Tudi z roke se je dal pojadrat. Sicer ne v prvem poskusu ampak desetem.
Tale logar je res zanimiv sploh ker vem kje sem letu in kje je nenormalno držal, za tiste ki gledajo graf kr tko je mogoč mal čudn, no vsaj men se je tako zdel.
Zdej je pa ratal zanimiv, res prava igrača za ....
Tole ima odlično prihodnost in jest sem poln idej za drugo leto...
No to je pa sedaj malo bolje...
loger v f3j
loger v f3j
- Priponke
-
- rokca2.jpg (96.3 KiB) Pogledano 3589 krat
-
- rokca1.jpg (104.52 KiB) Pogledano 3589 krat
1 Turnus DP 2008 F3J
Model: vižn s tavelkim uškim teža cca. 1850g
Oblačno, mrzlo, veter rahlo v hrbet. Nobene termike, samo planiranje.
Zaradi rahlega vetra v hrbet je bila začetna višina premajhna za kaj več kot 350s.
Če bi bila višina vsaj 150m bi to pomenilo 500s.
Preletu sem dobršni del travnika in se vidi da niti krt ni prdnu...
Dviganje na vitli cca14.5m/s
Padanje: cca0.3m/s
Štartna višina: cca115
Čas leta: caa350s
Model: vižn s tavelkim uškim teža cca. 1850g
Oblačno, mrzlo, veter rahlo v hrbet. Nobene termike, samo planiranje.
Zaradi rahlega vetra v hrbet je bila začetna višina premajhna za kaj več kot 350s.
Če bi bila višina vsaj 150m bi to pomenilo 500s.
Preletu sem dobršni del travnika in se vidi da niti krt ni prdnu...
Dviganje na vitli cca14.5m/s
Padanje: cca0.3m/s
Štartna višina: cca115
Čas leta: caa350s
- Priponke
-
- 1turnus dp 2008.jpg (95.05 KiB) Pogledano 3581 krat
2 Turnus DP 2008 F3J
Model: vižn s tavelkim uškim teža cca. 1850g
Posijalo je sonce... Vendar to ni pomenilo nevem kakšnega veselja. Kot se vidi na grafu je bilo potrebno kar ornk delat, ker so stubi vmes spuhtel. Šele na koncu turnusa so se začela prava dviganja. Tako da skupina ki je letela za mano je prav uživala...
Še nekaj sem opazu. Takoj po odklopu padalčka bo potrebno prej poravnat letalo ker lahko takoj zgubiš cca 5-7m. To pa pomeni do 20s leta v mirnem...
Model: vižn s tavelkim uškim teža cca. 1850g
Posijalo je sonce... Vendar to ni pomenilo nevem kakšnega veselja. Kot se vidi na grafu je bilo potrebno kar ornk delat, ker so stubi vmes spuhtel. Šele na koncu turnusa so se začela prava dviganja. Tako da skupina ki je letela za mano je prav uživala...
Še nekaj sem opazu. Takoj po odklopu padalčka bo potrebno prej poravnat letalo ker lahko takoj zgubiš cca 5-7m. To pa pomeni do 20s leta v mirnem...
- Priponke
-
- 2 turnus dp 2008.jpg (93.66 KiB) Pogledano 3422 krat
Zadnjič spremenil rossi, dne 06 Okt 2008, 17:52, skupaj popravljeno 1 krat.
3 Turnus DP 2008 F3J
Model: vižn s tavelkim uškim teža cca. 1850g
Posijalo je sonce... in to ornk. Dviganja dovolj za vse in povsod
Štart ni bil bohve kej ker je zopet pihal mal v hrbet, vendar tudi 2s štarta bi bilo dovolj. Drugač so pa odločali pristanki...
Model: vižn s tavelkim uškim teža cca. 1850g
Posijalo je sonce... in to ornk. Dviganja dovolj za vse in povsod
Štart ni bil bohve kej ker je zopet pihal mal v hrbet, vendar tudi 2s štarta bi bilo dovolj. Drugač so pa odločali pristanki...
- Priponke
-
- 3 turnus dp 2008.jpg (81.96 KiB) Pogledano 3412 krat
5 Turnus DP 2008 F3J
Model: vižn s tavelkim uškim teža cca. 1850g
Končno smo obrnal vitlo in štart kr solidnih 171m.
Ker se je smer vetra obrnila (na JZ) so se tudi razmere (beri stubi) mal drugač postavil. Nekako zelo podobno kot v 2 turnusu.
Kot se vidi na grafu sem kr nekaj časa iskal pravo dviganje. No, ni bilo ubitačno vendar dovolj za 10 min.
Model: vižn s tavelkim uškim teža cca. 1850g
Končno smo obrnal vitlo in štart kr solidnih 171m.
Ker se je smer vetra obrnila (na JZ) so se tudi razmere (beri stubi) mal drugač postavil. Nekako zelo podobno kot v 2 turnusu.
Kot se vidi na grafu sem kr nekaj časa iskal pravo dviganje. No, ni bilo ubitačno vendar dovolj za 10 min.
- Priponke
-
- 5 turnus dp 2008.jpg (90.26 KiB) Pogledano 3390 krat
Zadnjič spremenil rossi, dne 06 Okt 2008, 17:53, skupaj popravljeno 1 krat.
6 Turnus DP 2008 F3J
Model: vižn s tavelkim uškim teža cca. 1850g
.. tu pa se je začela tekma lamat. Zapihal je JZ (vsaj mislim, mogoče malo bolj z juga) in enostavne stvari so postale
Tisti ki je imel jajca je šel pod Nanos, tisti ki pa je bil pameten(med drugimi tudi jaz) so pa zgutal. In da bil konec še bolj zanimiv niti do pike (15m) se nisem priplazu..
Dobr da sem prej letu "po pameti" tako, da sem imel lepo rezervo in hvala bogu da se eden let briše
Model: vižn s tavelkim uškim teža cca. 1850g
.. tu pa se je začela tekma lamat. Zapihal je JZ (vsaj mislim, mogoče malo bolj z juga) in enostavne stvari so postale
Tisti ki je imel jajca je šel pod Nanos, tisti ki pa je bil pameten(med drugimi tudi jaz) so pa zgutal. In da bil konec še bolj zanimiv niti do pike (15m) se nisem priplazu..
Dobr da sem prej letu "po pameti" tako, da sem imel lepo rezervo in hvala bogu da se eden let briše
- Priponke
-
- 6 turnus dp 2008.jpg (83.16 KiB) Pogledano 3376 krat
1 Flyof DP 2008 F3J
Model: vižn mali teža cca. 1950g
Kot pravi pregovor: samo osel gre 1x na led, no jest sem šel 2x....
Takoj po odklopu bi moral iti na Nanos tak sem pa tam neki kolovratu kr brez veze...
ah.. škoda pisat...
No sej sem šel, vendar sem bil prenizek. Tisto dviganje je bilo tako tako na meji vidljivosti...v glavnem ni bilo za moje živce....
Model: vižn mali teža cca. 1950g
Kot pravi pregovor: samo osel gre 1x na led, no jest sem šel 2x....
Takoj po odklopu bi moral iti na Nanos tak sem pa tam neki kolovratu kr brez veze...
ah.. škoda pisat...
No sej sem šel, vendar sem bil prenizek. Tisto dviganje je bilo tako tako na meji vidljivosti...v glavnem ni bilo za moje živce....
- Priponke
-
- 1 Flyof dp 2008.jpg (94.62 KiB) Pogledano 3368 krat
1 Refly prvega flyofa DP 2008
Model: tamal vižn 1950g
Ko mi je višja sila (dva tekmovalca sta se zabila) omogočila ponovitev leta sem reku pa ne še enkrat v takšnem vremenu...
Moj pomočnik pa kr skače od vesela in prau; dele jih pa boma....a ne...
Takoj po odklopu sem vidu da vižn sili navzgor. Spustu sem flape obrnu avijon in se odpeljal proti Nanosu. Tam so bili vsi heroji ampak jest sem bil pa najvišji. V glavnem del zavoja ga itak nisem vidu, ker smo jadral cca 600m od pike. Dobr da je blo oblačno, da se je bela pika vidla na sivem nebu...
In po 15 min, ko si psihično zmozgan do kraja so odločali pristanki in ker sem tu še vajenc sem pristal 2s prej na 100 in sem bil šele 5 ...pa ka si ja nor...
Model: tamal vižn 1950g
Ko mi je višja sila (dva tekmovalca sta se zabila) omogočila ponovitev leta sem reku pa ne še enkrat v takšnem vremenu...
Moj pomočnik pa kr skače od vesela in prau; dele jih pa boma....a ne...
Takoj po odklopu sem vidu da vižn sili navzgor. Spustu sem flape obrnu avijon in se odpeljal proti Nanosu. Tam so bili vsi heroji ampak jest sem bil pa najvišji. V glavnem del zavoja ga itak nisem vidu, ker smo jadral cca 600m od pike. Dobr da je blo oblačno, da se je bela pika vidla na sivem nebu...
In po 15 min, ko si psihično zmozgan do kraja so odločali pristanki in ker sem tu še vajenc sem pristal 2s prej na 100 in sem bil šele 5 ...pa ka si ja nor...
- Priponke
-
- 1 refly 1 flyof dp 2008.jpg (99.53 KiB) Pogledano 3347 krat
2 flyof DP 2008
Model: tamal vižn 1950g
Še enkrat je bilo potrebno iti v luft. Sem si reku na vse ali pa nič...
Štart je bil dobr 173m in ajde na Nanos.
Vendar tam ni bilo popolnoma nič zato se peljem proti piki. Vmes butne ko pri norcih. Začnem sukat vendar me veter odnaša. Sam si pravim; pa še en zavoj, pa še enga lahk nardim.....dokler je bila višina ni bilo problem ampak zaradi oddaljenosti modela sem se moral vrniti. Vmes sem kakšen stub pojahu naredu zavoj ali dva in zopet nazaj proti piki.
Na koncu sem že suku na krošnjah dreves samo da bi dobil še kakšen meter ali dva..ampak zavoji so ratal banane nobene prave koordinacije, vižn je letu bolj sam kot pa bi ga jest vozu.
No takrat sem reku dost grem dol in kar bo bo.
Takšni leti te pa res spumpajo, dejansko 10 min še nekako gre, teh 5 min v takšnih pogojih se pa vlečejo v nedogled
Upam da sem dovolj nazorno opisal vse turnuse, ker vreme je bilo res takšno da je bilo za vsakega nekaj hkrati pa je bilo potrebno pokazati vso znanje letenja, pardon, jadranja.
Model: tamal vižn 1950g
Še enkrat je bilo potrebno iti v luft. Sem si reku na vse ali pa nič...
Štart je bil dobr 173m in ajde na Nanos.
Vendar tam ni bilo popolnoma nič zato se peljem proti piki. Vmes butne ko pri norcih. Začnem sukat vendar me veter odnaša. Sam si pravim; pa še en zavoj, pa še enga lahk nardim.....dokler je bila višina ni bilo problem ampak zaradi oddaljenosti modela sem se moral vrniti. Vmes sem kakšen stub pojahu naredu zavoj ali dva in zopet nazaj proti piki.
Na koncu sem že suku na krošnjah dreves samo da bi dobil še kakšen meter ali dva..ampak zavoji so ratal banane nobene prave koordinacije, vižn je letu bolj sam kot pa bi ga jest vozu.
No takrat sem reku dost grem dol in kar bo bo.
Takšni leti te pa res spumpajo, dejansko 10 min še nekako gre, teh 5 min v takšnih pogojih se pa vlečejo v nedogled
Upam da sem dovolj nazorno opisal vse turnuse, ker vreme je bilo res takšno da je bilo za vsakega nekaj hkrati pa je bilo potrebno pokazati vso znanje letenja, pardon, jadranja.
- Priponke
-
- 2 flyof dp 2008.jpg (101.09 KiB) Pogledano 3323 krat