Krmilnik za BK motorje - za modele avtomobilov.
MAMBA 25 je preveč namenski krmilnik (ali pač? kaj se lahko naredi z uporabo Castle Linka?!) sem se odločil iti preverjeno pot in si privoščil najnovejšo različico krmilnika Future 11.30e. 40 A v šusu - dober bo za frčoplančke in še kaj drugega.
Krmilniki Future so UNIVERZALNI.
BTW, moj je bil narejen oktobra 05 in ima verzijo "V13".
Na simpel povedano se krmilnik v okviru danih nastavitev (timinga/frekvence,...) "prilagodi" motorčku. Hmm kratka testiranja potrjujejo relativno dober izkoristek, motorček je le mlačen!
Speljevanje je neproblematično, krmiljenje odlično.
MAMBA 25 je preveč namenski krmilnik (ali pač? kaj se lahko naredi z uporabo Castle Linka?!) sem se odločil iti preverjeno pot in si privoščil najnovejšo različico krmilnika Future 11.30e. 40 A v šusu - dober bo za frčoplančke in še kaj drugega.
Krmilniki Future so UNIVERZALNI.
BTW, moj je bil narejen oktobra 05 in ima verzijo "V13".
Na simpel povedano se krmilnik v okviru danih nastavitev (timinga/frekvence,...) "prilagodi" motorčku. Hmm kratka testiranja potrjujejo relativno dober izkoristek, motorček je le mlačen!
Speljevanje je neproblematično, krmiljenje odlično.
- Priponke
-
- suli.jpg (41.29 KiB) Pogledano 18658 krat
www.lipo.si
Teamska različica RC18T ponuja tudi nekaj "čokoladk". So modre barve.
Karbonsko varovalo akujev, povezovalne in pogonska os, matice, hladilnik motorja,...
Skriti (?) delčki so iz titana (roke) ali pa imajo karbidne trdino - diferencialne kroglice...
Karbonsko varovalo akujev, povezovalne in pogonska os, matice, hladilnik motorja,...
Skriti (?) delčki so iz titana (roke) ali pa imajo karbidne trdino - diferencialne kroglice...
- Priponke
-
- assoprvi042.jpg (86.36 KiB) Pogledano 18654 krat
www.lipo.si
Malo prehitevam glede gradnje.
Moram pred Akuji
Hmm, NiMH, vse lepo in prav. Ampak kdo bi še čakal na konec polnjenja in pogreval akuje za optimalno zmogljivost?
Sicer je mišljeno za 6 2/3 A akujev - KAN1050, GP1100, IB1200. Da se jih tudi 7 z nekaj iznajdljivosti (glejte one18th forum...) oz tudi več brez nosilca. Oziroma se uporabi lahko tudi recimo KAN650. Kakšnih AA, kaj šele AAA nebi notri tlačil, raje bi jih pustil za sprejemniške/oddajniške akuje.
Dandanes so Lipoti tisto pravo. Maš čas? Ja? OK, priključiš in gasa!
2 opciji sta.
Za cenovno "bolj zavedne" (čeprav je tu razlike res par tisočakov, kar pri celotni vrednosti) ne igra velike vloge so BMZ 1100 oz 1600. Fi 18, 65 mm dolžine. Prostor je dolg ca 100 mm in širok nekaj več kot 30 mm. Torej en aku (2S1P) gleda malo ven. Ni panike, sej je pixna. Se pa da zato težišče bogato nastavljati.
Moram pred Akuji
Hmm, NiMH, vse lepo in prav. Ampak kdo bi še čakal na konec polnjenja in pogreval akuje za optimalno zmogljivost?
Sicer je mišljeno za 6 2/3 A akujev - KAN1050, GP1100, IB1200. Da se jih tudi 7 z nekaj iznajdljivosti (glejte one18th forum...) oz tudi več brez nosilca. Oziroma se uporabi lahko tudi recimo KAN650. Kakšnih AA, kaj šele AAA nebi notri tlačil, raje bi jih pustil za sprejemniške/oddajniške akuje.
Dandanes so Lipoti tisto pravo. Maš čas? Ja? OK, priključiš in gasa!
2 opciji sta.
Za cenovno "bolj zavedne" (čeprav je tu razlike res par tisočakov, kar pri celotni vrednosti) ne igra velike vloge so BMZ 1100 oz 1600. Fi 18, 65 mm dolžine. Prostor je dolg ca 100 mm in širok nekaj več kot 30 mm. Torej en aku (2S1P) gleda malo ven. Ni panike, sej je pixna. Se pa da zato težišče bogato nastavljati.
- Priponke
-
- assoprvi011.jpg (64.72 KiB) Pogledano 18644 krat
-
- assoprvi010.jpg (71.51 KiB) Pogledano 18644 krat
www.lipo.si
Druga možnost me je navdušila.
Ali je RC18T narejen za 2 - 3S 1200XP Polyquest Lipo akuje?
Na slikah sta malo predelana paketka 2S in 3S, žice sem pri 3S malo skrajšal, pri obeh pa sem zamenjal priključke za polnjenje posameznih akujev na manjše. Pri 2S sem uporabil kar servokabel. Kaptonski trak (dobavljiv v vseh bolje založenih modelarskih trgovinah) ter TESA nedrseči samolepljivi trak.
Slike 2S
Ali je RC18T narejen za 2 - 3S 1200XP Polyquest Lipo akuje?
Na slikah sta malo predelana paketka 2S in 3S, žice sem pri 3S malo skrajšal, pri obeh pa sem zamenjal priključke za polnjenje posameznih akujev na manjše. Pri 2S sem uporabil kar servokabel. Kaptonski trak (dobavljiv v vseh bolje založenih modelarskih trgovinah) ter TESA nedrseči samolepljivi trak.
Slike 2S
- Priponke
-
- assoprvi005.jpg (78.73 KiB) Pogledano 10098 krat
-
- assoprvi004.jpg (71.48 KiB) Pogledano 10098 krat
-
- PQ 1200XP 2S
- assoprvi006.jpg (64.06 KiB) Pogledano 10098 krat
www.lipo.si
Sestavljanje se začne pri zavijalnem sistemu. Tu sem že preskočil pri opisu servota... HS5125MG.
Nadaljuje se s sestavljanjem krogličnih diferencialom. Ob odprtju večje vrečke se ven usujejo manjše vrečke, v katerih je med drugim tudi še manjša vrečka s še manjšo zelo lahko kotalečo se vsebino. Žal ni nič rezerve, zato pazite, da se kaj ne izgubi.
Iz mojih prejšnjih avto časev sem se malo založil z žavbicami. In ena od teh je nek poc - "goo" , ki naredi kroglične diferenciale "svilene".
Poc na imbus ključu je dober sistem za nameščanje ta malih sitnih kotalečih zadev (hvala Gregor - glej MSM forum).
Nadaljuje se s sestavljanjem krogličnih diferencialom. Ob odprtju večje vrečke se ven usujejo manjše vrečke, v katerih je med drugim tudi še manjša vrečka s še manjšo zelo lahko kotalečo se vsebino. Žal ni nič rezerve, zato pazite, da se kaj ne izgubi.
Iz mojih prejšnjih avto časev sem se malo založil z žavbicami. In ena od teh je nek poc - "goo" , ki naredi kroglične diferenciale "svilene".
Poc na imbus ključu je dober sistem za nameščanje ta malih sitnih kotalečih zadev (hvala Gregor - glej MSM forum).
- Priponke
-
- assoprvi029.jpg (28.11 KiB) Pogledano 10089 krat
-
- assoprvi030.jpg (57.18 KiB) Pogledano 10089 krat
-
- assoprvi031.jpg (59.93 KiB) Pogledano 10089 krat
Zadnjič spremenil mihah, dne 23 Nov 2005, 23:51, skupaj popravljeno 1 krat.
www.lipo.si
Aha, tule pride v upoštev tretja roka. Dobavljiva v vseh "BauBau & co"-jih
in tudi v nekateri modelarskih trgovinah.
Nered vrečk in vsebine lahko pri nepremišljenosti, neučakanosti in pretiranem experimentiranjem in mešanji elektronike in sestavnih delov postane (pre)velik... ne vprašajte kako to vem.
in tudi v nekateri modelarskih trgovinah.
Nered vrečk in vsebine lahko pri nepremišljenosti, neučakanosti in pretiranem experimentiranjem in mešanji elektronike in sestavnih delov postane (pre)velik... ne vprašajte kako to vem.
- Priponke
-
- assoprvi035.jpg (61.61 KiB) Pogledano 10085 krat
www.lipo.si
Diff končan. Trdota zadevšna je zunanje nastavljiva. Za BK motorčke je potrebno kar dobro priviti.
Zraven so priložene tanke podložke, da se na fino prilagodi zobčeniški razmak med pogonsko osovino in diffi. Malo experimentiranja pa gre.
Sicer nisem slikal (že čisto mastni prsti), sem zobčenika na diffu čisto na tanko prevlekel z neko drugo "žavbo" po imenu Super SP-10 Lube. Mast se prime na zobčenik in noče iti dol. Zadostuje res tanka prevleka. Bom dal link kasneje.
Zraven so priložene tanke podložke, da se na fino prilagodi zobčeniški razmak med pogonsko osovino in diffi. Malo experimentiranja pa gre.
Sicer nisem slikal (že čisto mastni prsti), sem zobčenika na diffu čisto na tanko prevlekel z neko drugo "žavbo" po imenu Super SP-10 Lube. Mast se prime na zobčenik in noče iti dol. Zadostuje res tanka prevleka. Bom dal link kasneje.
- Priponke
-
- assoprvi021.jpg (57.18 KiB) Pogledano 10083 krat
-
- assoprvi024.jpg (59.66 KiB) Pogledano 10083 krat
-
- assoprvi024.jpg (59.66 KiB) Pogledano 10083 krat
www.lipo.si
Sestavljanje amortizerjev.
Ker se bo zadevšna peljela večinoma po tepihih sem skužal posnemati setup iz tekme v ZDA.
No ja, kar precej opcijskih delov manjka, tudi malo trše vzmeti bi bilo potrebno, ampak vseeno.
Iz starih zalog sem imel še Assotovo silikonsko olje v "viskoznosti" 40, 60 in 80wt.
Spredaj 60, zadaj 40.
Precej vetra so mi dali mala "e-varovala". Tele klešče in strokovni prijem z nekaj vaje, pa je šlo.
Nekje sem staknil še po dva O-ringa in zmanjšal hod amortizerjev - že kar takoj znižal višino modela (setup zgoraj).
Z M2 navojnimi svedri si lahko prej pomagate narediti navoje v krogelne zglobe. Se mi je dogajalo, da sem poškodoval površino amortizerske osi s krampastim prijemom...
Olfa je zraven samo za primerjalno velikost.
Upoštevajte nasvete na Competition X strani - tesnilna O ringa prideta na os preden se jih "zapre". Svetujem nakup "rebuilt kita" 21190. Čeprav ni ravno poceni.
Ker se bo zadevšna peljela večinoma po tepihih sem skužal posnemati setup iz tekme v ZDA.
No ja, kar precej opcijskih delov manjka, tudi malo trše vzmeti bi bilo potrebno, ampak vseeno.
Iz starih zalog sem imel še Assotovo silikonsko olje v "viskoznosti" 40, 60 in 80wt.
Spredaj 60, zadaj 40.
Precej vetra so mi dali mala "e-varovala". Tele klešče in strokovni prijem z nekaj vaje, pa je šlo.
Nekje sem staknil še po dva O-ringa in zmanjšal hod amortizerjev - že kar takoj znižal višino modela (setup zgoraj).
Z M2 navojnimi svedri si lahko prej pomagate narediti navoje v krogelne zglobe. Se mi je dogajalo, da sem poškodoval površino amortizerske osi s krampastim prijemom...
Olfa je zraven samo za primerjalno velikost.
Upoštevajte nasvete na Competition X strani - tesnilna O ringa prideta na os preden se jih "zapre". Svetujem nakup "rebuilt kita" 21190. Čeprav ni ravno poceni.
- Priponke
-
- assoprvi002.jpg (90.7 KiB) Pogledano 10079 krat
-
- assoprvi001.jpg (59.92 KiB) Pogledano 10079 krat
-
- assoprvi001.jpg (76.68 KiB) Pogledano 10077 krat
www.lipo.si
Nekako vmes je kar nekaj precej večernih/zgodnje jutranjih ur kletvic in experimentiranja.
Ugotovitve so:
- servo HS5125MG ne bo šel notri, ne da bi obdeloval podvozje (moti stranski rob
- Ne paše niti HS85MG, niti B112, noname servoti ne, ker je krmilna os servota nekompatibalna s servosaverjem... itak pa so prenosi preveč lomljivi.
- ostane nakup enega od priporočenih servomehanizmov. C1016, vendar je HS-56HB mnogo trpežnejši. Ni bilo potrebno 2x premisliti... pa še nekaj rezervnih zobčenikov HS56HB imam še od prej.
- Ožanje karbonskega vmesnika pri zavijanju (se ga da zamenjati, ne da bi servo dol dajal; samo dva vijaka, ki držita osovinico druge ročice je potrebno odviti ter vijak prvotnega zavijalnega "droga")
- panično iskal eno vzmet od polosovin in še en delček.
- V desnosučnem delu navoja v krogličnem zglobu na rokah ne delati navojev z navojnimi svedri. Gre potem prelahko. Kar tako kot v navodilih, nič se delati brihtnega.
Iz nekega starega CDRom ali DVD pogona sem staknil 5 V ventilatorček. Gor piše 5 V 0.22 A. Kar požrešna zadevšna, če to res drži.
Od prej sem še imel akuje KAN 80, ta narmanjše v NiMH izvedbi po smešni ceni. 4 Inline paketek je ravno pasal med motorjem in servomehanizmom. Venti pa med regler in hladilnik, ter na Velcro.
S tem se dobi ravno pravšnjo uravnoteženost podvozja levo/desno z 2S LiPo 1200XP.
Vse skupaj pa izgleda takole:
Ugotovitve so:
- servo HS5125MG ne bo šel notri, ne da bi obdeloval podvozje (moti stranski rob
- Ne paše niti HS85MG, niti B112, noname servoti ne, ker je krmilna os servota nekompatibalna s servosaverjem... itak pa so prenosi preveč lomljivi.
- ostane nakup enega od priporočenih servomehanizmov. C1016, vendar je HS-56HB mnogo trpežnejši. Ni bilo potrebno 2x premisliti... pa še nekaj rezervnih zobčenikov HS56HB imam še od prej.
- Ožanje karbonskega vmesnika pri zavijanju (se ga da zamenjati, ne da bi servo dol dajal; samo dva vijaka, ki držita osovinico druge ročice je potrebno odviti ter vijak prvotnega zavijalnega "droga")
- panično iskal eno vzmet od polosovin in še en delček.
- V desnosučnem delu navoja v krogličnem zglobu na rokah ne delati navojev z navojnimi svedri. Gre potem prelahko. Kar tako kot v navodilih, nič se delati brihtnega.
Iz nekega starega CDRom ali DVD pogona sem staknil 5 V ventilatorček. Gor piše 5 V 0.22 A. Kar požrešna zadevšna, če to res drži.
Od prej sem še imel akuje KAN 80, ta narmanjše v NiMH izvedbi po smešni ceni. 4 Inline paketek je ravno pasal med motorjem in servomehanizmom. Venti pa med regler in hladilnik, ter na Velcro.
S tem se dobi ravno pravšnjo uravnoteženost podvozja levo/desno z 2S LiPo 1200XP.
Vse skupaj pa izgleda takole:
- Priponke
-
- assoprvi004.jpg (86.05 KiB) Pogledano 10072 krat
-
- assoprvi003.jpg (105.57 KiB) Pogledano 10072 krat
-
- assoprvi002.jpg (108.17 KiB) Pogledano 10072 krat
www.lipo.si
Po 90 minutah intenzivne vožnje na različnih tepihih se spoznavam z modelom in njegovimi prednostmi/hibami.
Oprema deluje brezhibno.
Najprej je jasno potrebno malo pošimfat
Prvo "hibo", zračnost v zavijalnem sistemu sem poskušal rešiti z že predstavljeno karbonsko prečko. Ta se je po nekaj hudih skokih in hitri vožnji skozi ovinke popolnoma desintegrirala Drugo, servo saver obroček je zelo mehak in se hitro poda. Pri hitrejši vožnji po tehnični progi se je zgodilo, da model sploh ni hotel zaviti.
Rešitev za odpravitev tega je sila preprosta:
1 M2 podložka in kapljica sekundnega lepila.
Oprema deluje brezhibno.
Najprej je jasno potrebno malo pošimfat
Prvo "hibo", zračnost v zavijalnem sistemu sem poskušal rešiti z že predstavljeno karbonsko prečko. Ta se je po nekaj hudih skokih in hitri vožnji skozi ovinke popolnoma desintegrirala Drugo, servo saver obroček je zelo mehak in se hitro poda. Pri hitrejši vožnji po tehnični progi se je zgodilo, da model sploh ni hotel zaviti.
Rešitev za odpravitev tega je sila preprosta:
1 M2 podložka in kapljica sekundnega lepila.
- Priponke
-
- IMGP1455.jpg (54.23 KiB) Pogledano 9552 krat
-
- IMGP1453.jpg (58.25 KiB) Pogledano 9552 krat
Zadnjič spremenil mihah, dne 03 Dec 2005, 11:46, skupaj popravljeno 1 krat.
www.lipo.si