KATERI SAL?
Moderator: samo3d
jap.. o teh težavah na štartu sem mislil.
Vendar jih nebi obešal na velik zvon, ker eni flatrajo drugi ne. In pri marsikaterih tistih, ki flatrajo je kriva slaba izvedna povezav krilca-servo in ne krilo.
Res je krilo malo slabše izvedeno. Kar nekaj hudo potrebnih ojačitev za vrhuski SAL model nima. Tudi razporeditev mas po krilu je napačna. Pač slabost modelov, ki se izdelujejo v ogromnih serijah, kjer je število modelov pomebnejše od kvalitete.
Pa vendar to ne pomeni, da gre za slab model. Model v zraku leti in ne slabo. Zacetnik v SAL niti ne opazi razlike med modeli. Težavo s štartom se tudi da odpravit. Za začetnika tudi ni potrebno, da vrže že v prvem na 50metrov.... tudi z vrhunskim modelom ne bo.
Menim da gre za dober model, ki lahko marsikaterega popelje v svet F3K tekem. Po eni sezoni bo pa tudi videl če je to zanj in tudi to bo videl kak model bi njemu pravzaprav odgovarjal.
Vendar jih nebi obešal na velik zvon, ker eni flatrajo drugi ne. In pri marsikaterih tistih, ki flatrajo je kriva slaba izvedna povezav krilca-servo in ne krilo.
Res je krilo malo slabše izvedeno. Kar nekaj hudo potrebnih ojačitev za vrhuski SAL model nima. Tudi razporeditev mas po krilu je napačna. Pač slabost modelov, ki se izdelujejo v ogromnih serijah, kjer je število modelov pomebnejše od kvalitete.
Pa vendar to ne pomeni, da gre za slab model. Model v zraku leti in ne slabo. Zacetnik v SAL niti ne opazi razlike med modeli. Težavo s štartom se tudi da odpravit. Za začetnika tudi ni potrebno, da vrže že v prvem na 50metrov.... tudi z vrhunskim modelom ne bo.
Menim da gre za dober model, ki lahko marsikaterega popelje v svet F3K tekem. Po eni sezoni bo pa tudi videl če je to zanj in tudi to bo videl kak model bi njemu pravzaprav odgovarjal.
Na spodnji strani krila je zračni tok laminaren, zato je reža eleronov resna aerodinamična motnja. Večji upor pa pomeni tudi večje sile na eleron in zato večjo možnost flatra.Ultralajt napisal/-a:Jaz bi z veseljem prebral razlago te trditve.razkent napisal/-a:Problem tega krila je tudi, da ima elerone pritrjene na zgornji površini. Resen aerodinamičen feler, po moje.
Mitja
Na zgornji površini krila je zračni tok nekje od največje debeline naprej že itak vse bolj turbolenten, zato reža ne predstavlja take motnje. IMHO
Nisem si mislil, da je na katerikoli strani krila laminaren tok tako daleč...tja do samega panta.razkent napisal/-a:Na spodnji strani krila je zračni tok laminaren, zato je reža eleronov resna aerodinamična motnja. Večji upor pa pomeni tudi večje sile na eleron in zato večjo možnost flatra.Ultralajt napisal/-a:Jaz bi z veseljem prebral razlago te trditve.razkent napisal/-a:Problem tega krila je tudi, da ima elerone pritrjene na zgornji površini. Resen aerodinamičen feler, po moje.
Mitja
Na zgornji površini krila je zračni tok nekje od največje debeline naprej že itak vse bolj turbolenten, zato reža ne predstavlja take motnje. IMHO
Še vedno sem nejeverni Tomaž, zato bom preveril, bi pa potreboval podatek o hitrosti izmeta DLG modela.
Ima kdo podatek o tej začetni brzini?
LP Mitja
To je tudi mene zelo zanimalo...odgovor je tukaj...Ultralajt napisal/-a: Še vedno sem nejeverni Tomaž, zato bom preveril, bi pa potreboval podatek o hitrosti izmeta DLG modela.
Ima kdo podatek o tej začetni brzini?
viewtopic.php?t=31745
I didn't know it was impossible when i did it!
http://www.sdgpslogger.com
http://bpp-blog.blogspot.com
http://www.sdgpslogger.com
http://bpp-blog.blogspot.com
za hec ena simulacijaUltralajt napisal/-a: Ima kdo podatek o tej začetni brzini?
LP Mitja
- Priponke
-
- met SAL.xls
- (27.5 KiB) Prenešeno 203 krat