S8 BXe Team
Moderatorji: Nebec, jannyy, mihec87
Re: S8 BXe Team
Včeraj sem dobil baterijo 4s 5000mAh, danes sta za mano prve dve vožnje vendar se je druga predčasno končala, malo sem precenil svoje vozne sposobnosti in bočno priletel v gumo od avta, odlomil sprednjo desno roko, ki je pa nimam na zalogi
Pelje se super!
Pelje se super!
Tekmovalni goseničar MadCat 1:5 http://forum.modelarji.com/viewtopic.php?f=78&t=77572
Re: S8 BXe Team
Kemenb sprašuje:
Kam pa se priklopi polnilec na tekmi, je potrebno imeti svoje napajanje (2 svinčena akumulatorja), ali vsaj usmernik iz 230V na 24V?
Na drki bo posebni agregat za polnjenje (220v),tako da ne skrbite,samo podalške in rezdelilce s seboj in bo......
Kam pa se priklopi polnilec na tekmi, je potrebno imeti svoje napajanje (2 svinčena akumulatorja), ali vsaj usmernik iz 230V na 24V?
Na drki bo posebni agregat za polnjenje (220v),tako da ne skrbite,samo podalške in rezdelilce s seboj in bo......
LP Gusti & Ales
XRAY BX 808/11
AXE ROSSI 21 COBRA X2 EVOLUTION OFF-ROAD ENGINE
Kopropo - EX-10 Helios
sponsored by
XRAY BX 808/11
AXE ROSSI 21 COBRA X2 EVOLUTION OFF-ROAD ENGINE
Kopropo - EX-10 Helios
sponsored by
Re: S8 BXe Team
Živjo,nejc11 napisal/-a:Glede difov:
Spredaj: 5000
Sredina: 7000
Zadaj: 2000
Ležaje obvezno nove!
Baterije: 4S 30C 5000mAh. Če kupuješ 2Ă—2S se ti čas polnjenja podaljša Ă—2...
Elektro challange bo potekal v Blatnem Dolu, kjer se bo zvrstilo 5 do 6 dirk. Posamezna dirka bo imela tri kvalifikacijske vožnje in na koncu finale, kjer bo potrebno vsaj enkrat menjati baterije. Več o Elektro challenge pa ob začetku sezone...
zanima me, ali oziroma kako drugače se model obnaša, če uporabiš v diferencialih zgoraj navedene gostote olja...
Original, po navodilih, naj bi bile gostote naslednje:
Spredaj: 5000
Sredina: 5000 (torej 2000 manj, kot si predlagal)
Zadaj: 1000 (1000 manj od predlaganega)
Lp,
Mare
Še vsak je prišel dol
Re: S8 BXe Team
Težko odgovorim, ker že od začetka uporabljam kombinacijo, ki sem jo navedel...MarERemA napisal/-a: Živjo,
zanima me, ali oziroma kako drugače se model obnaša, če uporabiš v diferencialih zgoraj navedene gostote olja...
Original, po navodilih, naj bi bile gostote naslednje:
Spredaj: 5000
Sredina: 5000 (torej 2000 manj, kot si predlagal)
Zadaj: 1000 (1000 manj od predlaganega)
Lp,
Mare
Re: S8 BXe Team
Aha, ok.. sem mislil, da si namenoma uporabil takšno kombinacijo.
Še vsak je prišel dol
Re: S8 BXe Team
Včeraj sem končno naredil distančnik za motor, sedaj potrebujem pa še nov servo, kakšno priporočilo za nekaj uporabnega in ne predragega? mogoče iz HKja?
Tekmovalni goseničar MadCat 1:5 http://forum.modelarji.com/viewtopic.php?f=78&t=77572
Re: S8 BXe Team
Da si sposodim temo. Imam S8BXe s Trackstar 150 ESC in motorjem 2560. Motor sem skuril. Med vožnjo je malo zatrokiral in potem kar naenkrat se mu je dvignila temperatura iz cca. 82 na 96 in potem konec. Regulator mrtvo hladen. Glede temperature je parkrat bil na max 85. To je že neka mejna, ni pa toliko da se vda. Na avtu imam standardne prenose, pinion je 13 zob. Končna hitrost je bila cca. 65km/h, vozim na 4S.
Sedaj imam dilemo kateri nov motor.
Ta Trackstar mi je bil všeč dokler je delal. Ali naj nabavim enakega
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... Motor.html
Ali tega Turnigy 1900
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... duct=17980
Kaj lahko pričakujem z 1900KV. Vem da se bo manj vrtel oz. a ima kdo iskunje kakšna bi bila dejanska razlika.
lpm
Sedaj imam dilemo kateri nov motor.
Ta Trackstar mi je bil všeč dokler je delal. Ali naj nabavim enakega
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... Motor.html
Ali tega Turnigy 1900
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... duct=17980
Kaj lahko pričakujem z 1900KV. Vem da se bo manj vrtel oz. a ima kdo iskunje kakšna bi bila dejanska razlika.
lpm
Re: S8 BXe Team
Fantje za na progo kar kritizerajo tale motor, sam sem ga imel v e-savageu in sicer je trgal ampak grel se je pa tudi precej... Sam bi gledal za kakšnim toppowerjem ali leopardom ali pa tudi tacon-om ubistvu so tele tri zanmke čisto isti motorji samo pod različnimi imeni se prodajajo. Kar se pa tiše še kvalitetnih avto motorjev na hobikingu glej to serijo: http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... duct=17697 sicer tudi tale je kopija leoparda, samo problem je da imaš na izbero zelo malo motorjev tako da najbol se ti splača pogledat pod prej že omenjenimi motorji leopard itd. ...
To je kar se tiče kitajcev pomojem trenutno top izbira
To je kar se tiče kitajcev pomojem trenutno top izbira
Re: S8 BXe Team
Tukaj poglej imajo malo morje leopardov, tudi sam bom tukaj naročil leopradov motor za e maxx-a razmišljam pa o 42 seriji, 4 polni.
http://www.rcecho.com/Brushless-Motor-Inrunner-Motor/
PS:
Mi zna kdo na kratko povedati prednosti 4 polnih motorjev, baje se manj grejejo in imajo večji navor, torej se splača za tistih par$.
LP
http://www.rcecho.com/Brushless-Motor-Inrunner-Motor/
PS:
Mi zna kdo na kratko povedati prednosti 4 polnih motorjev, baje se manj grejejo in imajo večji navor, torej se splača za tistih par$.
LP
LP Tine
Kaj malga tut postružim
Kaj malga tut postružim
Re: S8 BXe Team
Pa še slikica notranjosti motorja, ki pove vse. Se mi pa zdi, da pri 80 stopinj ni kritična temperatura, da bi se moralo navitje skuriti. Prej naj bi magneti začeli trpeti.
- Priponke
-
- DSC06415.JPG (144 KiB) Pogledano 10329 krat
Re: S8 BXe Team
Magneti ponavadi grejo pri precej višjih temperaturah pri kateri bi se razmagnetili. Drugače pa navitje se je najberž skurilo ker so kitajci šparali pri debelini žice v navitju. Če ti ni žal denarja in so magneti še ok ga lahko daš previt z malenkost debelejšo žico(debelejša mora biti toliko da bo še vedno dovol prostora), s tem sem skoraj 90% prepričan da bi se težava z pregrevanjem rešila. Seveda pa so za pregrevanje lahko krivi tudi ležaji Na tebi je kako se boš odločil. Mislim pa da te ceneje pride nov motormk napisal/-a:Pa še slikica notranjosti motorja, ki pove vse. Se mi pa zdi, da pri 80 stopinj ni kritična temperatura, da bi se moralo navitje skuriti. Prej naj bi magneti začeli trpeti.
Re: S8 BXe Team
S previjanjem ne bo nič, je že v smeteh. Tudi ne vem kako se bi previjal, ker notri je vse zlepljeno. Magneti(rotor) pa tudi ni bil OK, na vsakem koncu ima utežitveni kolutek, kjer ga s tovarniškim vrtanjem celoten rotor centrirajo, da ne trese. Na eni strani se je ta kolutek odlepil in premaknil, tako da je bil potem v vsakem primeru razscentriran. Z vrtanjem na točno določenem mestu odvzamejo maso in tako centrirajo. Bo kar nov motor.
Re: S8 BXe Team
Lepo pozdravljeni, pred kratkim sem kupil rabljen avto LRP S8 BX RTR ter sem z njim zvozil okoli 3l metanola. vozil se je odlično, tako vodljivost, pospeški ter hitrost so bili zadovoljivi. Vendar ker mi elektro bolj diši (in bi rad prišel tudi na kakšno dirko ) sem se odločil za predelavo na elektriko, in tako sem začel počasi nabirati robo skupaj.
Prvo sem naročal nosilec za motor katerega sem kupil preko Ebaya za 25€, ostale komponente so pa:
Motor Leopard 2350kv
Regulator XeRun 150A
4s LiPo
Ko sem počasi nabral vso robo sem pričel z predelavo. Prvo sem komplet avto temeljito spihal s kompresorjem, nato pa sem pričel z demontažo pogonskega sklopa. Cel sklop je privijačen z samo osmimi vijaki. Zatem sem odstranil še celoten krmilni del razen servomehanizma za zavijanje katerega sem pustil privijačenega zaenkrat. Za tem je sledila še samo odstranitev diskov ter zavornih čeljusti. Sedaj ko mi je ostala prazna karoserija sem jo delno razstavil da sem malo očistil vse skupaj ker je bilo kar veliko mastnega od motorja (mislim da tega sedaj nebo več ) sedaj je vse pripravljeno za elektrifikacijo.
Prvo sem naročal nosilec za motor katerega sem kupil preko Ebaya za 25€, ostale komponente so pa:
Motor Leopard 2350kv
Regulator XeRun 150A
4s LiPo
Ko sem počasi nabral vso robo sem pričel z predelavo. Prvo sem komplet avto temeljito spihal s kompresorjem, nato pa sem pričel z demontažo pogonskega sklopa. Cel sklop je privijačen z samo osmimi vijaki. Zatem sem odstranil še celoten krmilni del razen servomehanizma za zavijanje katerega sem pustil privijačenega zaenkrat. Za tem je sledila še samo odstranitev diskov ter zavornih čeljusti. Sedaj ko mi je ostala prazna karoserija sem jo delno razstavil da sem malo očistil vse skupaj ker je bilo kar veliko mastnega od motorja (mislim da tega sedaj nebo več ) sedaj je vse pripravljeno za elektrifikacijo.
L.p.
Jernej
Jernej
Re: S8 BXe Team
Razstavil sem ga, dj pa ga bo treba še nazaj usposobit Med samim sestavljanjem žal nisem naredil kakšne slike saj se mi je malo mudil in sem pozabil. Prvo sem sestavil nosilec motorja ter sredinski diferencial (origialni vijaki niso ustrezali ker je v aluminiju metrični navoj in sem bil takoj en dan v zaostanku ). Drug dan ko sem šel po vijake sem lahko privijačil sredinski diferencial na nazaj podvozje, zatem je pa sledila vgradnja motorja. Ko sem imel to izgotovljeno je sledila montaža regulatorja. Pritrdil sem ga s štirimi vijaki kar direkno čez aluminijasto podvozje modela, tako da sem moral narediti 4 3mm luknje v podvozje (prvo sem malo okleval ali bi to naredil ali bi ga pritrdil kako drugače, vendar sem si nato dejal da je že tako preveč lukenj na podvozju in sem menil da jih par komadov več ne more škodit ) Seveda zatem ko sem imel pritrjen motor in regulator ni bilo časa da bi še naredil nosilec baterij in škatlico za baterije, tako da sem baterijo prilepil kar z izolirnemu traku na podvozje in sem ga šel peljati na testno vožnjo po dvorišču. Ko sem v prejšnjemu postu napisal da sta bila hitrost in pospešek zadovoljiva prej ko je bil avto še na metanol lahko rečem da je sedaj ogromno bolj živahen in hiter, se bo treba privaditi saj samo koplje pa alsvaltu... Preden sem ga predelal na elektriko sem si rekel da bom morda občasno še kdaj dal nazaj gor nitro motorček malo za dušo, vendar sedaj ko sem videl zmogljivosti avta na elektriko niti pomislim več na to
L.p.
Jernej
Jernej
Re: S8 BXe Team
Pri testni vožnji sem malo preveč reskiral ko sem baterijo kar prilepilna ohišje, saj bi jo zobnik lahko uničil če bi se zadeva prestavila Kar nekaj časa sem razmišljal kako bi naredil držalo za baterje, prvo sem razmišljal da bi začasno naredil nekaj iz lesa, vendar mi ta ideja ni bila niti najmanj všeč. Nato sem zvečer šel malo v delavnico da sem skarajšal kable med motorjem in regulatorjem na minimum (med akumulatorjem in regulatorjem bom skrajšal žice takrat ko bom naročil konektorje iz hobbykinga...še malo razmišljam ali bi dal 5,5mm ali 6mm banance) ko sem kable od motorja zalotal direktno na regulator (v primerjavi z prejšnjo sliko je sedaj veliko bolj urejeno) sem avto dal na tla in sem videl na en skurjen napajalnik od prenosnika... takoj sem dobil eno idejo napajalnik sem razstavil narazen in sem tako dobil 2 komada nosilcev za baterijo Nato sem malo modificiral to ohišje, saj je bilo malo kratko po dolžini. Ohišje, oziroma nosilec za baterijo sem privijačil z tremi vijaki, skozi že obstoječe luknje. Kupil sem še nato v trgovini 60cm dolg ježek (mehka in trda stran, nevem kako se reče pravilno) katera sem prilepil skupaj tako da so na eni strani hakljčki, na drugi strani pa nitke, tako sem naredil enostaven nosilec za akumulatorje za 1€ To je to zaenkrat. Sedaj moram še samo nekaj ugotoviti glede montaže sprejemnika, za katerega še nevem čisto točno kam bi ga vtaknil.
L.p.
Jernej
Jernej
Re: S8 BXe Team
Živjo.
Težave imam z maticami na prednjih kolesih našega s8 rebel bxe elektro, stalno se mi odvijajo. Na zadnjih kolesih pa je vredu. Kako rešiti to težavo?
L.P. jaka
Težave imam z maticami na prednjih kolesih našega s8 rebel bxe elektro, stalno se mi odvijajo. Na zadnjih kolesih pa je vredu. Kako rešiti to težavo?
L.P. jaka
Re: S8 BXe Team
Nabaviš matice, ki imajo varovanje proti odvitju, na primer nekaj takega:
https://www.rc-race-shop.de/team-associ ... 26806.html
Ali pa nazobčane:
https://www.der-schweighofer.si/Radmutt ... -4-a212912
Tega je na trgu malo morje. Zobci se malo zarežejo v plastiko koles in se ne odvija več. Standardne matice teh zobcev ali varoval nimajo.
Šparajo, s tem prihranijo 50 centov na model!!!
https://www.rc-race-shop.de/team-associ ... 26806.html
Ali pa nazobčane:
https://www.der-schweighofer.si/Radmutt ... -4-a212912
Tega je na trgu malo morje. Zobci se malo zarežejo v plastiko koles in se ne odvija več. Standardne matice teh zobcev ali varoval nimajo.
Šparajo, s tem prihranijo 50 centov na model!!!
Re: S8 BXe Team
mimixrv napisal/-a:Nabaviš matice, ki imajo varovanje proti odvitju, na primer nekaj takega:
https://www.rc-race-shop.de/team-associ ... 26806.html
Ali pa nazobčane:
https://www.der-schweighofer.si/Radmutt ... -4-a212912
Tega je na trgu malo morje. Zobci se malo zarežejo v plastiko koles in se ne odvija več. Standardne matice teh zobcev ali varoval nimajo.
Šparajo, s tem prihranijo 50 centov na model!!!
Hvala.
Kaj pa loctit lepilo za varovanje matic, bi bilo to OK?
https://www.merkur.si/gradnja/gradbena- ... osti-60968
Re: S8 BXe Team
Če boš uporabil ta Loctite kupi še set novih pest in koles. Te boš spravil narazen samo še z žago ali brenarjem :-/
Tisti modri Loctite bo boljši.
Prava rešitev pa je kot že omenjeno kak bolj kakovosten set nazobčanih matic.
Lp
Tisti modri Loctite bo boljši.
Prava rešitev pa je kot že omenjeno kak bolj kakovosten set nazobčanih matic.
Lp
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo
Re: S8 BXe Team
Vidim, da so prispevki v tej temi ze zelo stari
A me vseeno zanima informacija, kje kupujete rezervne dele za ta avto.
Enega ima kolega, ki ga ne uporablja več in bi rad pogledal, koliko bi me stalo, če bi ga spravil v vozno stanje.
Hvala!
A me vseeno zanima informacija, kje kupujete rezervne dele za ta avto.
Enega ima kolega, ki ga ne uporablja več in bi rad pogledal, koliko bi me stalo, če bi ga spravil v vozno stanje.
Hvala!
http://www.onedrone.com
http://www.okarbon.eu
http://www.kopterworx.com
http://www.lipo.si
http://www.okarbon.eu
http://www.kopterworx.com
http://www.lipo.si
Re: S8 BXe Team
Če boš ugotovil kje, prosim sporoči. Jaz sem iskal in nikjer našel oz. nekaj sem našel v avstraliji za bajne €.
A bi bil kolega pripravljen prodati za rezervne dele za neko zmerno ceno.
A bi bil kolega pripravljen prodati za rezervne dele za neko zmerno ceno.
Re: S8 BXe Team
Mogoče
Odvisno od vsote, ki si jo pripravljen plačati in kaj rabiš...
Nekaj rezervnih delov ima, na splošno avto ni ne vem kaj, ker ni bil za tekmovanja ampak je pač otrok vozil po travi in podobnih terenih.
Lahko se zmeniva, ti ga pripeljem v LJ v BTC in boš videl, v kakšnem stanju je in potem mogoče ponudil kakšno vsoto...
Odvisno od vsote, ki si jo pripravljen plačati in kaj rabiš...
Nekaj rezervnih delov ima, na splošno avto ni ne vem kaj, ker ni bil za tekmovanja ampak je pač otrok vozil po travi in podobnih terenih.
Lahko se zmeniva, ti ga pripeljem v LJ v BTC in boš videl, v kakšnem stanju je in potem mogoče ponudil kakšno vsoto...
http://www.onedrone.com
http://www.okarbon.eu
http://www.kopterworx.com
http://www.lipo.si
http://www.okarbon.eu
http://www.kopterworx.com
http://www.lipo.si
Re: S8 BXe Team
Lomijo se roke, pol osovine znucajo in krivijo štangice od amortizerjev, ko se zlomi roka. To bi kaj rabil.
Ostalo ne vidim problemov.
Po drugi strani pa je mogoče res brez veze vlagati v avto, kupiš komplet za dele, polomiš naslednjo roko in je spet nevozen, kljub kupu rezervnih delov.
Daj na zs kaj vse pride zraven in neko ceno in da se vidi ali se sploh splača ukvarjati s tem.
Ostalo ne vidim problemov.
Po drugi strani pa je mogoče res brez veze vlagati v avto, kupiš komplet za dele, polomiš naslednjo roko in je spet nevozen, kljub kupu rezervnih delov.
Daj na zs kaj vse pride zraven in neko ceno in da se vidi ali se sploh splača ukvarjati s tem.