F5J-400, F5J-7celic....Pokal Šentjurja
Moderator: Pisaneli
F5J-400, F5J-7celic....Pokal Šentjurja
Končno smo dočakali....začela se je nova tekmovalana sezona
Kolegi z Modelarskega društva Šentjur so že objavili razpis....
link: Razpis
Podrobno preberite razpis, je nekaj novosti.
Kakorkoli v pričakovanju čim večje udelžbe vas lepo pozdravljam.
lp, rok
Kolegi z Modelarskega društva Šentjur so že objavili razpis....
link: Razpis
Podrobno preberite razpis, je nekaj novosti.
Kakorkoli v pričakovanju čim večje udelžbe vas lepo pozdravljam.
lp, rok
Kolegi iz MD Šentjur so podali nekaj informacij v zvezi s samo tekmo F5J, Pokal Šentjurja 2005
http://www.md-sentjur.com/forum/viewtopic.php?t=18
lp, rok
http://www.md-sentjur.com/forum/viewtopic.php?t=18
lp, rok
3,14zda! 3,14zda! 3,14zda!
Jaz sem naredil na svojem motorju 5mm tajminga.
Če sedaj zadevo spravim nazaj na začetno stanje (nič tajminga...prvotna tovarniška nastavitev), sem 2x posegal v motor!
Kaj pa sedaj? Sem diskvalificiran?
Ne delam se glupega
, to mi uspeva brez truda
Rešitev tega problema je ta, da kot je že enkrat predlagal moj klubski kolega, nam LZS prispeva za vsakega tekmovalca v začetku sezone po eno vrečko, v kateri bi bil motor in paket akujev, plombirano, in tako kot bi dobil (vsi enako) bi morali vgraditi v svoj model.
No, dovolj heca!
Jaz menim, da nastavitev tajminga ni poseg v notranjost motorja.
Lani sem imel Multipleksov motor in je imel pripravljeno zadaj tri zareze in na zadnji plošči en jeziček, ki je bil v srednji zarezi. Pripravljeno je bilo, da si lahko sam zavrtel zadnjo ploščo v eno od treh zarez in s tem naredil -3, 0 ali +3 mm tajminga. In to na motorju kategorije SPEED 400.
Poseganje v notranjost motorja si jaz predstavljam, kakor je Miha omenil, previjanje motorja, lotanje kontaktov, pa dodelava ali zamenjava krtačk, montaža boljših ležajev in podobno.
Za tajming je pa itak mnenje da ne da velikega haska, zakaj se ga potem nekateri bojijo in so proti njemu. Sploh pa vrhunski jadralci?!
LP Mitja
Jaz sem naredil na svojem motorju 5mm tajminga.
Če sedaj zadevo spravim nazaj na začetno stanje (nič tajminga...prvotna tovarniška nastavitev), sem 2x posegal v motor!
Kaj pa sedaj? Sem diskvalificiran?
![:o](./images/smilies/icon_eek.gif)
Ne delam se glupega
![:D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![:D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Rešitev tega problema je ta, da kot je že enkrat predlagal moj klubski kolega, nam LZS prispeva za vsakega tekmovalca v začetku sezone po eno vrečko, v kateri bi bil motor in paket akujev, plombirano, in tako kot bi dobil (vsi enako) bi morali vgraditi v svoj model.
No, dovolj heca!
Jaz menim, da nastavitev tajminga ni poseg v notranjost motorja.
Lani sem imel Multipleksov motor in je imel pripravljeno zadaj tri zareze in na zadnji plošči en jeziček, ki je bil v srednji zarezi. Pripravljeno je bilo, da si lahko sam zavrtel zadnjo ploščo v eno od treh zarez in s tem naredil -3, 0 ali +3 mm tajminga. In to na motorju kategorije SPEED 400.
Poseganje v notranjost motorja si jaz predstavljam, kakor je Miha omenil, previjanje motorja, lotanje kontaktov, pa dodelava ali zamenjava krtačk, montaža boljših ležajev in podobno.
Za tajming je pa itak mnenje da ne da velikega haska, zakaj se ga potem nekateri bojijo in so proti njemu. Sploh pa vrhunski jadralci?!
LP Mitja
Jaz sem naredil na svojem motorju 5mm tajminga.
Če sedaj zadevo spravim nazaj na začetno stanje (nič tajminga...prvotna tovarniška nastavitev), sem 2x posegal v motor!
Kaj pa sedaj? Sem diskvalificiran?
Seveda , 2 x !
Po moje je tudi obroč za ojačanje magnetnega polja poseg v/na motor , prav tako Schotky dioda ( če boš uporabil oboje bi moral biti še 2x diskvalificiran ) , če pa si odtrgal tudi nalepko , potem letos sploh ne bi smel tekmovati !!!!!!!
Ne delam se glupega
, to mi uspeva brez truda
Nekaterim to uspeva še bistveno bolje , se boš moral malo bolj potrudit !
Rešitev tega problema je ta, da kot je že enkrat predlagal moj klubski kolega, nam LZS prispeva za vsakega tekmovalca v začetku sezone po eno vrečko, v kateri bi bil motor in paket akujev, plombirano, in tako kot bi dobil (vsi enako) bi morali vgraditi v svoj model.
Manjka še model , folija , lepilo.......in nazadnje pilot - da bodo imeli vsi enake možnosti.
Za tajming je pa itak mnenje da ne da velikega haska, zakaj se ga potem nekateri bojijo in so proti njemu. Sploh pa vrhunski jadralci?!
Mogoče pa sploh niso tako vrhunski jadralci ?????
lp
Če sedaj zadevo spravim nazaj na začetno stanje (nič tajminga...prvotna tovarniška nastavitev), sem 2x posegal v motor!
Kaj pa sedaj? Sem diskvalificiran?
Seveda , 2 x !
![:-?](./images/smilies/icon_confused.gif)
![Applause =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
![Applause =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
![Applause =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
Ne delam se glupega
![:D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![:D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Nekaterim to uspeva še bistveno bolje , se boš moral malo bolj potrudit !
![:D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![:D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Rešitev tega problema je ta, da kot je že enkrat predlagal moj klubski kolega, nam LZS prispeva za vsakega tekmovalca v začetku sezone po eno vrečko, v kateri bi bil motor in paket akujev, plombirano, in tako kot bi dobil (vsi enako) bi morali vgraditi v svoj model.
Manjka še model , folija , lepilo.......in nazadnje pilot - da bodo imeli vsi enake možnosti.
Za tajming je pa itak mnenje da ne da velikega haska, zakaj se ga potem nekateri bojijo in so proti njemu. Sploh pa vrhunski jadralci?!
Mogoče pa sploh niso tako vrhunski jadralci ?????
lp
Jaz se sicer nisem tekmoval, letos pa bom zacel pa vendar mislim, da sam tajming ne bi smel bit obravnavan kot poseg v motor in se mi zdi vse skupaj smesno.
Popolnoma se strinjam z Mitjom.
Konec koncev pa za spremembo tajminga ni treba odpirati motorja. Vsaj jaz ga do sedaj nisem. Sem samo zadnjo stran zavrtel in je nisem dol jemal.
Mislim, da smo tisti, ki mislimo tekmovati toliko fer (oziroma bi lahko bili), da se ne bi sli takih fint glede predelav navitij itd.
Drugo pa me moti da bi moral motor imeti nalepko. Kolikor vem Schweighover prodaja motorje, ki so brez nalepke in je 1 ali 2 € cenejsi od premaxa 400.
Pa brez zamere.
Lp Bostjan
Popolnoma se strinjam z Mitjom.
Konec koncev pa za spremembo tajminga ni treba odpirati motorja. Vsaj jaz ga do sedaj nisem. Sem samo zadnjo stran zavrtel in je nisem dol jemal.
Mislim, da smo tisti, ki mislimo tekmovati toliko fer (oziroma bi lahko bili), da se ne bi sli takih fint glede predelav navitij itd.
Drugo pa me moti da bi moral motor imeti nalepko. Kolikor vem Schweighover prodaja motorje, ki so brez nalepke in je 1 ali 2 € cenejsi od premaxa 400.
Pa brez zamere.
Lp Bostjan
Ok debata o temu tajming da ali ne je hudo neumesna
zakaj
Vsak motorček ki zapusti tekoči trak na katerem se prične njegovo življenje ima nastavljen tajming: Nekateri na sredini in taki se vrtijo v obe smeri enako močno nekateri na eno in drugi na drugo stran.
Na kak način lahko zvemo kak motorček smo sploh kupili nikakor hiše ki nam prodajajo motorčke z svojimi blagovnimi znamkami vred pojma nimajo kaj so kupile in na kaj dajejo nalepke ker jih to niti ne zanima. Vsakdo od nas ki smo uporabili več kot 20 400 motorčkov bo iz izkušnje povedal da so bili motorčki kar v redu ampak vsake toliko je pa kak ki je čisto za nič tega smo namreč narobe vrteli oziroma ima tajming nastavljen za vrtenje v drugo stran
Torej je nastavljanje tajminga na motorčku isto kot nastavljanje motorja z notranjim izgorevanjem
Če ja nastavljanje tajminga poseg v motor je tudi lotanje po motorju poseg saj ga segrevamo v notranjost
Sam ne nastavljam tajminga če nov motorček dela kot mora in za kar je plačan, sicer ga je treba porihtat kot vse v življenju. Ne nastavljam pa tajminga več ker je premalo efekta na uložen trud
Skrajni čas pa bi tudi bil da se v F5J 400 neha raspravljati o pogonih ker so sekundarnega pomena
lp milan
zakaj
Vsak motorček ki zapusti tekoči trak na katerem se prične njegovo življenje ima nastavljen tajming: Nekateri na sredini in taki se vrtijo v obe smeri enako močno nekateri na eno in drugi na drugo stran.
Na kak način lahko zvemo kak motorček smo sploh kupili nikakor hiše ki nam prodajajo motorčke z svojimi blagovnimi znamkami vred pojma nimajo kaj so kupile in na kaj dajejo nalepke ker jih to niti ne zanima. Vsakdo od nas ki smo uporabili več kot 20 400 motorčkov bo iz izkušnje povedal da so bili motorčki kar v redu ampak vsake toliko je pa kak ki je čisto za nič tega smo namreč narobe vrteli oziroma ima tajming nastavljen za vrtenje v drugo stran
Torej je nastavljanje tajminga na motorčku isto kot nastavljanje motorja z notranjim izgorevanjem
Če ja nastavljanje tajminga poseg v motor je tudi lotanje po motorju poseg saj ga segrevamo v notranjost
![:D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Sam ne nastavljam tajminga če nov motorček dela kot mora in za kar je plačan, sicer ga je treba porihtat kot vse v življenju. Ne nastavljam pa tajminga več ker je premalo efekta na uložen trud
Skrajni čas pa bi tudi bil da se v F5J 400 neha raspravljati o pogonih ker so sekundarnega pomena
lp milan
Bravo Milan....
Timing se mi ne zdi nikakršen poseg v motor. Sploh pa. kako bomo preverljali timing motorja? bomo pogledali zadaj če so luknjice kej čudne? Bomo delali kakšne meritve? Oz. kako bo ultralajt dokazal, da je timing tak kot je bil? A more za to kupit zdej nov motorček?
Mislim, da je prav, da ste se tekme lotili z vso vnemo. Ampak nekje ste ga pa povsem mimo pihnili. Tisti primanjkljaj s timingom bom nadoknadil z večjim propom. Pač bo motorček zdržal le eno tekmo, ampak vseeno ga bom presegel. A damo še omejitev, da mormo vozit vsaj na dveh tekmah z istim motorjem?
S temi pravili lahko zakompliciramo kolikor se le da. Lahko pa rečemo čisto enostavno. motor mora bit 400, baterije morjo bit take in take. Ostalo pa kar želite. To, da je 400tka notri se že na uč vidi da je. Vsak bo pač pokazal svoje sposobnosti. Nekdo v štromu in bo zato previjal motorčke, zato vsaka mu čast, če s tem zmaga, nekdo drug bo stavil na odlično letenje. Vsaj ima svojo taktiko. Zakaj je potrebno toliko komplicirat?
Bojim se, da bodo vse te kolobocije odvrnile tekmovalce od prve tekme. Sam sicer nimam timinga narejenga, ampak če ga bi imel vem, da bi dele rekel 100% da ne pridem na tekmo. Iz preprostega razloga. Ker nebi imel niti časa, še manj pa volje hodit po nov motorček, ga spet utečt, ga zmontirat na getribe, potem getribe ulaufat itd....
lp
matjaz
lp
m
![Applause =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
Timing se mi ne zdi nikakršen poseg v motor. Sploh pa. kako bomo preverljali timing motorja? bomo pogledali zadaj če so luknjice kej čudne? Bomo delali kakšne meritve? Oz. kako bo ultralajt dokazal, da je timing tak kot je bil? A more za to kupit zdej nov motorček?
Mislim, da je prav, da ste se tekme lotili z vso vnemo. Ampak nekje ste ga pa povsem mimo pihnili. Tisti primanjkljaj s timingom bom nadoknadil z večjim propom. Pač bo motorček zdržal le eno tekmo, ampak vseeno ga bom presegel. A damo še omejitev, da mormo vozit vsaj na dveh tekmah z istim motorjem?
S temi pravili lahko zakompliciramo kolikor se le da. Lahko pa rečemo čisto enostavno. motor mora bit 400, baterije morjo bit take in take. Ostalo pa kar želite. To, da je 400tka notri se že na uč vidi da je. Vsak bo pač pokazal svoje sposobnosti. Nekdo v štromu in bo zato previjal motorčke, zato vsaka mu čast, če s tem zmaga, nekdo drug bo stavil na odlično letenje. Vsaj ima svojo taktiko. Zakaj je potrebno toliko komplicirat?
Bojim se, da bodo vse te kolobocije odvrnile tekmovalce od prve tekme. Sam sicer nimam timinga narejenga, ampak če ga bi imel vem, da bi dele rekel 100% da ne pridem na tekmo. Iz preprostega razloga. Ker nebi imel niti časa, še manj pa volje hodit po nov motorček, ga spet utečt, ga zmontirat na getribe, potem getribe ulaufat itd....
lp
matjaz
lp
m
---------------------
![:D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![:D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Nič hudega za trenja! Pri trenju se sprošča toplota, ta pa upam, da bo končno pregnala sneg in zimo, ter toliko osušila tekmovalno polje, da ne bomo gazili do kolen v blatu.
Se spomnim, lani je bilo na tekmi v Celju takle čas tako suho, da so bile na letališču v zemlji za prst široke razpoke.
Tale sneg pa je kar nekam predolgo tu. Upam na lepo vreme
LP Mitja
Edit: Uf Matjaž, si me prehitel!
Tole bi ti pa povedal, da si nabavi kak rezervni motor in natreniraj kako boš med dvema tekoma na terenu naredil zamenjavo, če ti prvi motor v modelu crkne. Jaz bom vedno imel s sabo rezervo! Nikoli ne veš!
Se spomnim, lani je bilo na tekmi v Celju takle čas tako suho, da so bile na letališču v zemlji za prst široke razpoke.
Tale sneg pa je kar nekam predolgo tu. Upam na lepo vreme
![Pray [-o<](./images/smilies/eusa_pray.gif)
LP Mitja
Edit: Uf Matjaž, si me prehitel!
Tole bi ti pa povedal, da si nabavi kak rezervni motor in natreniraj kako boš med dvema tekoma na terenu naredil zamenjavo, če ti prvi motor v modelu crkne. Jaz bom vedno imel s sabo rezervo! Nikoli ne veš!
![Applause =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
![Applause =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
![Applause =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
Le po da so "trenja"......
Ne glede na vse skupaj občudujem MD Šentjur..... izgleda so se zelo resno spravili nad organizacijo tekme...
Prav všečna internet stran, dodelan razpis, on line prijava in nenazadjne prvi, ki so jasno pokazali da bodo kontrolirali pogone.... pri vsem skupaj, pa rezberem v razpisu, da nas čaka še topla malica, pijača in veliko zabave....
![Applause =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
Pri kontroli pogonov so prvi in kot ponavadi "tisti, ki orje ledino" tudi naleteli na več problemov... upam, da se bodo znašli, ravno tako pa upam, da bomo mi tudi sodelovali in bo vse skupaj potekalo brez večjih zapletov....
"Mrzlica" pred tekmo očitno narašča, tako da bi izkoristil priložnošt in še enkrat spomnil, da je vikend pred tekmo za Pokal Šentjurja organiziran F5J Extrem .... nekaj da se malo pokažemo tudi v najkrajši uporabi motorja..
![:lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Zadnjič spremenil rokec, dne 06 Maj 2005, 17:14, skupaj popravljeno 1 krat.
Pozdravljeni,
Na http://www.md-sentjur.com/forum/viewtopic.php?t=20 je objavljen seznam že prijavljenih.
LP Rok
Na http://www.md-sentjur.com/forum/viewtopic.php?t=20 je objavljen seznam že prijavljenih.
LP Rok
Majstr, ta disciplina se je pri nas razvila na ramenihh parih intuziastov, ki so svoje ideje objavili tudi na forumu MSM. Počasi je zadeva začela zanimati tudi druge in debata na forumu se je vse bolj širila, ker je nazadnje privedlo tudi do prve spoznavne tekme v Celju in kasnejo celo do neuradnega slovenskega pokala. Vse informacije so se širile izključno prek foruma MSM in tako je tudi še sedaj (ta čas se je pojavil tudi forum modelarji.com). Vmes sta bila tudi 2 sestanka, keterih se je lahko udeležil vsakdo, ki je bil zainteresiran, razpravljalo se je pa predvsem o pravilniku za letošnje leto.
Disciplina ni pod okriljem FAI in posledično tudi LZS, zato je še zmeraj vse na ramenih intuziazma, zato tudi ni uradnih pismenih vabil itd.
Za tiste ki nimajo dostopa do računalnikov in forumov pa lahko poskrbijo o obveščenosti njihovi prijatelji, ki to možnost imajo.
Robi
Disciplina ni pod okriljem FAI in posledično tudi LZS, zato je še zmeraj vse na ramenih intuziazma, zato tudi ni uradnih pismenih vabil itd.
Za tiste ki nimajo dostopa do računalnikov in forumov pa lahko poskrbijo o obveščenosti njihovi prijatelji, ki to možnost imajo.
Robi
-
- Freak
- Prispevkov: 451
- Pridružen: 15 Nov 2004, 19:59
- Kraj: Domžale