Evo malo novic na temo ...
Plastika mora stran
- ročica čoka: (original ročica je po nesreči šla nazaj v anglijo skupaj s kitjskim frgazarjem. Pa se nisem dosti sekiral
)
Ostalo pa je zbirka težav...
Zaganjač:
ostal v roki, ko sem bil na eni od fur. Spet problem kopije kopije in slabe plastike.
Vmes, ko sem čakal na nov del, sem se malo poigral z "radio boxom" - ni mi bila všeč zračnost na vpetju, ki se nato prenaša naprej kot zračnost na krmilnem mehanizmu. Luknje na šasiji so ravno pravšnje, da direktno vrežeš M8 in uporabiš nizke ali lečaste imbuse. Na koncu je razlika v zračnosti občutna.
Vmes, ko sem to rihtal še en avto je za hrbtom brenčala hobi CNC-jka in ven je lezel ALU obroček zaganjača:
Na žalost se je izkazalo, da je bila kopija kopije že v osnovi slaba in tudi alu verzija ni problema rešila.
Zato sem pri innovative naročil novega od CY (15€) in ga tudi že dobil in vgradil. Ko sem si ogledal kopijo originala sem videl, da so pri KM so "poenostavili" en ključen detajl.
Skratka stvar je spet delala in v svojem divjaškem slogi sem spet naredil ene par krogov in celo uspelo mi je skuriti dva tanka, brez da bi kaj polomi
.
No, včeraj sem pa spet imel svoj dan (res pa je, da tudi nisem bil nežen...)
Odlomil sem še ta drugo sprednje kolo - nov je bil že na "skladišču" tako da je blo to samo 10 minut zabave...
Bolj žurka je blo tole:
Ker se tega dela kot samostojnega ne dobi oz moraš kupiti en šop delov zraven (razen pri HK, kjer pa je Backorder) sem kot se vidi iz ozadja spet aktiviral stružnico in CNC:
da bo zihr sem začel s petimi surovci. Nikol ne veš kaj bo šlo....
pomerjanje oringa:
vse mere na nulo za kasnejše operacije (frezanje z obeh strani...)
Druščina surovcev za CNC:
in tisti ki so proces preživeli:
Ta je pa tisti....
hja, nula pri koordinatnem sistemu...
Skratka, sedaj mam komplet za vse amortizerje...
Distanco proti boku bom držal z oringi, po fi pa že lepo paše.
Tako, tolk za danes. Jutri pa po olje in oringe.
LP