![:lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Henseleit TDR
- THE DOCTOR
- Freak
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 04 Jun 2008, 19:33
2del..
Gor je šel drat 1,4mm če sem hotel ohranit 470 kv (5+6+1+1), še vseeno za 65% presežek bakra od original navitja.
1,6 mm bi šel za 520kv.........
LP
Gor je šel drat 1,4mm če sem hotel ohranit 470 kv (5+6+1+1), še vseeno za 65% presežek bakra od original navitja.
1,6 mm bi šel za 520kv.........
LP
- Priponke
-
- Fotografija910.jpg (40.6 KiB) Pogledano 3483 krat
Bile so glave s pedli, komande so imele dolge antene in quartze ter letelo se je na metanol
Danes sem pripravil vso elektroniko za vgradnjo in 70% sprogramiral AC-3X ostali so se za nastavit limiti, koti in smeri senzorjev.
Vsi kabli so narejeni kot je napisano v navodilih.
Sedaj pa ostane se cakanje
Se nekaj slikc:
Vsi kabli so narejeni kot je napisano v navodilih.
Sedaj pa ostane se cakanje
![d'oh! #-o](./images/smilies/eusa_doh.gif)
![d'oh! #-o](./images/smilies/eusa_doh.gif)
![d'oh! #-o](./images/smilies/eusa_doh.gif)
Se nekaj slikc:
- Priponke
-
- 19032011359.jpg (122.32 KiB) Pogledano 3350 krat
-
- 19032011363.jpg (50.4 KiB) Pogledano 3350 krat
-
- 18032011357.jpg (75.28 KiB) Pogledano 3350 krat
˙ʇı ʞ�ǝɹq 'ǝʞoɹq ʇ,uı� ʇı ɟı
Ce ima helikopter vibracije se frame tudi trese in prenasa vibracije na FBL enoto, problem je ker ima servo BLS 251 iz trdo gumjaste prevleke zic se trdo gumjasto bozirko na konetor (pri gyrotih kot GY- 601,611,701 in CGY-750 je senzor locen od elektronike in se vibracije ne prenasajo na senzor).
Tega se nisem spomnil jaz ampak Jan Hanseleit. Kot je napisal v navodila se je to skozi testno obdobje pokazalo kot izbolsanje letalnih lastnosti in manso porabo na servotih.
Usec mi je se zato ker je manj zvitih kablov! Kabel je bil predolg kar 20cm.
Tega se nisem spomnil jaz ampak Jan Hanseleit. Kot je napisal v navodila se je to skozi testno obdobje pokazalo kot izbolsanje letalnih lastnosti in manso porabo na servotih.
Usec mi je se zato ker je manj zvitih kablov! Kabel je bil predolg kar 20cm.
- Priponke
-
- Wiring 5.jpg (49.34 KiB) Pogledano 3479 krat
˙ʇı ʞ�ǝɹq 'ǝʞoɹq ʇ,uı� ʇı ɟı
- THE DOCTOR
- Freak
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 04 Jun 2008, 19:33
No prjekt " navdih" je zaključen, samo še polakiram stator pa je fertik, pred lakiranjem pa sem že opravil vse meritve.
Evo previt alignček v primerjavi z originalnim, max izkoristek je 89%, bila je gužva z bakrom za popiz...
Ja pri 150 A ima pa že 7% višji izkoristek, kar pa znaša 500 Watov
dobiš na suho v špicah ( ki bodo znašale tam okrog 150 do 200A ), v primerjavi z original motorčkom.
LP
Evo previt alignček v primerjavi z originalnim, max izkoristek je 89%, bila je gužva z bakrom za popiz...
Ja pri 150 A ima pa že 7% višji izkoristek, kar pa znaša 500 Watov
![:o](./images/smilies/icon_eek.gif)
![:o](./images/smilies/icon_eek.gif)
![:o](./images/smilies/icon_eek.gif)
LP
- Priponke
-
- Fotografija913.jpg (46 KiB) Pogledano 3078 krat
Bile so glave s pedli, komande so imele dolge antene in quartze ter letelo se je na metanol
Tale je testni kos in je narejen iz 2mm plosce teza znasa 71g (oba kosa skupaj), ugotovil sem tudi da je na dolocenih mestih ostalo prevec materjala ki ne sluzi nicemur tako da bo na koncu se malenkost olajsan koncept. Tak nosilec kot je na sliki je dovolj samo spodnja plosca
Koncni izdelek naj bi imel priblizno 40g narejen iz 1.5mm plosce.
Ce te pa skrbi teza pa vzames 1mm debelo plosco in bo teza pol mansa mocno bo pa prav tako dovolj ker je ena plosca spodaj in druga zgoraj.
Koncni izdelek naj bi imel priblizno 40g narejen iz 1.5mm plosce.
Ce te pa skrbi teza pa vzames 1mm debelo plosco in bo teza pol mansa mocno bo pa prav tako dovolj ker je ena plosca spodaj in druga zgoraj.
˙ʇı ʞ�ǝɹq 'ǝʞoɹq ʇ,uı� ʇı ɟı
Na temu linku se da potegniti dol programcek za preizkusanje razlicnih kombinacij barv da se boste lazje odlocili
http://www.file-upload.net/download-330 ... 0.pdf.html![:roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
http://www.file-upload.net/download-330 ... 0.pdf.html
![:roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
˙ʇı ʞ�ǝɹq 'ǝʞoɹq ʇ,uı� ʇı ɟı
- THE DOCTOR
- Freak
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 04 Jun 2008, 19:33
Ewo, revju od previtega Aligna 700MX, ki ga imam pripravljenega za "Rigida".
Enostavno nisem zdržal in sem motor prišravfal v T-rexa 700.
Kaj čem rečt, motor je presegel vsa pričakovanja, na 12z zobnik ( glede na460kv veliko premajhen pinion )
Ampak izkazalo se je da moči še zdaleč ni premalo in prekaša vse motorje ki sem jih probal "up to date" ( 4035/520kv( custom ), 4035/ 480kv ( custom), 5020/520kv ( serijsko navitje ).
Po petih minutah res nažiganja ( tic toci na 100 in en način, piroflipi, venčki,naprejnazaj ) je imel motor temparaturo 35 stopinj celzija ( temparatura okolice pa je bila 22 stipinj celzija ), skratka motor lavfa še 5 stopinj hladneje kot Scorpion 5020 - 520- t.i. "basa", ki sem ga imela namoniranega prej.
Obrate drži izredno dobro kar me je tidi presenetilo glede na to da govener pri 2000 obratih ni imel skoraj nič "headrooma"
P.S. logfile je vzeti iz ICE 120 HV, ki je pa tudi namenjen za TDR-ja
Enostavno nisem zdržal in sem motor prišravfal v T-rexa 700.
Kaj čem rečt, motor je presegel vsa pričakovanja, na 12z zobnik ( glede na460kv veliko premajhen pinion )
Ampak izkazalo se je da moči še zdaleč ni premalo in prekaša vse motorje ki sem jih probal "up to date" ( 4035/520kv( custom ), 4035/ 480kv ( custom), 5020/520kv ( serijsko navitje ).
Po petih minutah res nažiganja ( tic toci na 100 in en način, piroflipi, venčki,naprejnazaj ) je imel motor temparaturo 35 stopinj celzija ( temparatura okolice pa je bila 22 stipinj celzija ), skratka motor lavfa še 5 stopinj hladneje kot Scorpion 5020 - 520- t.i. "basa", ki sem ga imela namoniranega prej.
Obrate drži izredno dobro kar me je tidi presenetilo glede na to da govener pri 2000 obratih ni imel skoraj nič "headrooma"
P.S. logfile je vzeti iz ICE 120 HV, ki je pa tudi namenjen za TDR-ja
- Priponke
-
- Meritev_ICE120_Align700MX_custom_w4.JPG (50.78 KiB) Pogledano 3357 krat
Bile so glave s pedli, komande so imele dolge antene in quartze ter letelo se je na metanol
PrvoAprilskaŠalaOdHenseleita
01. April 2011
Aufgrund der hohen TDR-Nachfrage habe ich mich entschlossen ein Auswahlverfahren für Einträge in die Reservierungsliste einzuführen. Für Bewerbungen reicht ein tabellarischer Lebenslauf mit Foto sowie ein Nachweis über absolvierte Flugstunden aus.
Eine abgeschlossene Berufsausbildung oder ein Studium im technischen Bereich (z.B. Maschinenbauer, Flugzeug- oder noch besser Hubschraubermechaniker, Luft- und Raumfahrtingenieur) begünstigen die Chance der Bewerber einen Platz auf der Liste zu erhalten. Häufige unqualifizierte Beiträge im RC-Heli Forum wirken sich eher negativ aus.
Jan Henseleit, den 01.April 2011
GOOGLE PREVOD
01. April 2011
Zaradi velikega povpraševanja po TDR sem se odločil, da uvede izbor vpisov na seznam pridržkov. Vloge za CV s fotografijo in dokazilo o zadostnih diplomiral ur letenja.
Opravljene poklicno usposabljanje in visokošolsko izobraževanje na tehničnem področju (npr. strojništvo, letalu ali še bolje helikopter mehanik, letalstvo in letalski inženir) spodbuja možnost za kandidate, da bi dobili mesto na seznamu. Pogosto brez pridržka je na forumu heli RC ima precej negativno.
Jan Henseleit, 1. april 2011
![8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![:lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![:lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![:lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
01. April 2011
Aufgrund der hohen TDR-Nachfrage habe ich mich entschlossen ein Auswahlverfahren für Einträge in die Reservierungsliste einzuführen. Für Bewerbungen reicht ein tabellarischer Lebenslauf mit Foto sowie ein Nachweis über absolvierte Flugstunden aus.
Eine abgeschlossene Berufsausbildung oder ein Studium im technischen Bereich (z.B. Maschinenbauer, Flugzeug- oder noch besser Hubschraubermechaniker, Luft- und Raumfahrtingenieur) begünstigen die Chance der Bewerber einen Platz auf der Liste zu erhalten. Häufige unqualifizierte Beiträge im RC-Heli Forum wirken sich eher negativ aus.
Jan Henseleit, den 01.April 2011
GOOGLE PREVOD
![:lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
01. April 2011
Zaradi velikega povpraševanja po TDR sem se odločil, da uvede izbor vpisov na seznam pridržkov. Vloge za CV s fotografijo in dokazilo o zadostnih diplomiral ur letenja.
Opravljene poklicno usposabljanje in visokošolsko izobraževanje na tehničnem področju (npr. strojništvo, letalu ali še bolje helikopter mehanik, letalstvo in letalski inženir) spodbuja možnost za kandidate, da bi dobili mesto na seznamu. Pogosto brez pridržka je na forumu heli RC ima precej negativno.
Jan Henseleit, 1. april 2011
![:lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![:lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![:lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![:lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![:lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![:lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![:lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![:lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD![:car:](./images/smilies/m_029.gif)
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
![:car:](./images/smilies/m_029.gif)
- nori-modelar
- Profesor
- Prispevkov: 1075
- Pridružen: 07 Apr 2009, 10:08
- Kraj: Slovej Gradec
- Kontakt: