Malo večji model
6 Kanalov bi moralo zadostovati
2x nagib
2x višina
1x smer
1x gas (to je vse kar rabiš za motor)
Problem je, če na oddajniku nimaš možnosti reverse. Lahko daš y kabel in vmes vežeš servo reverser, samo je še pred nekaj leti veljalo, da se pri večini reverserjev pojavljajo problemi s centriranjem. Lahko pa vsaj trimaš lege. Druga možnost pa so Hitec G2 servoti, kjer lahko sprogramiraš smer delovanja in lege
2x nagib
2x višina
1x smer
1x gas (to je vse kar rabiš za motor)
Problem je, če na oddajniku nimaš možnosti reverse. Lahko daš y kabel in vmes vežeš servo reverser, samo je še pred nekaj leti veljalo, da se pri večini reverserjev pojavljajo problemi s centriranjem. Lahko pa vsaj trimaš lege. Druga možnost pa so Hitec G2 servoti, kjer lahko sprogramiraš smer delovanja in lege
Brez zdravega strahu pred tlemi
Za deprončka rabiš 4 kanale če za vsak eleron svoj srervo, jih lahko ponucaš pa 5, za tak model kot je tvoj, jih rabiš pa 6, ker vse kar je razlike od depronarja je to, da na šesti kanal zmiksaš ta drugo višino.
Štrom od motorja pa stran od sprejemnika in to čim dalj.
Štrom od motorja pa stran od sprejemnika in to čim dalj.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
tele ho!
KLEMEN!!!!!
Berem tvoje poste pa razmišljam al ti nas mal za nos vlečeš al se norca delaš (pa ne živnorca, da ne bo pomote).
Vprašanja ki jih ta hip imaš se dajo razčlenit na nekaj osnovnih, in predvsem zelo preprostih. vse tole kar sprašuješ lahko KADARKOLI prideš pogledat k meni, pa ti v živo pokažem kako in kaj.
IZBIRA RC KOMPONENT
- servoti naj bodo dovolj močni, glede na to da "ne veš kako boš letel" to z drugimi besedami pomeni hudo torturo modela, ki ga boš včasih obremenil skrajno. zato ti predlagam MOČNE serve, čez prst vsaj okrog 9kg na deljenih površinah in cca 12-15kg za smer. količino si že pogruntal
- izbira rc sprejemnika: rabiš imet 1x gas, 2x višina 2x eleron 1x smer. če jaz znam kaj štet je to 6 kanalov. Y-kable in podobno navlako POZABI! V štartu. TO NE OBSTAJA!
- napajanje sprejemnika in izbira štroma
a) varianta s stikalom ki si ga že izbral - torej 2x lipo kar priklopiš na stikalo z BECom, izhod iz beca (pazi zdaj) pelješ s pomočjo y-kabla na recimo 2 kanal in recimo 5 kanal. v resnici lahko y-kabel nadomestiš z nekaj cinjenja, odvisno kolk se ti da hecat s stvarjo. prednost te izvedbe je, da imaš vse tovarniško, preverjeno delujoče, da imaš nekaj varnosti in predvsem dovolj veliko zalogo moči pri servotih saj bec daje navadno 5,9V napetosti kar je idealno.
b) varianta 7,2V na servote (če to podpirajo!!) + en mini bec za sprejemnik. zadeva je izvedljiva ampak zahteva malo več mečkanja in cinjenja kablov. načeloma pobereš signal iz sprejemnika in ga vodiš na servo, medtem ko rdečo in črno žičko pelješ direktno na izvor napetosti (LIPO). iz lipota potem napajaš tudi en mini bec ki zagotavlja napetost manj od 6V za sprejemnik in servo za gas. verjetno je zadeva par gramov lažja, ali je bolj ali manj sigurna od variante A, mislim da je isto sranje.
- napajanje elektronike za motor: za vžig motorja potrebuješ štrom, ki je POVSEM LOČEN od servotov/sprejemnika. to pomeni drugo baterijo, in drug svič. tokovi pri elektroniki so mjahni, večja težava je da ti elektronika lahko če se izrazim nestrokovno seka nazaj... Na elektroniki (beri navodila za uporabo motorja) je možno da rabiš napetost 4,8V ali 6,0 V ali katerokoli. standard je navadno 4,8 - kar je natančno kar daje ven paket NiMH ali NiCd. Če hočeš bit malo lažji pa lahko uporabiš en majhen paketek cca 700-900mAh LiPO in ga daš na najmanjši možni BEC, na to pa priključiš elektroniko. med akumulator in BEC daš še en navaden stikal in zadeva je ocvrta. Slednji način uporabljam tako na Yaku kot tudi na FWju, isto uporablja Norc, Logar, Rihard. sem povedal dost?
Model ki ga kupuješ /gradiš je malo drugačen od tega kar si letel do sedaj. namreč sile so večje, zato je treba RC komponente izbrati bolj skrbno. drugič je zadeva težja in večja, zato v bohnedaj primeru kreša delaš večjo (dražjo) škodo tako na modelu kot tudi tretjim osebam. Da poenostavim, cena enega slabega pristanka lahko botruje škodi v vrednosti celotnega modela velikosti 160 cm, kar je tvoj trenutni standard. Zato moraš premislit, ali se ti splača varčevat pri nekih osnovnih komponentah kot so kvalitetno napajanje, servoti itd. Jaz izbiram rajši nekoliko dražje brand-name servote, da kasneje manj boli glava. pa tudi s temi servoti imam včasih težave
Bistvo vsega je: naredi čisto, in simple, upoštevaj zgoraj zapisana pravila pa bo zadeva verjetno delovala OK.
Glede tvoje naprave - 6ke - zadeva načeloma zadošča, če boš dobro in natančno namestil servote in ročke kakšnih subtrimov sploh ne boš potreboval. če pa se boš hotel igrati z kakšnimi mixi - npr uporaba višincev kot eleronov ipd potem pa bo 6ka hitro premalo.
Prid do mene pa ti vse pokažem.
lp
3g
KLEMEN!!!!!
Berem tvoje poste pa razmišljam al ti nas mal za nos vlečeš al se norca delaš (pa ne živnorca, da ne bo pomote).
Vprašanja ki jih ta hip imaš se dajo razčlenit na nekaj osnovnih, in predvsem zelo preprostih. vse tole kar sprašuješ lahko KADARKOLI prideš pogledat k meni, pa ti v živo pokažem kako in kaj.
IZBIRA RC KOMPONENT
- servoti naj bodo dovolj močni, glede na to da "ne veš kako boš letel" to z drugimi besedami pomeni hudo torturo modela, ki ga boš včasih obremenil skrajno. zato ti predlagam MOČNE serve, čez prst vsaj okrog 9kg na deljenih površinah in cca 12-15kg za smer. količino si že pogruntal
- izbira rc sprejemnika: rabiš imet 1x gas, 2x višina 2x eleron 1x smer. če jaz znam kaj štet je to 6 kanalov. Y-kable in podobno navlako POZABI! V štartu. TO NE OBSTAJA!
- napajanje sprejemnika in izbira štroma
a) varianta s stikalom ki si ga že izbral - torej 2x lipo kar priklopiš na stikalo z BECom, izhod iz beca (pazi zdaj) pelješ s pomočjo y-kabla na recimo 2 kanal in recimo 5 kanal. v resnici lahko y-kabel nadomestiš z nekaj cinjenja, odvisno kolk se ti da hecat s stvarjo. prednost te izvedbe je, da imaš vse tovarniško, preverjeno delujoče, da imaš nekaj varnosti in predvsem dovolj veliko zalogo moči pri servotih saj bec daje navadno 5,9V napetosti kar je idealno.
b) varianta 7,2V na servote (če to podpirajo!!) + en mini bec za sprejemnik. zadeva je izvedljiva ampak zahteva malo več mečkanja in cinjenja kablov. načeloma pobereš signal iz sprejemnika in ga vodiš na servo, medtem ko rdečo in črno žičko pelješ direktno na izvor napetosti (LIPO). iz lipota potem napajaš tudi en mini bec ki zagotavlja napetost manj od 6V za sprejemnik in servo za gas. verjetno je zadeva par gramov lažja, ali je bolj ali manj sigurna od variante A, mislim da je isto sranje.
- napajanje elektronike za motor: za vžig motorja potrebuješ štrom, ki je POVSEM LOČEN od servotov/sprejemnika. to pomeni drugo baterijo, in drug svič. tokovi pri elektroniki so mjahni, večja težava je da ti elektronika lahko če se izrazim nestrokovno seka nazaj... Na elektroniki (beri navodila za uporabo motorja) je možno da rabiš napetost 4,8V ali 6,0 V ali katerokoli. standard je navadno 4,8 - kar je natančno kar daje ven paket NiMH ali NiCd. Če hočeš bit malo lažji pa lahko uporabiš en majhen paketek cca 700-900mAh LiPO in ga daš na najmanjši možni BEC, na to pa priključiš elektroniko. med akumulator in BEC daš še en navaden stikal in zadeva je ocvrta. Slednji način uporabljam tako na Yaku kot tudi na FWju, isto uporablja Norc, Logar, Rihard. sem povedal dost?
Model ki ga kupuješ /gradiš je malo drugačen od tega kar si letel do sedaj. namreč sile so večje, zato je treba RC komponente izbrati bolj skrbno. drugič je zadeva težja in večja, zato v bohnedaj primeru kreša delaš večjo (dražjo) škodo tako na modelu kot tudi tretjim osebam. Da poenostavim, cena enega slabega pristanka lahko botruje škodi v vrednosti celotnega modela velikosti 160 cm, kar je tvoj trenutni standard. Zato moraš premislit, ali se ti splača varčevat pri nekih osnovnih komponentah kot so kvalitetno napajanje, servoti itd. Jaz izbiram rajši nekoliko dražje brand-name servote, da kasneje manj boli glava. pa tudi s temi servoti imam včasih težave
Bistvo vsega je: naredi čisto, in simple, upoštevaj zgoraj zapisana pravila pa bo zadeva verjetno delovala OK.
Glede tvoje naprave - 6ke - zadeva načeloma zadošča, če boš dobro in natančno namestil servote in ročke kakšnih subtrimov sploh ne boš potreboval. če pa se boš hotel igrati z kakšnimi mixi - npr uporaba višincev kot eleronov ipd potem pa bo 6ka hitro premalo.
Prid do mene pa ti vse pokažem.
lp
3g
I like airplane noise!
http://www.teleho.eu
http://www.teleho.eu
tele ho
še to:
servo za "zaug" ne potrebuješ, to je samo dodatna navlaka ki te bo na koncu j***la v glavo za brez haska. ko je motor enkrat dobro nastavljen zauga ne rabiš.
ta drug stikal ki si ga pokazal je v bistvu samo "enokanalno" stikalo ki dela istko kot ono prvo. tega v resnici ne nucaš. če še nisi naročil ga tudi ne naroči. stikalo za motor ki ga rabiš stane cca 5-8 eur v katerikoli modelarski štacuni.
lp
3g
še to:
servo za "zaug" ne potrebuješ, to je samo dodatna navlaka ki te bo na koncu j***la v glavo za brez haska. ko je motor enkrat dobro nastavljen zauga ne rabiš.
ta drug stikal ki si ga pokazal je v bistvu samo "enokanalno" stikalo ki dela istko kot ono prvo. tega v resnici ne nucaš. če še nisi naročil ga tudi ne naroči. stikalo za motor ki ga rabiš stane cca 5-8 eur v katerikoli modelarski štacuni.
lp
3g
I like airplane noise!
http://www.teleho.eu
http://www.teleho.eu
Da te malo popravim, za pravilno nastavljen motor oz uplinjač, rabiš zaug vedno, ko je motor hladen, noben pravilno nastavljen motor ne vžge hladen brez zauga. Ni pa za to potrebno uporabiti servo motorja, ker to predstavlja dodatno težo, pač pa si s kakšnimi pomagali omogočimo vklop čoka ( da se pravilno izrazim) ročno.
Pravilna procedura vžiganja bencinarja ( ki potem, ko motor spoznamo lahko v niansah odstopa)
-vklopimo oddajnik in sprejemnik, gas na minimalko
-vklopimo čok
-s propelerjem naredmo par vrtljajev
-vklopimo vžig motorja
-z odločnim sunkom propelerja vžgemo motor-motor (običajno) vžge in takoj nato ugasne
-odklopimo vžig motorja
-odklopimo čok
-vklopimo vžig motorja
-z odločnim sunkom propelerja vžgemo motor- motor (običajno) vžge in steče
-motor nekoliko ogrejemo
-z dodajanjem plina do konca, za kake 2-3sek preverimo, če motor na maksimumu dobro dela
-z odločnimi kratkimi sunki, na komandi plina, preverimo, če je odzivnost motorja neoporečna
-s trimerjem nastavimo višino prostega teka ( za letenje običajno nekoliko višje, kot je primerna minimalka za pristajanje)
-če je vse kot je treba , je po tej proceduri motor pripravljen za let
Ničesar iz te procedure se ne sme izpustiti, po sili razmer ( če motor v fazi brez čoka ne steče takoj) pa je možno, da bo treba kaj ponoviti.
Pravilna procedura vžiganja bencinarja ( ki potem, ko motor spoznamo lahko v niansah odstopa)
-vklopimo oddajnik in sprejemnik, gas na minimalko
-vklopimo čok
-s propelerjem naredmo par vrtljajev
-vklopimo vžig motorja
-z odločnim sunkom propelerja vžgemo motor-motor (običajno) vžge in takoj nato ugasne
-odklopimo vžig motorja
-odklopimo čok
-vklopimo vžig motorja
-z odločnim sunkom propelerja vžgemo motor- motor (običajno) vžge in steče
-motor nekoliko ogrejemo
-z dodajanjem plina do konca, za kake 2-3sek preverimo, če motor na maksimumu dobro dela
-z odločnimi kratkimi sunki, na komandi plina, preverimo, če je odzivnost motorja neoporečna
-s trimerjem nastavimo višino prostega teka ( za letenje običajno nekoliko višje, kot je primerna minimalka za pristajanje)
-če je vse kot je treba , je po tej proceduri motor pripravljen za let
Ničesar iz te procedure se ne sme izpustiti, po sili razmer ( če motor v fazi brez čoka ne steče takoj) pa je možno, da bo treba kaj ponoviti.
Zadnjič spremenil Brane, dne 18 Avg 2010, 22:35, skupaj popravljeno 1 krat.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Okey Urban vidm da obvladaš te zadeve,meni se še sanja ne kako to vse skupi zgleda in bom kr prdirkov do tebe ko roba prispe.Thanx!
Tudi tebi hvala Brane,si bom tale tvoj post skopiral.
Je pa to tudi moj 1. bencinar ,mal bl ornk in sem po pravic povedan prou zgubljen.
Komponente sem pa samo skopiral po hvastijevi extri,ker bo moja ista vendar arf
Tudi tebi hvala Brane,si bom tale tvoj post skopiral.
Je pa to tudi moj 1. bencinar ,mal bl ornk in sem po pravic povedan prou zgubljen.
Komponente sem pa samo skopiral po hvastijevi extri,ker bo moja ista vendar arf
Re: Oddajnik
Ja zej pa encajt nau več problemov s kanaliFLOJA napisal/-a:Živjo! Danes se je Klemen na pisti nekaj hvalil s tole napravo (oddajnikom)???
Tele ho!
@brane: super in jasno si to zapisal in v večini primerov to drži. lahko pa povem da meni motorji trenutno vžigajo s pomočjo gumba THROTLE CUT na oddajniku, ki v principu povsem zapre zrak. v cilinder tako vstopi samo gorivo, in če je tam tudi iskra motor prdne. če v tem trenutku sputsiš throtle cut tudi zagrabi in laufa naprej. Trik ni moj tmveč me ga je naučil g.Norc tako da...
edino pri fuji-imvac motorju ki ga imam na FWju še štartam po taki proceduri kot si jo opisal. vsekakor pa je zelo pomembno da se pri štartu vseskozi gleda na varnost in po tvoji čeklisti je le ta na prvem mestu!
Kar se pa tiče uporabe trimerjev pred vzletom: sam uporabljam funkcijo idle up (ponekod je napisna idle down). glavna finta je, da premaknem stikalo ki mi ZVIŠA štantgas. to je zelo uporabno da preprečiš ugašanje motorja v zraku pri minimalnih obratih, sploh če se vlečeš v kake figure like zvrt, vrij ali kovit
OBVEZNO: pri uporabi bencinarja je po mojem mneju potrebno nastaviti THROTLE CUT. to je funkcija ki jo zagotovo ima vsaka naprava in omogoča premik servota za gas proti skrajnemu minimumu. na tak način dosežemo nmožnost zaustavljanja motorja na daljavo, kar je seveda nuja za varno letenje in upravljanje modela na zemlji.
vse zgoraj zapisano spada bolj v "nasveti za varno letenje" in ne toliko v kupovanje komponent.
@klemen ja itak samo pridi.MMG Hvasti pravi da bo servote na EXTRI menjal, mogoče ti jih pa proda ... hočem povedat da ni najbolj zadovoljen s svojo izbiro. premisli, veliko denarja boš prevažal po luftu...
lp
3g
@brane: super in jasno si to zapisal in v večini primerov to drži. lahko pa povem da meni motorji trenutno vžigajo s pomočjo gumba THROTLE CUT na oddajniku, ki v principu povsem zapre zrak. v cilinder tako vstopi samo gorivo, in če je tam tudi iskra motor prdne. če v tem trenutku sputsiš throtle cut tudi zagrabi in laufa naprej. Trik ni moj tmveč me ga je naučil g.Norc tako da...
edino pri fuji-imvac motorju ki ga imam na FWju še štartam po taki proceduri kot si jo opisal. vsekakor pa je zelo pomembno da se pri štartu vseskozi gleda na varnost in po tvoji čeklisti je le ta na prvem mestu!
Kar se pa tiče uporabe trimerjev pred vzletom: sam uporabljam funkcijo idle up (ponekod je napisna idle down). glavna finta je, da premaknem stikalo ki mi ZVIŠA štantgas. to je zelo uporabno da preprečiš ugašanje motorja v zraku pri minimalnih obratih, sploh če se vlečeš v kake figure like zvrt, vrij ali kovit
OBVEZNO: pri uporabi bencinarja je po mojem mneju potrebno nastaviti THROTLE CUT. to je funkcija ki jo zagotovo ima vsaka naprava in omogoča premik servota za gas proti skrajnemu minimumu. na tak način dosežemo nmožnost zaustavljanja motorja na daljavo, kar je seveda nuja za varno letenje in upravljanje modela na zemlji.
vse zgoraj zapisano spada bolj v "nasveti za varno letenje" in ne toliko v kupovanje komponent.
@klemen ja itak samo pridi.MMG Hvasti pravi da bo servote na EXTRI menjal, mogoče ti jih pa proda ... hočem povedat da ni najbolj zadovoljen s svojo izbiro. premisli, veliko denarja boš prevažal po luftu...
lp
3g
I like airplane noise!
http://www.teleho.eu
http://www.teleho.eu
3g finto s povsem zaprtim gasom, sem tudi jaz že prakticiral in je vsekakor bolj udobna varianta, kot ročno vklapljanje čoka, , ne pali pa pri vseh motorjih pa tudi ni primerna za beganje nekoga, ki mu hočeš po šolsko opisati kako se vžiga motor. Sice je ta sistem, v bistvo nekeko na finto vržen uplinjač ko s povsem zaprto loputo dosežemo da v motor ne pride skoraj nič zraka, vseeno pa močan podtlak potegne bencin, tako pride v zmesi gorivo zrak, do viška goriva, ki je potrben za mrzli zagon.
Od varnostnih zadev še ena finta ki sem se jo jaz naučil prakticirati skoraj brez izjeme.
Motor vžigajmo OD ZADAJ.
Jaz se, okobalen čez trup za krili, z desno roko naslonim na trup v predelu požarne stene, z levo pa sunkovito poženem propeler. Timing propelerja, mora biti nastavljen tako , da ko zamahnemo z roko, odpor kompresije pride v za roko najugodnejšem trenutku, kar ima za posledico, da naravna pot sunka roke, takoj po tej fazi zapusti območje propelerja.
Vžigamo tako, da se S KONICMI PRSTOV naslonimo na propeler in z ODLOČNIM SUNKOM poženemo propeler.
NIKOLI pri vžiganu ne pomaknimo prstov čez prve členke, kar se nam pri vžiganju z rokavico zelo hitro zgodi (zaradi večjega občutka varnosti) , saj jih bomo prej ko slej dobili po prstih. Še najhitreje pa jih bomo dobili po prstih zaradi neodločnosti pri tem početju, ali zaradi napačne nastavitve motorja.
Nazaj useka -zalit motor
-motor, ki ima napačno nastavljen uplinjač
-motor ki ima napačno nastavljen vžig-preveč predvžiga
Uporabnost zgoraj napisanih navodil lahko zagotavljam s tem, da izjavljam da so postopki preizkušeni v praksi, na mojih, v glavnem bivših motorjih, MVVS 26, MVVS 35, MVVS 45, ZDZ 80, 3W 106.
Vse te motorje, sem, ko so bili enkrat pravilno nastavljeni in preizkušeni, vžigal na opisan način, s prosto roko brez rokavice.
Od varnostnih zadev še ena finta ki sem se jo jaz naučil prakticirati skoraj brez izjeme.
Motor vžigajmo OD ZADAJ.
Jaz se, okobalen čez trup za krili, z desno roko naslonim na trup v predelu požarne stene, z levo pa sunkovito poženem propeler. Timing propelerja, mora biti nastavljen tako , da ko zamahnemo z roko, odpor kompresije pride v za roko najugodnejšem trenutku, kar ima za posledico, da naravna pot sunka roke, takoj po tej fazi zapusti območje propelerja.
Vžigamo tako, da se S KONICMI PRSTOV naslonimo na propeler in z ODLOČNIM SUNKOM poženemo propeler.
NIKOLI pri vžiganu ne pomaknimo prstov čez prve členke, kar se nam pri vžiganju z rokavico zelo hitro zgodi (zaradi večjega občutka varnosti) , saj jih bomo prej ko slej dobili po prstih. Še najhitreje pa jih bomo dobili po prstih zaradi neodločnosti pri tem početju, ali zaradi napačne nastavitve motorja.
Nazaj useka -zalit motor
-motor, ki ima napačno nastavljen uplinjač
-motor ki ima napačno nastavljen vžig-preveč predvžiga
Uporabnost zgoraj napisanih navodil lahko zagotavljam s tem, da izjavljam da so postopki preizkušeni v praksi, na mojih, v glavnem bivših motorjih, MVVS 26, MVVS 35, MVVS 45, ZDZ 80, 3W 106.
Vse te motorje, sem, ko so bili enkrat pravilno nastavljeni in preizkušeni, vžigal na opisan način, s prosto roko brez rokavice.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Ni taka znanost, nekateri detajli so podrobneje opisani samo zato, ker so pomembni zaradi varnosti.
Pomembno je vedeti tudi to, da imaš lahko zaradi mene tudi tri pomagače, ki ti pomagajo pri vžigu motorja držati model, še vedno ga sam lahko od zadaj vžgeš varneje
Pomembno je vedeti tudi to, da imaš lahko zaradi mene tudi tri pomagače, ki ti pomagajo pri vžigu motorja držati model, še vedno ga sam lahko od zadaj vžgeš varneje
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
No, sem desničar in prav nobenih problemov nimam zaradi tega.
Kdor se pa drži tistega kar sem napisal, ima pa malo možnosti, da jih dobi po prstih, seveda je pa možno, jasno je... da te lahko zadene strela, seveda na loteriji lahko zadeneš 10 milionov evrov, je pa prekleto malo verjetno
Kdor se pa drži tistega kar sem napisal, ima pa malo možnosti, da jih dobi po prstih, seveda je pa možno, jasno je... da te lahko zadene strela, seveda na loteriji lahko zadeneš 10 milionov evrov, je pa prekleto malo verjetno
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Hvala lepa Primuskm
Danes je prišla težko pričakovana roba in to kar vsa.Zdej pa počas razpakirat in začet sestavljat
Glede na to kakšn krš je clio,k mu sedeži ne grejo do konca v legn, sem dobil vso robo v avto,seveda sm zadjne zice vn pobral.Za rezervo sem montiral še prtlažnik,ampak se je kr dobr izšlo
Danes je prišla težko pričakovana roba in to kar vsa.Zdej pa počas razpakirat in začet sestavljat
Glede na to kakšn krš je clio,k mu sedeži ne grejo do konca v legn, sem dobil vso robo v avto,seveda sm zadjne zice vn pobral.Za rezervo sem montiral še prtlažnik,ampak se je kr dobr izšlo
- Priponke
-
- P8200004.jpg (70.78 KiB) Pogledano 4582 krat
-
- ena škatla trup,druga škatla krila
- P8200002.jpg (96.47 KiB) Pogledano 4582 krat
-
- P8200001.jpg (100.14 KiB) Pogledano 4582 krat
Jah jebiga,se je blo treba tapru o vsem pozanimat,je pa kr naenkrat nanesl tolk strani
No ja,jest sm bil zlo firbčn kuko tale stvarca zgleda in sem jo provizori sestavu,pa nal na bicikle.Naslednji teden se pa začne zidava,ta vikend morm mal potrenirat,v nedeljo je pa tekma bo pa spet cel dan šel..
No ja,jest sm bil zlo firbčn kuko tale stvarca zgleda in sem jo provizori sestavu,pa nal na bicikle.Naslednji teden se pa začne zidava,ta vikend morm mal potrenirat,v nedeljo je pa tekma bo pa spet cel dan šel..
- Priponke
-
- navodil ni nobenih,je pa zanimiva vrečka da gotovo ven jemlješ po vrsti
- P8200009.jpg (73.73 KiB) Pogledano 4479 krat
-
- kanister,tankventil,ter povezave(bovdni)so že original notri
- P8200008.jpg (72.21 KiB) Pogledano 4479 krat
-
- zgleda kr lepa,pa velika tud
- P8200007.jpg (70.49 KiB) Pogledano 4479 krat
Folija je zelo lepo napeglana,nikjer nobenih gubic.Kolesa so sicer kar dosti trda,bom videl v praksi kako bo drugače jih zamenjam.Nosilci so ALU in ne karbonski kakor sem gledal podatke na netu.
Kaputaž se lepo privijači od znotraj trupa ter spodaj.
Podvozje je Alu,copatki pa kr masivn epoxi in niso ravno najlažji..
Nosilec motorja se privijači in zalima ko bom odrezal luknjo za frgazar,to se mi zdi kr fajn pogruntano da se ne jeb..š na samem modelu
Kaputaž se lepo privijači od znotraj trupa ter spodaj.
Podvozje je Alu,copatki pa kr masivn epoxi in niso ravno najlažji..
Nosilec motorja se privijači in zalima ko bom odrezal luknjo za frgazar,to se mi zdi kr fajn pogruntano da se ne jeb..š na samem modelu
- Priponke
-
- P8200014.jpg (65.61 KiB) Pogledano 4466 krat
-
- P8200013.jpg (63.39 KiB) Pogledano 4466 krat
-
- P8200011.jpg (76.07 KiB) Pogledano 4466 krat
No prtlažnika pa tud nisem zastonj montiral,ker sem se že fiksno odločil da jo bom vozil na strehi le en nosilec moram narest.Pač v avto ne gre zaradi velikega smerca,ker pride previsoko k ne gre sedež čist dol pr tel koret
- Priponke
-
- pod oknom bo treba še dva nosilca narest da bo lepo pri kraju parkirana:))
- P8200018.jpg (78.6 KiB) Pogledano 4458 krat
-
- sm mogu probat
- P8200016.jpg (123.29 KiB) Pogledano 4458 krat