Extra 330L in DA50

Pogovori o akrobatskih modelih in letenju
Odgovori
Uporabniški avatar
Brane
Dr. Modelar
Prispevkov: 4585
Pridružen: 15 Nov 2004, 12:30
Kraj: Moste

Odgovor Napisal/-a Brane »

miskolin napisal/-a:Brane ne razumem zakaj si 26-etko izvzel....na gasu se obnasa enako kot si opisal pa tudi krivuljo imam doloceno.
LP
Morda sem MVVS a 26 izvzel neopravičeno, a ta motor sodi v tako kategorijo, da je izjemno težko najti primeren model pri katerem bi ta motor ponujal (pre)obilje moči. Veliko modelarjev, ki imajo na modelih ta motor, še vedno precej leti s polnim plinom, vsekakor še ni klasični bencinar, brez resonance, je prav slaboten, pa tudi med najbolj sodobne ne sodi.
DA 50 je sodoben motor in z resonanco je močna motorizacija za comp. arf 2x2m Extro.
Na svoji Extri npr., bi si kar želel še nekoliko več moči, vzleti pa , kot veš z malo višjim štand gasom, odziv pri takem motorju je čisto nekaj drugega kot pri MVVS u 26.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
s57ra
Razpravljalec
Prispevkov: 148
Pridružen: 29 Nov 2004, 10:32
Kraj: pod Vremščico

EXTRA

Odgovor Napisal/-a s57ra »

Bravo Igor,
Vidim da se dobro pripravljaš na sezono; glede na model bo tudi prosti program zanimiv. Imaš še ravno dovolj časa da dim noter zmontiraš !

LP, se vidimo kmalu!

LP, Pavle
Uporabniški avatar
mai2sky
Freak
Prispevkov: 593
Pridružen: 05 Dec 2003, 09:32
Kraj: Semič
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mai2sky »

Tudi o dimu sem razmišljal. Uporabil bi Festo krogelni ventil na servo in Coca Cola flaško z dizlom pod tlakom. Časovno žal ne bo šlo...

Ta trenutek mi sive lase delajo motnje v določenih položajih. Nekaj bo treba storiti z anteno.

Vsako leto me presenetijo hitri termini tekem. Posebej Postonjska je skoraj pred začetnom moje letalne sezone. Verjetno bo treba takoj sanirati motnje ali pa začeti trenirati z Rubinom, ki je rezerva. Nekako sem sklenil, da bom preizkušenega Matadorja letos ali pa do prodaje pustil pri miru. Z Rubinom ta trenutek niti ne morem začeti, ker niso še povaljali piste, ki ima precejšnje jame. Nekaj so poizkušali včeraj a se je valjar dvakrat zakopal in so nehali do kdovekdaj.

Čisto brez poizkusa odleteti težki program pa si le ne upam.

Lp
Igor
s57ra
Razpravljalec
Prispevkov: 148
Pridružen: 29 Nov 2004, 10:32
Kraj: pod Vremščico

Dim..

Odgovor Napisal/-a s57ra »

Po moje je to enostavneje in boljše:

http://lea.hamradio.si/~s57ra/rc/smokep ... epump.html

:wink:

LP, P.
Uporabniški avatar
Brane
Dr. Modelar
Prispevkov: 4585
Pridružen: 15 Nov 2004, 12:30
Kraj: Moste

Odgovor Napisal/-a Brane »

Tule je trenutno zelo aktivna in strokovna debata na temo motenj viewtopic.php?t=10174&postdays=0&postorder=asc&start=0
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
akodrun
Razpravljalec
Prispevkov: 145
Pridružen: 24 Nov 2004, 12:12
Kontakt:

smoke

Odgovor Napisal/-a akodrun »

Pozdravljeni!

omenjeni sistem (pnevmatski ventil, tlacna posoda za zrak, in nafta) sem pred
casom preizkusil na mojem capu 232. motor je moki 22ccm metanol.

za tlacni rezervoar (zaenkrat pod kabino) sem uporabil 0,5 l plastenko.
loceno sem v drugem (3dcl) imel dizel, pomembno je da je razdalja šobe za vbrizgavanje cim manjsa. tlak se je gibal nekje okrog 2 bara.
tu pa se pojavi ze prva tezava, konstanten tlak. tezavo bi se dalo resit
z malo vecjim tlakom.
naslednja zelo obcutljiva zadeva je šoba. treba je res dobiti pravo (poskusanje). zelimo si rel majhen pretok in velik padec tlaka-razprsen dizel!
obvezno uporabiti filter pred šobo, saj se hitro zadela : #-o
nujno/dobro je diezel pred vbrizgavanjem (na cimbolj toplo mesto izpuha) ogrevati.

se to. izkazalo se je da je pnevmatski ventil (tistega ki sem ga imel) dokaj tezko krmiliti- sila IN natancnost odpiranja. kroglicni deluje v tem primeru bolj kot on-off) naredil sem svojo izvedbo (slika), ki pa se je izkazla kot zelo uporabno in enostavno resitev.
pnevmatski (2-1)je sluzil za polnjenje zraka in aktiviranje/spust zraka do ventila.

Slika Slika Slika


s pomankanjem casa, je smoke, po samo enem letečem poskusu, malo
zastal. preprican sem da se taksen sistem, z malo optimiranja, da pripeljati do uporabne faze.

ideja je nastala ob pogovoru s kolegom, ki ga zadnje case pogresamo na letalski sceni, Matejem Rozmanom.

ce koga se kaj vec zanima, lahko posredujem se kaksen nasvet ali sliko.

modelarski pozdrav! Andrej
Uporabniški avatar
mai2sky
Freak
Prispevkov: 593
Pridružen: 05 Dec 2003, 09:32
Kraj: Semič
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mai2sky »

Po 10 poletih, bolje rečeno lovljenju modela zaradi motenj, sem ga dokončno diskvalificiral. #-o :-k Zaradi pristanka daleč od pokošenega dela piste, sem nalomil eno nogo karbonskega podvozja. :grrrrrrrrrrr: Kriv sam, ker je crknil motor pri močnem vetru. Crknil je pa zato, ker sem poizkušal najti kako pravilo pri motnjah in pozabil na uro.
Naredil sem vse kar sem lahko:
1. dr. Lokovšek je na FE testiral sprejemnik,
2. namestil sem paličasto anteno na trup,
3. odmaknil sem kable servotov.

Domet na tleh je bil res večji a v zraku sem vseeno poskakoval in se prevračal. Pristajal sem še vedno iz lupinga, ker sem tako model najlažje kontroliral zaradi skokov.

Na koncu sem na tleh ugotovil krivca - HITEC HS5945MG iz desnega elerona. ](*,) ](*,) :ratata: :evilfly: Pri manjši obremenitvi so tu pa tam skočili vsi servoti v skrajne lege za delček sek. Motnja je tako kratka, da do tam sicer ne pridejo, povzroči pa zadeva precejšnje težave v zraku. Tega doma pri nastavitvah krmil niti nisem opazil, ker ga nisem dovolj obremenjeval.

Extre na F3A tekmi v Postojni pač ne bo. Težave so postavile pod vprašanje tudi mojo udeležbo na tekmi, ker tekmovalnih figur niti probal nisem.

Danes sem iz dvoletnega spanja potegnil Rubina. Webra je zapela takoj. Preprogramiral sem nahitro oddajnik in zvečer ob sedmih napravil dva poleta. Bo, bo... za udeležbo, da me ne bo glih sram. Če bi bilo pa še kak teden časa, bi prišel tudi do dobre forme. 8-[ :oops: :)

1Lp
Igor
Uporabniški avatar
peugeot1
Freak
Prispevkov: 924
Pridružen: 16 Nov 2004, 18:05
Kraj: Selca

Odgovor Napisal/-a peugeot1 »

Na koncu sem na tleh ugotovil krivca - HITEC HS5945MG iz desnega elerona. ](*,) ](*,) :ratata: :evilfly:

Lp.

Najprej pohvale za lep model.
=D> =D> =D>

Isti primer z servotom se je zgodil meni lansko leto. Letel sem z starim oddajnikom, ki deluje presenetljivo dobro. Vseskozi brez motenj. Nato pa sem zamenjal sprejemnik in šel na novo FF9. Nikoli kreširan popolnoma nov sprejemnik je imel kar hude probleme, popolnoma podobne kot si jih opisal pri sebi. Model je kar uhajal iz smeri oz. nadzora. Mislil sem da je že akj narobe z oddajnikom. Kasneje po vgranji digitalcev, pa je delovalo normalno.
Pri pogostem letenju pa sem opazil tudi motnjo, ki mi jo pa je zaznal vsak sprejemnik, na istem mestu. Namreč na mestu motnje teče , kar se mi zdi zanimivo, po tleh elekrtična napeljava, in sicer redko kak servo trzne ampak je toliko da se opazi. Letim pa zaenkrat samo na PPM. Bom pa sigurno razmislil v smeri PCM že iz samega firbca. Ja pa motnja je 15m nad tlemi.


LP,KLemen
Ljubezen: ime ji je letenje!!!
Uporabniški avatar
mai2sky
Freak
Prispevkov: 593
Pridružen: 05 Dec 2003, 09:32
Kraj: Semič
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mai2sky »

Pred kakimi tremi tedni sem poslal pokvarjen servo HS5945 na Hitecov servis, ki je za EU pri Multiplexu. V ta namen sem izpolnil obrazec, ki sem ga našel na www pri Hitecu. Računa nisem imel. Danes me je pošiljka pozitivno presenetila, saj so poslali čisto novega nazaj. Lepo in poslovno od njih.

Bravo Hitec & MPX!!! =D> =D> =D>

Upam, da motenj ne bo več.

Lp
Igor :mahaj:
Odgovori

Vrni se na Akrobatsko in 3D letenje