![Slika](https://i.ytimg.com/vi/MGR9jp2E2bE/3.jpg?time=1505752085703)
https://www.youtube.com/watch?v=MGR9jp2E2bE&t=143s
![Slika](https://i.ytimg.com/vi/KYW_dk3odQc/2.jpg?time=1505752123064)
https://www.youtube.com/watch?v=KYW_dk3odQc&t=352s
Točno to Dejan. Premala hitrost v zavojuShark-357 napisal/-a:Odlično leti Robert, kot sem ti omenil je bil prvič zagotovo tip-stall.
Čakam video od B-17 odkar si ga odpeljal, sem mislil da je bil že v luftu, je že en teden mimo
Vseeno hvala Sašo za nasvet. Ampak kot zgleda zadeva kar lepo leti.raktivec napisal/-a:Lepo, da ti je všeč!![]()
Sicer pa nasvet ni bil omejen le na lepljenje škrg, temveč je kolikor vem vseboval tudi spremembo sesalnega kanala tako v obliki, kot v dimenzijah. Takemu posegu politiki navadno rečejo "Vzet iz konteksta.". Lepljenje škrg iz zunanje strani niti ne pomaga, ker reže z notranje strani delujejo kot ogromni turbulatorji, ki jih je treba na nek način zgladit.
Če bi izdelal ustrezne sesalne kanale, za kar je zagotovo dovolj prostora, bi zagotovo opazil razliko med prej in pozneje. Ampak očitno tega ni treba.