Christen Eagle v 1:2
hm, jaz sem jih kritiziral malo, ti pa si usekal po njih . Ampak to, kar se je tem motorjem dogajalo, pa ne daje ravno občutka dobrega in predvsem trpežnega motorja.
O največjih pa - ta 200 ccm King je po gabaritih komaj kaj večji od 3W-ja iz Pittsa s 140 ccm. Teh 2 x 25 ccm se nabere v par mm večjem premeru in malo večjem gibu bata, to je vse. Motor ima v resnici "le" 190 ccm.
lp
O največjih pa - ta 200 ccm King je po gabaritih komaj kaj večji od 3W-ja iz Pittsa s 140 ccm. Teh 2 x 25 ccm se nabere v par mm večjem premeru in malo večjem gibu bata, to je vse. Motor ima v resnici "le" 190 ccm.
lp
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
...
če smo spet pri primerjavah:
Dobro in trpežno mašino ponavadi oženiš...pa se jo ponavadi tudi bolj malo uporablja, zato tako dolgo zdrži, losati se je pa tudi ne moreš kar tako...
hitra, našpičena mašina pa je za žgati, samo ne za dolgo, je treba kmalu narediti servis, ali pa jo zamenjati, da lahko preskusiš še kako drugo dirkalno mašino....seveda, samo da tista mašina doma tega ne zve
če smo spet pri primerjavah:
Dobro in trpežno mašino ponavadi oženiš...pa se jo ponavadi tudi bolj malo uporablja, zato tako dolgo zdrži, losati se je pa tudi ne moreš kar tako...
hitra, našpičena mašina pa je za žgati, samo ne za dolgo, je treba kmalu narediti servis, ali pa jo zamenjati, da lahko preskusiš še kako drugo dirkalno mašino....seveda, samo da tista mašina doma tega ne zve
Pridemo tudi na dom...
Lep dan še naprej!
Živnorc.
Lep dan še naprej!
Živnorc.
Eh to pa spet ne, usekal sem po MVVS u 26 ker se mi zdi trapasto, da je pri nas teh motorjev v primerjavi z odličnim 35 ccm motorjem toliko prodanih. Zadovoljen sem bil pa v glavnem z vsemi no ja krom pri ZDZ jih je druga zgodba-škoda, , a ti motorji so mi res všeč , ne more se pa reči, da ti motorji ne delajo zanesljivo, res pa niso primerno trpežni, jih pa tudi ni veliko, ki toliko letijo, kot sem jaz.bruhpilot napisal/-a: hm, jaz sem jih kritiziral malo, ti pa si usekal po njih . Ampak to, kar se je tem motorjem dogajalo, pa ne daje ravno občutka dobrega in predvsem trpežnega motorja.
lp
Ko sem prodal ZDZja 80 RV-J , mi je bilo kar malo žal za njim, tako perfektno je videti narejen (krom pustimo), sedaj bi k njem pristopil nekoliko bolj z mero, ga bolj namočil v olje no ja, ampak model za katerega je bil namenjen, je med tem, ko je bil v popravilu, dobil nov pogon, pa sem si rekel " še enega cca 35% scale akrobata pa ne grem delat, sedaj ko ima bruhpilot 50% scale".
Fantje, za izjave živga norca se pa ne sekirat, poduhovljene izjave so njegova stalnica, še posebej je vse čisto kul, ker njegova žena sploh, pod nobenim pogojem in niti slučajno ne bo šla prebirat modelarskega foruma, tako da je res vse garantirano pod kontrolo
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
1. Švaba je Švaba, Čeh je pa Čeh. Ko je švaba kupil Škodo, je le ta spet začela delati avte, ne pa rikše na motorni pogon ( čeprav jih je Dolfa malo zjeb... med II. svet. vojno, ker so pred tem že delali avte. ).
2. Živnorc! Če tvoja ženska ve kaj pišeš po tem forumu in kakšne so tvoje primerjave, te mi pošlji tvojo sliko, da jo menjam s Titovo . Samo ne pošiljaj takšne, da bi moral kakšne modrice okoli očes s photoshopom obdelat Vsaka ti čast! Ti bi lahko imel svoj blog na tem forumu. Bi bil bran kot Jonasov.
Kar se tiče mene pa prisegam samo na Ameriške motorje. Čez Coxa ga ni
2. Živnorc! Če tvoja ženska ve kaj pišeš po tem forumu in kakšne so tvoje primerjave, te mi pošlji tvojo sliko, da jo menjam s Titovo . Samo ne pošiljaj takšne, da bi moral kakšne modrice okoli očes s photoshopom obdelat Vsaka ti čast! Ti bi lahko imel svoj blog na tem forumu. Bi bil bran kot Jonasov.
Kar se tiče mene pa prisegam samo na Ameriške motorje. Čez Coxa ga ni
Kokodaka lahko vsak, ne more pa vsak znesti jajca.
Zdi se mi, da Svabi prevec sedijo na trofejah in so jih Cehi ze davno povozili.goldi napisal/-a:1. Švaba je Švaba, Čeh je pa Čeh. Ko je švaba kupil Škodo, je le ta spet začela delati avte, ne pa rikše na motorni pogon ( čeprav jih je Dolfa malo zjeb... med II. svet. vojno, ker so pred tem že delali avte. ).
LP
To se ti samo zdi. Kolega ima 21 let starega mercedesa. Že 6 let ni bil na servisu zaradi kakšne okvare, pa se vozi vsak dan in precej veliko. Pa 600.000 prevoženih brez generalke, da se razume. Pa pustimo zdaj avte, miselnost švaba je, da mora zadeva držat! Čeprav je to absolutni stereotip in so izjeme izvzete, pa vendar.miskolin napisal/-a:goldi napisal/-a: Zdi se mi, da Svabi prevec sedijo na trofejah in so jih Cehi ze davno povozili.
LP
Švaba hoče imeti vzdržljivo, zanesljivo in kvalitetno stvar, ker ni hujšega, kot če te tehnika zaj..... Ošpice dobim. Da mi iz motorja po par urah odpade krom . Pa v življenju več ne pogledam ZDZ-ja, ne pa da rečem, ah saj drugače pa je dober motor. Kar se tega tiče, sem čistokrvni švaba. Veliko ostalih lastnosti pa je precej balkanskih,
Ne vem, v čem naj bi Čehi povozili ostale - v nezanesljivosti? Zakaj bi spreminjal preizkušeno in zanesljivo tehniko, ni jasno. Samo, da imaš nekaj novega - tipično za divji kapitalizem. Novosti se dobro prodajajo, zaradi neumne psihologije ljudi. Najprej se je treba vprašat, kaj sploh te novosti prinašajo?
lp
Zadnjič spremenil bruhpilot, dne 03 Apr 2007, 20:38, skupaj popravljeno 2 krat.
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Ej Norc - vsaka čast! Če tista mašina doma izve, potem pa hitro tudi tebi kako okvaro povzroči pol pa je treba na servis .Živnorc napisal/-a: ...
če smo spet pri primerjavah:
Dobro in trpežno mašino ponavadi oženiš...pa se jo ponavadi tudi bolj malo uporablja, zato tako dolgo zdrži, losati se je pa tudi ne moreš kar tako...
hitra, našpičena mašina pa je za žgati, samo ne za dolgo, je treba kmalu narediti servis, ali pa jo zamenjati, da lahko preskusiš še kako drugo dirkalno mašino....seveda, samo da tista mašina doma tega ne zve
lp
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Brane, kaj pa imaš ti za bregom, oz. za delavniškimi vrati? Ampak moji 50% modeli so zagotovo med najmanjšimi 50% scale modeli ena 50% Extra je precej večji komad kot dvokrilček.Brane napisal/-a:še enega cca 35% scale akrobata pa ne grem delat, sedaj ko ima bruhpilot 50% scale".bruhpilot napisal/-a: hm, jaz sem jih kritiziral malo, ti pa si usekal po njih . Ampak to, kar se je tem motorjem dogajalo, pa ne daje ravno občutka dobrega in predvsem trpežnega motorja.
lp
lp
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Švabi že imajo trofeje, pa ne sedijo na njih, Čehi pa jih še čakajo, delajo pa predvsem na nizki ceni po sistemu "Za dober grafit, Škoda Favorit"..... Čehe rešuje zaenkrat še nizka cena delovne sile, Švabe pa to udari pri ceni izdelka. Tukaj še ne smemo pozabiti Kitajcev, ki so pa še krepko za luno, kar se tiče kakovosti. Sicer pa ima vsak svojo prepričanje in mnenje.To o Kitajčkih pišem iz lastnih izkušenj. Eno samo zadevo smo uvozili iz Kitajske, pa še to tako da smo rekli da ziher tu ne more biti reklamacij.....raje ne bom naprej....naj grejo lepo v k....c.miskolin napisal/-a:Zdi se mi, da Svabi prevec sedijo na trofejah in so jih Cehi ze davno povozili.
LP
Kaj se pa tiče porabe Coxa, mislim da še ni bilo 100 litrov . Kakih 10 pa že ( Graupner D8 + Dandy by Graupner + Cox Black Widow 0,8ccm mašina s katero sva z Bruhpilotom začela vstopati v svet RV modelarstva pred ca. 20 leti ).
Kokodaka lahko vsak, ne more pa vsak znesti jajca.
Le brez skrbi, nič ni za delavniškimi vrati, je pa res, da sedaj ko sem motor prodal, v srednjeročni plan stopa večji model, kot je bil mišljen prej, pa niti blizu 50 % scale, pač malo heca more bitbruhpilot napisal/-a:Brane, kaj pa imaš ti za bregom, oz. za delavniškimi vrati? Ampak moji 50% modeli so zagotovo med najmanjšimi 50% scale modeli ena 50% Extra je precej večji komad kot dvokrilček.Brane napisal/-a:še enega cca 35% scale akrobata pa ne grem delat, sedaj ko ima bruhpilot 50% scale".bruhpilot napisal/-a: hm, jaz sem jih kritiziral malo, ti pa si usekal po njih . Ampak to, kar se je tem motorjem dogajalo, pa ne daje ravno občutka dobrega in predvsem trpežnega motorja.
lp
lp
Res je, da razmišljam o cca 3 metreskem akrobatu, sedaj ko v kombiju vozim 2, 6 m Extro, moram podret naslonjalo zadnjega sedeža v kombiju, da gre noter, če pa zadaj ne more nihče sedet, je pa v kombiju tudi za 3 metraša dovolj prostora (bolj za hec kot zares, je pa dober občutek, če veš, da s prevozom ni poroblem).
Torej, 3, še najraje malo + metraš, motor 150 ali več, je v planu, samo kdaj, je vprašanje trenutno moram nekoliko več delat, celo letim opazno manj, ampak enkrat menda bo , vsaj upam
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
KLASIČNA GRADNJA KRIL II...
Spodnja krila so pripravljena na prekrivanje. Nadaljuje se z zgornjimi. Vsa rebra so že na svojih bojnih položajih .
lp
Spodnja krila so pripravljena na prekrivanje. Nadaljuje se z zgornjimi. Vsa rebra so že na svojih bojnih položajih .
lp
- Priponke
-
- zg-krilo1.jpg (47.43 KiB) Pogledano 5386 krat
-
- sp-krilo2.jpg (48.07 KiB) Pogledano 5386 krat
-
- sp_krilo.jpg (49.3 KiB) Pogledano 5386 krat
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Kakšne praznike - ja prvomajske, ne Dan radnićkih ljudi.Brane napisal/-a:Bog blagoslovi praznike kakšne>
Ja, zaradi praznikov in slabega vremena pa sedaj klasična gradnja kril precej hitro napreduje. Zgornja krila so že skoraj gotova za prekrivanje.
Nekaj težav mi je povzročalo edino to, da rebra niso čisto pod kotom, navedenim v načrtu (precej nepravokotno na nosilce). Ko se je lepilo pri lepljenju reber na nosilce posušilo, je vse skupaj malo bolj na pravokotno potegnilo (vzdolžno strižno) in moram do konca polaganja vseh oplat konstrukcijo v puščičasto formo napenjat - torej so rebra malo napeta. Sicer so oplate v korenu kril precej ojačale strižno stabilnost krila, ampak manjkajo še na spodnjem delu kril. Zato se krilo malo torzijsko zvije. Upam, da to ne bo pustilo nekih posledic zaradi malo napetih reber, skoraj ne bi smelo, po vseh teh oplatah.
lp
- Priponke
-
- zg-krilo5.jpg (87.77 KiB) Pogledano 4820 krat
-
- zg-krilo4.jpg (44.98 KiB) Pogledano 4820 krat
-
- zg-krilo3.jpg (85.27 KiB) Pogledano 4820 krat
Zadnjič spremenil bruhpilot, dne 05 Maj 2007, 20:10, skupaj popravljeno 2 krat.
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Pritrditev nosilnih žic - če pa to vtrga - 2x1,5 mm debela pločevina + 3 vijaki M3 , noter pa bukov šper debeline 10 mm, bo pa moralo kar nekaj g-jev cuknit .
- Priponke
-
- zg-krilo6.jpg (52.57 KiB) Pogledano 6173 krat
Zadnjič spremenil bruhpilot, dne 05 Maj 2007, 21:07, skupaj popravljeno 1 krat.
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Kako je kaj z "Iglom". Pol meseca ni nič objavlenega. A se je projekt ustavil ali se tako dela da ni časa podati informacij? Ali pa je prišlo do bankrota? Projekti za prikolico, oz. predelavo le te so že v izdelavi? To daj hitro dokler še imam feeling od zadnjič , da ne boš potem imel več dela z brušenjem kot jaz z švasanjem.
Pri zg. krilih me čaka še cca. 4 ure dela, pa bodo za prekrit. Potem pa se lotimo trupa , ampak lepo počasi, se nikamor ne mudi, časa pa sploh nimam na pretek, ko pa ga imam, pa grem raje letet.
Prikolice pa ne boš švasal, ker bo zadaj na ceradi luknja in iz nje bo štrlel rep . Itak je višinsko krmilo širše od prikolice
lp
Prikolice pa ne boš švasal, ker bo zadaj na ceradi luknja in iz nje bo štrlel rep . Itak je višinsko krmilo širše od prikolice
lp
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Med gradnjo modela je prišlo do spremembe. Z Alešem sva gledala krila in ugotovila, da so ravno pravšnja za to kar mislima. Sedaj jih boma prekrila in odšla na RED BULL AIR SHOW. Meniva da imava možnost za zmago
Razpon je ravno pravšnji, le pilot bi moral shujšat za kakih 20kg
Razpon je ravno pravšnji, le pilot bi moral shujšat za kakih 20kg
- Priponke
-
- 28-05-07_1958.jpg (55.88 KiB) Pogledano 5426 krat
-
- 28-05-07_2002.jpg (44.01 KiB) Pogledano 5279 krat
Zadnjič spremenil goldi, dne 30 Maj 2007, 08:55, skupaj popravljeno 1 krat.