Stran 4 od 7

Objavljeno: 13 Apr 2009, 13:25
Napisal/-a Fido
MC napisal/-a:

Pri mojemu black widowu je bila igla nekje 3 obrate proti urinemu kazalcu od popolnoma zaprte / uvite lege.


Delovanje svečke najlažje preveriš v temnem, ko na batu vidiš oranžen odsev (skozi izpušne odprtine), če svečka žari, ali pa jo preprosto odviješ z cilindra in natakneš kleme.


Sam sem svojega vedno vžigal tako, da sem mu z brizkalko z iglo dal nekaj kapljic goriva skozi izpušne odprtine in nato štartal z vzmetjo. To ponavljaš toliko časa dokler ne potegne goriva iz tanka in zaštarta... Na slednjem filmčku mojega Kraljička je demonstracija: http://p-chan.prkoritu.net/rc/src/Zaunk ... 4.7.08.wmv
iztok_p napisal/-a:Pozdravljen Fido. Sorry, sem bil te dni zaseden in nič na forumu zato nekoliko zakasnel odgovor. Potrebuješ balso debeline 0.8 mm, 1.0 mm, 2.0 mm, 2.5 mm in 3.0 mm. Če pogledaš kosovnico je pozicija A iz balse debeline 2.0 mm, B iz 2.5 mm debeline ter C in D iz 3.0 mm debeline. Krili sta od zgoraj prekriti ( srednji del ) z oplato debeline 1.0 mm in od spodaj z 0.8 mm.
Glede motorja pa jaz še svojega novega Coxa nisem vžigal, v starih časih pa sem Tee Deeja zaganjal enako, kot ti je opisal MC.


Najprej hvala obema!! Problem z žarilno nitko je rešen!!!
:D :D Stara žarilna nitka je pregorela zaradi prevelike amperaže. Ko sem se malo pozanimal po forumu sem prišel do tega da je sama svečka oz. glava cilindra skoraj tako draga kot cel motorček... No in tako sem prišel do ideje da bi sam popravil motorček #-o :lol:

S svedrom 0.5 mm sem v sredino "svečke " zavrtal 3-4 mm globoko in vtaknil not žičko ki jo uporabljam za rezanje stiropora(0.3mm , ki jo prodaja mibo). postopek sem ponovil na stranici glave cilindra in obe luknjici "zanetal" saj cin nebi držal,, kakšno lepilo pa tudi ne. In tako sem danes uspešno zalufal motor nastavil najvišje obrate oz. malenkost nazaj in ko sem odstranil kleme za segrevanje je motor takoj ugasnil tudi če je predtem motor laufal 3-4 min


Kaj naj naredim v tem primeru?

Je žička morda predebela in jo "eksplozije" v motorju ne segrejejo dovolj?
Ker doma trenutno nimam drugega goriva sem probaval z neko mešanico ki je sicer za modelarske motorje (zelene barve). Je možno da imam premalo nitrometana notri in da zaradi tega takoj crkne? ali je kakšne tretji razlog?

V vsakem primeru mislim kupiti gorivo ki bo dobro za cox-a in po možnosti še za katerega drugega (mmvs 7.5ccm 2takt)---konkretno katero mešanico mi priporočate (Tornado plane, Cool power flight, Jonker Hyper Fuel)??

PS: slikca predelane svečke Slika

Upam da ne prosim preveč...

Hvala za pomoč!

Lp!
MIha

Objavljeno: 13 Apr 2009, 17:56
Napisal/-a iztok_p
Žarilno svečko za Coxa dobiš na eBay-u za nekaj dolarjev :wink: Skuril si jo zaradi previsoke napetosti in ne amperaže. Ne smeš jo priklapljat direktno na 2V Pb akumulator temveč na 1,5 V baterijski vložek ali ustrezno 2V svinčev akumulator z uporom. Po mojem je nemogoče doma izdelat tako drobno navitje in si kupi novo svečko. Dobiš tudi glave ki sprejmejo svečko tipa OS. Za gorivo pa je odvisno od tipa Cox-ovega motorja. Nitrometanski delež znaša odvisno od tipa od 10 - 25 %, olje pa mora biti obvezno 25% ricinus. Cool Power in podobna goriva niso primerna za te visoko zmogljive motorje.

Objavljeno: 06 Jun 2009, 08:04
Napisal/-a borut.
Je že poletel? =P~ =P~

Objavljeno: 29 Dec 2009, 08:01
Napisal/-a Fido
Zdravo!
V lasti imam Cox SureStart ki nima ze vgrajenega rezervoarja. Torej: zanima me, ce mora biti v tank speljana cevka za zrak,da sam motor ne dela 'vakuma' ali ze sama membrana spusca zrak v tank?
Upam da sem dost jasen..

Objavljeno: 29 Dec 2009, 10:47
Napisal/-a Mipo
Rezervoar potrebuje oddušnik.

Mipo

Objavljeno: 29 Dec 2009, 10:58
Napisal/-a Fido
Hvala Mipo za hiter odgovor!

Objavljeno: 03 Jan 2010, 09:34
Napisal/-a Fido
Od zamisli in do končanega projekta je preteklo kar kakšne pol leta. Čeprav je sama gradnja trajala dokaj hitro, je bil potreben pogum za začetek.

Krstni let bo danes, ko se malo segreje..Upajmo na najbolše.

Lp!
Miha

Objavljeno: 03 Jan 2010, 12:19
Napisal/-a manfred
zelo atraktivna zadeva, upam, da se enkrat dobimo in vidimo, kako malček leti.

Objavljeno: 03 Jan 2010, 12:43
Napisal/-a manpower
Hola zanimiv model eno vprašanje sicer se da predelat na elektro verzijo pa kak pogon bi pasov not.

Objavljeno: 03 Jan 2010, 14:21
Napisal/-a manfred
mene pa prav firbec matra, kako se cox "dere". saj je cox, a ne?

Objavljeno: 03 Jan 2010, 15:32
Napisal/-a Fido
Živjo!

Prišel z testnega leta, ki ni bil ravno najbolj uspešen.. Motor je morda zaradi nizkih temperatur premalo vlekel, popraviti pa bo treba še nekaj konstrukcijskih napak..
Z slabo delovanje redvsem krivim slabo mešanico goriva (imam samo 5% nitrometana)->priporočen odstotek pa je 20+%, tako da bo treba v nabavo za nitrotom...

Glede zvoka oz. "vreščanja" Cox-a pa skoraj težko opisati..
Če ga še nisi slišal potem si je težko predstvaljati.ne priporočam zagona Cox-a v kakšni garaži ipd. saj meni še vedno v ušesih piska , pa čeprav sem ga vžigal na prostem..

@manfred

ja midva si nisva zelo oddaljena, tako da bo obisk enega ali drugega uresničljiv..predlagam pa kakšne pomladanske dni saj si prste še vedno "odtajam" od mrzlega zraka ki ga "napiha" cox :D

Objavljeno: 03 Jan 2010, 16:15
Napisal/-a manfred
dogovorjeno, ko bodo bolj topli dnevi, se vsekakor dobimo, lahko tudi pri meni, ker imam vse doma in bomo lahko kaj podebatirali, spili kakšen kozarček..., seveda ne preveč, he, he. skratka, stvar dogovora
Fido napisal/-a:Živjo!

Prišel z testnega leta, ki ni bil ravno najbolj uspešen.. Motor je morda zaradi nizkih temperatur premalo vlekel, popraviti pa bo treba še nekaj konstrukcijskih napak..
Z slabo delovanje redvsem krivim slabo mešanico goriva (imam samo 5% nitrometana)->priporočen odstotek pa je 20+%, tako da bo treba v nabavo za nitrotom...

Glede zvoka oz. "vreščanja" Cox-a pa skoraj težko opisati..
Če ga še nisi slišal potem si je težko predstvaljati.ne priporočam zagona Cox-a v kakšni garaži ipd. saj meni še vedno v ušesih piska , pa čeprav sem ga vžigal na prostem..

@manfred

ja midva si nisva zelo oddaljena, tako da bo obisk enega ali drugega uresničljiv..predlagam pa kakšne pomladanske dni saj si prste še vedno "odtajam" od mrzlega zraka ki ga "napiha" cox :D

Objavljeno: 03 Jan 2010, 17:46
Napisal/-a brejker
manfred napisal/-a:mene pa prav firbec matra, kako se cox "dere". saj je cox, a ne?
Kot, da bi pokala žabica pasjih bombic :wink:
*pk pk pk pk pk pk pk ....
Ali ratatata :ratata:

Objavljeno: 11 Jan 2010, 13:58
Napisal/-a REDBARON
Evo, v petek popoldan po službi so padli papirji na mizo, včeraj zvečer se je pa fleš zabliskal.

Zaenkrat je teža z obema servotoma 98gr :o :D, vendar bom pridelal še kakšen gram z nosilcem za motor in ležiščem za lipote , gnal ga bo eden od kitajcev, čeprav je v predalu Cox. Računam da bo končna teža okrog 200-230 gr.

Objavljeno: 11 Jan 2010, 16:37
Napisal/-a filius
Super izgleda!

Si delal po načrtu ki sem ti ga jas poslal?

Objavljeno: 11 Jan 2010, 17:35
Napisal/-a REDBARON
filius napisal/-a:Super izgleda!

Si delal po načrtu ki sem ti ga jas poslal?
Ja res je. Nisem se držal načrta kot pijanec plota, ampak v glavnem je to to :lol: . Zdaj še čakam kitajce, da ga opremim, pol pa gasa :P

Objavljeno: 11 Jan 2010, 17:41
Napisal/-a štajerc
=D> lep je.
Kaj pa boš za motor dal not?? Nebi nekam bol pasal cox... :-?
L.P.Samo

Objavljeno: 11 Jan 2010, 18:04
Napisal/-a Fido
Super shema!! :D

Drgač pa, Cox je zelooo trmast :D

Lp!

Objavljeno: 11 Jan 2010, 18:45
Napisal/-a REDBARON
Vizualno bi res bolj Cox bolj not pasal, sam mi nekak njegovo pacanje ne diši ravno najbolj, čeprav sem pristaš metanolarjev in bencinarjev (večji del mojih avionov ženejo ti motorji), vendar želim ta drobižek imeti bolj za lušt, kot pa da se bom z njim pol ure matral, preden se me bo Cox usmilil za 3 minute.

Kraljička naj bi poganjal en od kitajcev moči do 220 gr, elisa pa 6x4. Upam, da bo OK.

Objavljeno: 08 Feb 2010, 21:02
Napisal/-a ramo
Kraljiček-Patriotek
Je bilo nekaj kosov balze in nekaj flik folije in nastalo je ...
Morda revež ne bo nikoli letel, bo pa za okras. Trenutno je še v ruskih barvah, bo pa kmalu imel še naš grb.
Na prvi sliki sem dodal "podvozje".

Objavljeno: 08 Feb 2010, 21:53
Napisal/-a Offshore
Pero,lep AMZS =D> =D>

Objavljeno: 09 Nov 2010, 10:46
Napisal/-a filius
Zanima me ker motorček mi priporočate za pogon kraljička? Napajanje bodo 2S 600 mah lipoti, regulator imam 15A potrebujem samo še nek primeren BK motorček.

Aja motorček naj bo mogoče kupiti v sloveniji...

Objavljeno: 30 Dec 2011, 18:33
Napisal/-a xeno
Kje se da dobiti rezervar za cox motorček?

Re: Kraljiček

Objavljeno: 25 Nov 2012, 19:07
Napisal/-a s444
pozdravljeni gradim nova kraljičkova krila in me zanima ali je nujno narediti negatovno zvitje in koliko? hvala in LP

Re: Kraljiček

Objavljeno: 25 Nov 2012, 20:15
Napisal/-a Mipo
s444 napisal/-a:pozdravljeni gradim nova kraljičkova krila in me zanima ali je nujno narediti negatovno zvitje in koliko? hvala in LP
Ne!
Eno do dve stopinji.