CMP Corsair 50, Saito 72
Lepo prosim za pomoč pri montaži motorja. Požarni zid ima desni nagib, navzdol pa izgleda da ne. Na prvi sliki se vidi, koliko je vertikalna označba zamaknjena od absolutne sredine požarnega zidu.
Razdalja od požarnega zidu do izstopa iz kaputaže je 132 mm, pri tej razdalji in kotu 2 stopinji pride zamik 4,6 mm.
Razdalja od požarnega zidu do izstopa iz kaputaže je 132 mm, pri tej razdalji in kotu 2 stopinji pride zamik 4,6 mm.
- slo-warhavk
- Freak
- Prispevkov: 704
- Pridružen: 19 Nov 2004, 00:10
- Kraj: Hrastnik
- slo-warhavk
- Freak
- Prispevkov: 704
- Pridružen: 19 Nov 2004, 00:10
- Kraj: Hrastnik
Ni nujno da ima vsako letalo nagib v desno in navzdol. V tvojem primeru bo to držalo, vsaj glede na načrt. Sam naredim tako kot imaš narisano v načrtu. Enostavno med nosilec motorja in požarno steno na vijak nastavim-podložim podložko ali dve, da os motorja pri izhodu iz kaputaže leži lepo v centru.
Se pravi v treh točkah, tako, da os usmeriš diagonalno navzdol in v desno.
LP Darko
Se pravi v treh točkah, tako, da os usmeriš diagonalno navzdol in v desno.
LP Darko
- sandi.smid
- Freak
- Prispevkov: 974
- Pridružen: 06 Mar 2006, 07:16
- Kraj: Gorenjska
Sandi, os ob kaputaži je v vsakem primeru na sredi. Trenutno na rcgroups Corsairja gradi še en Italijan, on se je odločil za nagib navzdol. Kdor od nas bo naredil napako, lahko precej poslabša letalne karakteristike. Sem poslal še vprašanje na CMP. Upam, da dobim odgovor.
V kolikor bi imal Corsair tudi vertikalni nagib, zarisana črta ne bi smela biti na sredini kroga, ampak 4,6 mm nad njo.
V kolikor bi imal Corsair tudi vertikalni nagib, zarisana črta ne bi smela biti na sredini kroga, ampak 4,6 mm nad njo.
Imam stransko postavitev motorja. Zaradi tega je desna stran letala težja od leve. Ali moram zaradi tega manjkajočo obtežitev namestiti na levo stran kaputaže? Po moji logiki je letalo zaradi tega bolj nagnjeno vrijem ob manjših hitrostih?
Odločil sem se za tretjo cev in natakanje goriva z zgornje strani letala.
Vsak vaš komentar in kritika zaželjena.
Odločil sem se za tretjo cev in natakanje goriva z zgornje strani letala.
Vsak vaš komentar in kritika zaželjena.
- sandi.smid
- Freak
- Prispevkov: 974
- Pridružen: 06 Mar 2006, 07:16
- Kraj: Gorenjska
Tukaj se strinjam z Dejanom.. To so tako majhne razlike, da so zanemarljive.. Tudi jaz imam tako postavitev, pa mi pri poletu nagiba ni bilo treba nič trimat.. Več težav boš mel z višino.
Vprašaj fante, ki letijo 3D, pa imajo pod kaputažo samo eno joško, če pri njih kaj vpliva to na letenje.. Mislim da ne..
LP
Vprašaj fante, ki letijo 3D, pa imajo pod kaputažo samo eno joško, če pri njih kaj vpliva to na letenje.. Mislim da ne..
LP
Za ugotavljanje težišča obstajajo postopki trimanja... išči rc trimming chart. Če se prav spomnim, ti takole napako pokaže letalo tako, da je na vrhu lupinga vedno "prevrnjeno" na pretežko krilo. Ker pa to ni f3a model, je zadeva verjetno res nepomembna.
Kot je že omenil predhodnik, tako napako odpravljaš z dodajanjem majhne uteži povsem na koncu krila.
Lp
J
Kot je že omenil predhodnik, tako napako odpravljaš z dodajanjem majhne uteži povsem na koncu krila.
Lp
J
Hvala fantje. Saj mi ne zamerite, modelarski zelenec ima vedno veliko vprašanj.
Dela je res veliko več, kot sem pričakoval. Upam, da bo ta vikend model dokončan.
Imam še eno večjo težavo. Težko se dobi spiner torpedne oblike. Po trgovinah imajo samo konusne. Dodatna težava je v tem, da je navoj na propelerski osi M7/1. Pozna kdo trgovino ali osebo, ki bi tak spiner proti ustreznemu plačilu izdelal?
Dela je res veliko več, kot sem pričakoval. Upam, da bo ta vikend model dokončan.
Imam še eno večjo težavo. Težko se dobi spiner torpedne oblike. Po trgovinah imajo samo konusne. Dodatna težava je v tem, da je navoj na propelerski osi M7/1. Pozna kdo trgovino ali osebo, ki bi tak spiner proti ustreznemu plačilu izdelal?
Jaz sem jih našel pri francozih.
Mehanska uvlačljivo podvozje tudi zahteva zelo veliko prilagajanja in trimanja, sploh, ker to delam prvič. Zadevo sem si dodatno zagrenil, ker sem naročil napačen servo. Namesto Hitec HS-77B, sem naročil HS-75BB, ki ima samo 180 stopinjsko rotacijo, brez možnosti nastavljanja. Vmes sem zamenjal celoten koncept ročic.
Na slikah je sedaj delujoč sistem. Bom posnel še video čez nekaj dni.
Na servotu sem dodal dodatno vez, ki preprečuje, da bi sila krivila konektorje na servo ročicah.
Na slikah je sedaj delujoč sistem. Bom posnel še video čez nekaj dni.
Na servotu sem dodal dodatno vez, ki preprečuje, da bi sila krivila konektorje na servo ročicah.
Končno sem našel ustrezen spiner oziroma "prop nut".
http://www.truturn.com/cgi-bin/store/ag ... t_match=on
http://www.truturn.com/cgi-bin/store/ag ... t_match=on
Še nekaj fotk skoraj dokončanega modela:
Prva modifikacija je vložišče za bajonet na krilu. Lesen vstavek za vlepljenje se mi je zdel slab. Našel sem podložko pravega premera in ji povečal luknjo na ustrezen presek.
Vijaki za pritrditev krila so na mestu, kjer je krilo najtanjše, zato se zlahka vtopijo in deformirajo krilo. Dodana je ploščica za tiskana vezja, dobre trdote, ki obremenitev vijaka poradzdeli.
Drobovje:
Tako kot je že nekdo napisal, vijaki, ki držijo teleskope na osi, ne držijo dobro. Narediti moram modifikacijo, sicer se bo kolo na vsaki luknji obrnilo.
Druga skrb je tudi zadnje kolo. Osovina je tako tanka, da se kar spodvija.
Prva modifikacija je vložišče za bajonet na krilu. Lesen vstavek za vlepljenje se mi je zdel slab. Našel sem podložko pravega premera in ji povečal luknjo na ustrezen presek.
Vijaki za pritrditev krila so na mestu, kjer je krilo najtanjše, zato se zlahka vtopijo in deformirajo krilo. Dodana je ploščica za tiskana vezja, dobre trdote, ki obremenitev vijaka poradzdeli.
Drobovje:
Tako kot je že nekdo napisal, vijaki, ki držijo teleskope na osi, ne držijo dobro. Narediti moram modifikacijo, sicer se bo kolo na vsaki luknji obrnilo.
Druga skrb je tudi zadnje kolo. Osovina je tako tanka, da se kar spodvija.
Popravljam navedbo. Os se vrti na mehanizmu, ne na teleskopih.
@Valuk, kolesa imajo premer 56 mm. Do sedaj sem videl eno izvedbo, v kateri modelar ni uporabil ležišč za kolesa, ampak je naredil večji obod iz balze. Slike sedajle žal ne najdem. Zaenkrat bom pustil tako kot je. Če bo praksa pokazala drugače, bom šel v predelavo.
@Valuk, kolesa imajo premer 56 mm. Do sedaj sem videl eno izvedbo, v kateri modelar ni uporabil ležišč za kolesa, ampak je naredil večji obod iz balze. Slike sedajle žal ne najdem. Zaenkrat bom pustil tako kot je. Če bo praksa pokazala drugače, bom šel v predelavo.
Aha zaradi tezisca, jest ga mam nazaj od kril....recimo......90mm od roba kril nazaj. V Navodilih sicer piše os 80-85mm od sprednjega dela kril nazaj. Mislim da bo to čist vredu. Tezisce imam malo naprej, ampak cist malo, bolje kot nazaj. Itak ga motor popravi. Tezisce bolj zadej pa model (kot veste itak) zacne glesirat (kt kobra).
Kje pa mas ti tezisce??
Kje pa mas ti tezisce??
vaja dela mojstra..
Težišča še nimam, nameravam pa ga imeti na 80 mm. S tem tvojim tekstom si me totalno zmedel. Težišče si pomaknil na 90 mm in praviš, da si ga pomaknil naprej?snoopy napisal/-a:Aha zaradi tezisca, jest ga mam nazaj od kril....recimo......90mm od roba kril nazaj. V Navodilih sicer piše os 80-85mm od sprednjega dela kril nazaj. Mislim da bo to čist vredu. Tezisce imam malo naprej, ampak cist malo, bolje kot nazaj. Itak ga motor popravi. Tezisce bolj zadej pa model (kot veste itak) zacne glesirat (kt kobra).
Kje pa mas ti tezisce??