Bodi pozoren na eno stvar!
Na sliki, ki prikazuje povezavo višinskega stabilizatorja s servomotorjem, sem opazil, da ročici nista vzporedni. Ročica servomotorja in ročica na krmilu MORATA biti vedno vzporedni. Če nista, kot je to v tvojem primeru, potem bo hod krmila v eno smer večji kot v drugo. Le z vzporednostjo ročic lahko zagotoviš, da bo hod krmila simetričen.
Na to vpliva tudi postavitev ročice na krmilu. To velja tudi za tvoj primer, saj je ročica skoraj na sredini krmila. Poglej kje je ročica narisana na načrtu. Če vrtišče bovdna na ročici ni pravokoten na vrtišče pantov na krmilu, se ta efekt tudi pojavi.
Seveda obstajajo tudi izjeme, da je to namerno narejeno drugače. Mehansko se na tak način izvede diferencialno krmiljenje krilc, kjer je hod v eno smer večji kot v drugem. Veliko smo to uporabljali tudi pri metanol motorjih, ko smo z nesimetričnimi ročicami na uplinjaču in servomotorju ustvarili bolj linerani potek plina kot sicer.
Saj ne rečem da tvoj model s tako konfiguracijo ne bo dobro letel. Konec koncev imaš na krmilu večji hod za dvig kot spust modela. Za spuščanje res rabiš manj hoda kot navzgor, toda ne bo ti dala žilica nekoč miru in boš poskusil hrbtni let. Takrat pa boš nujno rabil velik hod navzdol, sploh ker ima model nesimetrični profil in boš za ravni let rabil odklon navzdol.
Aja, pa še nekaj. Bovdne v trupu speljaj vedno v čim bolj ravni liniji. V trupu je tvoj bovden dokaj ukrivljen.
Drugače pa čestitke!!!
LP2R