Pozdravljeni imam problem z RCGF 62 prvič sem ga vžgau normalno nekaj časa sem ga utekau in po cca pou litra goriva sem nastavil maksimalni gas tako da lepo poje in prehod isto pa niske vrtlaje sem spustil na cca 1300rpm min res prfektno je laufu.
In nastopi težava motorja!!!!
ko ga hočem zagnati nabija nazaj tako močno de že kr fajn prsti bolijo razmišljal sem a je možno de dobi premal zraka de bi mogu štantgas mal odpret?
Prosil pa bi uporabnike tega tipa motorja naj mi priskoči napomoč ali pa če ima navodila od motorja bi biu enako veseu
v naprej hvala za odgovore.
RCGF 62
Moderator: Mipo
-
- Razpravljalec
- Prispevkov: 51
- Pridružen: 05 Jul 2006, 20:10
- Kraj: KISOVEC
- Kontakt:
RCGF 62
ŠMD SPITFIRE
linki
Evo ti par linkov.
Prvi je splošna stran, pa malce pobrskaj.
http://www.zjrcgf.com/
http://www.zjrcgf.com/download/Engine%2 ... NG%20I.jpg
http://www.zjrcgf.com/download/Engine%2 ... G%20II.jpg
http://www.zjrcgf.com/download/CARBURET ... STMENT.jpg
LP
Prvi je splošna stran, pa malce pobrskaj.
http://www.zjrcgf.com/
http://www.zjrcgf.com/download/Engine%2 ... NG%20I.jpg
http://www.zjrcgf.com/download/Engine%2 ... G%20II.jpg
http://www.zjrcgf.com/download/CARBURET ... STMENT.jpg
LP
Elektromotorji so ZAKON!... za zagon motorja!
vžiganje
Sem imel podoben primer pri enem DLE 55. Motor je bil nastavljen na visoke vrtljaje, prehod in prosti tek. Po dolivanju goriva ga ni bilo moč več vžgati. Parkrat je mal nazaj vsekal in celo počil kot bi petardo vrgel.
V glavnem izkazalo se je da je loputa plina premalo odprta za prosti tek, sicer je prosti tek delal pri ogretem motorju, toda nastavitev lopute plina in spodnja igla sta bila čisto premalo odprta za zagon motorja. Občasno je sicer vžgal toda samo za sekundo. Na čok je vedno prijel za takt ali dva.
Odprli smo spodnjo iglo in motor je vžgal. Seveda je imel zalo nizek prosti tek in posledično je ugasnil. Loputo plina za prosti tek smo malo bolj odprli, tako da je pri tej nastavitvi spodnje igle zadeva zanesljivo delovala. Nato smo šli nastavljat še prehod in maksimalne vrtljaje.
lp Tomaž
V glavnem izkazalo se je da je loputa plina premalo odprta za prosti tek, sicer je prosti tek delal pri ogretem motorju, toda nastavitev lopute plina in spodnja igla sta bila čisto premalo odprta za zagon motorja. Občasno je sicer vžgal toda samo za sekundo. Na čok je vedno prijel za takt ali dva.
Odprli smo spodnjo iglo in motor je vžgal. Seveda je imel zalo nizek prosti tek in posledično je ugasnil. Loputo plina za prosti tek smo malo bolj odprli, tako da je pri tej nastavitvi spodnje igle zadeva zanesljivo delovala. Nato smo šli nastavljat še prehod in maksimalne vrtljaje.
lp Tomaž
LP Tomaž