Začetniško letalo iz balze Telstar 400 - gradnja
Moderatorji: Pisaneli, luigidon, JKSniper, alien2108
Med starimi modeli sem našel skoraj izgotovljenega telstarja, potrebno ga je bilo samo še motorizirati. Odločil sem se za slednji BK motor.
Na modelu sem moral predelati nos trupa. Enostavno sem odrezal cel prednji del "kloc balze" v katerem je bila izvrtina za motor 400 in vlepil novo rebro - nosilec BK motorja. Povečal sem mu kot navzdol za dobri dve stopinji, ter priredil nos za spiner 39 mm od starega speed 600.
Tako je ostalo v trupu dovolj prostora za kable.
Slike so nastale danes, a krstni polet včeraj v večernih urah. Dviganje je bilo skoraj navpično, kljub krakom prop. katere bi lahko povečal za par številk glede na motor. Teža modela pa je z novimi komponentami mnogo manjša od prvotne.
Ko si bom privoščil malo več letenja, pa prilepim še kako fotko.
Na modelu sem moral predelati nos trupa. Enostavno sem odrezal cel prednji del "kloc balze" v katerem je bila izvrtina za motor 400 in vlepil novo rebro - nosilec BK motorja. Povečal sem mu kot navzdol za dobri dve stopinji, ter priredil nos za spiner 39 mm od starega speed 600.
Tako je ostalo v trupu dovolj prostora za kable.
Slike so nastale danes, a krstni polet včeraj v večernih urah. Dviganje je bilo skoraj navpično, kljub krakom prop. katere bi lahko povečal za par številk glede na motor. Teža modela pa je z novimi komponentami mnogo manjša od prvotne.
Ko si bom privoščil malo več letenja, pa prilepim še kako fotko.
L.P. Janko
Ja težišče mi štima samo akumul. sem moral potisniti še malo bolj naprej kot so na sliki. Če se prav spominjam, sem računal prvotno težo z 400 motorjem, rondo regulatorjem, aku. AA Gold 1000 mA - 8kom. ,spiner 30mm z 6x3" in sprejemnikom Multiplex pico 4/5 520g.
Sem pa danes uspel narediti par krogov na jasi ki je obdana z gozdom, ko sem se dvignil nad drevesa, sem dobil občutek, da bi mu koristil kak gram teže več. Kajti nad krošnjami ja kar konkretno pihal veter.
Sem pa danes uspel narediti par krogov na jasi ki je obdana z gozdom, ko sem se dvignil nad drevesa, sem dobil občutek, da bi mu koristil kak gram teže več. Kajti nad krošnjami ja kar konkretno pihal veter.
L.P. Janko
Glede na to, da sem uporabil krake cam folding prop 8 x 4.5" za katere so približni ti podatki:
Umin = 11,16 V, Imax = 9,02 A, Pmax = 101 W
ni vertikala pri dviganju, je pa med 60 in 80° na oko.
Sam motor pa je zmožen vertikale, saj po podatkih lahko nanj obesimo veslo 9 x 6" s katerim pridemo do mnogo večje moči:
Umin = 10,29 V, Imax = 16,87 A, Pmax = 176 W
Samo ne vem, če bi poskusil, da ne bi doživel flater modela med dvigom
Umin = 11,16 V, Imax = 9,02 A, Pmax = 101 W
ni vertikala pri dviganju, je pa med 60 in 80° na oko.
Sam motor pa je zmožen vertikale, saj po podatkih lahko nanj obesimo veslo 9 x 6" s katerim pridemo do mnogo večje moči:
Umin = 10,29 V, Imax = 16,87 A, Pmax = 176 W
Samo ne vem, če bi poskusil, da ne bi doživel flater modela med dvigom
L.P. Janko
Bravo Bastian
Tudi sam sem imel danes priložnost malo bolj spoznat model. Veter je blago pihal in moram reči, da sem prav zadovoljen. Dviga se tudi v vertikalo. Noro. Pa je res, da noče dol. Vsaka miš, ki teče čez travnik povzroči termiko, ki dvigne model tako visoko, da si rečeš, a nebi šel malo niže...
Tudi sam sem imel danes priložnost malo bolj spoznat model. Veter je blago pihal in moram reči, da sem prav zadovoljen. Dviga se tudi v vertikalo. Noro. Pa je res, da noče dol. Vsaka miš, ki teče čez travnik povzroči termiko, ki dvigne model tako visoko, da si rečeš, a nebi šel malo niže...
L.P. Janko
Pristanke bo potrebno še precej trenirat, tako kot tudi letenje. S tem letalom sem danes letel prvič in si kot uspeh štejem, da je letalo konec dneva v enakem stanju kot pred prvim poletomNejc*_ napisal/-a:Dobro ti gre. Edino pristanek ni bil najlepši.
Tudi sam sem opazil, da se letalo zelo dobro vzpenja v termiki in ga je problem spravit dol Še bolj izrazito je bilo to pri HLG izvedbi, saj je imela le 305g, ta jih ima 452.REFLEX napisal/-a:Bravo Bastian
Tudi sam sem imel danes priložnost malo bolj spoznat model. Veter je blago pihal in moram reči, da sem prav zadovoljen. Dviga se tudi v vertikalo. Noro. Pa je res, da noče dol. Vsaka miš, ki teče čez travnik povzroči termiko, ki dvigne model tako visoko, da si rečeš, a nebi šel malo niže...
Saj midva se osebno že poznava, sem večkrat ob petkih v klubu.brejker napisal/-a:Čestitke tudi z moje strani
Oglasi se kaj tukaj: viewforum.php?f=107
Pa bomo šli kdaj skupaj letet
Se bomo zmenili, pa bomo šli letet
Letenje s Telstarjem 400 nekaj dni nazaj:
http://www.youtube.com/watch?v=YtamkB3eBac
Je normalno, da se letalo pri polnem plinu začne strmo vzpenjat, četudi pustim palico za višino pri miru?
LP
http://www.youtube.com/watch?v=YtamkB3eBac
Je normalno, da se letalo pri polnem plinu začne strmo vzpenjat, četudi pustim palico za višino pri miru?
LP
Ja. To je čist normalno.Bastian napisal/-a:Je normalno, da se letalo pri polnem plinu začne strmo vzpenjat, četudi pustim palico za višino pri miru?
LP
Pa ne ga tako šponat... posledice bodo kar hitro nastopile. To ni hitrostni model ampak jadralni. Mirne duše izklopi motor in poskušaj čimdlje ostati na višini
L.P.Samo
Štromar ima včasih prav, elektrika pa vedno!
aha. Nisem spremljal teme tako da mogoče nisem zasledil da si ga ojačal. Mislil sem glede kril. Poskusi delati vešje loopinge bo lepši užitek gledati in še tako ne bodo krila trpela... Glede tega da si nemoreš kaj pa te razumem dokler me ni elektronika izdala in posledično kreširal guppya sem ga tudi sam včasih do doba nažgal brisanec leti ko svina na heli china bk .Bastian napisal/-a:Krila sem ojačal s karbonsko cevjo, tako da so malo bolj trpežna, kar se je že izkazalo za zelo dobro potezo.
Želim ti še veliko užitkov naprej
L.P.Samo
Štromar ima včasih prav, elektrika pa vedno!