Stran 18 od 20

Objavljeno: 27 Okt 2009, 19:46
Napisal/-a Čur
100 oktanski bencin ni primeren za dvotaktne motorje.
Uporabljal 95.
lp

Objavljeno: 02 Nov 2009, 21:07
Napisal/-a japko
luka.cuden napisal/-a:aja no lej res se ne spoznam kej dost na motorje...

pišem samo po izkušnjah in meni osebno omwjev 100 dela bolje kot katerikoli drug bencin...

je bil tudi primer ko je nekoga motor malo j*bal (zgoraj ga je trokiralo...) pa nismo naredili nič drugega kot menjali bencin pa je začel delati odlično...

je pa res da imam jaz tudi olja druga in pa mešam ga z 1% olja...

Ja no valda ce mas pa vse mopede nafrezirane do norca! 8)
Kok mas pa dihtnge debele?

Objavljeno: 02 Nov 2009, 22:39
Napisal/-a jannyy
Mi na 1:5 GT-jih uporabljamo vsi 100 oktanskega na 23 ccm motorjih...(abbate) probavali smo tudi z shell V-Power (italija) ki naj bi bil najboljši (tako pravijo gokardisti) pa se je poznalo le malenkost na odzivnosti.. Zmiraj pa imamo 5% mešanico ...je pa problem da komaj komaj zdržijo 30 minut.... (vsaj meni)

Objavljeno: 02 Nov 2009, 23:18
Napisal/-a Blister
Živnorc napisal/-a:Oktansko število nam podaja odpornost proti klenkanju, ki nastane zaradi samovžiga goriva. Za umerjanje služita izooktan, ki ima število 100 in normalni heptan, ki ima število 0.

Izooktan C8H18 je zelo odporen proti klenkanju, pri heptanu pa hitro nastopijo predčasne detonacije.

Višje oktansko število omogoča večje kompresijsko razmerje

..in to, kar imamo mi ali na Bajah... ali letalih, so v bistvu navadne "motorne žage", zato bo ta mašinca z lahkoto prebavljala 95 oktansko gorivo.
V bistvu bi morala imeti mašinca še večjo moč pri nižje oktanskem gorivu, ker se "fronta eksplozije" zmesi in goriva v cilindru hitreje širi in posledično "hitreje udari" po batu motorja.
Več oktanski bencin se uporablja v motorjih z visokim kompresijskim razmerjem, ker pri stisku mešanice v cilindru pride posledično do višje temperature, kot pri majjših komp. razmerjih in ta temperatura lahko doseže temperaturo vnetišča te zmesi in motor začne predčasno vžigati, oz. klenkati.....
nekateri imate res malo preveč teorije po glavah,pa premalo prakse... :wink:

pa nebi o modelarstvu,saj me tam sigurno ˝pohodiš˝,kar se tiče motorjev,pa malo dvomim...če človk napiše OMV 100 okt.,to še ne pomeni,da se od 95 okt. loči samo po oktanih...je tudi tolk drugih reči vmes...

pa LP in brez zamere

Objavljeno: 03 Nov 2009, 06:12
Napisal/-a Živnorc
Blister napisal/-a:
Živnorc napisal/-a:Oktansko število nam podaja odpornost proti klenkanju, ki nastane zaradi samovžiga goriva. Za umerjanje služita izooktan, ki ima število 100 in normalni heptan, ki ima število 0.

Izooktan C8H18 je zelo odporen proti klenkanju, pri heptanu pa hitro nastopijo predčasne detonacije.

Višje oktansko število omogoča večje kompresijsko razmerje

..in to, kar imamo mi ali na Bajah... ali letalih, so v bistvu navadne "motorne žage", zato bo ta mašinca z lahkoto prebavljala 95 oktansko gorivo.
V bistvu bi morala imeti mašinca še večjo moč pri nižje oktanskem gorivu, ker se "fronta eksplozije" zmesi in goriva v cilindru hitreje širi in posledično "hitreje udari" po batu motorja.
Več oktanski bencin se uporablja v motorjih z visokim kompresijskim razmerjem, ker pri stisku mešanice v cilindru pride posledično do višje temperature, kot pri majjših komp. razmerjih in ta temperatura lahko doseže temperaturo vnetišča te zmesi in motor začne predčasno vžigati, oz. klenkati.....
nekateri imate res malo preveč teorije po glavah,pa premalo prakse... :wink:

pa nebi o modelarstvu,saj me tam sigurno ˝pohodiš˝,kar se tiče motorjev,pa malo dvomim...če človk napiše OMV 100 okt.,to še ne pomeni,da se od 95 okt. loči samo po oktanih...je tudi tolk drugih reči vmes...

pa LP in brez zamere
No, super, da se je nekdo našel, da malo več napiše o tem, da še od praktičnega človeka izvemo njegove izkušnje.
Me zelo zanima, katere so še tiste druge reči vmes in kako delujejo oz. vplivajo na delovanje motorja?

Objavljeno: 03 Nov 2009, 08:04
Napisal/-a rokec
Po petih letih Large Scale Off-Road tekmovanj lahko glede goriva napišem sledeče.

Preizkusil tudi OMV-100, vendar imel same težave. Motor se ni obnašal prav nič bolje, še najmanj ni imel nič več moči. Edino kar se je zgodilo, da so mi svečke "crkavale" vsako uro. Zato vam 100-tko odsvetujem. Sicer pa vozim mešanico 2% olja Silkolene Pro 2.

Objavljeno: 03 Nov 2009, 11:35
Napisal/-a Blister
če daš boljše gorivo,je treba dat tudi boljše(oz. toplejše) svečke,v nasprotnem primeru pa je logično,da jih kuri...sam rihtam trenutno avto s cca 600+ konji,tam je pa vse na limitu...med drugim se v teh primerih dozira poleg bencina tudi mešanico voda+metanol,ki ima efekt hlajenja motorja ter pri 100 okt. gorivu pride do enakega efekta kot če bi imel 110 okt. gorivo,bat je čist kot iz trgovine :D

LP

Objavljeno: 03 Nov 2009, 11:42
Napisal/-a rokec
Res me zanima v čem je 100 oktansko gorivo boljše od 95 oktanskega.

Objavljeno: 03 Nov 2009, 12:11
Napisal/-a Živnorc
Blister napisal/-a:če daš boljše gorivo,je treba dat tudi boljše(oz. toplejše) svečke,v nasprotnem primeru pa je logično,da jih kuri...sam rihtam trenutno avto s cca 600+ konji,tam je pa vse na limitu...med drugim se v teh primerih dozira poleg bencina tudi mešanico voda+metanol,ki ima efekt hlajenja motorja ter pri 100 okt. gorivu pride do enakega efekta kot če bi imel 110 okt. gorivo,bat je čist kot iz trgovine :D

LP
...to je vse čisto res, kar si napisal....ampak tu je govora o modelarskih avtih na "motorne žage".
V tvojem primeru gre za hudo navite avtomobilske motorje, s turbinskim polnjenjem (sigurno do ene 3-4 bare), hlajenjem zraka, dodatnim hlajenjem v samemem motorju z mešanico vode in metanola ali pa mogoče z bioetanolom...itd...itd...kar pa z navadnimi motornimi žagami nima čisto nič več skupnega.

Edino, če bi šel v frizuro te "motorne žage", ji povečal kompresijsko razmerje, nataknil kako hudo resonanco, potem bi bilo potrebno razmišljati o kakih drugih gorivih, svečkah...in potem najbrž v verižni reakciji potegne še mnogo stvari za sabo....

Objavljeno: 08 Nov 2009, 19:41
Napisal/-a TommyBoy
Jaz sem pa naročil tole tanjše tesnilo: http://cgi.ebay.com/Copper-Cylinder-Gas ... %26ps%3D63
Učinek je podoben kot če pri navadnem mopedu mal podrejaš glavo cilindra.
Upam da se bo na baji poznalo vsaj malo.

Glede 100 oktanskega goriva pa sem govoril z enim črpalkarjem, pa mi je dejal da je razlika med 95 in 100 oktanskim gorivom v glavnem samo v aditivih. :-k

lp

Objavljeno: 14 Nov 2009, 13:24
Napisal/-a Blister
@Tommyboy: ja,seveda bo pomagalo!lahko pa narediš enostavneje:
v Medvodah je en možak,ki dela tesnila...greš k njemu,ti da en kos najtanjšega,ki ga ima (moral bi se pozanimat,kolk je najtanjše)...izražeš pa si ga kar sam...s tem boš pridobil na kompresiji...moreš le še dat noter toplejšo svečko,potem boš opazil očitno razliko...btw:sicer se ne spomnim več,kako je blo pri mojem motorju,ampak...a nimajo tele motorji enodelnega cilindra-torej je glava in cilinder v enem kosu-torej pride tole tesnilo POD cilinder,ane???v tem primeru,lahko komot namažeš pod cilinder samo tanek sloj silikona za motorje,malo počakaš,da se malček zasuši in potem prišraufaš gor cilinder...
In ja,res je,med 95 in 100 okt. gorivom je precejšen delež razlike tudi na račun aditivov :wink:

Objavljeno: 14 Nov 2009, 19:09
Napisal/-a TommyBoy
Blister hvala za odgovor. Ti motorji imajo res enodelen cilinder in to kar si predlagal z silikonom je res dobra rešitev. Samo ne vem kje dobiti primeren silikon.
Drugače imam pa tisto tesnilo ze naročeno, tako da....
Omenil si še svečko z višjo toplotno vrednostjo. Original svečka je NGK CMR7H. Kakšno naj bi potem dal noter, ko bo kompresija večja.

lp

Objavljeno: 15 Nov 2009, 18:40
Napisal/-a timp
pod cilinder namažeš hermetik, samo če ne boš dal tesnila, bodo koti odpiranja kanalov drugačni + manjši komp. prostor, vendar se ne bo toliko poznalo.

Objavljeno: 15 Nov 2009, 21:33
Napisal/-a luka.cuden
najbolša svečka : champion rz7c kle pa mislem da se bojo še tisti k se radi kregajo strinjal...

Objavljeno: 15 Nov 2009, 21:35
Napisal/-a luka.cuden
provzaprov boljša večka je ngk cr8hix ali cr7hix samo je predolga za origial bajo in bi jo polomil takoj...

Objavljeno: 15 Nov 2009, 22:01
Napisal/-a megane
luka.cuden napisal/-a:provzaprov boljša večka je ngk cr8hix ali cr7hix samo je predolga za origial bajo in bi jo polomil takoj...
Imel cr7hix na fg-ju. Zelo dobra svečka.

Objavljeno: 16 Nov 2009, 06:42
Napisal/-a Živnorc
..prejle je nekdo napisal, da ko znižaš cilinder, se spremenijo koti odpiranja kanalov.... =D>
..pa ne samo to. Mašinca je že ulavfana, torej se je na vrhu poti bata v cilindru naredil rob, do koder seže batni obroček...pa mislim, da se bo zelo čudno slišalo tole rožljanje, ko se bo batni obroček dotikal tega roba. Pri nekaterih motorjih čutiš, ko ga v vrtiš mrzlega, da se nekaj "zatika"...kaj pa bo šele, če mu znižaš cilinder za pol milimetra.

Objavljeno: 16 Nov 2009, 20:00
Napisal/-a TommyBoy
Ma nč, jest bom probov z tanjšo dihtungo. Motor bom z novim obročkom najprej na novo ulaufal, pol bomo pa vidl. Če bo zaružilo bo pač zaružilo.
Bom imel vsaj izgovor da kupim nov zenoah motor. :wink: :wink: :wink:

Objavljeno: 17 Nov 2009, 19:47
Napisal/-a bolha
TommyBoy napisal/-a:Ma nč, jest bom probov z tanjšo dihtungo. Motor bom z novim obročkom najprej na novo ulaufal, pol bomo pa vidl. Če bo zaružilo bo pač zaružilo.
Bom imel vsaj izgovor da kupim nov zenoah motor. :wink: :wink: :wink:
Če bi rad dobil večjo moč motorja bo z tole dihtungo bolj minimalno.
Čim znižaš kote pretočnih kanalov ,in posledično zmanjšaš kompresijski prostor moraš paziti da ne pride do detonacije v kompresijskem prostoru.Posledica le tega pa je luknja v batu.

Objavljeno: 17 Nov 2009, 20:45
Napisal/-a TommyBoy
Danes sestavil in ulaufal mašino z tanjšo dihtungo in novim obročkom. Zaenkrat vse ok.
Sem pa opazil, da se je odzivnost motorja izboljšala. Da bi se izognil prezgodnjim detonacijam bi lahko uporabil 100 oktanski bencin. :-k :-k :-k
Tudi nobenih čudnih zvokov ni bilo iz motorja, ker kot je živnorc napisal, naj bi v cilindru nastal zob na tisti višini do katere je laufal obroček z originalno dihtungo.
Zaenkrat mašina dela pa upam da bo tako tudi v bodoče.

Objavljeno: 17 Nov 2009, 22:09
Napisal/-a Blister
bolha napisal/-a:...Posledica le tega pa je luknja v batu...
#-o :lol: :lol: :lol:

ja,je pa res,da se-kot je napisal živnorc-malenkost spremenijo koti odpiranja/zapiranja kanalov,ampak ni panike...a imaš mogoče kakšno slikco bata?je to bat z enim obročkom/L-obročkom/dvema obročkoma???

LP

Objavljeno: 17 Nov 2009, 22:27
Napisal/-a TommyBoy
To je bat z enim 0,7mm obročkom.

lp

Objavljeno: 18 Nov 2009, 23:30
Napisal/-a TommyBoy
Evo slikice. Snel sem jih z neta, ker svojih nimam.

lp

Objavljeno: 21 Nov 2009, 21:56
Napisal/-a Blister
@tommyboy:narediš lahko komot malenkost lunice-cca 0,5mm na batu in namesto tesnila spodaj,daš lepo kar tisti silikon...seveda rukneš noter 100 okt. gorivo z Castrol TTS ali kakšnega agipovega formula moto...

če bi mi pa uspel poslati kakšen star,neuporaben cilinder(ali še bolje kar cel motor),lahko poskusimo tudi kakšen dan kaj stuhtati...

LP :wink:

Objavljeno: 28 Nov 2009, 19:57
Napisal/-a TommyBoy
Blister hvala za ponudbo. Motor zaenkrat potrebujem. Ko pa kupim novega bi se bilo zanimivo malo poigrati s starim mopedom.

lp