Izmeri tisto tetivo krila (debela svetlomodra črta) ki je na presečišču poševnih črt.
Recimo da si izmeril 13 cm. Sedaj od njenega prednjega roba odmeri 15-17%. To bi v tem primeru bilo 13 cm * 0,15=~2 cm. Označi to točko na tej črti (torej od prednjega dela profila odmeriš nazaj po črti 2 cm), sedaj pa potegneš od te črte pravokotnico na simetralo krila (zam kjer sta zlepljeni polovički krila). Tam kjer ta črta seka simetralo krila, tam naj bi bilo težišče.
http://www.msm-rc.net/forum/download.php?id=11533
Vendar pa je treba vedeti, da tako preprosto iskanje težišča daje pri letečem krilu le približno lego kje naj bi bilo, saj je dejanska lega težišča zelo odvisna od uporabljenega profila (kolikšen ima moment...torej od oblike skeletne linije profila), od aerodinamičnega in (ali) geometrijskega zvitja krila, ter tudi od tega, ali je v načrtu predvideno kako naj stojijo krilca...včasih se zakrivijo za določen kt navzgor, kar v bistvu poveča "avtostabilnost".
Zadnjo besedo pri reglaži letečega krila, za katerega v načrtu ni nazorno vse razjasnjeno,a li pri prototipu, ima preizkus na terenu, ter naknadno uravnavanje težišča s premikanjem komponent ali dodajanjem obtežitve.
Najbolj opazen pokazatelj da imamo na letečem krilu težišče preveč zadaj je ta, da se nam model ob dodajanju višine, hoče nenadno zavrteti v kovit...torej nahitro se zvrne na eno krilo in se zasvedra navzdol.
Seveda pa moramo paziti, da na oddajniku "zmiksamo" odklone krilc tako, da se za nagib odklanjajo bolj kakor pa za višino.
LP Mitja