V DELAVNICI
Re: V DELAVNICI
No pr men se tud nekej premika.
Mustang P-51 Detroit Miss je končana, tako da zdaj lahko začnem z Mentorjem.
No sestavlja se maketa (oz. pol maketa) letala Beechcraft T-34 Mentor. To je maketa letala še z navadnim motorjem z notranjim izgorevanjem, kasneje so ga pa naredli tud s Turboprop motorjem, tist se pa je imenoval T-34C Turbo Mentor. Letalo so začeli izdelovati okrog leta 1950, uporabljala pa ga je Ameriška vojska kot trenažno letalo.
No moje letalo je od proizvajalca CMPro, ima 1480mm čez krila in 1160 dolžine. Izbral sem mu motor O.S. Max 65 AX, ima zložljivo podvozje, na žalost pa nima flapov. Naročene imam nove elise in mislim da bo na koncu na letalu elisa Master Airscrew 13X6, in mislim da bo zelo lepo zgledal s tem propelerjem, in s kromiranim spinerjem.
Danes sem vgradil motor, ki ga je potrebno nastavit še na prave kote, servote v krilo, in pa zložljivo podvozje sem pa že vgradil nekaj časa nazaj.
Letalo trenutno izgleda takole:
Kdaj bo končano nevem, moram pa zamenjati še nekaj delov, npr. kolesa. Bo pa zaradi pošiljanja delov trajalo še kakšen mesec ali dva, tri... Trenutno pa tehta 2515g, kar vključuje dva servota, zložljivo podvozje, in pa motor z izpuhom.
Mustang P-51 Detroit Miss je končana, tako da zdaj lahko začnem z Mentorjem.
No sestavlja se maketa (oz. pol maketa) letala Beechcraft T-34 Mentor. To je maketa letala še z navadnim motorjem z notranjim izgorevanjem, kasneje so ga pa naredli tud s Turboprop motorjem, tist se pa je imenoval T-34C Turbo Mentor. Letalo so začeli izdelovati okrog leta 1950, uporabljala pa ga je Ameriška vojska kot trenažno letalo.
No moje letalo je od proizvajalca CMPro, ima 1480mm čez krila in 1160 dolžine. Izbral sem mu motor O.S. Max 65 AX, ima zložljivo podvozje, na žalost pa nima flapov. Naročene imam nove elise in mislim da bo na koncu na letalu elisa Master Airscrew 13X6, in mislim da bo zelo lepo zgledal s tem propelerjem, in s kromiranim spinerjem.
Danes sem vgradil motor, ki ga je potrebno nastavit še na prave kote, servote v krilo, in pa zložljivo podvozje sem pa že vgradil nekaj časa nazaj.
Letalo trenutno izgleda takole:
Kdaj bo končano nevem, moram pa zamenjati še nekaj delov, npr. kolesa. Bo pa zaradi pošiljanja delov trajalo še kakšen mesec ali dva, tri... Trenutno pa tehta 2515g, kar vključuje dva servota, zložljivo podvozje, in pa motor z izpuhom.
- Priponke
-
- T34-01-c.jpg (153.5 KiB) Pogledano 10004 krat
-
- slika-002.jpg (98.98 KiB) Pogledano 10004 krat
-
- slika-003.jpg (90.5 KiB) Pogledano 10004 krat
-
- slika-004.jpg (76.97 KiB) Pogledano 10004 krat
-
- slika-005.jpg (100.85 KiB) Pogledano 10004 krat
Re: V DELAVNICI
Spet se je pokazalo nekaj napredka, in sicer prišel sem do končnega izgleda letala:
Sicer je še nekaj stvari za postoriti, in sicer, rep še ni funkcionalen, ker še nisem dobil servo mehanizmov, ni še napajanja elektronike, zamenjan bo propeler, in še nekaj malenkosti. kar se tiče pa zunanjosti je pa končan.
Ker mi pa žilica ni dala miru, sem pa moral kupiti še en model, in sicer Yak 55M. Ima razpona približno 1,2m in je kar se tiče konstrukcije več ali manj končan (čaka ga še nekaj ojačitev), elektronike pa zanj še nimam... Je financ minister na dopustu. hehehe
Sicer je še nekaj stvari za postoriti, in sicer, rep še ni funkcionalen, ker še nisem dobil servo mehanizmov, ni še napajanja elektronike, zamenjan bo propeler, in še nekaj malenkosti. kar se tiče pa zunanjosti je pa končan.
Ker mi pa žilica ni dala miru, sem pa moral kupiti še en model, in sicer Yak 55M. Ima razpona približno 1,2m in je kar se tiče konstrukcije več ali manj končan (čaka ga še nekaj ojačitev), elektronike pa zanj še nimam... Je financ minister na dopustu. hehehe
- Priponke
-
- slika-002.jpg (65.5 KiB) Pogledano 10004 krat
-
- slika-003.jpg (111.91 KiB) Pogledano 10004 krat
-
- slika-004.jpg (114.63 KiB) Pogledano 10004 krat
-
- slika-005.jpg (93.32 KiB) Pogledano 10004 krat
-
- slika-006.jpg (92.71 KiB) Pogledano 10004 krat
Re: V DELAVNICI
Le kaj bo Jože s temi krili ... za jeta glih niso?
- Priponke
-
- 2012-09-16 13.27.57.jpg (53.05 KiB) Pogledano 12492 krat
K-8, Ava-E, Pilatus B4, ...
Re: V DELAVNICI
Pa spet en Fokker DVII....
Tazgale bi lahko nardil:
Rudi je reku da moram nardit novga DVII in si je izbral profil krila, ostali del načrta je bil pa že narejen.
Ker sem prejšnjo verzijo naredil "malo" pretežkega je za combat sicer primeren, vendar počasi vzleta in hitro popije amperske sekunde iz baterije.
Zato tokrat malenkost drugače....
Načrt sem pobral s spletne strani plans.aerofred.com in ga malo predelal.
**********************
Ker sem v izdelavo načrta in kosovnice vložil kar precej časa, sem ga umaknil s spleta.
Za načrt in kosovnico me kontaktirajte preko ZS.
**********************
Ker je bil čas dopustov, sem imel malo težav najt nekoga, ki bi mi naredil razrez in še potem nekaj težav s pretvorbami iz Illustratorja (to kolikor toliko obvladam) v Corel in v DXF....veliko dela s tem, da je bil gospod rezalec zadovoljen.
Razrez je bil narejen z rezkarjem, kar je sicer fino, ker ni potrebno potem brusit od laserja ožganin, manjši kosi pa niso bili najboljši, tako da sem moral nekaj njih odrezat še enkrat, na roke.
Tazgale bi lahko nardil:
Rudi je reku da moram nardit novga DVII in si je izbral profil krila, ostali del načrta je bil pa že narejen.
Ker sem prejšnjo verzijo naredil "malo" pretežkega je za combat sicer primeren, vendar počasi vzleta in hitro popije amperske sekunde iz baterije.
Zato tokrat malenkost drugače....
Načrt sem pobral s spletne strani plans.aerofred.com in ga malo predelal.
**********************
Ker sem v izdelavo načrta in kosovnice vložil kar precej časa, sem ga umaknil s spleta.
Za načrt in kosovnico me kontaktirajte preko ZS.
**********************
Ker je bil čas dopustov, sem imel malo težav najt nekoga, ki bi mi naredil razrez in še potem nekaj težav s pretvorbami iz Illustratorja (to kolikor toliko obvladam) v Corel in v DXF....veliko dela s tem, da je bil gospod rezalec zadovoljen.
Razrez je bil narejen z rezkarjem, kar je sicer fino, ker ni potrebno potem brusit od laserja ožganin, manjši kosi pa niso bili najboljši, tako da sem moral nekaj njih odrezat še enkrat, na roke.
- Priponke
-
- fokd7.jpg (63.86 KiB) Pogledano 10004 krat
Zadnjič spremenil Abadon, dne 15 Apr 2013, 09:37, skupaj popravljeno 1 krat.
Omnia mea mecum porto
Re: V DELAVNICI
Pa smo začel limat.
Kaj najprej, trup ali krila?
Pa naj bo trup
Ker nisem vedel kje vse bom naredil napake, sem se odločil slikat šele potem ko sem zlimal
Trup z leve skupaj z nosilci krila Polička za baterijo.
Rebro, ki nosi motor sem naknadno zgoraj odrezal, da sem lahko poličko podaljšal do kaputaže zaradi težišča. Pogled s spodnje strani na zadnji del trupa.
Kaj najprej, trup ali krila?
Pa naj bo trup
Ker nisem vedel kje vse bom naredil napake, sem se odločil slikat šele potem ko sem zlimal
Trup z leve skupaj z nosilci krila Polička za baterijo.
Rebro, ki nosi motor sem naknadno zgoraj odrezal, da sem lahko poličko podaljšal do kaputaže zaradi težišča. Pogled s spodnje strani na zadnji del trupa.
Omnia mea mecum porto
Re: V DELAVNICI
Zadnja noga je vzmetena, da se ne bo takoj polomila pri mojih pristankih.
Pa je bil trup končan
okoli spodnje polovice noge sem ovil 1mm jeklenico za pristanke na asfaltu, če bo kdaj potrebno.Pa je bil trup končan
Omnia mea mecum porto
Re: V DELAVNICI
Potem pa je bilo na vrsti lepljenje stabilizatorjev, krmil in kril.
Približno takole zgledata stabilizatorja in višinsko krmilo: Krila izgledajo pa nekako takole (slika je od prejšnje gradnje D7, ko je bilo na laser rezano): V tej izvedbi sem med rebra vstavil še po 1 "riblet" da je oblika krila spredaj lepša.
Ko je bilo vse skupaj zlepljeno, je sledilo seveda brušenje in ostala fina obdelava....potem pa prekrivanje.
Približno takole zgledata stabilizatorja in višinsko krmilo: Krila izgledajo pa nekako takole (slika je od prejšnje gradnje D7, ko je bilo na laser rezano): V tej izvedbi sem med rebra vstavil še po 1 "riblet" da je oblika krila spredaj lepša.
Ko je bilo vse skupaj zlepljeno, je sledilo seveda brušenje in ostala fina obdelava....potem pa prekrivanje.
Omnia mea mecum porto
Re: V DELAVNICI
Nastalo je tole:
In je letel! Zdaj pa hitro dokončat!
Aja, oprema je pa takale:
Turnigy G10 motor
Turnigy dLux 40A ESC
11x6 propeler (42A pri polnem gasu in vleka slabih 1.6kg)
3300 mah Turnigy 3s Baterija
Servoti so pa tile: http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... 16sec.html
Manjkajo še vse označbe, kaputaža, podvozje sem si sposodil od prejšnjega, ampak je bilo TREBA jit probat, če leti.In je letel! Zdaj pa hitro dokončat!
Aja, oprema je pa takale:
Turnigy G10 motor
Turnigy dLux 40A ESC
11x6 propeler (42A pri polnem gasu in vleka slabih 1.6kg)
3300 mah Turnigy 3s Baterija
Servoti so pa tile: http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... 16sec.html
Omnia mea mecum porto
Re: Cessna Simulator
nekaj preletov
the past is no more, the future is not yet,
THE TIME IS ALWAYS RIGHT
THE TIME IS ALWAYS RIGHT
Re: V DELAVNICI
No Jst sem si omislil en manjši zimski projekt:
Model dvokrilca Troll iz deprona:
Ni še čisto končan, manjka mu samo še nekaj malenkosti.
Model dvokrilca Troll iz deprona:
Ni še čisto končan, manjka mu samo še nekaj malenkosti.
Re: V DELAVNICI
Jst nemorem pomagat, zima je dolga....
Krila že lepo napredujejo:
Trup pa čaka nekaj ojačitev, ker bo model poganjala tale zadevca:
Drugač je pa model narjen za elektro, tako da bo projekt malo drugačen in bolj zanimiv.
Krila že lepo napredujejo:
Trup pa čaka nekaj ojačitev, ker bo model poganjala tale zadevca:
Drugač je pa model narjen za elektro, tako da bo projekt malo drugačen in bolj zanimiv.
Re: V DELAVNICI
napreduje zadeva...
Re: V DELAVNICI
To je to za danes....
Re: V DELAVNICI
LP. pohvale vredno lep model. Upam da bo dal dovolj veselih trenutkov ob letenju. Tudi barvna shema je dopadljiva. Lepo počasi naprej časa za letenje bo še dovolj.
LP. čujčuj
LP. čujčuj
pebi gas tam gledaj ki letiš.
Re: V DELAVNICI
Nekej se je danes premaknilu
CAP je skorej že končan, manjka mu samo še sprejemnik in pa baterija, za katera nimam pojma kam jih bom stlaču, in to tako da bom težišče ujeu...
bo že zanimivu...
Tud Edge je končan, tako da čaka samo še lep dan za letenje:
Vem da ni vidt, ampak sem meu precej dela z njim, da se ga zrihtov kakor sem želeu da je:
- Zamenov spiner in propeler,
- na novo naravnov kaputažo,
- naravnov podvozje ki je blo zvito,
- vgradil Fuel dot,
- malo še za vsak slučaj zalil popravke z limom,
- zamenjal stikalo (za katerga zgleda da sem pokvarjenga vgradil... ),
- zamenjal podaljške servotov in zavarovov kable zaradi vibracij s požirko,
- malo spremenil povezave krmilnih površin,
- naravnov repno kolo
- na novo prilagodil kabino, in vgradil zatič na vzmet, da sem se znebil šravfov
- malo skrajšal bajonet, ki je bil malenkost predolg
- vgradil nov sprejemnik
- in na novo določil CG
Malo bi ga blo dobro še polikat, ampak drugač je pripravljen za polet!
CAP je skorej že končan, manjka mu samo še sprejemnik in pa baterija, za katera nimam pojma kam jih bom stlaču, in to tako da bom težišče ujeu...
bo že zanimivu...
Tud Edge je končan, tako da čaka samo še lep dan za letenje:
Vem da ni vidt, ampak sem meu precej dela z njim, da se ga zrihtov kakor sem želeu da je:
- Zamenov spiner in propeler,
- na novo naravnov kaputažo,
- naravnov podvozje ki je blo zvito,
- vgradil Fuel dot,
- malo še za vsak slučaj zalil popravke z limom,
- zamenjal stikalo (za katerga zgleda da sem pokvarjenga vgradil... ),
- zamenjal podaljške servotov in zavarovov kable zaradi vibracij s požirko,
- malo spremenil povezave krmilnih površin,
- naravnov repno kolo
- na novo prilagodil kabino, in vgradil zatič na vzmet, da sem se znebil šravfov
- malo skrajšal bajonet, ki je bil malenkost predolg
- vgradil nov sprejemnik
- in na novo določil CG
Malo bi ga blo dobro še polikat, ampak drugač je pripravljen za polet!
Re: V DELAVNICI
A spet nova šlep mašina?
- Priponke
-
- vedno nekaj novega.jpg (84.42 KiB) Pogledano 11316 krat
K-8, Ava-E, Pilatus B4, ...
Re: V DELAVNICI
V zaključni fazi gradnje nov borec za ww1.
- Priponke
-
- Sopwith_snipe.jpg (121.3 KiB) Pogledano 11219 krat
K-8, Ava-E, Pilatus B4, ...
Re: V DELAVNICI
Čudovit!
Neverjetno kako je lep v klasiki in lesu...
Bravo!!!
LP Robi
Neverjetno kako je lep v klasiki in lesu...
Bravo!!!
LP Robi
Majhna žaba daleč skoči...
Re: V DELAVNICI
Še ena vrhunska gradnja v klasiki in lesu ... (kolega iz S5-MKK)
- Priponke
-
- nov_projekt.jpg (101.07 KiB) Pogledano 11104 krat
K-8, Ava-E, Pilatus B4, ...
Re: V DELAVNICI
Evo pa je končno prišel čas da še jaz pokažem svoje mečmesečno delo
Želja je bila da izdelam oz predelam že obstoječ model helikopterja BO-105 v barvah Avstrijske reševalne službe NOTARZT firme HeliArtist / Decent Devil
600 klase. Model vsebuje mehaniko HK600gt katera je bila v preteklosti deležna zelo veliko predelav oz zamenjav z original ALIGN deli in vgradnjo
ene najbolših elektronskih komponent, ki se uporabljajo v modelarstvu heliopterjev.
Vgrajene elektronske komponente:
-motor scorpion 4025-890KV 8S
-regulator CC ICE 120HV
-servoti za cikliko ALIGN DS610
-servo za rep ALIGN DS650
-gyro GP780
-BEC RCE-B6X
-komanda DX8 z AR8000 sprejemnikom ter TM1000 telemetrijo
-baterije turnigy nano-tech 2x 4s 4000mah 25-50C, katere bodo po vsej verjetnosti zamenjane z Gens ace 2x 4s 5400mah 30C, predvsem zaradi bolšje kvalitete ter same teže za določanje težišča modela
Torej gre se za helikopter Kanadske obalne straže in sicer helikopter BO-105 Canada Coast Guard.
Takole izgleda pravi helikopter, po katerem je tudi izdelan moj model.
Originalni model v barvah NOTARZT.
Končni izdelek kateri še čaka na vgradnjo vetrobranskega stekla, nekaterih manjših scale delov,ter nakup novih baterij.
Želja je bila da izdelam oz predelam že obstoječ model helikopterja BO-105 v barvah Avstrijske reševalne službe NOTARZT firme HeliArtist / Decent Devil
600 klase. Model vsebuje mehaniko HK600gt katera je bila v preteklosti deležna zelo veliko predelav oz zamenjav z original ALIGN deli in vgradnjo
ene najbolših elektronskih komponent, ki se uporabljajo v modelarstvu heliopterjev.
Vgrajene elektronske komponente:
-motor scorpion 4025-890KV 8S
-regulator CC ICE 120HV
-servoti za cikliko ALIGN DS610
-servo za rep ALIGN DS650
-gyro GP780
-BEC RCE-B6X
-komanda DX8 z AR8000 sprejemnikom ter TM1000 telemetrijo
-baterije turnigy nano-tech 2x 4s 4000mah 25-50C, katere bodo po vsej verjetnosti zamenjane z Gens ace 2x 4s 5400mah 30C, predvsem zaradi bolšje kvalitete ter same teže za določanje težišča modela
Torej gre se za helikopter Kanadske obalne straže in sicer helikopter BO-105 Canada Coast Guard.
Takole izgleda pravi helikopter, po katerem je tudi izdelan moj model.
Originalni model v barvah NOTARZT.
Končni izdelek kateri še čaka na vgradnjo vetrobranskega stekla, nekaterih manjših scale delov,ter nakup novih baterij.
Re: V DELAVNICI
Peter s kaputažo dokončuje sopwith snipe.
- Priponke
-
- P1090233.JPG (88.44 KiB) Pogledano 10901 krat
K-8, Ava-E, Pilatus B4, ...
Re: V DELAVNICI
Ker je jesen in se je potrebno pripravit na naslednjo sezono, se je začela nova gradnja Fokker D.VII.
Gospod Resman (2rFly) je zopet fantastično opravil razrez (pa ne da delam reklamo???) in mi poslal lepo izrezljane kose, ki jih bomo sedaj lepo skupaj sestavljali. Počasi in z andahtjo seveda.
Tu je tudi prva slika:
Gospod Resman (2rFly) je zopet fantastično opravil razrez (pa ne da delam reklamo???) in mi poslal lepo izrezljane kose, ki jih bomo sedaj lepo skupaj sestavljali. Počasi in z andahtjo seveda.
Tu je tudi prva slika:
Omnia mea mecum porto
Re: V DELAVNICI
Slabo vreme in minuli prazniki so dobro deli mojemu " novemu" projektu.
Lp Miran
Lp Miran
- Priponke
-
- p1.jpg (147.91 KiB) Pogledano 10350 krat
-
- p2.jpg (163.83 KiB) Pogledano 10350 krat
-
- p3.jpg (139.19 KiB) Pogledano 10350 krat
LP Miran
Re: V DELAVNICI
Pri cub_u ... zopet malo napredka.
- Priponke
-
- truo.JPG (240.54 KiB) Pogledano 10173 krat
-
- motor.JPG (267.62 KiB) Pogledano 10173 krat
-
- rep.JPG (255.2 KiB) Pogledano 10173 krat
LP Miran