Stran 3 od 5

Objavljeno: 17 Dec 2005, 13:05
Napisal/-a KamiKaza
Brane napisal/-a:
Leopard2 napisal/-a:
Zih ma zlo dobro penzijo......
Kaj ima pa penzija pri tem :o :-k :praskam: :-s
verjetno dost dnarja =D> :jumpjump: :jumpjump: :jumpjump:


lp Rupert

Objavljeno: 17 Dec 2005, 13:40
Napisal/-a Roberto
penzija = čas
čas = denar
čas + denar = velik model

:lol:

Objavljeno: 18 Dec 2005, 22:23
Napisal/-a KamiKaza
Pa še Carlov mali svet =D> =D> =D>
www.carlb-rcplanes.com


lp Rupert

Objavljeno: 20 Dec 2005, 12:32
Napisal/-a Executor
Lepota po ameriško !!

LP Marko

Objavljeno: 20 Dec 2005, 12:50
Napisal/-a čavka
Ura letenja na tem modelu je pa gotovo draga #-o

Objavljeno: 20 Dec 2005, 13:13
Napisal/-a raktivec
čavka napisal/-a:Ura letenja na tem modelu je pa gotovo draga #-o

Levem ali desnem?Slika



lp
Sašo

Objavljeno: 20 Dec 2005, 13:46
Napisal/-a čavka
Ti greš pa čist preveč u detajle :wink:

Objavljeno: 20 Dec 2005, 16:08
Napisal/-a MELO
helou!

Tole je pa res čist mem! Štirmotorc pa takale frača - živ dolgčas! #-o

Jest bi ji dau raj kej za na roke metat! :D


lp.

Objavljeno: 20 Dec 2005, 16:50
Napisal/-a čavka
A misliš da ma občutka???

Objavljeno: 20 Dec 2005, 17:01
Napisal/-a Mipo
Fantje,

a gremo spet na tremo iz naslova?

Mipo

Objavljeno: 20 Dec 2005, 17:32
Napisal/-a RobertH
Meni pa sta ta dva simpatična...

Objavljeno: 21 Dec 2005, 11:58
Napisal/-a Executor
He, he... Stric Kurt je bil car ni kaj ... ampak DeHavillandov DH88 Comet je eden lepših dizajnerskih kreacij... Pa tudi Nemec je znal improvizirat...

LP Marko

Objavljeno: 21 Dec 2005, 18:02
Napisal/-a Gustav
Cudovit Dornier, sploh nimam obcutka kako velik sploh je =D>

Objavljeno: 21 Dec 2005, 23:07
Napisal/-a raktivec
Gustav napisal/-a:Cudovit Dornier, sploh nimam obcutka kako velik sploh je =D>
Misliš, da si edini?

lp
Sašo

Objavljeno: 22 Dec 2005, 14:09
Napisal/-a King Arthur
Pomoj ma prek kril namanj 10m

Objavljeno: 22 Dec 2005, 14:23
Napisal/-a Mipo
King Arthur napisal/-a:Pomoj ma prek kril namanj 10m
Original 13,8m.
Vendar je bila v vprašanju verjetno mišljena velikost modela in ne originala.

Mipo

Objavljeno: 22 Dec 2005, 19:55
Napisal/-a crt
Dornier? A ni Focke Wulf? Nisem ziher

Objavljeno: 22 Dec 2005, 20:21
Napisal/-a Ultralajt
crt napisal/-a:Dornier? A ni Focke Wulf? Nisem ziher
http://www.nasm.si.edu/research/aero/ai ... _do335.htm

Slika

Objavljeno: 22 Dec 2005, 21:07
Napisal/-a crt
Pa res. No sicer pa so imeli pri Dornieru več takih nenavadnih projektov; Do-X je prav gotovo eden izmed njih.

Objavljeno: 22 Dec 2005, 22:47
Napisal/-a raktivec
Zdravo!



Ta le izgleda nenavaden. Bil je prehiter za zavezniška letala, ki so navadno lahko le gledali kako se oddaljuje. Če se prav spomnim znan lovski as Closterman opisuje lov na enega od njih.

Če ga dobro pogledaš vidiš puščičasta krila. Tudi propi so malce drugačni in so učinkoviti pri nekaj višjih hitrostih od zavezniških.



lp
Sašo

Objavljeno: 23 Dec 2005, 00:01
Napisal/-a Icoman
Raktivec, spomin te ne vara. Clostermann res piše o srečanju z DO 335.
Do 335 je zverina. Evo popam nekaj slik kjer so zraven ljudje za predstavo o glomaznosti te mrcine. Pa še pogled v pilotov delovni prostor.

Super tema BTW

Lp,Ico

Objavljeno: 23 Dec 2005, 09:43
Napisal/-a Executor
Model je v merilu 1:4, torej ima 3,45 m razpona. Zanimivo je, da ima model digitalni brzinomer (impulzni GPS pretvornik), ter interno diferenciacijo odklona eleronov glede na hitrost. Pravi "Pfeil" je bil prvi, kjer so serijsko uporabili sistem diferenciacije zaradi velikih hitrosti, ki jih je dosegal. Po domače: Pri višjih hitrostih se krilca za enak učinek odklanjajo manj. Pravi je imel linearno korekcijo, model pa lahko uporabi tudi integralno.

LP Marko

Objavljeno: 23 Dec 2005, 10:19
Napisal/-a Ultralajt
Marko!

Ali morda poznaš ta mehanizem? kaka skica, risba, slika...
Nekoč sem to videl v eni knjigi, samo da sem vseskozi mislil da je bilo na FW 190 in sicer za višinsko krmilo.

Sem kasneje brskal, pa nisem več našel. Sem pozabil kje sem to videl.
Prav zanima me ta mehanika, kajti podoben princip (menjavanje prestavnega razmerja pogona krmila) hočem uporabiti na enem projektu, kjer bi se prestavno razmerje flaperona za funkcijo krilca proti navzdol skladno zmanjševalo z jakostjo odklona flapa. S tem hočem doseči večjo stabilnost krila, ter povečevanje umetno narejenega zvitja, ko se flapi in krilca začnejo spuščati navzdol. Torej, krilo bo imelov korenski polovici flap, na zunanjem delu pa flaperon. Flaperon naj bi sledil flapu, vendar manj, pa hkrati naj bi se zmanjševal odklon krilca navzdol, navzgor pa bi ostal vseskozi enak.
Zanimiv konstrukterski "trd oreh". Poizkušal sem ga že streti...a vedno naletim na kako oviro...ali mi zamisel ni všeč, ali ne izpolnjuje vseh mojih čudnih zahtev, ali je prekomplicirana, ne gre in ne gre. Zadeva bi morala biti lahka in preprosta, ker bi bila uporabljena na ultralahkem "footlaunchable" jadralnem letalu (full scale)

Mislim, da sem tole razlago malo zakompliciral...kakorkoli že, bistvo je, da bi rad nekako prišel do principielne sheme tega sistema, ki si ga Marko povedal v tvojem postu. Morda bi mi kaj priščo prav, ali pa rodilo varianto, ki jo potrebujem.

Če kdo to ima, ali pozna, bi bil zelo vesel kakršnekoli pomoči. Da bi sam po nepotrebnem, ne izumljal tople vode.

LP Mitja

Objavljeno: 23 Dec 2005, 12:06
Napisal/-a Executor
Na žalost specifikacij nimam. Pa tudi na netu jih nisem našel. Vem le to, da je bil sistem na originalni "puščici" hidravlično krmiljen. To je bilo izvedeno z dvema različnimima hidr. črpalkama. Ena je skrbela za delovanje zakrilc, medtem, ko je druga skrbela za delovanje krilc. Samodejno prilagajanje je bilo krmiljeno preko dušenja na tlačni strani črpalke (tlak) podobno kot so izvedeni stari dieselski motorji. Kar se tiče modela ima model elektronsko krmiljen sistem, ki ga interno obdeluje elektronika v modelu. Kar pomeni, da iz oddajnika pilot pošilja vedno isti signal neglede na hitrost modela. Seveda "skaliranje" vhodnega signala prevzema elektronika modela.

LP Marko

Objavljeno: 23 Dec 2005, 14:37
Napisal/-a mihah
DO 435 na elektro, vir: http://www.shredair.com/

Slika