raktivec napisal/-a:Se mi je kar zdelo, da bo nekaj takega.
Množica vstopnih lukenj pomeni množico vrtincev, ki zelo poslabšajo zračni tok v impeler. Za povrhu je nekje na poti zraka še servo motor z povezavami in še kaj bi se našlo. Tu verjetno ne pomaga nič drugega kot dodatna celica.
V kolikor je služajno prosta pot med impelerjem in bočnim vsesnikom (tam mkjer ima F14 vsesni kanal, tu pa je nekakšno rešeto), potem bi se splačalo zapret vse luknje na tleh in iz btega rešeta izdelat vsesnike, ter jih lepo povezat z sesalnim kanalom vse do impelerja.
Model bi lepše pel in predvsem ob dodatni celici dosegel precej večjo hitrost in dviganja kot pa v taki obliki.
V kolikor si zainteresiran za gradnjo sesalnih kanalov napiši in, če hočeš te lahko sproti vodim skozi izdelavo teh kanalov.
Za gradnjo potrebuješ:
- blok šeleshamerja A3 ali nekaj folije za episkop
- 1/4 deščice malce trše 3 mm balse
- deščico ali dve 1,5 mm balse
- sekundno lepilo
Zaenkrat povej čelne dimenzije teh rebrastih vsesnikov. Zanima me presek gledan resnično od spredaj in ne poševno po liniji vsesnika.
Na www.rbckits.com si oglej izdelavo modela F35, ki ima sesalni kanal na moč podoben temu, kar potrebuješ.
sem pripravljen sprejeti pomoč...samo problem je teh režastih vstopnikih da jih preseka podnožje za krilni servo ki je sočasno tudi ojačitev trupa da se ne "vsipa" ...torej s tem so utrdili trup...tako da ta varianta odpade ---sesalniki od rebrastih vstopov pa do impelerja ....bom se potrudil in probal naredit čimboljšo fotko notranjosti...pa tudi cel jet iz vseh strani....kaj pa če v kanal pri krilnem servo vstavim kanal v obliki "žličke" - (oblika kot skakalnica) in jo prilepim čez servo in na trop ???' da bi zrak prisilno šel po njej gladko do impelerja ???...bom skiciral in prilepil zraven kaj mislim da se boma razumela....
od kod pa ste če smem vprašat...jaz sem iz Ruš pri MB...