Pitts v merilu 1:2
U, to delaj Brane . Ni več ovir za 3m+ modele!! Kajti ni mi za dajat take vsote denarja (kot sem dal za Eagla) za nekaj, kar je lahko kup tresk v sekundi.... No v glavnem, nameravamo podobno kot smo Pittsa (rezultat je ta dvojnik desno na sliki) vreči v računalnik tudi Christen Eagla / Challengerja od EMHW. Malo moramo še lobirat pri kolegu, ki ga to veseli
Deli pri Pittsu so ostali precizni kljub kopiranju iz načrtov in originalnih CNC frezanih ostankov špera, najprej v računalnik, potem na šablone in nato na toplov-šper. Sistem se je obnesel in takoj prišparaš ene 700 - 1000 EUR (pri EMHW Challengerju/Eaglu).
Deli pri Pittsu so ostali precizni kljub kopiranju iz načrtov in originalnih CNC frezanih ostankov špera, najprej v računalnik, potem na šablone in nato na toplov-šper. Sistem se je obnesel in takoj prišparaš ene 700 - 1000 EUR (pri EMHW Challengerju/Eaglu).
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Ja ampak pri kitajcih nas menda najbolj privlači cena ( če zadeva v redu dela, je pa sploh v redu)Živnorc napisal/-a:http://www.grpro.com.au/210ccTwin.html
..še en kitajc
Sej, mogoče pa celo dela...
Te cene, ki so pa tule zraven, pa mene puščajo hladnega kot špricer no ampak tule so res zasoljene, praktično točno takle 100 ccm motor se da dobiti za manj od pol tu navedene cene, ko gre za 150 in + kubične motorje, pa tudi pri kitajcih še nisem videl posebej ugodnih cen
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
LP. V evropi so tule http://www.eurolight.aero/module/info.c ... &LISTTYP=2Živnorc napisal/-a:http://www.grpro.com.au/210ccTwin.html
..še en kitajc
Sej, mogoče pa celo dela...
26ccm dela vredu. Se pa enaki motorji prodajajo pod mnogo imen.
LP,Klemen
Ljubezen: ime ji je letenje!!!
- AIRGHANADA
- Freak
- Prispevkov: 976
- Pridružen: 30 Nov 2006, 22:41
- Kraj: Marburg
- Kontakt:
samo naj EU proba, naj mi dajo tistega jurja kao za novi avto pa ga porabim za servis Eagla ...stari V6 še vedno gre bolje kot vsi na 4 iz novega veka . Pa noben ne more rečt da je preseravanje, če se pa s 15 let starim avtom naokol voziš, hehe... avion tudi datira v 40 leta , pol maš pa še babo starejšo od sebe in ti si sredi vse te starine, ki te obdaja, vedno svež in mlad ...AIRGHANADA napisal/-a:samo kaj ti pomaga ko pa je teh 6 cilindrov iz pamtiveka pa ti jih bo EU še kje zaplenla !bruhpilot napisal/-a:Najmanj dva cilindra v modelu in najmanj 6 v avtu! pol pa gre lepo & gladko & ne trese...
B.
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358