mdm-1 fox 1:3
Delam kolikor imam časa...Višino je potrebno oblečt v steklo in sfiniširat, v eno krilo sem danes vlepil škatlo za zavore in odrezal krilca, potrbno je izdelati pante,...Popoldan barvamo pramodel za smer in prešamo drugo krilo..
še par slikic..
še par slikic..
- Priponke
-
- zavora2.JPG (34.02 KiB) Pogledano 3623 krat
-
- zavora.JPG (53.61 KiB) Pogledano 3623 krat
-
- rep.JPG (56.18 KiB) Pogledano 3623 krat
- Kralj Luka
- Freak
- Prispevkov: 720
- Pridružen: 25 Avg 2006, 10:49
- Kraj: Rožna dolina (Nova gorica)
- Kralj Luka
- Freak
- Prispevkov: 720
- Pridružen: 25 Avg 2006, 10:49
- Kraj: Rožna dolina (Nova gorica)
No danes se je bil dan zelo produktiven Ob 9,00 smo začeli mazati kalup za kabino z ločilcem nato je sledilo barvanje kabine (za prvi model bo kabina steklena kasneje pa bo možna izbira prozorne kabine )
Ko smo čakali da se barva posuši smo prvič odprli kalup za smer ki je ratal v nulo robovi na delilni ravnini so tako ostri da se na njih porežeš
Nato pa smo se spravili laminirat kabino par slik po končanem postopku
Pa še ena informacija. Ker smo potrebovali škarje za obrez tkanine po robovih pri zapiranju na mokro in ker so se mi zdele škarje od r&g-ja predrage (110€) sem se te dni odpravil na lov za škarjami ki sem jih na koncu tudi dobil. Vglavnem vtisi so da režejo fenomenalno tkanino odrežejo popolnoma pri robu skratka super (imel sem priložnost rezati s škarjami od r&g-ja in lahko trdim da režejo pol cenejše škarje enako če ne celo boljši)
tako da če kdo potrebuje škarje jih lahko dobi pri meni več pa v malih oglasih oz prek zs. Pa še dve slikci:
Ko smo čakali da se barva posuši smo prvič odprli kalup za smer ki je ratal v nulo robovi na delilni ravnini so tako ostri da se na njih porežeš
Nato pa smo se spravili laminirat kabino par slik po končanem postopku
Pa še ena informacija. Ker smo potrebovali škarje za obrez tkanine po robovih pri zapiranju na mokro in ker so se mi zdele škarje od r&g-ja predrage (110€) sem se te dni odpravil na lov za škarjami ki sem jih na koncu tudi dobil. Vglavnem vtisi so da režejo fenomenalno tkanino odrežejo popolnoma pri robu skratka super (imel sem priložnost rezati s škarjami od r&g-ja in lahko trdim da režejo pol cenejše škarje enako če ne celo boljši)
tako da če kdo potrebuje škarje jih lahko dobi pri meni več pa v malih oglasih oz prek zs. Pa še dve slikci:
Lp Luka
- Kralj Luka
- Freak
- Prispevkov: 720
- Pridružen: 25 Avg 2006, 10:49
- Kraj: Rožna dolina (Nova gorica)
Neč brat komentarjev...vi samo delajte na modelu, da bo še pred prvim snegom v zraku!pete_ napisal/-a:Kaj je to? 130 ogledov v dobrih 12h urah in nobenega komentarja...Dejte se kej oglasit:)Lp,
Peter
Nato pa en dober video naredit, nakar se bodo usula naročila!
Potem ste ga pa naj***l. Nobenega prostega časa več! Samo še laminacija!
- Kralj Luka
- Freak
- Prispevkov: 720
- Pridružen: 25 Avg 2006, 10:49
- Kraj: Rožna dolina (Nova gorica)
Ene dva štrika za šlep sta mi še ostala od Ozzana
To je večna dilema, ko sem samo na pobočjih letel, se mi je zdelo samoumevno da grem na hrib sprobat, sedaj ko večinoma letim na pisti sem nekoliko bolj skeptičen do pobočja, zelo težko se je odločiti kaj je bolje, definitivno je na pobočju potrebno prej sprobat če drži, še posebej z modelom v katerega je bilo vloženega toliko truda. približno kdaj računate na prvi polet?
To je večna dilema, ko sem samo na pobočjih letel, se mi je zdelo samoumevno da grem na hrib sprobat, sedaj ko večinoma letim na pisti sem nekoliko bolj skeptičen do pobočja, zelo težko se je odločiti kaj je bolje, definitivno je na pobočju potrebno prej sprobat če drži, še posebej z modelom v katerega je bilo vloženega toliko truda. približno kdaj računate na prvi polet?
- Kralj Luka
- Freak
- Prispevkov: 720
- Pridružen: 25 Avg 2006, 10:49
- Kraj: Rožna dolina (Nova gorica)
V planu je da bi model poletel pred zimo. Za dokončat pa še imam :
-izrezati alerone in narediti pante+prekrit cela krila s steklom in nato barva
-v trupu moram narediti še mizice za servote,pritrditev višine na trup vse povezave krmilnih površin bant za smerno krmilo, narediti nosilec za podvozje in to bi bilo več ali manj use
-aja še smerno moramo ugotoviti kako ga bomo naredili sj ga mislimo delati v sendvič tehniki in nam ni še vse jasno
-In z vakumirko moram nekaj narediti ker trenutno nimam presostata in ko vakumiram mi dela vakumirka non-stop in mi zmeče ven ogromno olja in se bojim da mi bo zaribala če ne dobim nekje presostata (jih je že teško dobit) tako da če se komu slučajno sanja kje bi dobil presostat naj mi prosim pove
-izrezati alerone in narediti pante+prekrit cela krila s steklom in nato barva
-v trupu moram narediti še mizice za servote,pritrditev višine na trup vse povezave krmilnih površin bant za smerno krmilo, narediti nosilec za podvozje in to bi bilo več ali manj use
-aja še smerno moramo ugotoviti kako ga bomo naredili sj ga mislimo delati v sendvič tehniki in nam ni še vse jasno
-In z vakumirko moram nekaj narediti ker trenutno nimam presostata in ko vakumiram mi dela vakumirka non-stop in mi zmeče ven ogromno olja in se bojim da mi bo zaribala če ne dobim nekje presostata (jih je že teško dobit) tako da če se komu slučajno sanja kje bi dobil presostat naj mi prosim pove
Lp Luka
Evo, se še jaz oglasim Tudi jaz gledam in čakam, kdaj bo končan
Mojega malo manjšega (4m, 10 kg) sem 3x vrgel na Vremščici. Enkrat je za silo(!) šlo, 2x sem pa samo upal, da mi bo nekako uspelo pristati kako drugače kot v kovitu. Za tak model morajo biti na Vremščici že res odlični pogoji.
Tako je sigurno bolj varianta šlep.
Za pobočje je primerna Strmca, če znaš zelo dobro leteti. Še boljša je Soriška planina, kjer je pristajanje lažje (je pa daaaaaleč).
Če rabite prikaz vakuumske sendvič tehnike lahko pridete naokoli. (v zameno za trup (ta drugi del se malo hecam))
Če si sam svoj mojster, dobiš presostat na avtoodpadu (mehanski je na vplinjačih starejših vozil).
Dela je še veliko...še dobro da ste iz Gorice, da vas sneg sigurno ne bo prehitel
Mojega malo manjšega (4m, 10 kg) sem 3x vrgel na Vremščici. Enkrat je za silo(!) šlo, 2x sem pa samo upal, da mi bo nekako uspelo pristati kako drugače kot v kovitu. Za tak model morajo biti na Vremščici že res odlični pogoji.
Tako je sigurno bolj varianta šlep.
Za pobočje je primerna Strmca, če znaš zelo dobro leteti. Še boljša je Soriška planina, kjer je pristajanje lažje (je pa daaaaaleč).
Če rabite prikaz vakuumske sendvič tehnike lahko pridete naokoli. (v zameno za trup (ta drugi del se malo hecam))
Če si sam svoj mojster, dobiš presostat na avtoodpadu (mehanski je na vplinjačih starejših vozil).
Dela je še veliko...še dobro da ste iz Gorice, da vas sneg sigurno ne bo prehitel
- Kralj Luka
- Freak
- Prispevkov: 720
- Pridružen: 25 Avg 2006, 10:49
- Kraj: Rožna dolina (Nova gorica)
- Kralj Luka
- Freak
- Prispevkov: 720
- Pridružen: 25 Avg 2006, 10:49
- Kraj: Rožna dolina (Nova gorica)
- modelarcina
- Profesor
- Prispevkov: 1038
- Pridružen: 18 Jan 2006, 13:30
- Kraj: kamnik
- Kralj Luka
- Freak
- Prispevkov: 720
- Pridružen: 25 Avg 2006, 10:49
- Kraj: Rožna dolina (Nova gorica)
- Kralj Luka
- Freak
- Prispevkov: 720
- Pridružen: 25 Avg 2006, 10:49
- Kraj: Rožna dolina (Nova gorica)
Aja pa še poziranje s končano višino ter premičnim delom smernega krmila(zaenkrat je še pramodel prvi kos pa bo enkrat v roku 2 tednov)
Ja spet slabe slike Delavnica mi ne dopušča kvalitetnih slik zaradi slabe svetlobe
se je pa moj seznam kaj je še treba narediti zmanjšal za višino ter pant za smerno krmilo
Naslednji vikend pa dobim zrezkane kose za podvozje tako da bo fox kmalu na nogah
Ja spet slabe slike Delavnica mi ne dopušča kvalitetnih slik zaradi slabe svetlobe
se je pa moj seznam kaj je še treba narediti zmanjšal za višino ter pant za smerno krmilo
Naslednji vikend pa dobim zrezkane kose za podvozje tako da bo fox kmalu na nogah
Lp Luka