](./images/smilies/eusa_wall.gif)
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Pelje se super!
Moderatorji: Nebec, jannyy, mihec87
Živjo,nejc11 napisal/-a:Glede difov:
Spredaj: 5000
Sredina: 7000
Zadaj: 2000
Ležaje obvezno nove!
Baterije: 4S 30C 5000mAh. Če kupuješ 2Ă—2S se ti čas polnjenja podaljša Ă—2...
Elektro challange bo potekal v Blatnem Dolu, kjer se bo zvrstilo 5 do 6 dirk. Posamezna dirka bo imela tri kvalifikacijske vožnje in na koncu finale, kjer bo potrebno vsaj enkrat menjati baterije. Več o Elektro challenge pa ob začetku sezone...
Težko odgovorim, ker že od začetka uporabljam kombinacijo, ki sem jo navedel...MarERemA napisal/-a: Živjo,
zanima me, ali oziroma kako drugače se model obnaša, če uporabiš v diferencialih zgoraj navedene gostote olja...
Original, po navodilih, naj bi bile gostote naslednje:
Spredaj: 5000
Sredina: 5000 (torej 2000 manj, kot si predlagal)
Zadaj: 1000 (1000 manj od predlaganega)
Lp,
Mare
Magneti ponavadi grejo pri precej višjih temperaturah pri kateri bi se razmagnetili. Drugače pa navitje se je najberž skurilo ker so kitajci šparali pri debelini žice v navitju. Če ti ni žal denarja in so magneti še ok ga lahko daš previt z malenkost debelejšo žico(debelejša mora biti toliko da bo še vedno dovol prostora), s tem sem skoraj 90% prepričan da bi se težava z pregrevanjem rešila. Seveda pa so za pregrevanje lahko krivi tudi ležajimk napisal/-a:Pa še slikica notranjosti motorja, ki pove vse. Se mi pa zdi, da pri 80 stopinj ni kritična temperatura, da bi se moralo navitje skuriti. Prej naj bi magneti začeli trpeti.
mimixrv napisal/-a:Nabaviš matice, ki imajo varovanje proti odvitju, na primer nekaj takega:
https://www.rc-race-shop.de/team-associ ... 26806.html
Ali pa nazobčane:
https://www.der-schweighofer.si/Radmutt ... -4-a212912
Tega je na trgu malo morje. Zobci se malo zarežejo v plastiko koles in se ne odvija več. Standardne matice teh zobcev ali varoval nimajo.
Šparajo, s tem prihranijo 50 centov na model!!!![]()
![]()