Cessna 180, S5-DAO, Žabex air
Cessna 180, S5-DAO, Žabex air
Ni opisa gradnje je pa svojevrsten projekt.
To jr zgodba o Cessni 180, ki je ležala doma kar dobro desetletje preden sem se opogumil in jo začel leteti. Na sliki sedi skupaj z Aeronco.
Pa je prišel dan, ko se je po vsega 20 minutah letenja v svojem bednem dolgem življenju v kletnih prostorih odločila končati to odisejado. S samomorom. Slike s kraja nesrečnega dogodka ni, pravtako ne s pogreba. (oče jo je še isti dan kremariral
Iz vse jeze, ker je bil to eden mojih prvih modelov, ki sva jih zgradila skupaj z očetom, pa tudi zato ker je v kleti čakala 10 let, pa se potem v tretjem letu zarila v tla, sem se odločil izdelati novega. Doma sodelavec (fotr) v tovarni Žabex (Žabex je firma ) ni bil ravno navdušen zato ni hotel pomagati Sem pa zato uničil mnogo balze. Ampak model je enostavne konstrukcije, zato je hitro letel skupaj.
Klasičen model, a z ultimativno barvno shemo! Dodal sem mu še copatke!
Model je že registriran S5-DAO, potrebuje le še zasteklitev in vodila. Aja sej res, ja, krila so mi ostala od prejšnega.
Žabex air je že skoraj bogatejši za še eno žverco, poleg Fi 156, ki mu pa tudi ne manjka več dosti.
Model je kljub svoji obliki kar hiter.
Poganja ga 4 kubična Enya, čez krila pa meri ~1,4m
To jr zgodba o Cessni 180, ki je ležala doma kar dobro desetletje preden sem se opogumil in jo začel leteti. Na sliki sedi skupaj z Aeronco.
Pa je prišel dan, ko se je po vsega 20 minutah letenja v svojem bednem dolgem življenju v kletnih prostorih odločila končati to odisejado. S samomorom. Slike s kraja nesrečnega dogodka ni, pravtako ne s pogreba. (oče jo je še isti dan kremariral
Iz vse jeze, ker je bil to eden mojih prvih modelov, ki sva jih zgradila skupaj z očetom, pa tudi zato ker je v kleti čakala 10 let, pa se potem v tretjem letu zarila v tla, sem se odločil izdelati novega. Doma sodelavec (fotr) v tovarni Žabex (Žabex je firma ) ni bil ravno navdušen zato ni hotel pomagati Sem pa zato uničil mnogo balze. Ampak model je enostavne konstrukcije, zato je hitro letel skupaj.
Klasičen model, a z ultimativno barvno shemo! Dodal sem mu še copatke!
Model je že registriran S5-DAO, potrebuje le še zasteklitev in vodila. Aja sej res, ja, krila so mi ostala od prejšnega.
Žabex air je že skoraj bogatejši za še eno žverco, poleg Fi 156, ki mu pa tudi ne manjka več dosti.
Model je kljub svoji obliki kar hiter.
Poganja ga 4 kubična Enya, čez krila pa meri ~1,4m
Zadnjič spremenil Pastakl, dne 12 Mar 2007, 14:13, skupaj popravljeno 1 krat.
Tole je najbrž cesna iz TIM-a, ki jo je konstruiral Otokar Hluchi. Moja ima že kar častitljivo starost in je že marsikaj preživela vendar še vsako leto naredim z njo nekaj štartov.Tudi moja je imela nekoč copatke, vendar jih je zaradi moje napake na pritrditvi opornic za krilo izgubila.Zato bom dodal par slikic, kako sem to zadevo rešil, da je varna in dovolj enostavna.
- Priponke
-
- pritrditev opornic na krilo
- cesna 006.jpg (23.57 KiB) Pogledano 5951 krat
-
- pritrditev opornic na trup
- cesna 005.jpg (32.18 KiB) Pogledano 5951 krat
-
- takole zgleda malo zaprašena
- cesna 002.jpg (45.18 KiB) Pogledano 5951 krat
Lep pozdrav
Ivan Kovač
HRASTNIK
Ivan Kovač
HRASTNIK
- sandi.smid
- Freak
- Prispevkov: 974
- Pridružen: 06 Mar 2006, 07:16
- Kraj: Gorenjska
Avijon ima RTF brez bencina točno 1750g. Krila nimajo nikakršnih ojačitev, kar pa se ne izkaže za problem, saj zmore precejšno obremenitev (preizkušeno v različnih režimih leta). Ima tudi podpornike pod krili, ki pa v nasprotju z večino drugih modelov z podporniki tukaj dejansko igrajo vlogo.
Aja še to: vgrajena 4 kubična Enya je povsem besen motorček in je zmožen celo huvranja. (ne, to ni 3d model, zato sem to preskusil na višini in nikdar več)
Aja še to: vgrajena 4 kubična Enya je povsem besen motorček in je zmožen celo huvranja. (ne, to ni 3d model, zato sem to preskusil na višini in nikdar več)