Schuckert
Moderator: mihasodja
Schuckert
Še malo, pa bo končan drugi, tretjega pa dela Tina. Miza bo kmalu premajhna, bo treba kaj v zrak dvigniti!
- Priponke
-
- E-IIIb.jpg (253.61 KiB) Pogledano 25552 krat
-
- E-IIIa.jpg (121.81 KiB) Pogledano 25552 krat
-
- E-III.jpg (123.4 KiB) Pogledano 25552 krat
Re: Schuckert
Še srce in drobovje, pa bo
- Priponke
-
- Fotografija0155.jpg (189.8 KiB) Pogledano 25375 krat
-
- Fotografija0156.jpg (192.81 KiB) Pogledano 25375 krat
-
- Fotografija0157.jpg (190.16 KiB) Pogledano 25375 krat
Re: Schuckert
Še eden, kateri bo kmalu podiral količke in "trgal" trakove
- Priponke
-
- 20160821_182541.jpg (72.83 KiB) Pogledano 24806 krat
-
- 20160821_182440.jpg (68.94 KiB) Pogledano 24806 krat
Re: Schuckert
Nastaja nov Siemens-Schuckert. Je izdelan z novo tehnologijo.
Leseni deli so rezani na CNC laser, skupaj jih je zlepil Ramo, jaz pa ga bom oblekel v Koveral, za konec pa ga bom še opremil in spravil v zrak.
Všeč mi je natančen rez. Tudi motor je že pripravljen. Bo kmalu prišel na vrsto.
Leseni deli so rezani na CNC laser, skupaj jih je zlepil Ramo, jaz pa ga bom oblekel v Koveral, za konec pa ga bom še opremil in spravil v zrak.
Všeč mi je natančen rez. Tudi motor je že pripravljen. Bo kmalu prišel na vrsto.
- Priponke
-
- Siemens-Schuckert.jpg (160.54 KiB) Pogledano 4085 krat
Re: Schuckert
Od prejšnjega posta v tej temi je minilo dve leti. Vmes sem model po malem dograjevel. Včeraj (10.8.) je prvič poletel.
Za prekrivanje sem izbral folijo Oratex nature, ki je nekoliko prosojna. Odločil sem se,
da bom krila pustil nepobarvana, medtem ko bosta trup in smerno krmilo pobarvana v rahlem, svetlo zelenem odtenku.
Za pogon sem izbral štiritaktni motor OS FS .26 Surpass (4,2 ccm). Rezervoar KAVAN 100 ml. Motor sem montiral obrnjen navzdol, rahlo postrani, da
izpušni plini lahko tečejo spodaj, vzdolž trupa. Tako model po poletu skoraj ni umazan.
Zaradi navzdol obrnjene glave je težko priključiti kabel za svečico, zato sem na desnem boku vgradil še vtikač za priklop kabla.
Pred poletom sem motor dobro stestiral. Najbolje je deloval s propelerjem APC 10X3, s katerim sem nameril kratkotrajnih 12200 vrtljajev.
Potem sem glavno iglo odprl, da so vrtljaji padli za cca 500 obratov. Ker bo motor na modelu pod pokrovom, se bo slabše hladil, zato je nekoliko bolj mastna mešanica varnejša.
Vsi servo motorji so digitalni Savox SH 0255mg, ki imajo pri 6V akumulatorju moment 3,9 kg/cm in hitrost 0,13 sek/60.
Akumulator LiFe 2s 700 mAh, ki poln daje 6,6 V napetosti.
Sprejemnik Jeti duplex 5 kanalni.
Strojnico v merilu 1:8 Spandau MG 8/15 sem kupil na Poljskem (https://www.napolskimniebie.pl/), pilotek je iz Dobla v Avstriji.
Prvi polet je potekal brez resnih težav. Težišče je odlično, potrebno pa je bilo nekaj trimanja na krilcih in smernem krmilu, le pristanek se je končal s prevračanjem na nos, ko je motor ugasnil. Manevri so odlični, hitrost je nekaj srednjega. Model se posebno dobro odziva na smerno krmilo.
Spremembe so potrebne le pri podvozju... kolesa bom prestavil za kakšna 2 centimetra bolj naprej. Dodal bom še repno ostrogo, ki jo bom povezal s smernim krmilom.
Za prekrivanje sem izbral folijo Oratex nature, ki je nekoliko prosojna. Odločil sem se,
da bom krila pustil nepobarvana, medtem ko bosta trup in smerno krmilo pobarvana v rahlem, svetlo zelenem odtenku.
Za pogon sem izbral štiritaktni motor OS FS .26 Surpass (4,2 ccm). Rezervoar KAVAN 100 ml. Motor sem montiral obrnjen navzdol, rahlo postrani, da
izpušni plini lahko tečejo spodaj, vzdolž trupa. Tako model po poletu skoraj ni umazan.
Zaradi navzdol obrnjene glave je težko priključiti kabel za svečico, zato sem na desnem boku vgradil še vtikač za priklop kabla.
Pred poletom sem motor dobro stestiral. Najbolje je deloval s propelerjem APC 10X3, s katerim sem nameril kratkotrajnih 12200 vrtljajev.
Potem sem glavno iglo odprl, da so vrtljaji padli za cca 500 obratov. Ker bo motor na modelu pod pokrovom, se bo slabše hladil, zato je nekoliko bolj mastna mešanica varnejša.
Vsi servo motorji so digitalni Savox SH 0255mg, ki imajo pri 6V akumulatorju moment 3,9 kg/cm in hitrost 0,13 sek/60.
Akumulator LiFe 2s 700 mAh, ki poln daje 6,6 V napetosti.
Sprejemnik Jeti duplex 5 kanalni.
Strojnico v merilu 1:8 Spandau MG 8/15 sem kupil na Poljskem (https://www.napolskimniebie.pl/), pilotek je iz Dobla v Avstriji.
Prvi polet je potekal brez resnih težav. Težišče je odlično, potrebno pa je bilo nekaj trimanja na krilcih in smernem krmilu, le pristanek se je končal s prevračanjem na nos, ko je motor ugasnil. Manevri so odlični, hitrost je nekaj srednjega. Model se posebno dobro odziva na smerno krmilo.
Spremembe so potrebne le pri podvozju... kolesa bom prestavil za kakšna 2 centimetra bolj naprej. Dodal bom še repno ostrogo, ki jo bom povezal s smernim krmilom.
- Priponke
-
- Slika 1.jpg (174.4 KiB) Pogledano 2586 krat
-
- Slika 2.jpg (120.96 KiB) Pogledano 2586 krat
-
- Slika 3.jpg (111.57 KiB) Pogledano 2586 krat
Zadnjič spremenil Big A, dne 11 Avg 2023, 10:50, skupaj popravljeno 2 krat.
Re: Schuckert
še tri slikce...
- Priponke
-
- Slika 4.jpg (135.14 KiB) Pogledano 2584 krat
-
- Slika 5.jpg (179.36 KiB) Pogledano 2584 krat
-
- Slika 6.jpg (116.86 KiB) Pogledano 2584 krat