Fotografije večmotorcev
večmotorci
Pozdrav
Pubeci ,če kdo želi sem pred kretkim kupil načrt za to ptico z razponom 2400cm,na dve desetki,vendar bom dal jaz dva FX-91.
Načrt je detaljni saj ga je cca 50 strani a4 in nekaj a3.
Če ste zainteresirani kakega jurčka za kopije pa je to to samo naročila poberem,da nebi večkrat kopiral.
L.P.Vlado
Pubeci ,če kdo želi sem pred kretkim kupil načrt za to ptico z razponom 2400cm,na dve desetki,vendar bom dal jaz dva FX-91.
Načrt je detaljni saj ga je cca 50 strani a4 in nekaj a3.
Če ste zainteresirani kakega jurčka za kopije pa je to to samo naročila poberem,da nebi večkrat kopiral.
L.P.Vlado
hunter
še eno večmotorno "letalo"
...mogoče za dvig večjih jadrilic
Heinkel He.111Z (zwilling)
nekaj podatkov pravega:
POWER PLANT:
Five Junkers Jumo 211F-2/S-2 engines.
JATO rockets could be used on takeoff,
one below each fuselage and one each
side of the central engine.
EMPTY EQUIPPED WEIGHT:
47,400 lb. (21500 kg)
LOADED WEIGHT:
63,052 lb. (28600 kg)
WING SPAN:
116 ft. 1.66 in. (35.4 m)
LENGTH:
55 ft. 9.66 in. (16.4 m.)
WING AREA:
1,587.06 sq. ft. (148 m²)
DISTANCE BETWEEN FUSELAGE
CENTRE LINES:
41 ft. 11.75 in. (12.8 m.)
TOWING SPEED (2x Go.242):
155 mph (250 km/h)
TOWING SPEED (1x Me.321):
137 mph (220 km/h)
MAX. SPEED:
264-270 mph (425-435 km/h)
SERVICE CEILING:
In excess of 32,800 ft. (10000 m.)
OPTIMAL CRUISING ALTITUDE:
9,030 ft. (5800 m.)
in slike:
Iz simulacije IL-2
pa še nekaj slik:
LP!
jure
...mogoče za dvig večjih jadrilic
Heinkel He.111Z (zwilling)
nekaj podatkov pravega:
POWER PLANT:
Five Junkers Jumo 211F-2/S-2 engines.
JATO rockets could be used on takeoff,
one below each fuselage and one each
side of the central engine.
EMPTY EQUIPPED WEIGHT:
47,400 lb. (21500 kg)
LOADED WEIGHT:
63,052 lb. (28600 kg)
WING SPAN:
116 ft. 1.66 in. (35.4 m)
LENGTH:
55 ft. 9.66 in. (16.4 m.)
WING AREA:
1,587.06 sq. ft. (148 m²)
DISTANCE BETWEEN FUSELAGE
CENTRE LINES:
41 ft. 11.75 in. (12.8 m.)
TOWING SPEED (2x Go.242):
155 mph (250 km/h)
TOWING SPEED (1x Me.321):
137 mph (220 km/h)
MAX. SPEED:
264-270 mph (425-435 km/h)
SERVICE CEILING:
In excess of 32,800 ft. (10000 m.)
OPTIMAL CRUISING ALTITUDE:
9,030 ft. (5800 m.)
in slike:
Iz simulacije IL-2
pa še nekaj slik:
LP!
jure
crt napisal/-a:Hehe, tisti ki so osebno poznali Howarda Hughesa so rekli, da bojda ni bil čist "diht". Tole je nedvomno dokaz ...97.5m čez krila
Tisti, ki so ga "poznali" misliš. Le zakaj se za vsakega ultra bogatega zemljana govori da ni čist "diht"? Je morda krivo to, da si lahko privoščijo čisto vse, tudi take zadeve, ki jih ostali še sanjat ne upamo? Ali je morda bolj krivo to, kar imaš ti v podpisu?
Ko je on usekal mimo z tem lesenjakom je vedel cel svet, ko pa nekdo od nas navadnih useka mimo za kak milionček ne ve nihče, razen bližnjih, nas pa ta milionček useka neštetokrat bolj kot je Hugesa njegova lesena gos. Pri tem je uboga para vedno zavarovala svoje projekte, pa še pri davkih je privarčeval. Je bil pa res bedak ta Huges!
lp
Sašo
Dobro, no nisem tako resno mislil, seveda je bil pameten mož in ga glede tega in njegovih projektov povsem spoštujem. Posebnež je bil zaradi svojega obnašanja, baje je bil (še posebno bolj na koncu) obseden z neke vrste higieno, tako da več let nikogar ni spustil v svojo sobo, ker bi jo tako lahko okužil, spustil ni niti čistilk. Koliko je v teh zgodbicah resnice ne vem, vendar sem jo slišal že iz parih koncev. Seveda pa človeka ne sodim po tem kakršen je bil, vendar po tem kar je za njim ostalo in sem pripombo navrgel bolj tako za zabavo. Konec koncu ni ravno veliko ljudi, ki bi se spuščali v take projekte in za to že moraš biti malo "drugačen", ni nujno v slabem smislu mimogrede; njegova je bila tudi tista velika ladja, s katero so dvigovali rusko potopljeno podmornico.
Pameti je na svetu vedno enaka količina, število ljudi se pa povečuje.
Kaj pa tale lepotec Messerschmitt Me 323 http://www.luftwaffepics.com/LCBW4/Me323-11.jpg
http://www.flug-revue.rotor.com/FRTypen ... /Me323.jpg
LP Igor
http://www.flug-revue.rotor.com/FRTypen ... /Me323.jpg
LP Igor
Tegale si pa lahko kupis in sestavisbuffalo napisal/-a:Kaj pa tale lepotec Messerschmitt Me 323 http://www.luftwaffepics.com/LCBW4/Me323-11.jpg
http://www.flug-revue.rotor.com/FRTypen ... /Me323.jpg
LP Igor
ME 323 GIGANT
Spannweite: 1666 mm
Gewicht: 1650 g
Motor: 6xSP280
Steuerung: H,S,M,Q
Hersteller: Graupner
Rumpf: Holz
Flächen: Rippenb.
AusfĂĽhrung Bausatz
- Priponke
-
- L19094.jpg (8.2 KiB) Pogledano 11049 krat
kaj pa tale
PLANE CANT-ZETA - 70096
Cant Z
Semi Scale Italien 3 engine aircraft used as
a bomber, The Fuselage is laser cut and planked, Foam wings and all the hardware and Decals
SPECIFICATION
Length = 1640mm
Wing span = 2280mm
Motor size =.3 x .45 2st
Weight = 7700grms
Part no 70096 = ÂŁ205.00
PLANE CESSNA 177 - 70075
Cant Z
Semi Scale Italien 3 engine aircraft used as
a bomber, The Fuselage is laser cut and planked, Foam wings and all the hardware and Decals
SPECIFICATION
Length = 1640mm
Wing span = 2280mm
Motor size =.3 x .45 2st
Weight = 7700grms
Part no 70096 = ÂŁ205.00
PLANE CESSNA 177 - 70075
- Priponke
-
- 207p496a.gif (5.74 KiB) Pogledano 10970 krat
35/K61
www.mstoritve.si
www.mstoritve.si
Zelo verjetno. Dobavljal jih je italijanski proizvajalec Avimodelli: http://www.modelshopbelfast.co.uk/rc%20 ... 0AIRCRAFT/miskolin napisal/-a:...ne vem ce nisem enkrat takegale pri Nebcu videl........ze dolgo nazaj
Mipo
- King Arthur
- Razpravljalec
- Prispevkov: 54
- Pridružen: 10 Feb 2005, 14:54
Poj se ga pa nekaj gremo Tale stričko iz Amerike je pa res car , že od sedemdesetih naprej zida take in podobne modele, pa prav nobeden ni manjši od 2 metra
Taglaven hec pa je, da je deda zelo produktiven, saj skoraj ne mine leto, da kak projekt ne zapusti delavnice (včasih še več ); pa v glavnem so vsi modeli od začetka do konca njegovo delo
človek je tako zagnan, da mu je še žena ušla
lp Rupert
Taglaven hec pa je, da je deda zelo produktiven, saj skoraj ne mine leto, da kak projekt ne zapusti delavnice (včasih še več ); pa v glavnem so vsi modeli od začetka do konca njegovo delo
človek je tako zagnan, da mu je še žena ušla
lp Rupert
- Priponke
-
- Lockheedgrnd.jpg (55.82 KiB) Pogledano 8758 krat
-
- dc6010.jpg (95.18 KiB) Pogledano 8758 krat
-
- b32readyfortakeoff.jpg (93.2 KiB) Pogledano 8758 krat