Ultra F3P 09
Moderator: carcar
Ultra F3P 09
Danes sem začel kar tako iz zabave risati nov model za v telovadnico.
Model bo velik ~80x80cm in bo pisan na kožo Indoor F3Akrobacijam.
Oprema bo ultra-kitajska .
Za ta radovedne, objavljam risbo modela.
Ciljam na vzletno maso okoli 100g, ampak že sedaj vem da bom sfalil (20g gor ali dol )
Model bo velik ~80x80cm in bo pisan na kožo Indoor F3Akrobacijam.
Oprema bo ultra-kitajska .
Za ta radovedne, objavljam risbo modela.
Ciljam na vzletno maso okoli 100g, ampak že sedaj vem da bom sfalil (20g gor ali dol )
- Priponke
-
- Risba 01.jpg (73.86 KiB) Pogledano 5080 krat
Zadnjič spremenil Ultralajt, dne 29 Avg 2008, 09:57, skupaj popravljeno 3 krat.
Spark
hmmmmm, nekam mi je znan.....
sej so pa tako ali tako vsi podobni
LP
sej so pa tako ali tako vsi podobni
LP
Re: Spark
Spark je bil za navdih!deepo napisal/-a:hmmmmm, nekam mi je znan.....
sej so pa tako ali tako vsi podobni
LP
Seveda pa ni tole kopija.
ultra
seveda ni kopija, saj se načrta ne dobi.
"navdih" je pa zakonit , kaj misliš, kako je nastal moj Yakec....
LP
"navdih" je pa zakonit , kaj misliš, kako je nastal moj Yakec....
LP
Sinoči je nastalo tole:
- Priponke
-
- Ultra F3P 09 parts preview.jpg (57.88 KiB) Pogledano 4712 krat
Zadnjič spremenil Ultralajt, dne 29 Avg 2008, 06:50, skupaj popravljeno 1 krat.
Bo pa seveda še treba narediti vse izreze in ležišča za RV opremo, ampak to, ko bo znana njihova lega, zato jih na risbi še ni.
Ker mora biti model lahek, bo imel sistem pul-pul za repne površine.
Tudi karbona bo minimalno, nekateri depronski deli, pa so prerezani po debelini na pol in so debeli samo 1,5mm.
Ker mora biti model lahek, bo imel sistem pul-pul za repne površine.
Tudi karbona bo minimalno, nekateri depronski deli, pa so prerezani po debelini na pol in so debeli samo 1,5mm.
- Matjaž_Černivc
- Profesor
- Prispevkov: 1260
- Pridružen: 15 Nov 2004, 14:04
Re: Spark
Še na fakulteti nas učijo, da je bistvo razvoja, da kopiraš kar je dobro in spremeniš tisto kar ni...Ultralajt napisal/-a:Spark je bil za navdih!deepo napisal/-a:hmmmmm, nekam mi je znan.....
sej so pa tako ali tako vsi podobni
LP
Seveda pa ni tole kopija.
...mogoče malo večje smerno krmilo?
lp
ultra
@Matjaž
Na Sparku boš našel bolj malo tega, kar ni dobro
moderni f3p modeli imajo relativno majhno smerno krmilo (saj se rabi le za koordinacijo pri rolah in podobno), tako da mislim da bo ravno prav. Kvečjemu večja krilca. Pri Sparku imam (za F3A letenje) pribl. 40 stopinj hoda, saj se ta lebdeča krava grozno počasi vrti.
LP
Na Sparku boš našel bolj malo tega, kar ni dobro
moderni f3p modeli imajo relativno majhno smerno krmilo (saj se rabi le za koordinacijo pri rolah in podobno), tako da mislim da bo ravno prav. Kvečjemu večja krilca. Pri Sparku imam (za F3A letenje) pribl. 40 stopinj hoda, saj se ta lebdeča krava grozno počasi vrti.
LP
Se strinjam z Alanom!
Smerno krmilo bo najbrž kar v redu takšno kot je,
se pa lepo vidi, da so krilca na zunanjem delu krila kar bogate površine v primerjavi s fiksnim delom krila, tako da upam na manjše potrebne odklone za enako kotno hitrost rol.
Mislim pa, da je zelo pomembno tudi, kako bodo izdelane povezave s krmili, ter, kako mi bo uspelo na minimum spraviti vse ohlapnosti, zračnosti in elastične deformacije, ker rabi takšen model čim bolj togo strukturo in krmilje...da o nastavitvi RV naprave niti ne zgubljam besed.
Smerno krmilo bo najbrž kar v redu takšno kot je,
se pa lepo vidi, da so krilca na zunanjem delu krila kar bogate površine v primerjavi s fiksnim delom krila, tako da upam na manjše potrebne odklone za enako kotno hitrost rol.
Mislim pa, da je zelo pomembno tudi, kako bodo izdelane povezave s krmili, ter, kako mi bo uspelo na minimum spraviti vse ohlapnosti, zračnosti in elastične deformacije, ker rabi takšen model čim bolj togo strukturo in krmilje...da o nastavitvi RV naprave niti ne zgubljam besed.
ultra
Velika večina tekmovalcev uporablja:Mislim pa, da je zelo pomembno tudi, kako bodo izdelane povezave s krmili, ter, kako mi bo uspelo na minimum spraviti vse ohlapnosti, zračnosti in elastične deformacije, ker rabi takšen model čim bolj togo strukturo in krmilje...da o nastavitvi RV naprave niti ne zgubljam besed.
- povezava servo - krmilo je karbonska palčka (sam uporabljam 1,2mm na Sparku s 4imi vodili - 1cm termo bužirke)
- ročice na krmilih so kupljene (podobne kot tiste od kompletov Ikarus)
- za pritrditev karbonske palčke na ročico od servotov zelo majhni.... nevem kako se strokovne reče-tista vodila, v katerih z inbus vijakom stisneš karbonsko palčko.
- kvalitetni servomehanizmi! in sprejemnik http://www.rcgroups.com/forums/attachme ... id=1794329
Zanimivo, ker to vsekakor niso najlžje rešitve, a se jih vseeno večina poslužuje. Najbrž je kvalitetna povezava servo-krmilo pomembnejša kot tistih nekaj gramov, ki bi jih pridobil s pull-pullom ali čim podobnim.
LP
ultra
hehe
LP
bo držaloSem prepričan, da sva takšna individualista, da bi ne mogla delati v teamu.
LP
Vse komplet (depron in RV) v rinfuzi pokaže na tehtnici 100g.
Koliko bo dodalo lepilo in pa ojačitve pa še ne vem...
Je varianta, da nekaj prihranim še na bakru, ampak mi je škoda cvikati stran kable, potem pa za kakšno morebitno drugo letalo, zopet podaljševati...
No, če bi me mikalo tekmovanje, potem ne bi premišljeval o krajšanju drotov, dokler pa letim samo za zabavo, pa se mi zdi škoda.
Koliko bo dodalo lepilo in pa ojačitve pa še ne vem...
Je varianta, da nekaj prihranim še na bakru, ampak mi je škoda cvikati stran kable, potem pa za kakšno morebitno drugo letalo, zopet podaljševati...
No, če bi me mikalo tekmovanje, potem ne bi premišljeval o krajšanju drotov, dokler pa letim samo za zabavo, pa se mi zdi škoda.
ultra
To mora pa biti precej lahka oprema.
Predvidevam, da bo vaga na koncu pokazala 120-130g. Ampak ta teža je še zmeraj super, tako, da se res ni potrebe ukvarjati s krajšanjem kablov.
Depronček mora biti lahek, a tudi prelahek ne.
LP
Predvidevam, da bo vaga na koncu pokazala 120-130g. Ampak ta teža je še zmeraj super, tako, da se res ni potrebe ukvarjati s krajšanjem kablov.
Depronček mora biti lahek, a tudi prelahek ne.
LP
Sinoči sem še enkrat stehtal in na žalost imaš prav...masa bo na zgornji meji.
Bom videl, kako bo letelo, ter ustrezno modificiral zadevo na papirju za drugič.
Sem si pa v excelu naredil eno tabelo na kateri se igram s premikanjem RV komponent (servo višine in smeri, sprejemnik in akumulator) in tako najdem najugodnejšo pozicijo, da je težišče tam, kjer naj bi (teoretično za enkrat) bilo. To je 225 mm za (virtualnim) prednjim robom krila, merjeno v osi modela.
V praksi se je tabela pokazala kot zelo uporabna...in to že v sami fazi risanja načrta. Seveda pa mi je mase in težišča posameznih komponent računal Rhino, sicer bi bila zadeva preobsežna, če bi jo obdeloval "peš".
Model je trenutno enih 90% gotov. Do sem je šlo hitro, sedaj pa se zna zavleči.
Mitja
Bom videl, kako bo letelo, ter ustrezno modificiral zadevo na papirju za drugič.
Sem si pa v excelu naredil eno tabelo na kateri se igram s premikanjem RV komponent (servo višine in smeri, sprejemnik in akumulator) in tako najdem najugodnejšo pozicijo, da je težišče tam, kjer naj bi (teoretično za enkrat) bilo. To je 225 mm za (virtualnim) prednjim robom krila, merjeno v osi modela.
V praksi se je tabela pokazala kot zelo uporabna...in to že v sami fazi risanja načrta. Seveda pa mi je mase in težišča posameznih komponent računal Rhino, sicer bi bila zadeva preobsežna, če bi jo obdeloval "peš".
Model je trenutno enih 90% gotov. Do sem je šlo hitro, sedaj pa se zna zavleči.
Mitja
Še to!
Za poizkus, bom razmestil opremo dokaj daleč stran od težišča, kar bo precej vplivalo na letenje modela...ne vem pa če je to prava stvar. (akumulator spredaj, servomotorja za smer in višino zadaj)
Masa skoncentrirana stran od težišča na vzdolžni osi letala, bo zagotovila večjo vztrajnost, zato bo (naj bi) bil model stabilen v letu naravnost, ter v rolah, letu na nož, hrbtnem letu, bo pa manj okreten po prečni osi, ampak upam, da bodo to vztrajnost premagale relativno velike repne površine (za lopinge ipd...)
me res zanima, ali bo to v redu, ali me bo uneslo.
Sicer je pa modelarjenje z depronarji ravno zato zanimivo, ker ne vržeš veliko stran, če se ušteješ v svoji zamisli .
Pravzaprav je to najcenejši način za preverjanje idej.
LP Mitja
Za poizkus, bom razmestil opremo dokaj daleč stran od težišča, kar bo precej vplivalo na letenje modela...ne vem pa če je to prava stvar. (akumulator spredaj, servomotorja za smer in višino zadaj)
Masa skoncentrirana stran od težišča na vzdolžni osi letala, bo zagotovila večjo vztrajnost, zato bo (naj bi) bil model stabilen v letu naravnost, ter v rolah, letu na nož, hrbtnem letu, bo pa manj okreten po prečni osi, ampak upam, da bodo to vztrajnost premagale relativno velike repne površine (za lopinge ipd...)
me res zanima, ali bo to v redu, ali me bo uneslo.
Sicer je pa modelarjenje z depronarji ravno zato zanimivo, ker ne vržeš veliko stran, če se ušteješ v svoji zamisli .
Pravzaprav je to najcenejši način za preverjanje idej.
LP Mitja
Delo na modelu je zastalo, vendar se bo sedaj premaknilo naprej.
Za lepljenje komponet letala iz deprona, bom ubral dokaj nenavadno pot in sicer, uporabil bom tanek dvostranski aero selotejp.
Poizkusno lepljenje je pokazalo, da bo ta metoda za moj novi model najelegantnejša rešitev. Nobene packarije, nobene naglice ali nervoze in zelo malo dodane teže.
Za lepljenje komponet letala iz deprona, bom ubral dokaj nenavadno pot in sicer, uporabil bom tanek dvostranski aero selotejp.
Poizkusno lepljenje je pokazalo, da bo ta metoda za moj novi model najelegantnejša rešitev. Nobene packarije, nobene naglice ali nervoze in zelo malo dodane teže.
- Priponke
-
- Trenutna faza izdelave. Na vrsti je lepljenje.
- ULTRA.jpg (43.68 KiB) Pogledano 2562 krat