No pa je po res dolgem cakanju na vrsto prisel tudi MERV, ki je bil predhodno v obupnem stanju. Nekateri z modeli res ravnajo kot svinja z mehom.
Model sem popolnoma razstavil, vse ocistil in ga pocasi sestavil skupaj. Nekaj vijakov sem zamenjal za daljse, saj originalni ravno toliko, da primejo. Ze sedaj izgleda povsem drugace kljub temu, da se precej delov manjka.
Polomljen je bil prednji bulkhead oz. nosilec prednjega diferenciala, zato sem narocil novega. Dobil sem ze novejso verzijo bulkhead-a, ki ima dodaten vijak, ki drzi zadeve bolj tesno skupaj. S tem se v vecini primerov izognemo preskakovanju diferencialov, kar je sicer precej problematicno pri teh modelih.
Pregledal sem tudi menjalnik, ki je bil neposkodovan:
Popolnoma pozrta pa je bila sredinska gred, zato sem narocil novo:
Pocasi je sla zadeva naprej:
Bolj ali manj mi je uspelo resiti zadnji del:
Vgrajen motor z novim pogonskim zobnikom:
In prednji del:
Ze pred casom so prispeli novi lezaji in hexi.
Novi vs. stari:
Od prejsnjih narocil sta mi v predalu ostala 2 kosa aluminijastih body-ev za amortizerje.
Aluminija bodo delezni zadnji, ki so bolj obremenjeni.
Na svojem mestu:
Zamenjati pa sem moral tudi enega od bladderjev, ki je bil poskodovan in je mimo njega teklo olje ven iz luknjice na glavi amortizerja (hvala Tintek).
Malo bolj od blizu sem pogledal tudi platisca in gume, ki pa so tako poskodovane, da bom narocil drug set.
Kaj vse se znajde v taksni gumi:
Seveda je bilo potrebno izbrati se nov servo. Turnigy TGY-390 se je sicer izkazal za hitro in mocno izbiro v mini Slashu a ni ravno najcenejsi. Tu sem po vzoru vecjega modela vgradil 2 serva in sicer Corona CS238MG z kovinskimi zobniki, bomo videli kako se bosta obnesla. Ker pa za 2 potrebujes tudi 2 povezavi, ki se jih posebaj ne dobi, sem narocil se zavijalni sistem.
In trenutna situacija:
![Slika](http://shrani.si/f/16/CG/7lGwiWk/img0259.jpg)