Po končanem Toyota LC40 projektu sedaj sledi še sestva SCX10 Jeep RUBICON. Vsi deli so kovinski in kupljeni preko aliexpressa tako, da bo predvidena cena kompletnega vozila okrog 250-300€. Nekaj delov je že prispelo, motor in kardan bo za začetek daroval pangolin tako, da sledi še malenkost slikovnega materiala.
Malo težav je bilo z gearboxom ker spur gear ni lepo ravno tekel. Kriv je bil distančnik na katerega je nalegala kuplunga. No glavno, da je sedaj vse OK in da helical zobniki lepo nalegajo.
Čaka me še kuhanje koles, da odstranim platišča saj jih zamenjajo težja kovinska enaka kot na LC40
Priponke
IMAG0740.jpg (77.1 KiB) Pogledano 6526 krat
Zadnjič spremenil trebor77, dne 21 Jan 2018, 18:43, skupaj popravljeno 3 krat.
Sprobal sem kuhanje kompletnih platišč ca 60min in je rezultat porazen. Mogoče bi bilo potrebno kuhat 3 ure ali več. Po eni uri je bil rezultat tak, da je se je 5% odlepilo ostanek je ostal enak kot pred kuhanjem. Končal sem z hot gunom s tem, da je platišče neuporablo guma pa je 100% cela vendar postopek traja na kolo ca 60 min. Enak rezultat in hitrejši bi bil v pečici vendar te potem žena ubije
No še zmeraj je tukaj aceton vendar potem uničimo samo gumo, ker ni več tako prožna.
Počasi šasija raste Akse in amortizerji so pa tudi že počasi na carini. Amortizerje sem za ta model vzel dolžine 92mm in bi po moje moralo zadoščati za neko normalno artikulacijo.
V mislih imam izdelat nastavljiv panhard če bo mi uspelo prevrtati alu palico ravno po sredini. Original je Superlift Adjustable Steering Stabilizer in je predrag glede na to kako je sestavljen. M3 navojna palico in ball heade imam le alu palico bo treba prevrtat. Če ne druga bom probal pri puškarski delavnici na šihtu.
Priponke
panhard bar.jpg (13.79 KiB) Pogledano 6344 krat
Z-S0988-12.jpg (12.33 KiB) Pogledano 6344 krat
Zadnjič spremenil trebor77, dne 28 Jan 2018, 22:54, skupaj popravljeno 2 krat.
Ko omenjaš to zadevo sem že gledal, ko sem bil nazadnje tam. Vendar je tvoja zadeva boljša oziroma kitajčki za 600-1000€. Če bo drugo leto kaj sreče bi si sestavil nekaj avtomatiziranega
Aja a mogoče poznaš koga na forumu kateri bi lahko izrezal par delov za Pangolina iz 3mm aluminija? Datoteko oziroma načrte imam pripravljeno za izdelavo.
trebor77 napisal/-a: ↑28 Jan 2018, 20:45
Ko omenjaš to zadevo sem že gledal, ko sem bil nazadnje tam. Vendar je tvoja zadeva boljša oziroma kitajčki za 600-1000€.
Točno ta model sem imel dolga leta. Na zečetku se moraš malo ukvarjat z njo - potem pa zelo fino služi. Je nepogrešljiv del orodja, če kaj delaš sam, tudi če maš še tolk printerjev in CNC jev...
Zaradi njih ne morem nadaljevat z izdelavo. Akse in body že 4 dni čaka, da jih odpošljejo naprej.
Ja približno tako bi naj izgledal končni model le, da bo olivne barve in verjetno malenkost višji zaradi sredinsko postavljenega motorja in gearboxa. Nebi rad preveč posegal v body.
trebor77 napisal/-a: ↑01 Feb 2018, 09:40
Ja približno tako bi naj izgledal končni model le, da bo olivne barve in verjetno malenkost višji zaradi sredinsko postavljenega motorja in gearboxa. Nebi rad preveč posegal v body.
Moram prvo videt kako bo body sedel na šasijo in koliko bo moteče. Bi pa vseeno rad malo večjo artikulacijo tako, da pride vse skupaj malo višje. Razen če se zaradi teže toliko amortizerji stisnejo in je posledično body nižji. Mogoče narobe razmišljam . Moram v praksi videt kako bo izgledalo.
No akse jutri pridejo in lahko nadaljujen z šasijo. Bo pa spet veselo z razstavljannem in sestavljanjem aks
Nekaj malega mi je ponovno uspelo sestavit. Za test sem naredil augenmas linke, da vidim kje sem z zadnjo akso. In seveda slike razstavljene prve akse na kateri sem moral malce pobrusiti prve štifte ker so bili predolgi in so se ob rotaciji in zasuku koles zatikali. Da sem porihtal obe aksi mi je vzelo 2 ure časa. Vendar za to ceno ni boljših.
Brezveze sem se ubadal z reciklažo gum, ker ne pašejo na ta platišča zaradi notranjega debelejšega roba
Zgornje linke sem popravil, ker bi naj bili daljši oziroma 10mm krajši od spodnjih. Glede kardana je tako, da je Pangolinov verjetno predolg in ga bo treba malo skrajšati. Vendar prej moram dobit še body, da vidim kako naprej. Te M3 navojne palice bodo zamenjale M4, ker sedaj so te samo testne, da vidim kako bi naj izgledalo.
Priponke
IMG_0562.JPG (87.66 KiB) Pogledano 6087 krat
IMG_0553.JPG (78.9 KiB) Pogledano 6087 krat
Ta enaka platišča 1.9 imam na LC40 in kar lepo pridodajo težo zaradi srednjega prstana.
Prisiljen sem, da premaknem pogonski sklop v prednji del vozila. Škoda mi je notranjosti bodija, ker bi moral sedeže prerezat, da bi lahko body spravil na šasijo.
Tole je projekt, ki mogoče čaka tudi mene. Doma imam Wranglerja hard body, zelenega. Dilema je, ali scx10 preuredit, da bo motor spredaj, ali kupit MST CFX, ki zelo lepo paše pod to karoserijo.
V prvem primeru se da dobiti motor mount in transfer case na netu precej poceni. Od GCM-a se da dobit cel combo kit, samo pride dražje, ali pa posamezni deli, kar ti pač manjka.
Je pa res škoda tako karoserijo rezati, ker je krasna!
Najceneje je naredit ta nosilec, ker lahko uporabiš vse stare dele. Le en mali kardan dodaš in še tega imam od FTX-a. Deli za SCX10 II so za enkrat predragi. Tudi moj body je zelene barve in ga je kar škoda, da bi ga tako grdo pohabil.
Sem pa šasijo sestavil do konca le panhard in kablovje mi še manjka z elektroniko katero si bom sposodil iz pangolina.
Zadnje linke moram malo skrajšat, ker je zadnje kolo preveč izven blatnikov. Je pa sedaj bilo med aksama 300mm verjetno bo potrebno skrajšat za 100mm ali 200mm. Ko mi bodo razdalje odgovarjale naredil še iz alu palice rokave za linke in jih rahlo ukrivim zaradi kardana in prednjih koles.
A bi se dalo mogoče to 3D sliko sprintat v 2D načinu na papir katero bi prerisal in iz aluminija izrezal prednji nosilec? Zdaj še na hitro naročim srednji diff katerega bi že moral na začetku.
Še nekaj slik
Priponke
sasija s.JPG (97.68 KiB) Pogledano 5979 krat
zadnji.JPG (89.02 KiB) Pogledano 5979 krat
prednji d.JPG (91.11 KiB) Pogledano 5979 krat
Zadnjič spremenil trebor77, dne 06 Feb 2018, 22:55, skupaj popravljeno 4 krat.
Imam že idejo kako bom zmontiral motor z gearbox-om na prednji del, ker hočem uporabiti že obstoječ spur gear kateri ima 84 zobov če se prav spomnim. Jutri nabavim 3mm komad aluminija in ga ukrivim tako, da se bo na vsaki strani pritrdil v steber za amortizerje in na njega pritrdim gearbox z motorjem.
Še ena zadeva glede šasije. ta C-frame je za 200mm predolg in ga bi moral krajšat samo na zadnji strani. Spredaj ga ne smem krajšat zaradi CMS kateri več nebi lepo nalegal v primeru krajšanja. Zato me zanima če je kaj narobe če bi bili prednji linki malenkost daljši kakor zadnji.
Evo, končan nosilec za motor in gearbox. Mislim, da je kar dobro izpadlo glede na to, da je vložen material L profil in šest vijakov . Pravkar vidim na sliki, da še nisem pritegnil vseh vijakov na gearboxu
Danes moram še nekako body spredaj in zadaj priredit, da bo pasal na šasijo. Nato bo še potrebno zadnje linke skrajšat za kak centimeter, da približam akso pod blatnik. V sprednjem delu, kjer je motor je sedaj nad njim prostora za cirka 2-2,5 cm. Moram še videt kolikšna je artikulacija in na podlagi tega se odločim za višino bodija.
Potem pa mi ne preostane druga kakor, da počakam na dele