Nov model za Penziča - KA6E
Moderatorji: Pisaneli, Zaunkönig
Nov model za Penziča - KA6E
Pozdravljeni,
Če sem se že oklical za novodobnega "Penziča", k temu sodi tudi primeren model, hehe .
Sicer sem kit modela naročil že lani, so zelo zamujali z dobavo .
Tako sem za letenje zdaj moral nabavit drug model .
Dela z gradnjo bo ogromno, več kot sem mislil. Tako da se bo izdelava malo zavlekla .
No, pa sem začel. Pri riti, hehe .
l.p.
Zdenko.
Če sem se že oklical za novodobnega "Penziča", k temu sodi tudi primeren model, hehe .
Sicer sem kit modela naročil že lani, so zelo zamujali z dobavo .
Tako sem za letenje zdaj moral nabavit drug model .
Dela z gradnjo bo ogromno, več kot sem mislil. Tako da se bo izdelava malo zavlekla .
No, pa sem začel. Pri riti, hehe .
l.p.
Zdenko.
Zadnjič spremenil blisk, dne 17 Jul 2012, 13:55, skupaj popravljeno 2 krat.
Its nice to be important,, but its more important to be nice...
Re: Nov model za novega Penziča
Opa.
To pa bo spet nekaj zanimivega za spremljat.
Obilo uzitka ob sestavljanju.
To pa bo spet nekaj zanimivega za spremljat.
Obilo uzitka ob sestavljanju.
Ja ka pa te ka nebi...
- slope racer
- Freak
- Prispevkov: 826
- Pridružen: 30 Dec 2004, 10:01
- Kraj: radovljica
- Kontakt:
Re: Nov model za novega Penziča
Halo!
Malo več podatkov prosim, ker mi ta rit ni znana!
Lp Janez
Malo več podatkov prosim, ker mi ta rit ni znana!
Lp Janez
Re: Nov model za novega Penziča
Its nice to be important,, but its more important to be nice...
- Marko Gašperin
- Razpravljalec
- Prispevkov: 62
- Pridružen: 16 Mar 2005, 14:11
- Kraj: maribor
Re: Nov model za novega Penziča
Super zgleda!
Samo lepo počasi, bova imela skupaj "krstni let", ti prvega jaz pa ponovnega.
lp,Marko
Samo lepo počasi, bova imela skupaj "krstni let", ti prvega jaz pa ponovnega.
lp,Marko
lep pozdrav
Marko
Marko
Nov model za novega Penziča
Odlicna izbira!
Razpon je?
Lp Uros
Razpon je?
Lp Uros
Re: Nov model za novega Penziča
Kdo pa je izdelovalec tega Schleicherja?
Fear of a Flat Planet.
-slopescream-
-slopescream-
- slope racer
- Freak
- Prispevkov: 826
- Pridružen: 30 Dec 2004, 10:01
- Kraj: radovljica
- Kontakt:
Re: Nov model za novega Penziča
Lepotica!
Re: Nov model za novega Penziča
Model je KA6E 1:3,5.
Prek kril bi naj imel 4,2m, čeprav ko merim, jih ima polnih 4,4m .
Krilne površine bi naj bilo okoli 1,1m².
Kit je od https://ssl-id.de/rc-tronics-topp-rippi ... rispr7o953
Cena je sicer ugodna , vendar se je potrebno zavedat da tole ni ARC kit .
Vse kar primem v roko je potrebno obdelat in dodelat .
Ampak se bo dalo lepo porihtat, saj smo vendar modelarji .
l.p.
2Zdenko.
Prek kril bi naj imel 4,2m, čeprav ko merim, jih ima polnih 4,4m .
Krilne površine bi naj bilo okoli 1,1m².
Kit je od https://ssl-id.de/rc-tronics-topp-rippi ... rispr7o953
Cena je sicer ugodna , vendar se je potrebno zavedat da tole ni ARC kit .
Vse kar primem v roko je potrebno obdelat in dodelat .
Ampak se bo dalo lepo porihtat, saj smo vendar modelarji .
l.p.
2Zdenko.
Its nice to be important,, but its more important to be nice...
Re: Nov model za novega Penziča
Zdenko zdravo
Zanima me, kako si zadovoljen s kvaliteto kit kompleta? Kako dolgo si čakal na dostavo in ali mogoče veš ali je isti dostavni rok za večino njihovih modelov. Sam sem gledal njihovo ponudbo in je zelo mamljiva.
Hvala,
Gorazd
Zanima me, kako si zadovoljen s kvaliteto kit kompleta? Kako dolgo si čakal na dostavo in ali mogoče veš ali je isti dostavni rok za večino njihovih modelov. Sam sem gledal njihovo ponudbo in je zelo mamljiva.
Hvala,
Gorazd
Fear of a Flat Planet.
-slopescream-
-slopescream-
Re: Nov model za novega Penziča
Pozdravljeni,
Dobil sem dosti klicev in sporočil glede kvalitete kita in podrobnosti.
Bom kar tukaj vsem odgovoril.
Kot sem rekel. Kvaliteta ni na nivoju ARC / ARF modelov iz trgovine .
Vse je nedodelano. kakšne detajle si je potrebno kar zmisliti kako izvesti . Načrtov nobenih .
V glavnem, če imaš voljo, čas in znanje izgotoviti tak model in če uživaš v lepotah modelarjenja, potem je to prava izbira .
Iz tega materiala se da narediti super avijon .
Če pa te izdelava modelov ne zanima in uživaš samo v letenju, potem pa to ni zate .
Dobavni rok je tudi katastrofa. So mi obljubili 3-4 tedne. Pa se je to zavleklo na 3 mesece . Seveda je potrebno plačati ob naročilu.
Pa prej, ko sem se zanimal za avijon so takoj odgovarjali na maile. Po plačilu pa sploh več ne! Sem moral klicat redno, da sem sploh dobil kakšne informacije .
Vmes mi je teta rekla, da so imeli smrtni slučaj. Nato pa čez mesec je rekla zopet enako! Sem mislil, da če bodo tako umirali,avijona ne bom dobil! Hehehe .
Včeraj in danes sem delal na vgradnji bajoneta v trup.
Nobenih lukenj na trupu ni pripravljenih niti označenih. Bajonet je debelostenska alu 23mm cev.
V krila ga sploh ni šlo porinit. Pretesno .
Vse je bilo treba upasat na pravo pozicijo in geometrijo kril. Okoli cevi sem vlepil rinkca iz špera, ki sem ju seveda sam izrezal.
Krila tudi ne pašejo na trup - ujemanje katastrofa. Ampak s tem se bom ukvarjal pozneje
Takole zgleda vleplena cev v trupu:
l.p.
Zdenko.
Dobil sem dosti klicev in sporočil glede kvalitete kita in podrobnosti.
Bom kar tukaj vsem odgovoril.
Kot sem rekel. Kvaliteta ni na nivoju ARC / ARF modelov iz trgovine .
Vse je nedodelano. kakšne detajle si je potrebno kar zmisliti kako izvesti . Načrtov nobenih .
V glavnem, če imaš voljo, čas in znanje izgotoviti tak model in če uživaš v lepotah modelarjenja, potem je to prava izbira .
Iz tega materiala se da narediti super avijon .
Če pa te izdelava modelov ne zanima in uživaš samo v letenju, potem pa to ni zate .
Dobavni rok je tudi katastrofa. So mi obljubili 3-4 tedne. Pa se je to zavleklo na 3 mesece . Seveda je potrebno plačati ob naročilu.
Pa prej, ko sem se zanimal za avijon so takoj odgovarjali na maile. Po plačilu pa sploh več ne! Sem moral klicat redno, da sem sploh dobil kakšne informacije .
Vmes mi je teta rekla, da so imeli smrtni slučaj. Nato pa čez mesec je rekla zopet enako! Sem mislil, da če bodo tako umirali,avijona ne bom dobil! Hehehe .
Včeraj in danes sem delal na vgradnji bajoneta v trup.
Nobenih lukenj na trupu ni pripravljenih niti označenih. Bajonet je debelostenska alu 23mm cev.
V krila ga sploh ni šlo porinit. Pretesno .
Vse je bilo treba upasat na pravo pozicijo in geometrijo kril. Okoli cevi sem vlepil rinkca iz špera, ki sem ju seveda sam izrezal.
Krila tudi ne pašejo na trup - ujemanje katastrofa. Ampak s tem se bom ukvarjal pozneje
Takole zgleda vleplena cev v trupu:
l.p.
Zdenko.
Its nice to be important,, but its more important to be nice...
Re: Nov model za novega Penziča
Dela je toliko, da se lotim pač kar mi pride pod roko .
Na smernnem stabilizatorji je bil prednji rob kar raven! Mi to nikakor ni bilo v redu, pa tudi na letalne lastnosti bi vplivalo.
Zato sem se odločil dati nekaj plasti tkanine nanj. Nato pa lepo zbrusiti da bo okroglo .
Nato pa sem se lotil okvirja kabine. Originalni je iz neke mehke plastike in nikakor ni uporaben za kaj resnega .
Naredil ga bom iz balze, z tkanino in rovingi na vsaki strani.
Na spodnji strani so mikrobaloni, da se posname dejanska oblika trupa .
Na rob pride nato nalepljena prozorna kabina.
l.p.
Zdenko.
Na smernnem stabilizatorji je bil prednji rob kar raven! Mi to nikakor ni bilo v redu, pa tudi na letalne lastnosti bi vplivalo.
Zato sem se odločil dati nekaj plasti tkanine nanj. Nato pa lepo zbrusiti da bo okroglo .
Nato pa sem se lotil okvirja kabine. Originalni je iz neke mehke plastike in nikakor ni uporaben za kaj resnega .
Naredil ga bom iz balze, z tkanino in rovingi na vsaki strani.
Na spodnji strani so mikrobaloni, da se posname dejanska oblika trupa .
Na rob pride nato nalepljena prozorna kabina.
l.p.
Zdenko.
Its nice to be important,, but its more important to be nice...
Re: Nov model za novega Penziča
Čestitke za ta lep projekt. Dobro da si ga dobil, preden so vsi pomrli pri teh švabih
Vedno več nas je penzićev - se vidi da se slovenska populacija stara . Tudi danes smo uživali ob šlepanju in še malo smo vohali kerozin...
Ampak ne morem pozabiti današnjega dvigovanja po prvem šlepu, vsaka akrobacija ki si jo izvedel, je šla gor, nato še z zavorami - gor...
Vedno več nas je penzićev - se vidi da se slovenska populacija stara . Tudi danes smo uživali ob šlepanju in še malo smo vohali kerozin...
Ampak ne morem pozabiti današnjega dvigovanja po prvem šlepu, vsaka akrobacija ki si jo izvedel, je šla gor, nato še z zavorami - gor...
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Re: Nov model za novega Penziča
Ja, res je. Včeraj je bil super letalni dan, kljub vetru, ki je obračal v vse smeri .
Okvir je z zunanje strani že obrezan:
l.p.
Zdenko.
Okvir je z zunanje strani že obrezan:
l.p.
Zdenko.
Its nice to be important,, but its more important to be nice...
Re: Nov model za novega Penziča
Škoda da nisi bral teme o gradnji mojega Gupija GS.blisk napisal/-a:....Kvaliteta ni na nivoju ARC / ARF modelov iz trgovine .
Vse je nedodelano. kakšne detajle si je potrebno kar zmisliti kako izvesti . Načrtov nobenih .
V glavnem, če imaš voljo, čas in znanje izgotoviti tak model in če uživaš v lepotah modelarjenja, potem je to prava izbira .
Iz tega materiala se da narediti super avijon .
Če pa te izdelava modelov ne zanima in uživaš samo v letenju, potem pa to ni zate .
Dobavni rok je tudi katastrofa. So mi obljubili 3-4 tedne. Pa se je to zavleklo na 3 mesece . Seveda je potrebno plačati ob naročilu.
Pa prej, ko sem se zanimal za avijon so takoj odgovarjali na maile. Po plačilu pa sploh več ne! Sem moral klicat redno, da sem sploh dobil kakšne informacije .
Vmes mi je teta rekla, da so imeli smrtni slučaj. Nato pa čez mesec je rekla zopet enako! Sem mislil, da če bodo tako umirali,avijona ne bom dobil! Hehehe .....
Tam sem pisal o "kvaliteti" trupa in krila, ter precejšnjih dobavnih rokih, po krešu pa tudi o nabavi rezervnega krila in zavore...(ju niusem nabavil, ker so hoteli prodati obe krili in obe zavori..čeprav sem potreboval samo eno polovico)
V zlomljenem krilu sem našel namesto karbona črno pobarvano steklenko!! Sicer sem mislil, da je karbon, ampak mi je kolega košček tr tkanine prižgal z vžigalnikom in so se nitke na konceh stopile v male kapljice!
Skratka, dolgi roki, slaba kvaliteta... modelar, kot si sam ugotovil, mora kar dosti dela vložiti, da nastane iz rippinovega polizdelka kolikor toliko soliden model.
Kar se tiče bolezni tam gor, je pa imel glavni majster, ko sem se jaz menil za model, raka na pljučih. Ko sem naročeval krilo, je bil v bolnici (zato je najbrž krila delal nekdo drug in jih precej "pofrderbal" saj je posnel nos profila najmanj centimeter preveč in zgrešil radij) in verjamem, da zna biti, da se je možakarju stanje poslabšako in da je umrl.
Zgleda, da je topp-rippin že dolgo časa na tržišču, sodeč po ogromni paleti modelov, vendar izgleda, da so zaspali na "lovorikah" izpred mnogih (deset)let. Škoda. Mora li bi iti s časom in tehnologijo naprej. Sicer nimam pripomb na Sabino od topp-rippina, saj je vedno takoj odgovarjala na vse moje maile, vendar se mi zdi, da ji zadeve uhajajo iz rok in preveč obljubi, ne mote pa obljub držati.
Mitja
Re: Nov model za novega Penziča
Točno tako Mitja. Z vsem zgoraj napisanim se strinjam .
Sicer pa zadeva ni tako kritična. Se bo dalo lepo porihtat avijon .
Evo, okvir je že obrušen. Robove je potrebno še obleči v plast thanine. Potem pa skitati in povarvati.
l.p.
Zdenko.
Sicer pa zadeva ni tako kritična. Se bo dalo lepo porihtat avijon .
Evo, okvir je že obrušen. Robove je potrebno še obleči v plast thanine. Potem pa skitati in povarvati.
l.p.
Zdenko.
Its nice to be important,, but its more important to be nice...
- fullspeed
- Tekmovalec
- Prispevkov: 367
- Pridružen: 04 Nov 2003, 12:59
- Kraj: in de midl of nouver
- Kontakt:
Re: Nov model za novega Penziča
Jaz tud pišem že ne vem kolk časa in sprašujem za ena krila, pa nobenga odgovora sploh.....A to pomeni da so vsi pomrli?Ultralajt napisal/-a:Škoda da nisi bral teme o gradnji mojega Gupija GS.blisk napisal/-a:....Kvaliteta ni na nivoju ARC / ARF modelov iz trgovine .
Vse je nedodelano. kakšne detajle si je potrebno kar zmisliti kako izvesti . Načrtov nobenih .
V glavnem, če imaš voljo, čas in znanje izgotoviti tak model in če uživaš v lepotah modelarjenja, potem je to prava izbira .
Iz tega materiala se da narediti super avijon .
Če pa te izdelava modelov ne zanima in uživaš samo v letenju, potem pa to ni zate .
Dobavni rok je tudi katastrofa. So mi obljubili 3-4 tedne. Pa se je to zavleklo na 3 mesece . Seveda je potrebno plačati ob naročilu.
Pa prej, ko sem se zanimal za avijon so takoj odgovarjali na maile. Po plačilu pa sploh več ne! Sem moral klicat redno, da sem sploh dobil kakšne informacije .
Vmes mi je teta rekla, da so imeli smrtni slučaj. Nato pa čez mesec je rekla zopet enako! Sem mislil, da če bodo tako umirali,avijona ne bom dobil! Hehehe .....
Tam sem pisal o "kvaliteti" trupa in krila, ter precejšnjih dobavnih rokih, po krešu pa tudi o nabavi rezervnega krila in zavore...(ju niusem nabavil, ker so hoteli prodati obe krili in obe zavori..čeprav sem potreboval samo eno polovico)
V zlomljenem krilu sem našel namesto karbona črno pobarvano steklenko!! Sicer sem mislil, da je karbon, ampak mi je kolega košček tr tkanine prižgal z vžigalnikom in so se nitke na konceh stopile v male kapljice!
Skratka, dolgi roki, slaba kvaliteta... modelar, kot si sam ugotovil, mora kar dosti dela vložiti, da nastane iz rippinovega polizdelka kolikor toliko soliden model.
Kar se tiče bolezni tam gor, je pa imel glavni majster, ko sem se jaz menil za model, raka na pljučih. Ko sem naročeval krilo, je bil v bolnici (zato je najbrž krila delal nekdo drug in jih precej "pofrderbal" saj je posnel nos profila najmanj centimeter preveč in zgrešil radij) in verjamem, da zna biti, da se je možakarju stanje poslabšako in da je umrl.
Zgleda, da je topp-rippin že dolgo časa na tržišču, sodeč po ogromni paleti modelov, vendar izgleda, da so zaspali na "lovorikah" izpred mnogih (deset)let. Škoda. Mora li bi iti s časom in tehnologijo naprej. Sicer nimam pripomb na Sabino od topp-rippina, saj je vedno takoj odgovarjala na vse moje maile, vendar se mi zdi, da ji zadeve uhajajo iz rok in preveč obljubi, ne mote pa obljub držati.
Mitja
Re: Nov model za novega Penziča
Ga. Sabina je bila vsaj nazadnje po telefonu slišat še top-fit .
Mogoče sem jo pa jaz toliko preobremenil, da ti ni uspela odgovoriti na mail, hehe .
Al pa da slučajno res ni .......
Sicer bo kdo sigurno rekel - kaj pa ta toliko komplicira z okvirjem . Sam pa najprej pogledam v kabino. Se mi nekako zdi da je srce avijona . Robovi oblečeni:
l.p.
Zdenko.
Mogoče sem jo pa jaz toliko preobremenil, da ti ni uspela odgovoriti na mail, hehe .
Al pa da slučajno res ni .......
Sicer bo kdo sigurno rekel - kaj pa ta toliko komplicira z okvirjem . Sam pa najprej pogledam v kabino. Se mi nekako zdi da je srce avijona . Robovi oblečeni:
l.p.
Zdenko.
Its nice to be important,, but its more important to be nice...
Re: Nov model za novega Penziča
Bravo penzić! Lep okvir.
Kaj pa smeralo ni nekam preveliko glede na original ? Ali je samo vizuelna varka?
Kaj pa smeralo ni nekam preveliko glede na original ? Ali je samo vizuelna varka?
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
-
- Profesor
- Prispevkov: 1622
- Pridružen: 29 Dec 2001, 01:00
- Kraj: Maribor-USA-Bangkok-Doha-Bogota-Teheran-Maribor kolodvor
Re: Nov model za novega Penziča
naj bo tak veliko, odpadejo turbolatorji
Re: Nov model za novega Penziča
Ne, ne . To je samo varka, hehe .Kaj pa smeralo ni nekam preveliko glede na original ? Ali je samo vizuelna varka?
Vlepil sem ojačitev v zadnjem delu trupa, saj je le-ta kar mehek . Se pozna velik presek .
Sem že v živo videl kako tak trup prepogne pri pristanku .
Z ojačitvijo iz topolovega špera je super kompaktno .
Pa vlepil sem tudo cevko za zadnje nosilčke krila . V zadnjem delu je že prećno vlepljen tudi aviošper 3mm, da kompaktno drži distanco med krili zadaj.
l.p.
Zdenko.
Its nice to be important,, but its more important to be nice...
Re: Nov model za novega Penziča
blisk napisal/-a:Pa vlepil sem tudo cevko za zadnje nosilčke krila . V zadnjem delu je že prećno vlepljen tudi aviošper 3mm, da kompaktno drži distanco med krili zadaj.
Na tlak že cevka dovolj nosi. Problem je nateg. Morda bi bilo dobro z zunanje strani dodat kak tanek vitroplast in ga z vijaki za standardne servote privit v tole vezano ploščo. Da jih ne iztrga iz v.p., jih lahko namočiš v epoksi ali sekundno lepilo preden jih priviješ. Meni je ta rešitev držala, brez vijakov je taka v.p. konstantno padala od stene.
Čudno, da v kompletu ni priloženih reber. Ne vem, morda nimam prav, ampak taka vzdolžna ojačitev deluje kot nož, ko se trup upogne. Vsaj pri kompozitnih prevoznih sredstvih za ljudi je tako. Načeloma lupinasto konstrukcijo precej bolj ojačajo prečna rebra, ki zmanjšajo uklonsko število lupine. Nekaj ozkih rebrc hudo pomaga. Pomagajo tudi vzdolžne ojačitve, vendar jih mora biti veliko število in skupaj v povezavi z prečnimi rebri. Morda bi potegnil po trupu nekaj karbonskih rovingov namočenih v epoksi, recimo po štiri na polovico in lepo porazdeljene po celem preseku, nato pa tri ali štiri ozka rebra iz 3 ali 4 mm topolove v.p.? Tak trup še vedno ni krhko tog, temveč se do določene mere upogiba in ne poči za vsako ceno.
lp
Sašo
Sašo
- fullspeed
- Tekmovalec
- Prispevkov: 367
- Pridružen: 04 Nov 2003, 12:59
- Kraj: in de midl of nouver
- Kontakt:
Re: Nov model za novega Penziča
Mogoče (ne dvomim da je tako) res, vendar iz izkušenj pri svojem 4 m foxu, ki ima zelo tanek trup (očitno so šparali na materalu )taka ojačitev zelo dobro deluje. pred tem se je 2x "preknikal" pri samo malo bolj " neravnem pristanku. Od kar je taka ojačitev v trupu je mir.raktivec napisal/-a:blisk napisal/-a:Pa vlepil sem tudo cevko za zadnje nosilčke krila . V zadnjem delu je že prećno vlepljen tudi aviošper 3mm, da kompaktno drži distanco med krili zadaj.
Na tlak že cevka dovolj nosi. Problem je nateg. Morda bi bilo dobro z zunanje strani dodat kak tanek vitroplast in ga z vijaki za standardne servote privit v tole vezano ploščo. Da jih ne iztrga iz v.p., jih lahko namočiš v epoksi ali sekundno lepilo preden jih priviješ. Meni je ta rešitev držala, brez vijakov je taka v.p. konstantno padala od stene.
Čudno, da v kompletu ni priloženih reber. Ne vem, morda nimam prav, ampak taka vzdolžna ojačitev deluje kot nož, ko se trup upogne. Vsaj pri kompozitnih prevoznih sredstvih za ljudi je tako. Načeloma lupinasto konstrukcijo precej bolj ojačajo prečna rebra, ki zmanjšajo uklonsko število lupine. Nekaj ozkih rebrc hudo pomaga. Pomagajo tudi vzdolžne ojačitve, vendar jih mora biti veliko število in skupaj v povezavi z prečnimi rebri. Morda bi potegnil po trupu nekaj karbonskih rovingov namočenih v epoksi, recimo po štiri na polovico in lepo porazdeljene po celem preseku, nato pa tri ali štiri ozka rebra iz 3 ali 4 mm topolove v.p.? Tak trup še vedno ni krhko tog, temveč se do določene mere upogiba in ne poči za vsako ceno.
LP
Sebastjan
Re: Nov model za novega Penziča
Saj ne rečem, da ne pomaga, le manj je učinkovito in ima večjo maso od prečnih reber. Predvsem pri tako voluminoznih trupih je razlika opazna. Tudi ob zelo tankem laminatu je glede na natezno trdnost materiala več kot dovolj, vendar se brez ustreznega števila prečnih reber in brez vzdolžnih pramenov ukloni in tega te taka plošča ne reši. V trupu deluje kot povsem samostojen tujek in obstaja stalna nevarnost delaminacije, kar je z prečnimi rebri minimizirano.
lp
Sašo
Sašo
Re: Nov model za novega Penziča
Hvala za namig .
O prečnih rebrih sem tudi jaz na začetku študiral. Ampak se mi zaradi težke dostopnosti enostavno tega ni dalo delat .
Ker pa sem na primerih že prej videl za tudi taka plošča super deluje, sem se odločil za slednje . Dodana masa ni velika, saj gre za topolov šper, pa še v tega sem naredil velike luknje. Po mojem ni nič več kot bi pridelal z prečnimi rebri .
l.p.
Zdenko.
O prečnih rebrih sem tudi jaz na začetku študiral. Ampak se mi zaradi težke dostopnosti enostavno tega ni dalo delat .
Ker pa sem na primerih že prej videl za tudi taka plošča super deluje, sem se odločil za slednje . Dodana masa ni velika, saj gre za topolov šper, pa še v tega sem naredil velike luknje. Po mojem ni nič več kot bi pridelal z prečnimi rebri .
l.p.
Zdenko.
Its nice to be important,, but its more important to be nice...