Zdravo.
Odločil sem se malo komplicirati. Zgradil bom »Ospreya«. Torej za tiste, ki ne veste kaj je V-22 Osprey, preprosto povedano je letalo, z dvema motorjema na koncu kril, ki ju lahko obrača 0-90°, tako ima sposobnost vertikalnega vzleta. Vem, da bodo težave, pri stabilnosti letala v »huveringu«, torej pri navpičnem vzletu/pristanku. Namen sem imel povezati motorja vsakega na svoj servo, in zmiksati na v-rep. Tako bi z palico za elerone, opravljal z eleroni, ki jih bo imel na krilu, in hkrati z močjo motorjev. Torej moč motorjev bi bila nadzorovana z 1 kontorlo, eleroni so najbolj primerni, saj eleroni kot krmilna površina pri huveringu kot bo ta torej dobesednem lebdenju ne bodo imeli efekta. Potem bi še vsak servo, za kontrolo nagiba motorja povezal v v-rep. Z rahlim odklonom nagiba motorjev bi pri navpičnem vzletu najverjetneje se mogel vrteti okoli svoje osi. Tako predpostavljam, če se kdo na to spozna, vsak nasvet je dobrodošel. In še nazadnje višino bi med lebdenjem nadzoroval z hkratnim odklonom obeh motorjev naprej/nazaj.
Ja nekaj osnovnih podatkov.
Letalo bi gradil iz deprona, profilirana krila verjetno profila: clark-y, razpon 75cm + širina dela z motorji
Računam na končno težo do 1 kg
Oprema kitajska
Nebi delal čisto po obliki, brez kompliciranja pri obliki, ker bo itak dovolj velik tehnični izziv
Torej moja vprašanja:
1. Krmila bo verjetno v fazi lebdenja potrebno nadzorovati z gyrojem. Ker še nisem imel opravka z gyrojem, bi prosil, če mi kdo razloži, par osnov, torej koliko servojov nadzoruje gyro (1 al 2) ?
2. Koliko gyrov bom potreboval, katere krmilne funkcije bi bilo smiselno nadzorovati z gyrom.
3. Ali bi bilo smiselno uporabiti 2 bateriji, ali ju moram vsaka za svoj regler.
4. Razno. (Če ima kdo kaj dodati, vesel bi bil vsakega nasveta)
V-22 Osprey
Moderator: carcar
http://www.youtube.com/watch?v=Uxv6fLNZ ... annel_page
Sledi povezavam na desni!
Je kar nekaj informacij na kupu.
Sledi povezavam na desni!
Je kar nekaj informacij na kupu.